GIOVINCO Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 RESPECT στην CORSAIR. Να πω κι εγώ την εμπειρία μου σχετικά με τα προιόντα της. Τροφοδοτικό ΤΧ650 καινούριο, με την τοποθέτηση του έβαλα και ένα παλιό φαν που είχα να δροσίσω τους δίσκους, το φαν ήταν χαλασμένο, ανοίγω το pc, μπαμ και μπουμ , καπνοί από το τροφοδοτικό, λέω πάει τέλειωσε... Κι όμως ένα χρόνο μετά, δουλεύει ακόμα άψογα και αθόρυβα...
vaggelisp7406 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2012 Μπραβο και απο μενα για την corsair.Εδω αν ειχε γινει αγορα απο τον φιλο σε ελληνικο καταστημα και το επεστρεφε σε αυτους,εκτος απο τον χρονο και τα μπινελικια που θα ξοδευε στους αντιστοιχους ανθρωπους,και αφου τελικα θα καταφερνε να τους κανει να το δεχτους για αλλαγη (το καταστημα εννοω) τοτε αυτοι θα εκαναν την διαδικασια RMA θα εστελναν στην εταιρια το αναλογο mail και μετα θα τους εμενε και το παλιο κουτι,το οποιο για μαντεψτε που θα το βρισκαμε.... Stock Ηouse... και παλι μπραβο στην corsair για την εξυπηρετικοτητα της και την υποστηριξη της.. 2
sak_ Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Μπραβο και απο μενα για την corsair.Εδω αν ειχε γινει αγορα απο τον φιλο σε ελληνικο καταστημα και το επεστρεφε σε αυτους,εκτος απο τον χρονο και τα μπινελικια που θα ξοδευε στους αντιστοιχους ανθρωπους,και αφου τελικα θα καταφερνε να τους κανει να το δεχτους για αλλαγη (το καταστημα εννοω) τοτε αυτοι θα εκαναν την διαδικασια RMA θα εστελναν στην εταιρια το αναλογο mail και μετα θα τους εμενε και το παλιο κουτι,το οποιο για μαντεψτε που θα το βρισκαμε.... Stock Ηouse... και παλι μπραβο στην corsair για την εξυπηρετικοτητα της και την υποστηριξη της.. Εγώ δυστυχώς έμπλεξα με το service του ελληνικού μαγαζιού... Αγόρασα 2 μνήμες των 4GB για αναβάθμιση. Παρόλο που φαινομενικά ήταν συμβατές με τη μητρική, δε δουλεύουν, οπότε πήγα πίσω στο καταστημα. Ο υπάλληλος σημείωσε για το service, να εξεταστει αν ειναι ελαττωματικές αλλιώς να ορίσουν ποσό επιστροφής. Τελικά, παρόλο που την κράτησαν πάνω από 2 βδομάδες δεν έλεγξαν καθόλου ούτε αν ήταν ελαττωματικές ούτε αν το πρόβλημα ήταν συμβατότητα με τη μητρική (οι συσκευασίες δεν ανοίχτηκαν καθόλου, ήταν ακριβώς όπως τους τις είχα αφήσει). Το μόνο που μου είπαν ήταν ότι επειδή ήταν ανοιγμένες και μεταχειρισμένες δε μπορούν να μεταπωληθούν ως αμεταχείριστες και γι αυτό το λόγο δε μπορούν να τις κρατησουν με επιστροφή χρημάτων. Το για ποιο λόγο δε λειτουργούν δεν τους ενδιέφερε καθολου... Μόνο αν θα μπορούσαν να τις μεταπωλήσουν τους νοιάζει. Τώρα απευθύνθηκα στο forum της CORSAIR. Ελπίζω να με βοηθήσουν κι εμένα να βρω μια λύση...
spiti Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 sak_ νομίζω ότι όταν αγοράζεις ένα προϊόν και παρόλο που λειτουργεί βάση προδιαγραφών εσένα δεν σου κάνει είναι κρίμα να τα βάζεις με τον μεταπωλητή του 5% μικτού κέρδους. Αυτός δηλαδή που πήγε να βγάλει 1 ή 2 ευρώ τι θα τις κάνει ανοιγμένες και πόσο θα τις πουλήσει? Μην ξεχνάς ότι εργάζεται (συνήθως) για να ταΐσει την οικογένεια του και να πληρώνει φόρους και εισφορές και όχι από χόμπι.
Fulgore Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Εγώ δυστυχώς έμπλεξα με το service του ελληνικού μαγαζιού... Αγόρασα 2 μνήμες των 4GB για αναβάθμιση. Παρόλο που φαινομενικά ήταν συμβατές με τη μητρική, δε δουλεύουν, οπότε πήγα πίσω στο καταστημα. Ο υπάλληλος σημείωσε για το service, να εξεταστει αν ειναι ελαττωματικές αλλιώς να ορίσουν ποσό επιστροφής. Τελικά, παρόλο που την κράτησαν πάνω από 2 βδομάδες δεν έλεγξαν καθόλου ούτε αν ήταν ελαττωματικές ούτε αν το πρόβλημα ήταν συμβατότητα με τη μητρική (οι συσκευασίες δεν ανοίχτηκαν καθόλου, ήταν ακριβώς όπως τους τις είχα αφήσει). Το μόνο που μου είπαν ήταν ότι επειδή ήταν ανοιγμένες και μεταχειρισμένες δε μπορούν να μεταπωληθούν ως αμεταχείριστες και γι αυτό το λόγο δε μπορούν να τις κρατησουν με επιστροφή χρημάτων. Το για ποιο λόγο δε λειτουργούν δεν τους ενδιέφερε καθολου... Μόνο αν θα μπορούσαν να τις μεταπωλήσουν τους νοιάζει. Τώρα απευθύνθηκα στο forum της CORSAIR. Ελπίζω να με βοηθήσουν κι εμένα να βρω μια λύση... sak_ νομίζω ότι όταν αγοράζεις ένα προϊόν και παρόλο που λειτουργεί βάση προδιαγραφών εσένα δεν σου κάνει είναι κρίμα να τα βάζεις με τον μεταπωλητή του 5% μικτού κέρδους. Αυτός δηλαδή που πήγε να βγάλει 1 ή 2 ευρώ τι θα τις κάνει ανοιγμένες και πόσο θα τις πουλήσει? Μην ξεχνάς ότι εργάζεται (συνήθως) για να ταΐσει την οικογένεια του και να πληρώνει φόρους και εισφορές και όχι από χόμπι. Δεν παει ετσι οπως λες. ή κανεις την δουλεια σου σωστα ή αλλαξε δουλεια,οσο κακος και αν ακουγομαι. Του πηγε πελατης τις μνημες επειδη του παρουσιασαν το ταδε προβλημα με την αποδειξη/εγγυηση και αυτοι τις ειχαν πανω απο 2 εβδομαδες και ουτε καν τις κοιταξαν????Ε συγνωμη αλλα μλκια τους ειναι . 1
TRILOBYTER Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Να και η εμπειρια μου απο τη κορσερ http://www.insomnia.gr/topic/539770-%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%B7-%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CF%81%CE%B1%CE%BC-%CE%BC%CE%B5-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%85%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B5/ και η πρωτη φορα ηταν το πλαινο απο το 540 που ειναι γεματο γρατζουνιες, μου ειχαν στειλει ολοκαινουριο χωρις να τους στειλω το παλιο πισω. Παντα corsair.. 3
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Super Moderators Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 sak_ νομίζω ότι όταν αγοράζεις ένα προϊόν και παρόλο που λειτουργεί βάση προδιαγραφών εσένα δεν σου κάνει είναι κρίμα να τα βάζεις με τον μεταπωλητή του 5% μικτού κέρδους. Αυτός δηλαδή που πήγε να βγάλει 1 ή 2 ευρώ τι θα τις κάνει ανοιγμένες και πόσο θα τις πουλήσει? Μην ξεχνάς ότι εργάζεται (συνήθως) για να ταΐσει την οικογένεια του και να πληρώνει φόρους και εισφορές και όχι από χόμπι. έστω ότι δεν υπήρχε θέμα συμβατότητας και ήθελε απλά να κάνει υποναχώρηση αγοράς (εξ'αποστάσεως), τι πρόβλημα υπάρχει με το ότι είναι ανοιγμένες, το απαγορεύει ο νόμος?
spiti Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 ThReSh δεν το ξέρουμε αν έγινε η αγορά μέσω eshop ή το πήρε με παραδοσιακό τρόπο. Να ξέρεις ότι αυτό που λες(υποναχώρηση αγοράς (εξ'αποστάσεως)) έχει άλλη αναφορά .... σημαίνει ότι δεν ξέρω τι αγοράζω και στηρίζομαι στην περιγραφή του εμπόρου και όταν το παίρνω δεν είναι αυτό που φανταζόμουν. Να ξέρεις ότι για ευρέως γνωστά και τυποποιημένα προϊόντα από μεγάλες μάρκες ακόμη και το δικαστήριο δεν αποδέχεται ότι "δεν κατάλαβα καλά". κάποια στιγμή πρέπει να είμαστε υπεύθυνοι των πράξεων μας. Πέρα από την συγκεκριμένη περίπτωση αν το παίζουμε ξερόλες , βαριόμαστε να ελέγξουμε την συμβατότητα με το σύστημα μας δεν μας φταίει ο καψερός που μας το πουλάει.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Super Moderators Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 άρα αν έγινε εξ'αποστάσεως δεν υπάρχει πρόβλημα... το έπαιξε ξερόλας ο sak?
Shadowjump Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Ειναι οντως αψογη εταιρια. Πριν λιγο καιρο, τους ειπα οτι μου χαλασε το Flash Voyager GT που εχω και απλα μου στειλανε καινουριο χωρις να χρειαστει να στειλω το παλιο. Και η Coolermaster ειναι αρκετα καλη στο RMA της. Οσες φορες χρειαστηκε να αλλαξω ανεμιστηρα, απλα μου στειλανε καινουριο, χωρις να στειλω εγω τον παλιο. Μερικες φορες κι ολας, ζητουσα να μου στειλουν αλλο μοντελο ανεμιστηρα και απλα μου το εστελναν!
spiti Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 είπα "Πέρα από την συγκεκριμένη περίπτωση" δεν τον ξέρω τον άνθρωπο ...ούτε την εταιρία που το αγόρασε ούτε τις συνθήκες..... οπότε δεν κρίνω να σου πω την αλήθεια και να τα ήξερα όλα αυτά πάλι δεν θα τον έκρινα. απλά λέω για την ελληναραδικη νοοτροπία "αποποίηση προσωπικών ευθυνών"
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Super Moderators Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 my bad το διάβασα βιαστικά... Να ξέρεις ότι αυτό που λες(υποναχώρηση αγοράς (εξ'αποστάσεως)) έχει άλλη αναφορά .... σημαίνει ότι δεν ξέρω τι αγοράζω και στηρίζομαι στην περιγραφή του εμπόρου και όταν το παίρνω δεν είναι αυτό που φανταζόμουν. Να ξέρεις ότι για ευρέως γνωστά και τυποποιημένα προϊόντα από μεγάλες μάρκες ακόμη και το δικαστήριο δεν αποδέχεται ότι "δεν κατάλαβα καλά". ο νόμος προβλέπει βέβαια για οποιοδήποτε λόγο, όχι μόνο το "δεν κατάλαβα καλά", αλλά και το "άλλαξα γνώμη"... 1
Fulgore Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 my bad το διάβασα βιαστικά... ο νόμος προβλέπει βέβαια για οποιοδήποτε λόγο, όχι μόνο το "δεν κατάλαβα καλά", αλλά και το "άλλαξα γνώμη"... Δεν το διαβασες βιαστικα απλα αλλαξε αυτο που ειχε αρχικα γραψει ThReSh δεν το ξέρουμε αν έγινε η αγορά μέσω eshop ή το πήρε με παραδοσιακό τρόπο. Να ξέρεις ότι αυτό που λες(υποναχώρηση αγοράς (εξ'αποστάσεως)) έχει άλλη αναφορά .... σημαίνει ότι δεν ξέρω τι αγοράζω και στηρίζομαι στην περιγραφή του εμπόρου και όταν το παίρνω δεν είναι αυτό που φανταζόμουν. Να ξέρεις ότι για ευρέως γνωστά και τυποποιημένα προϊόντα από μεγάλες μάρκες ακόμη και το δικαστήριο δεν αποδέχεται ότι "δεν κατάλαβα καλά". κάποια στιγμή πρέπει να είμαστε υπεύθυνοι των πράξεων μας. Πέρα από την συγκεκριμένη περίπτωση αν το παίζουμε ξερόλες , βαριόμαστε να ελέγξουμε την συμβατότητα με το σύστημα μας δεν μας φταίει ο καψερός που μας το πουλάει. ΕΠισης πρεπει καποια στιγμη να σοβαρευτουν και τα καταστηματα ειδικα με τις περιπτωσεις RMA καθως στις περισσοτερες περιπτωσεις σε φτανουν αρκετα καταστηματα στο σημειο του τσακωμου για να παρεις αυτο που δικαιουσαι. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Super Moderators Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 oh well, ας πρόσεχα κι ας quotαρα, δεν έγινε και τπτ βέβαια
spiti Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Fulgore α) δεν το επεξεργαστηκα μετά το μνμ του (δεν ξέρω αν μπορεί να αποδειχθεί) β) όπου έχουμε δίκιο πρέπει να είμαστε απόλυτοι ..... όπου κάναμε λάθος να μην ψάχνουμε καμπούρη να του το φορτώσουμε γ) όσον αφορά την υπαναχώρηση ...... είναι νομικό το θέμα(δεν μπορουμε να το αναλύσουμε) και ο έμπορος μπορεί να αρνηθεί και να πει ότι ο καταναλωτής ήξερε από πριν τα λεπτομερή χαρακτηριστικά του προιόντος και κάνει κατάχρηση της υπαναχώρησης. Βεβαίως αν επιμείνουν και οι 2 πλευρές το θέμα το λύνει ο δικαστής και κρίνει ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα