Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλήσπέρα.

Καταρχήν να σας πώ οτι ειμαι ολίγον άσχετος.

Έχω ένα SONY VAIO και μετά απο πρόβλημα που είχα με το σκληρό δίσκο αγόρασα ένα καινούριο απο το e-bay.

Έλυσα το λάπτοπ,άλλαξα το σκληρό και μετά το έδεσα.Μόλις το άνοιξα μου έγραψε ''Operating System Not Found''.

Μπορεί κάποιος να μου πεί τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω μετά απο άλλαγή σκληρού δίσκου γιατί είμαι σίγουρος οτι κάτι δεν έχω κάνει αφού όπως σας είπα και πρίν είμαι ολίγον άσχετος.

Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Εεεεεε βασικα δν την εβαψες απλα πρεπει απο καπου να βρεις λειτουργικο...κανα σπασμενο απο κανα φιλος σου παιζει?

Δημοσ.

1) Το αγοράζεις.

2) Το κλέβεις.

3) Το ζητάς από έναν φίλο.

4) Το κλέβεις από ένα φίλο (οκ αυτό είναι χοντρό).

5) Κατεβάζεις στον υπολογιστή απ' όπου μας γράφεις το ISO αρχείο εγκατάστασης Windows από κάποιο τορεντάδικο και φτιάχνεις πχ με το πρόγραμμα ImgBurn (και τη επιλογή burn ISO image) ένα δισκάκι (CD αν είναι ΧP ή DVD αν είναι Vista ή 7) με την αντιγραφική συσκευή που πιθανώς έχει ο υπολογιστής που γράφεις. Αν δεν έχει, ή πας και κάνεις τη δουλειά σ' ένα "Net Cafe" ή επιλέγεις μία από τις πρώτες 4 επιλογές.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω την εντυπωση οτι δε ξερεις οτι σχεδον ολα τα δεδομενα του η/υ αποθηκευονται στο σκληρο.

Επεξ/σία από Giorgos09
Δημοσ.

Προσεξε ομως να βαλεις το ιδιο edition των windows με το παλιο σου (λ.χ. Home Premium ειχες στο παλιο home premium θα βαλεις και στον καινουργιο) ωστε να παιρνει το κλειδι των windows που εχει το λαπτοπ.Τωρα αν δεν εχεις κλειδι...*γκουχου* *γκουχου* πιστευω ξερεις που θα το βρεις........

Δημοσ.