Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ηταν κοντά στο 2004 που ξαφνικά είδα την συγκεκριμένη μηχανή τιμών χωρίς να την γνωρίζω ότι συμπεριέλαβε τις σελίδες του δικού μας ηλεκτρονικού καταστήματος , χωρίς να μας ρωτήσει ή να πάρει κάποια άδεια, μέσα στην βάση δεδομένων του. Χαρήκαμε είναι η αλήθεια όταν είδαμε κάποιους άγνωστους μέχρι εκείνη την στιγμή, να χρησιμοποιούν τα δεδομένα μας και να παρουσιάζουν τα προιόντα μας σε ένα μεγαλύτερο κοινό στην Ελλάδα.

Η συνεργασία μας εξελιχθηκε πολύ καλά τα επόμενα χρόνια, όσο η υπηρεσία ήταν δωρεάν για τα συνεργαζόμενα καταστήματα. Κάποια στιγμή επικοινωνήσανε μαζί μας και μας ζητήσανε μια “τυπική συνδρομή” που αρχικά -εαν δεν κάνω λάθος- ήταν μόλις 300€ / έτος. Η απόδοση της συγκεκριμένης μηχανής αναζήτησης τιμών , ήταν ικανοποιητική και υπήρχε ανταπόκριση από το καταναλωτικό κοινό, φέρνοντάς μας νέους πελάτης που ψάχνανε να αγοράσουν προιόντα (συνήθως με την φθηνοτερη τιμή), έτσι θεωρήσαμε δίκαια και την συμμετοχή μας. Ας το χαρακτηρίσω ως μια δίκαιη πληρωμή για υπηρεσίες διαφήμισης-προβολής.

 

Η κατάσταση όμως εξελίχθηκε … έτσι η συνδρομή στο Skroutz.gr τα επόμενα χρόνια 2007, 2008 , 2009 εφτασε από τα 300€ στα 350€ , 400€ και στα 500€ , προνομιακά! όπως μας λέγανε πάντα, λόγω παλαιότητας του καταστήματος μας και της συνεργασίας μας.

Αρχές του 2010 όμως όλα τα καταστήματα σύμφωνα με την νέα εμπορική skroutz-πολιτική, ενταχθήκανε σε μια νέα πολιτική χρέωσης βάση CPC (Cost per Click) το οποίο ανεξάρτητα με τα στοιχεία του Google Analytics (με σημαντικές διαφορές είναι η αλήθεια), έφτασε να κοστίζει από 0,013€ / Click έως 0,006€ / κλικ των χρηστών που έψαχναν να βρούνε οικονομικές τιμές ή προιόντα.

Η νέα αυτή πολιτική εκτόξευσε το κόστος ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ανάλογα με την κίνησή του σε πολλαπλάσια κόστη από την αρχική συνδρομή (τουλάχιστον τρείς φορές επάνω). Ετσι το 2010 τα ηλεκτρονικά καταστήματα από τα 500€ προπληρώνοντας με καταθεση ή πιστωτική κάρτα προ-αγοράζανε κλικς για τους “μεθυσμένους” για φθηνές τιμές Έλληνες καταναλωτές του διαδικτύου.

 

Για κάθε αναζήτηση ενός προιόντος το Skroutz πληρωνόταν από 0,1 έως 0,5€ ανάλογα με το πόσες επισκέψεις και συγκρίσεις κάνει ο καταναλωτής για μια αγορά του (υπολογίζω από 10-20 κλικς για κάθε αγορά μας κατά μέσο όρο, δοκιμάζοντας και βλέποντας διάφορες τιμές , links και e-shops) . Φαντάζομαι, ότι όλοι έχετε δοκιμάσει την συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης και σίγουρα δεν πάτε πάντα μόνο στον φθηνότερο link, εκτός από την “φάτσα” διαφήμιση που εισπράτεται πριν μεταφερθείτε και φυσικά είναι πληρωμένη και αυτή!

Αυτές τις ημέρες (2012) το Skroutz.gr το πήγε ακόμη παραπέρα, ανακοίνωσε την νέα του εμπορική πολιτική για τα 655 του καταστήματα ( 3.300.000 προιόντα) που φιλοξενεί και μάλιστα αναδρομικά :

“Αξιότιμοι συνεργάτες,

Στα πλαίσια διαμόρφωσης της νέας τιμολογιακής πολιτικής σχετικά με το κόστος ανά κλικ CPC (cost per click) του Skroutz.gr, θα ήθελα να σας ενημερώσω πως από την Κυριακή 1 Iανουαρίου 2012 τίθεται σε ισχύ νέος τιμοκατάλογος. Το κόστος ανά κλικ (CPC) για τους νέους συνεργάτες μας ανέρχεται στα € 0.05 (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 23%), το οποίο ισχύει από τον Δεκέμβριο του 2010…..”

Δηλαδή εν μέσω οικονομική κρίσης, το “φθηνό” Skroutz.gr πενταπλασιάζει ή δεκαπλασιάζει το κοστος για κάθε κλικ με αποτέλεσμα να ζητάει πλέον (σε σχέση με το παρελθόν) σχεδόν δεκαπλάσια χρήματα από τα ηλεκτρονικά καταστήματα πελάτες του. Οι χρήστες ψάχνουν το φθηνότερο προιόν και ο Skroutz γίνεται πλουσιότερος με κάθε κλικ!!! Ετσι σε κάθε αναζήτηση ενός φθηνότερου προιόντος από το Skroutz.gr τα ηλεκτρονικά καταστήματα θα πληρώνουν από 0,5 έως 1,5€ περίπου. Με λίγα λόγια με 50.000 αναζητήσεις την ημέρα συζητάμε για τουλάχιστον 2.500€/ημέρα ή κοντά στο εκατομμύριο έσοδα / έτος μόνο από τα κλικς με τα δεδομένα του 2011.

Η ιστορική καταγραφή που κάνω, για τα 655 καταστήματα δεν είναι τυχαία, θέλω να παρακολουθήσω την εξέλιξη της μηχανής αναζήτησης και την αντίδραση των ηλεκτρονικών καταστημάτων σε αυτή την ληστρική επιλογή της συγκεκριμένης μηχανής αναζήτησης. Θα υπάρξει μείωση των συμμετοχών ή θα πληρώσουν όλοι το “χαρατσι”.

Η δική μας αντίδραση ? φυσικά θα είναι η αποχώρηση από την μηχανή αναζήτησης και η χρησιμοποίηση ενός Marketing Plan με Google Adwords το οποίο και φθηνότερο είναι και ποιο αξιόπιστο τελικά ως προς τα αποτελέσματα που αποφέρει.

 

Παλιότερα είχα χρησιμοποιήσει την φράση : Οι ελληνικές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου πληροφορικής ξεχάσανε το εμπόριο και κρατήσανε το ηλεκτρονικό. Με το Skroutz.gr καταφέρανε να μετακινούνε απλά κουτιά χωρίς κανένα ουσιαστικό εμπορικό κέρδος με στόχο απλά να γευτούνε το e-shopping… Πολλές από τις πολλά υποσχόμενες επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου κλείσανε μέσα σε μια νύχτα. Μοναδικός κερδισμένος από την εκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα αποδεικνύεται τελικά το Skroutz.gr ! Έτσι από 446.331 ευρώ μικτά κέρδη το 2009 , προχώρησε στα 495.527€ το 2010 και έχουμε συνέχεια πιστεύω σημαντική για τα επόμενα χρόνια (βλέπε ισολογισμό).

 

Οι χρήστες του ηλεκτρονικού εμπορίου που ψάχνουν για τις φθηνότερες τιμές , ας είναι λίγο ποιο προσεκτικοί στα κλίκ τους γιατί πλέον τα κλικς καθόριζουν και το ύψος των τιμών που τελικά θα αγοράζουν :) , ας μην κατηγορούν μόνο τα καταστήματα αλλά να γνωρίζουν για ποιό λόγο ένα προιόν που πουλιέται ηλεκτρονικά μπορεί να έχει κάποιο κόστος.

 

http://computersgr.wordpress.com/2011/12/08/skroutz-gr-%CE%B7-%CE%B5%CE%BA%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%B5%CE%BC/

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εταιρια ειναι το σκρουτζ. εσενα δε σε βολευε, εφυγες. και αλλα μαγαζια εχουν φυγει.

η μονη μου ενσταση ειναι για καποια μαγαζια που κοντραρονται μονιμως εκει και δεν εχουν καν στοκ αυτα που βαζουν :(

 

(και νομιζω ανηκει στην ιδια εταιρια/ομιλο με το insomnia... :D)

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω γιατί το άρθρο παρουσιάζει το skroutz ως τον κακό. Ξεκίνησε με ενα καλό business plan, καθιερώθηκε στην αγορά και προσφέρει υπηρεσίες επι πληρωμή. Μπράβο τους και καμάρι τους. Ο κάθε πελάτης-εταιρεία εχει τη διακριτική ευχέρεια να ζυγίσει αν τον συμφέρει το κόστος προβολής και να αγοράσει ή όχι το πακέτο. Δεν ειναι χαράτσι της ΔΕΗ-αποφασίζουμε-και-διατάζουμε

  • Like 1
Δημοσ.

Όλα είναι σχετικά.. 0.05 € ανά κλικ μου φαίνονται πολλά. Η ετήσια συνδρομή είναι πιο δίκαιο.

 

Και επειδή πάντα με απωθούσαν οι μονοπωλιακού τύπου τακτικές από δω και πέρα εγώ προσωπικά θα προσέχω τα κλικ μου.

 

Εννοείται ότι δεν είχα ιδέα για το Cost per Click και δεν τα τσιγκουνευόμουνα κι όλας.

Χωρίς να αγοράζω κάτι τις περισσότερες φορές εννοείται.

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω γιατί το άρθρο παρουσιάζει το skroutz ως τον κακό. Ξεκίνησε με ενα καλό business plan, καθιερώθηκε στην αγορά και προσφέρει υπηρεσίες επι πληρωμή. Μπράβο τους και καμάρι τους. Ο κάθε πελάτης-εταιρεία εχει τη διακριτική ευχέρεια να ζυγίσει αν τον συμφέρει το κόστος προβολής και να αγοράσει ή όχι το πακέτο. Δεν ειναι χαράτσι της ΔΕΗ-αποφασίζουμε-και-διατάζουμε

Τι θα γινει ομως οταν οι μικρες επιχειρησεις που μπορουν να σου το διαθεσουν πιο φτηνο το προιον,αρχισουν να αποχορουν και μονο οι μεγαλες αλυσιδες του τυπου πλαισιο κ μουλτιραμα μεινουν σ'αυτη τη μηχανη αναζητησης?

Αν τελικα ο κερδισμενος ειμαι εγω ο καταναλοτης,τοτε ο scroutz δεν ειναι κακος!

Αν τα επομενα χρονια,οταν ψαχνουμε για φτηνα προιοντα θα βλεπουμε τις σελιδες των μεγαλων αλυσιδων,μην αρχισετε να βριζετε αυτες και την οικονομικη κριση!

Και τελος,αν ειχα μικρο μαγαζι και θα μπορεσω να διαθεσω στο κοινο λιγο πιο φτηνα απο τα μεγαλα πολυκαταστηματα,ποτε δε θα δεχομουνα να πληρωνω με το καθε κλικ,γιατι στο ιντερνετ υπαρχη η λεγομενη υπερβολικη κ ασκοπη χρηση!Και κυριως δε θα μπορουσα να ελενξω το μηνιαιο κοστος αυτου του τροπου διαφημησης!

  • Like 1
Δημοσ.

Τι θα γινει ομως οταν οι μικρες επιχειρησεις που μπορουν να σου το διαθεσουν πιο φτηνο το προιον,αρχισουν να αποχορουν και μονο οι μεγαλες αλυσιδες του τυπου πλαισιο κ μουλτιραμα μεινουν σ'αυτη τη μηχανη αναζητησης?

 

Θα συνειδητοποιήσουν οι καταναλωτές ότι πλέον στο skroutz δεν βρίσκεις φτηνές τιμές και θα πάει άπατο.

 

Offtopic: εδώ και χρόνια έχω μείνει έκπληκτος από το πόσο τραγικό είναι το interface του skroutz σα σύνολο και πόσο άσχημα implemented τα features του για τους χρήστες. Αν σκεφτείς και πόσα χρόνια είναι στην αγορά πραγματικά δε μπορώ να φανταστώ τι κάνουν στο τμήμα του development εκειμέσα.

Δημοσ.

Spyro07 συμφωνώ οτι τα 5 λεπτά ανα κλικ ειναι όντως πολλά. Απο την άλλη διαφωνώ με την οικονομία των clicks γιατί στο κόστος των κλικ υπάρχει η πρόσκληση να μπεις μέσα στο μαγαζί και να μάθεις λεπτομέρειες για το προϊόν αλλά και το μαγαζί (παραγγελία, αποστολη, τοποθεσία, κλπ). Είναι σαν να λες οτι δεν θα κάνεις κλικ σε adwords διαφημίσεις για να μην χρεώσεις τον διαφημιζόμενο. Αυτό ειναι λάθος γιατί αναιρεί το λόγο ύπαρξης της διαφήμισης.

 

Σαν υπηρεσία ειναι αναγκαία στην αγορα και ο μόνος τρόπος μείωσης του κόστους χρήσης ειναι 1) η αποχώρηση καταστηματων απο την υπηρεσία και 2) η στροφή τους προς εναλλακτικούς (υπάρχουν ήδη 2 αν δεν κάνω λάθος).

 

 

Τι θα γινει ομως οταν οι μικρες επιχειρησεις που μπορουν να σου το διαθεσουν πιο φτηνο το προιον,αρχισουν να αποχορουν και μονο οι μεγαλες αλυσιδες του τυπου πλαισιο κ μουλτιραμα μεινουν σ'αυτη τη μηχανη αναζητησης?

Αν τελικα ο κερδισμενος ειμαι εγω ο καταναλοτης,τοτε ο scroutz δεν ειναι κακος!

Αν τα επομενα χρονια,οταν ψαχνουμε για φτηνα προιοντα θα βλεπουμε τις σελιδες των μεγαλων αλυσιδων,μην αρχισετε να βριζετε αυτες και την οικονομικη κριση!

Και τελος,αν ειχα μικρο μαγαζι και θα μπορεσω να διαθεσω στο κοινο λιγο πιο φτηνα απο τα μεγαλα πολυκαταστηματα,ποτε δε θα δεχομουνα να πληρωνω με το καθε κλικ,γιατι στο ιντερνετ υπαρχη η λεγομενη υπερβολικη κ ασκοπη χρηση!Και κυριως δε θα μπορουσα να ελενξω το μηνιαιο κοστος αυτου του τροπου διαφημησης!

ektor7 ο μικρός θα πεθάνει έτσι κι αλλιώς γιατί δεν θα εχει να πληρώσει τα έξοδα διαφήμισης οπότε το αποτελεσμα θα ειναι ίδιο αν μείνει μεσα. Αν μαζευτουν 30 μικροί και φτιάξουν μια τέτοια εταιρεία, θα δεις οτι και οι μεγάλοι θα θελήσουν να πληρώσουν για να μπουν στην αναζήτηση. ΜΟΝΟ η αντίδραση ειναι αυτή που φέρνει αποτελέσματα.

 

 

Συνεχίζω να πιστεύω οτι το κείμενο της αρχικής ανάρτησης εχει κακόβουλο χαρακτήρα και έμμεσο σκοπό να θίξει την εταιρεία skoutz. Για μένα ο μέγιστος φταίχτης ειναι ο CEO της εταιρείας (αυτής που λεει οτι θα αποχωρήσει απο το skroutz) γιατί άφησε την εταιρεία του να παγιδευτεί σε μια πάγια κατάσταση. Ας παραδεχτεί το λάθος του και να βρει τρόπους να διορθώσει το λάθος.

 

Θα συνειδητοποιήσουν οι καταναλωτές ότι πλέον στο skroutz δεν βρίσκεις φτηνές τιμές και θα πάει άπατο.

...

Σοφος!

Δημοσ.

Spyro07 συμφωνώ οτι τα 5 λεπτά ανα κλικ ειναι όντως πολλά. Απο την άλλη διαφωνώ με την οικονομία των clicks γιατί στο κόστος των κλικ υπάρχει η πρόσκληση να μπεις μέσα στο μαγαζί και να μάθεις λεπτομέρειες για το προϊόν αλλά και το μαγαζί (παραγγελία, αποστολη, τοποθεσία, κλπ). Είναι σαν να λες οτι δεν θα κάνεις κλικ σε adwords διαφημίσεις για να μην χρεώσεις τον διαφημιζόμενο. Αυτό ειναι λάθος γιατί αναιρεί το λόγο ύπαρξης της διαφήμισης.

Δεν είπα ότι δε θα ψωνίσω, ούτε ότι δε θα χρησιμοποιήσω σκρουτζ (αφού μόνο αυτό είναι αρκετά μαζικό).

 

Απλά τώρα θα μπω στον πειρασμό να δω μόνο τις τιμές του προϊόντος στο σκρουτζ και να βρω τα μαγαζιά από google για τα περαιτέρω.

 

Μπελάς δε λέω αλλά μλκια κι όλας να χρεώνω τόσο κόσμο για κάθε έρευνα αγοράς που κάνω.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Κατ'αρχήν να ξεκαθαρίσουμε κάτι, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις:

 

[...]

 

(και νομιζω ανηκει στην ιδια εταιρια/ομιλο με το insomnia... :D)

 

Αυτό δεν είναι ακριβές.

 

Όσο για το κυρίως θέμα, έξυπνα γραμμένο το μήνυμα αλλά λίγο παραπλανητικό. Βολεύει βέβαια να γράφει κάποιος ανώνυμα γιατί έτσι αποκρύπτεται πολλές φορές η ουσία του θέματος - για παράδειγμα το skroutz.gr έχει ως πολιτική την καταγγελία της σύμβασης με τα καταστήματα που συγκεντρώνουν συνεχείς αρνητικές κριτικές. Αν λοιπόν γράψω κάτι ανωνύμως, δεν μπορεί κανείς να ξέρει αν αποχώρησα οικειοθελώς από το σύστημα της skroutz ή έγινε καταγγελία της σύμβασής μου λόγω συνεχών αρνητικών κριτικών ή λόγω αθέμιτης συμπεριφοράς κλπ. ;)

 

Ηταν κοντά στο 2004 που ξαφνικά είδα την συγκεκριμένη μηχανή τιμών χωρίς να την γνωρίζω ότι συμπεριέλαβε τις σελίδες του δικού μας ηλεκτρονικού καταστήματος , χωρίς να μας ρωτήσει ή να πάρει κάποια άδεια, μέσα στην βάση δεδομένων του. [...]

 

Από πότε χρειάζεται άδεια για να αναδημοσιεύσει ένα site κάτι που είναι ελεύθερα διαθέσιμο στο ευρύ κοινό; Ή μήπως οι τιμές των προϊόντων που πωλεί κάποιος αποτελούν επιχειρηματικό μυστικό; :)

 

[...] Μοναδικός κερδισμένος από την εκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα αποδεικνύεται τελικά το Skroutz.gr ! Έτσι από 446.331 ευρώ μικτά κέρδη το 2009 , προχώρησε στα 495.527€ το 2010 και έχουμε συνέχεια πιστεύω σημαντική για τα επόμενα χρόνια (βλέπε ισολογισμό).

Εδώ βέβαια φαίνεται καθαρά η πρόθεση παραπλάνησης. Γιατί άραγε αναφέρονται τα μικτά κέρδη και όχι τα κέρδη μετά φόρων; Ένας επιχειρηματίας γνωρίζει πολύ καλά ότι τα μικτά κέρδη δεν λένε τίποτα, αφού από αυτά πληρώνονται οι υπάλληλοι, τα λειτουργικά έξοδα, οι φόροι κλπ κλπ κλπ. Φτάνουμε λοιπόν στα καθαρά κέρδη (πίνακας 1.2 στον Ισολογισμό) τα οποία είναι 15.946 ευρώ - αρκετά χιλιάρικα κάτω από τα 495.527 ευρώ που εμφανίζονται στο ανώνυμο δημοσίευμα. Και μάλιστα με σημαντική πτώση από τα καθαρά κέρδη της προηγούμενης χρονιάς, αντιθέτως απ' όσα αναγράφονται στο δημοσίευμα...

 

Μοναδικός κερδισμένος από τη λειτουργία του skroutz μάλλον είναι ο καταναλωτής... :)

Δημοσ.

Δίχως να μπω σε λεπτομέρειες του τύπου "έχετε δίκιο/άδικο" ή περίπλοκες μαθηματικο-λογιστικές αναλύσεις, θα πω τη δικιά μου ιστορία:

 

Κατά το 10/2011 μπήκα για άλλη μια φορά στο skroutz για να ψάξω για ένα pc για ένα μπάρμπα μου. Εκεί βρήκα ένα μαγαζί από Σαλόνικα που είχε ένα έτοιμο κομμάτι (κουτί) σε πολύ καλή τιμή. Προφανώς και το τσίμπησα. Πριν προχωρήσω όμως στην αγορά μου έκανα ένα σερφάρισμα για να δω και τα υπόλοιπα κομμάτια που πουλούσε το εν λόγω e-shop.

Για να μην μακρηγορώ, μου άρεσαν οι τιμές του και το σημείωσα στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Έκανα τη παραγγελία, και ταυτόχρονα πήρα και τηλέφωνο για να επιβεβαιώσω την ημ/νια παράδοσης (καμένος από ΠΛΑΙΣΙΟ και άλλους που λένε μεν ότι το έχουν αλλά... δεν). Ο κύριος που απάντησε, ευγενικά, με καθησύχασε ότι θα το έχω την ημέρα που μου έλεγε το site τους. Και έτσι έγινε.

 

Τη 2η φορά, ένα μήνα μετά ήθελε ένα φιλαράκι μου να πάρει κάτι κομμάτια για να κάνει μια μικρή αναβάθμιση στο pc του και έτσι ξανά μπήκα skroutz. Στην αρχική σελίδα του skroutz όμως θυμήθηκα εκείνο το e-shop από τον προηγούμενο μήνα και έτσι του έριξα μια επίσκεψη. Ξανά έκανα παραγγελία, όλα μια χαρά πάλι και κατά ευχαριστημένος -> προστέθηκε στους σελιδοδείκτες σε όλους μου τους browser - σε όλα μου τα Pc.

 

Έχω κάνει από τότε άλλες 2 παραγγελίες και μόνο καλά λόγια μπορώ να πω για το κατάστημα. Πλέον δεν μπαίνω skroutz αλλά κατευθείαν σε αυτό το e-shop για να δω ότι θέλω από τιμές.

 

Βγήκαν κερδισμένοι αυτοί ή όχι, ρωτάω εγώ τώρα. Και αν βγήκαν κερδισμένοι, πως με κέρδισαν;

 

Σορρυ για το σεντόνι αλλά πριν αρχίζουμε να κατηγορούμε τρίτους (skroutz)ας δούμε πρώτα τη δικιά μας καμπούρα... και που μπορεί να φταίμε.

 

Φιλικά πάντα (όχι τίποτε άλλο, απλώς βαριέμαι τώρα να το ρίξω σε ειρωνεία :P)

Δημοσ.

Ίσως θα ήταν πιο δίκαιο θα υπήρχε διαβάθμιση στην χρέωση γιατί διαφορετικό κέρδος θα έχει ένα μαγαζί που πουλάει καραμέλες και διαφορετικό ένα που πουλάει ψυγεία.

Δημοσ.

Ίσως θα ήταν πιο δίκαιο θα υπήρχε διαβάθμιση στην χρέωση γιατί διαφορετικό κέρδος θα έχει ένα μαγαζί που πουλάει καραμέλες και διαφορετικό ένα που πουλάει ψυγεία.

 

Από όσο γνωρίζω το Skroutz.gr έχει διαφορετικά κόστη ανά click ανάλογα την κατηγορία. Η πληροφορική έχει 0,05 € το click ενώ άλλες κατηγορίες φθάνουν μέχρι και 0,02 € ανά click (https://merchants.skroutz.gr/home/per_category). Ανάλογα με την απόδοση προφανώς σε πωλήσεις ή την εμπορικότητα των προϊόντων το κόστος του click ανά αλλάζει. Επίσης θα πρέπει να αναφερθεί ότι οι τιμές αυτές είναι με ΦΠΑ=23% από όσο γνωρίζω. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι άλλο ας με διαψεύσει.

 

Θέλω να εστιάσω και σε κάτι τελευταίο σχετικά με το άρθρο που δημοσιεύτηκε αρχικά. Προφανώς ο συντάκτης του αγνοεί την ορθή ανάγνωση ενός ισολογισμού είτε επείδη όπως αναφέρω απλά αγνοεί το τι σημαίνουν τα νούμερα σε αυτόν, είτε επειδή με δόλο θέλει περάσει το μήνυμα το οποίο επιθυμεί. Μιλάει για μικτά κέρδη μιας εταιρίας Α.Ε. και φωνάζει ότι τόσα έβαλε στην τσέπη της. Προφανώς αγνοεί ότι τα μικτά κέρδη δεν περιλαμβάνουν κανένα έξοδο της εταιρίας ούτε καν τους μισθούς των εργαζόμενων σε αυτήν. Και αναρωτιέμαι μια εταιρία όπως το γνωστό Skroutz δεν έχει υπαλλήλους, κόσμο που απασχολέι, όλα στο αυτόματο δουλεύουν; Είναι μεγάλοι μάγκες αν το κατάφεραν αυτό. Τελικά η προς στιγμήν έκπληξη μου για τα δεδομένα απαντήθηκε με ένα απλό search : http://www.skroutz.gr/company/el#people.

 

Αν είναι τόσο μάγκες αυτοί που έχουν το Skroutz.gr, και καταφέρνουν να πληρώνουν 33 άτομα που μέτρησα αν δεν κάνω λάθος ότι απασχολούν στην σελίδα τους με ένα πιάτο ρίζι και μια φέτα ψωμί την μέρα, έτσι ώστε να βγαίνουν τα κέρδη αυτά τι να πω τους βγάζω το καπέλο που έχουν στο logo τους.

 

Πάντως αν, όπως λέω, δεν αμοίβονται με ένα πιάτο ρίζι και υπολογίσουμε ότι κατά μέσο όρο η αμοιβή του καθενός από τους 33 είναι max 700 euro καθαρά (που δεν παίζει, δεν γνωρίζω προγραμματιστή με αμοιβή μόλις 700 euro το μήνα, αν ξέρετε εσείς στείλτε μου ένα pm, τον χρειάζομαι) τότε ξαναλέω με ένα πρόχειρο πολύ υπολογισμό μονο η μισθοδοσία μαζι με ίκα, σίκα, κορόμηλα κλπ πρέπει να στοιχίζει ετησίως κοντά στα 500.000 το χρόνο. Και αυτά ξαναλέω αν όλοι κουτσοί στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα πέρνουν μισθό καθαρά 700 euro, που πολύ αμφιβάλω.

 

Αυτές οι επισημάνσεις από εμένα... εφόσον προκύψει κάτι νεότερο θα επιστρέψω δημήτριος :-)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλώς η κακώς όποιος έχει το καρπούζι και το μαχαίρι κόβει το κομμάτι που αυτός θέλει..

Αυτός είναι και ο νόμος της ελεύθερης αγοράς που κάποια στιγμή όλοι υποστηρίξαμε (πλην ελαχίστων).

Καλό είναι να μην βάζετε τον καταναλωτή στην μέση σ'αυτες τις "διαμάχες" γιατί αυτός είναι που κρατάει ζωντανές και τις 2 πλευρές..

Όποιος είχε την ιδέα της κάθε επισκέψιμης ιστοσελίδας πρέπει να αμειφθεί. Σύντομα απ'οτι βλέπουμε ανοίγουν και άλλες τέτοιες σελίδες και αν θέλετε να "αντιδράσετε" μπορείτε να μεταφερθείτε σε αυτές μαζικά η ότι άλλο.

Ο καταναλωτής σίγουρα είναι κερδισμένος από αυτό.. Θα μπορούσε περισσότερο ? Ίσως..

Εγώ στην θέση σου θα έκανα ένα ραντεβού με τους υπεύθυνους του Skroutz και θα "απαιτούσα" κατά κάποιον τρόπο καλύτερη αντιμετώπιση.Αν δεν την είχα θα έφευγα με ότι αυτό συνεπάγεται.. Το να βρεις καινούριους πελάτες και να τους βάλεις στο κατάστημα σου εξάλλου είναι δική σου δουλειά κ επένδυση.. όχι του κάθε Skroytz.. Βρείτε καινούριες ιδέες λοιπόν όπως έκαναν και αυτοί και προχωρήστε.. Μην επικαλείστε όμως καμιά πλευρά θα ξαναπώ τον καταναλωτή γιατί χωρίς αυτόν δεν υπάρχει τίποτα.. Και οι καταναλωτές ξέρουν πολύ καλά για τις αισχροκέρδειες απ'οπου και αν προέρχονται.. π.χ καμένο motherbord που έχει γίνει πολύ της μόδας τελευταία στα laptop.. η πιο πρόσφατα με τους σκληρούς δίσκους τι πάρτι έγινε..

Επεξ/σία από MoviemakerGr
Δημοσ.

Πέρα από το αν κάνει καλό ή όχι στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το μοντέλο CPC είναι πιο λογικό από την πάγια ετήσια συνδρομή.

 

Για να πατήσει κάποιος σε ένα link στο Skroutz πάει να πει ότι το προϊόν/κατάστημα του τράβηξε το ενδιαφέρον. Οπότε και είναι πιθανό να αγοράσει. Καλύτερο αυτό, παρά να δίνει «αέρα» 500€+ ετησίως ενώ ίσως να μη πάρει ούτε ένα view.

Δημοσ.

Αυτό δεν είναι ακριβές.

 

σε ολοσελιδες διαφημισεις του ομιλου σε εφημεριδες το ειχα δει(πριν μηνες). και μετα ειχα δει αυτο:

http://www.iab.gr/gr/members/member-directory-list/company-member/?mid=76

 

ισως καποια απ τις 2 εχει πουληθει απο τοτε. στα site παντως εκτος απο τα link στα front pages δεν αναφερεται κατι.

(το δε site του ομιλου εχει μεινει στο... 2009). & δεν το ειπα για κακο :)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...