ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΑ ΣΑΝΤ Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2012 Από περιέργεια, όταν μια εταιρεία κάνει προσφορά (μεταξύ άλλων) δώρο τα πάγια των δύο πρώτων μηνών και τελικά το πρώτο πάγιο δώρο αφορά τον λογαριασμό για διάστημα ΜΙΑΣ μέρας, μπορεί κανείς να κάνει καταγγελία? Και πού?
Haldol Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2012 Ξεκίνα από την τηλεφωνική υποστήριξη της ίδιας της εταιρείας. Δε πιστεύω να μη σε εξυπηρετήσουν, δε θέλουν να χάνουν πελάτες για τέτοιους χαζούς λόγους. Λογικά θα σου ήρθε έτσι ο λογαριασμό από σφάλμα στο σύστημα που τους εκδίδει.
tool1983 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2012 Μακαρι να ειναι απο σφαλμα αλλα δε νομιζω να ειναι λαθος αν η εταιρια εκδιδει λογαριασμο καθε πρωτη του μηνος.
xri_ni Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2012 wind?Γιατι κατι παρομοιο μου εκανε και μενα.
ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΑ ΣΑΝΤ Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2012 Είναι Voda και ο πρώτος λογαριασμός από την ενεργοποίηση της κάρτας μετά από φορητότητα. Στις 15/12/11 ενεργοποιήθηκε η κάρτα και ο λογαριασμός λέει 15 με 16/12 !!! Θα μιλήσω και θα σας ενημερώσω, ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!
ribo7 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2012 Δυστυχώς, (αν δεν έχει γίνει λάθος) δε θα κερδίσεις κάτι. Είναι η πολιτική τους αυτή αν έχω καταλάβει την περίπτωσή σου. Εγώ π.χ. σε Cosmote, ενεργοποίηση καρτοσυμβολαίου 8 του μηνός, 1ος λογαριασμός εκδίδεται στις 22 του ίδιου μήνα και ενώ περίμενα να πληρώσω το μισό πάγιο (14 μέρες), το πλήρωσα όλο!! Αντίστοιχο συνέβη με σένα, απλά εσένα ο λογαριασμός θα εκδίδεται κάθε 16 και άρα στον πρώτο λογαριασμό έπεσες στη μία μέρα! Η απάντησή τους ήταν πως προπληρώνεις την υπηρεσία από τη στιγμή που ενεργοποιείται. Βέβαια αυτό υποθέτει ότι αν εσύ διακόψεις το πακέτο στις 15 ενός μήνα, ο λογαριασμός που θα έρθει στις 16 και θα είναι ο τελευταίος θα είναι μηδενικός (ή πιο σωστά αναλογικά για τη μία μέρα) και αυτό γιατί τον τελευταίο λογαριασμό τον έχεις πληρώσει ήδη! Βέβαια αυτό δε ξέρω αν το έχει διαπιστώσει κανείς και δε ξέρω κατά πόσο αν δεν εφαρμοστεί αυτό, θα βρεις τότε άκρη!! Πάντα την είχα αυτή την απορία για την πολιτική του πότε εκδίδουν λογαριασμούς.. Είναι τόσο δύσκολα να τους εκδίδουν ίδιες ημερομηνίες με την ενεργοποίηση? Αυτή τη διαφορά φάσης στις ημερομηνίες έκδοσης λογαριασμών και ενεργοποίησης ποτέ δε τη κατάλαβα..
ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΑ ΣΑΝΤ Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2012 Μα εμένα συνέπεσε (παρά μία μέρα) με την ενεργοποίηση! Νομίζω πως αν στ΄αλήθεια εκδίδουν μηνιαίο λογαριασμό για 1 (ή 2) μέρες, αξίζουν μια καταγγελία για απάτη στην δήθεν προσφορά τους για 2 πάγια δώρο. Εσείς δε νομίζετε?
ribo7 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2012 Με το σκεπτικό που σου είπα, ο λογαριασμός 16/12 και 16/1 θα είναι μηδενικοί αφού είναι δώρο. Ο λογαριασμός 16/2 θα είναι κανονικός π.χ. 20 Ευρώ. Και άρα εσύ από 15/12 - 15/2 θα έχεις χρησιμοποιήσει την κάρτα σου 2 μήνες "δωρεάν". Επαναλαμβάνω, αν καταλαβαίνω σωστά την πολιτική τους και αν δεν έχει γίνει λάθος στην περίπτωσή σου. Καλύτερα όμως πάρε τηλ. εξυπηρέτηση πελατών.
arxaggelos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2012 Το πρώτο πάγιο που πληρώνεις είναι αναλογικά για τις μέρες μέχρι την έκδοση του πρώτου λογαριασμού + προπληρώνεις το πάγιο του ΕΡΧΟΜΕΝΟΥ μήνα. Εμένα η sim "άνοιξε" στος 13, ο πρώτος λογαριασμός βγήκε 1 εβδομάδα μετά και αφορούσε εκείνη τη μέρα + τον επόμενο μήνα. Δηλαδή είχε χρεωμένα κάτι ψιλά για εκείνη τη μέρα (δηλαδή όσο πάγιο και δωρεάν χρόνος αναλογούσε σε 1-2 μέρες) και ολόκληρο το επόμενο πάγιο, παρόλο που δεν είχε καν διανυθεί ακόμη η περίοδος. Όσο για τα πάγια δώρο, πριν εκδοθεί ο πρώτος αυτός λογαριασμός μου είχαν πει ξεκάθαρα ότι θα αρχίσουν από τον ΔΕΥΤΕΡΟ λογαριασμό. Επιφυλάσσομαι και θα σου πώ, κοντός ψαλμός αλληλούια, σε καμιά εβδομάδα βγαίνει και ο δεύτερος. Κανονικά πρέπει να μου έρθει μηδενικός. Αν έχει γίνει λάθος πάντως, συνήθως η voda τα διορθώνει κάτι τέτοια. Κάνε ένα τηλέφωνο ή πάνε από κατάστημα. offtopic τί θα γίνει επιτέλους με αυτήν την ενημέρωση χρέωσης που είναι εκτός μάχης μια εβδομάδα τώρα;;; Αν είναι να ενημερώνει για την κατανάλωση χρόνου σε πραγματικό χρόνο και όχι από την προηγούμενη μέρα, χαλάλι, αλλά πήγε ήδη μακρια η βαλίτσα νομίζω.
zikosDim Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 εμένα με είχαν επιστρέψει κάποια επιβάρυνση που με είχαν βάλει κατά λαθος στην voda,
pp6210 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 Πάντα την είχα αυτή την απορία για την πολιτική του πότε εκδίδουν λογαριασμούς.. Είναι τόσο δύσκολα να τους εκδίδουν ίδιες ημερομηνίες με την ενεργοποίηση? Αυτή τη διαφορά φάσης στις ημερομηνίες έκδοσης λογαριασμών και ενεργοποίησης ποτέ δε τη κατάλαβα.. είναι συστεμική ανάγκη, το billing σύστημα ενημερώνεται το βράδυ της ενεργοποίησης, άρα ο νέος πελάτης ανοίγεται πάντα την επόμενη μέρα από την ενεργοποίηση. @arxaggelos: έμαθα οτι επιτέλους αναβαθμίζουν το billing σύστημα, υπομονή... Κατά τα άλλα συμφωνώ με την εκτίμησή σου και του ribo7(οτι τα 2 δωρεάν πάγια θα είναι για λογαριασμούς 16/12 και 16/01).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα