Προς το περιεχόμενο

PlayStation 4 Topic v1 [PS4]


aslanG7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εδώ υπόσχεται 1080p@60fps και δυό γενιές τώρα.. Θα 'λέγα τι βλέπουμε..

Δικαιολογίες του τύπου αρτιστική επιλογή, δεν υπάρχει διαφορά στα καρέ και πράσινα άλογα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τέλος αναφορικά με την σύγκριση κονσολών και PC, δείτε το παρακάτω:

K273rOy.png

Οι κονσόλες μείωσαν το thermal footprint τους κατά 25% (200W -> 150W), ενώ τα PC το έχουν πάει στον θεό (500-700W για ένα δυνατό rig).

Αυτή είναι μια χαμένη μάχη εξαρχής. Ποτέ μα ποτέ δεν θα βγει τόσο ενεργοβόρα κονσόλα, με ό,τι συνεπάγεται αυτό.

Αυτά για να βλέπουμε λίγο σφαιρικά τα πράγματα όσον αφορά την εξέλιξη της τεχνολογίας...


Εδώ υπόσχεται 1080p@60fps και δυό γενιές τώρα.. Θα 'λέγα τι βλέπουμε..
Δικαιολογίες του τύπου αρτιστική επιλογή, δεν υπάρχει διαφορά στα καρέ και πράσινα άλογα..

 

Αν θες ντε και καλά 1080p60, θα βρεις τέτοια παιχνίδια να παίξεις. Λιγότερα στα PS3/X360, περισσότερα στα PS4/XB1 και ακόμα περισσότερα στα PS5/XB2 (ίσως τότε να γίνει στάνταρ το 1080p60 και να δούμε και λίγα σε 4K).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περί mid-end/specs... θα μιλήσω πάλι συγκεκριμένα με αριθμούς και ημερομηνίες.

 

08/11/2006 κυκλοφορήσε η GeForce 8 και το PS3 κυκλοφόρησε 11/11/2006 με την GeForce 7 (RSX) και μάλιστα πετσοκομμένη (128-bit bus αντί για 256-bit, 8 ROPs αντί για 16 ROPs κλπ.)

 

Γι' αυτό βάλανε τον Cell, για να συνεπικουρεί την αδύναμη GPU. Τώρα έχουμε το ανάποδο (η σαφώς πιο δυνατή GPU συνεπικουρεί την CPU με το GPGPU). Απλά άλλαξε το balance υπέρ της GPU. Ποιά η διαφορά;

 

Μην τρώτε τον παπά της Sony που παρουσίαζε το PS3 ως τεχνολογικό τέρας και απαιτούσε από τον κόσμο να πιάσει 2 δουλειές (είπαμε, εποχές παχέων αγελάδων & ανάπτυξης) για να το αγοράσει.

 

Ο Kutaragi έταζε dual output σε 1080p 120fps (!!!) και κάτι άλλα κουλά του στυλ 3 ethernet θύρες και τελικά η πλειοψηφία των παιχνιδιών ήταν στα 720p 30fps. Ή μήπως ξεχάσαμε τις κούφιες υποσχέσεις περί cloud με Cell devices; Τώρα γύρισε ο τροχός και μας λέει η MS περί cloud processing. Είναι αυτό που λένε ότι η ιστορία έχει την τάση να επαναλαμβάνεται την πρώτη φορά σαν τραγωδία και την δεύτερη σαν φάρσα.

 

Λοιπόν, αυτά τα λέω για να σας δείξω ότι κάποιοι δεν έχουμε ξεχάσει τι γινόταν προ δεκαετίας και σε αντιπαραβολή με το σήμερα, τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά όσο θέλουμε να πιστεύουμε.

 

Θα συμφωνήσω ότι εστίασαν σε χαμηλότερο κόστος κατασκευής και πολύ καλά έκαναν. Δεν θέλαμε πάλι κονσόλες των 200 watts να βαράνε YLOD/RROD, ούτε εξωτικούς οπτικούς δίσκους (το Blu-Ray drive τότε κόστιζε $200).

 

Για την διάρκεια των κονσολών, εγώ δεν θέλω να το τραβήξουν μια δεκαετία (2005-2015). Μέχρι το 2020 max καλά είμαστε. Με μια 7ετία τα έχει βγάλει τα λεφτά του και με το παραπάνω.

 

Όσο για τον φίλο που λέει για τα ποτά, είναι μεγάλη αλήθεια αυτή... «ακριβό» το PS+ των €4,16/μήνα, αλλά «φτηνό» το ποτό των €8 (υπάρχουν και τα "microtransactions" σφηνάκια στα €2), «φτηνά» τα 2 πακέτα τσιγάρα την μέρα κλπ κλπ. Όλα είναι θέμα οπτικής.

 

Ούτε εγώ θέλω να τραβήξουν 10ετία, αλλά τουλάχιστον να έχουν μια συνοχή στα γραφικά, μην καταντήσουμε να παίζουμε πάλι στα 720p προς το τέλος γιατί δεν τραβάνε...

 

Για τα άλλα μάλλον δεν θυμάσαι εσύ καλα. Καταρχάς λες μόνο για το PS3 το οποίο καθυστέρησε ένα χρόνο λόγω του Cell (καλα, λέγανε κάτι παραμύθια για τον Bluray driver...). Η gpu του ήταν έτοιμη πολύ νωρίτερα. Μάλιστα θυμάμαι σε ένα demo του που δεν το είχαν ακόμα έτοιμο είχαν χρησιμοποιήσει ένα custom gpu με 2 τσιπάκια nvidia 6800 ultra. Η τελική gpu ήταν βασισμένη στην 7800 (γιατί λες "7&8 series" και αποφεύγεις να πεις ότι έστω στην γενιά του ήταν high end gpu) και το xbox που βγήκε το 2005 είχε gpu βασισμένη στην X1800 παρακαλώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν τα λες καλά φίλε μου...

Πάμε άλλη μια λοιπόν, για να μην κάνουμε ρεβιζιονισμό (και) στο hobby μας:

1) Δεν ήταν παραμύθι τα του Blu-Ray. Ήταν ακριβή και εξωτική τεχνολογία το 2005.

Και γράψε λάθος για τα $200, $350 έκανε (μόνο το drive!!!):

ps3_cost.jpg

Σχετικά με τον Cell είχαν yield issues στα 90nm. Γι' αυτό εν τέλει έκαναν disable το 1 από τα 8 SPUs. Ή για να το πούμε αλλιώς, στην διαδικασία του binning, τα Β' διαλογής τσιπάκια πήγαιναν σε κονσόλες και τα Ά διαλογής σε IBM server blades.

 

2) Η GeForce 7 είναι τεχνολογία του 2005. Αν ήταν 1 φορά ξεπερασμένη το 2006, ήταν 2 φορές ξεπερασμένη το 2007 που ήρθε το PS3 στην Ευρώπη.

3) Αρχιτεκτονικά ήταν μπροστά η GPU του ΧΒΟΧ360 λόγω unified shaders (ήταν κάτι ανάμεσα σε DX9 και DX10 σε feature set). Δεν ήταν high-end GPU σε επίπεδο flops, ROPs, memory bus (128-bit GDDR3 και μάλιστα shared) κλπ.

Δες λοιπόν τι specs είχαν οι discrete GPUs των PC τότε και θα δεις ότι υπήρχαν διαφορές (256-512bit bus, 16 ROPs κλπ.)

 

Spec-wise ο RSX είναι πιο κοντά στην GeForce 7600 (128-bit bus, 8 ROPs), παρά στην 7800 (256-bit, 16 ROPs). Πότε ήταν high-end η 7600; Mid-range ήταν! Απλά φάγατε τον παπά της Sony ότι σας έδωσε την 7800.

Και για του λόγου το αληθές:

PS3s2Tflops_zpse0c83ba7.jpg

 

1.8 Teraflops ο RSX του 2005; Πάμε καλά ρε σεις; 1.84 Tflops είναι η Radeon του PS4 που είναι μια δεκαετία μπροστά σαν τεχνολογία!

Τα 200 Gflops του Cell ισχύουν, αλλά για την GPU είναι τελείως μαρκετίστικα τα 1.8 Tflops. Γύρω στα ~200 Gflops είναι και ο RSX.
 

Αυτό που λες με την 6800 x 2 είναι ότι η μονή 7800 ήταν (περίπου) σαν 2 x 6800. Καμία σχέση όμως με τον RSX που εν τέλει ήταν πιο κοντά στην 7600 όπως είπα.

 

Δείτε εδώ την εξέλιξη του PS3 hardware και το καραμπινάτο downgrade που έφαγε στην GPU και στην RAM (αν θυμάστε έκραζε ο Kojimas, γιατί άλλο hardware του υποσχέθηκαν για το MGS4 και άλλο του έδωσαν τελικά):

http://www.edepot.com/playstation3.html#Early_PS3_Models

Ήταν που ήταν πανάκριβο στα $900 κόστος κατασκευής, φαντάσου να έβγαινε με τέτοια GPU και 1GB (512MB x 2) RAM. Κοντά 1000άρικο θα πήγαινε η ιστορία και το YLOD σύννεφο...

Η μόνη διαφορά σε σχέση με τώρα ήταν ότι τότε δεν είχε ανοίξει τόσο πολύ η ψαλίδα στο thermal headroom και γι' αυτό σας φαίνονταν high-end οι κονσόλες του τότε. Αν έβγαιναν και τότε PC των 700-1000 watts με τριπλό SLI/Crossfire, πάλι "meh" θα σας φαινόντουσαν.

4) Ας είμαστε ειλικρινείς: το XBOX360 αποθεώθηκε/λιβανίστηκε λόγω πειρατείας, ειδικά στην Ελλάδα. Το PS3 έσπασε πολύ αργότερα.

Οι τωρινές κονσόλες δεν σπάνε με καμία κυβέρνηση (παρ' όλο που είναι x86 και κάποιοι αφελείς νόμιζαν ότι θα σπάσουν εύκολα λόγω αρχιτεκτονικής!) και αυτό «ενοχλεί» κάποιους που είχαν καλομάθει με τα DL DVD+R των €2...

ΥΓ: Πιστεύω να σε κάλυψα και με αριθμούς και με αναφορές. Πιο αναλυτικός δεν μπορώ να γίνω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θες ντε και καλά 1080p60, θα βρεις τέτοια παιχνίδια να παίξεις. Λιγότερα στα PS3/X360, περισσότερα στα PS4/XB1 και ακόμα περισσότερα στα PS5/XB2 (ίσως τότε να γίνει στάνταρ το 1080p60 και να δούμε και λίγα σε 4K).

Δε θέλω ντε και καλά 1080p60, δε θέλω όμως να με δουλεύουν. Και οι "next-gen" κονσόλες στα λόγια έμειναν.

 

Για 4K δεν το συζητώ, μόνο στα όνειρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τη στιγμή που μπορείς να παίζεις σε 4Κ, όνειρο δεν είναι.

Προσωπικά και να είχα το χρήμα για 4Κ, δεν θα το έδινα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

 

Καλύτερα να μείνουν εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, και στο PC της NASA μπορείς να παίξεις σε 32K και 240fps. Ούτε αυτό είναι όνειρο, αρκεί να έχεις $50.000 (π.χ. ο Bill Gates τα έχει). :)

Εδώ πέρα λέμε να μπορεί να έχει κάτι η πλειοψηφία/μάζα και για να γίνει αυτό θα πρέπει να έχει προσιτό/λογικό κόστος, έτσι ώστε να έχουν κίνητρο να ασχοληθούν οι developers μαζί του... για φαντάσου Mario/Zelda/Splatoon σε 1080p60 με τέλειο anti-aliasing. Χέσε το 4K, που έτσι κι αλλιώς θα ήταν στα 30fps λόγω hardware cost (το 4K 60fps είναι απλησίαστο).

 

Τέλος, μην ξεχνάμε το πιο σημαντικό: 4K ανάλυση με assets (textures/polygons κλπ.) σχεδιασμένα για 1080p ανάλυση δεν έχει νόημα. Το ίδιο γινόταν και στα multiplatform της προηγούμενης γενιάς, όπου τα assets ήταν για 720p.

 

Αυτό εσύ δεν το θεωρείς κοροϊδία δηλαδή; Με εξαίρεση κάτι περιπτώσεις σαν το Star Citizen, όπου είναι 100% tailor-made για την PC Master Race, χωρίς κονσολοσυμβιβασμούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως είπες, δεν είναι όνειρο. Αν έχεις τα λεφτά, γίνεται. :)

 

Υπάρχουνε άτομα (ακόμη κι εδώ μέσα) με τέρατα που δεν παίζουν παιχνίδια και απλά σκοράρουν πόντους.. :P

Μη κοιτάς μόνο αυτούς που ποστάρουν στα Games section.

 

Σίγουρα δεν σου δίνουν όλοι 4Κ textures, αλλά υπάρχουν εταιρίες που τα παρέχουν σαν DLC (πολύ καλύτερο απο το να τα έχουν αναγκαστικά στα αρχεία του παιχνιδιού).

 

Αυτό θεωρείς δηλαδή κοροϊδία, που δεν βάζουνε όλοι στο παιχνίδι 4Κ textures? LOL, ok!

Άλλη "κοροϊδία" τα 4K textures, και άλλο μια εταιρία-κολοσσός να σε δουλεύει 10 χρόνια τώρα και να δίνει ψεύτικες υποσχέσεις για να ενθουσιάσει τα ανίδεα fanboy (τα οποία άκουσαν 8GB GDDR5 και δεν ήξεραν τι είναι και απλά το αναπαρήγαγαν).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ λέει το εξής:

 

http://community.us.playstation.com/t5/Consoles-Peripherals/Maximum-number-of-accounts-allowed-on-PS4/td-p/44735563

 

"Ok, problem solved. Kathy from Customer Support says: maximum number of accounts on PS4 is 100 (in lifetime), That's it, have a wonderful day. Good bye."

 

Για σιγουριά (αλλά και γρηγοράδα) τα accounts να τα φτιάχνετε μέσω web browser (PC/mobile)... πάντως κακώς δεν αναφέρεται πουθενά επίσημα αυτό.

 

Όντως, τα 64 account ήταν το όριο για τις ps3 κονσόλες.. στο link που έγραψες πιο πάνω ο τυπάς λέει οτι το όριο για ps4 είναι 100 account (πληροφορία από customer support), οπότε φαντάζομαι οτι αυτό θα ισχύει..

 

Το αν κάνεις δημουργία account από pc δεν έχει σχέση.. αυτό που μετράει είναι αν το account θα γίνει activate as primary στο ps4 για να μετρήσει.. απλά όταν κάνεις δημιουργία το account μέσω της κονσόλας γίνεται αυτόματα και primary..

 

Πάντως το όριο υπάρχει οπότε και 100 account να είναι αν κάποιος φτιάχνει και προσθέτει account συνέχεια κάποια στιγμή θα το γεμίσει.. οπότε θέλει προσοχή.

 

p.s: Αν το όριο είναι 100 account ανά κονσόλα και θεωρήσουμε οτι έχεις τουλάχιστον ήδη 2 βασικά account στη κονσόλα σου, μένουν 98 για να βάλεις με την συνδρομή ps plus 14 ημερών..

Κι αν κατά μέσο όρο βάζεις 2 account με συνδρομή των 14 ημερών τον μήνα, αυτό σημαίνει οτι έχεις 98/2 = 49 μήνες τσάμπα ps plus.. το οποίο είναι 4 χρόνια και ένας μήνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως είπες, δεν είναι όνειρο. Αν έχεις τα λεφτά, γίνεται. :)

 

Υπάρχουνε άτομα (ακόμη κι εδώ μέσα) με τέρατα που δεν παίζουν παιχνίδια και απλά σκοράρουν πόντους.. :P

Μη κοιτάς μόνο αυτούς που ποστάρουν στα Games section.

 

Σίγουρα δεν σου δίνουν όλοι 4Κ textures, αλλά υπάρχουν εταιρίες που τα παρέχουν σαν DLC (πολύ καλύτερο απο το να τα έχουν αναγκαστικά στα αρχεία του παιχνιδιού).

 

Αυτό θεωρείς δηλαδή κοροϊδία, που δεν βάζουνε όλοι στο παιχνίδι 4Κ textures? LOL, ok!

Άλλη "κοροϊδία" τα 4K textures, και άλλο μια εταιρία-κολοσσός να σε δουλεύει 10 χρόνια τώρα και να δίνει ψεύτικες υποσχέσεις για να ενθουσιάσει τα ανίδεα fanboy (τα οποία άκουσαν 8GB GDDR5 και δεν ήξεραν τι είναι και απλά το αναπαρήγαγαν).

 

Ρε συ κοροϊδία θεωρώ το 4Κ με 1080p textures, γιατί δεν είναι πραγματικό 4K. Πώς να το κάνουμε δηλαδή; Θέλω 4Κ assets, αλλιώς τι να το κάνω; Κοροϊδία είναι και το 1080p του KZ-SF MP που δεν είναι 1080p αλλά 960x1080 interlaced. Δεν έχω double standards. Εσύ γιατί κάνεις τα στραβά μάτια στα του οίκου σου;

 

Δεν με απασχολεί αν ο κόσμος δεν είναι εκπαιδευμένος στην τεχνολογία. Οι πληροφορίες υπάρχουν εκεί έξω. Εγώ ξέρω τι είναι η GDDR εδώ και 15 χρόνια και ξέρω πόσο σημαντική είναι σε bandwidth-intensive apps. Γι' αυτό προτείνεται για GPUs & APUs. Διαφωνείς ή απλά λες για να λες; Θα προτιμούσες να έβαζαν καμία εξωτική XDR/Rambus;

 

Τα παλικάρια που έχουν τέρατα rigs και δεν παίζουν games, αλλά απλά σκοράρουν e-penis, εγώ δεν τα θεωρώ gamers. Είναι σαν να έχεις την Lamborghini στο γκαράζ και να μετράς ροπή και ιπποδύναμη. Τι να μου λέει αυτό δηλαδή; Ο άλλος μπορεί να έχει απλά ένα Audi και να βγαίνει έξω να χτυπάει γκομενάκια. Πιο μάγκας είναι από τον άλλον με την Lamborghini. ;)

 

Η RAM είναι selling point για τους παρακάτω λόγους:

 

1) Δίνει future-proofness. Τα PS3/XBOX360 είχαν λίγη RAM και πιο πάνω ανέφερα ότι το PS3 κανονικά θα έβγαινε με 1GB RAM. Θυμάμαι χαρακτηριστικά έναν developer (νομίζω του Far Cry 3) που έλεγε ότι αν οι last-gen κονσόλες είχαν παραπάνω RAM, θα μπορούσαν να κρατήσουν κι άλλο.

 

Ε σ' αρέσει δεν σ' αρέσει, τα 8GB διευκόλυναν πολύ τους developers, ειδικά σε open-world. Βέβαια για να πούμε και του στραβού το δίκιο, πλέον έχουμε oversaturation στα open-world, αλλά τι να έκανε η Sony; Να το έβγαζε με 4GB GDDR5 όπως το προόριζε αρχικά για να μην βγαίνουν πολλά open world; Το hardware είναι σαν το μαχαίρι. Είναι ένα εργαλείο. Το τι χρήση (καλή/κακή) θα κάνεις εξαρτάται από εσένα τον developer.

 

2) Είναι unified & γρήγορη (GDDR5). Προγραμματιστικά τους λύνει τα χέρια. Αν ασχοληθείς με προγραμματισμό, θα καταλάβεις γιατί.

 

Στην επόμενη γενιά μάλλον θα βάλουν HBM και οι 2 εταιρίες... τέλος τα ανούσια flamewars, ίδια προγραμματιστική ευκολία, ίδια απόδοση στα multiplatform.

 

Κατά την γνώμη μου πάντως εστιάζετε σε λάθος πράγματα για να την πείτε στην Sony.

 

Να σου πω εγώ μερικά legit παράπονα (δηλαδή όχι κράζω για να κράζω) που έχω από το PS4:

 

1) Ελλειπές firmware. π.χ. ακόμα περιμένω τα friend notifications (ναι, έχω φίλους και παίζω και online games), κατηγοριοποίηση/sorting στα game tiles κλπ.

 

Γενικά σε κάθε νέα κονσόλα το firmware ξεκινάει από μηδενική βάση και αυτό μου την σπάει. Ακόμα και τώρα το PS3 έχει features που δεν έχει το PS4. Αυτό δεν είναι θέμα hardware προφανώς.

 

2) Το φιάσκο με τις τιμονιέρες. Εν τέλει αντικατέστησα την G27 με την G29, πουλώντας την G27 σε καλή τιμή και αγοράζοντας την G29 σε προσφορά, αλλά και πάλι είναι μαλακία.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Planned_obsolescence

 

Θυμηθείτε το ότι θα πέσει πολύ κράξιμο όταν βγει το Gran Turismo 7. Μιλάμε για εκατομμύρια κατόχους Logitech τιμονιών.

 

3) Υποβάθμιση στο IGC line-up του PS+ σε όλες τις κονσόλες (PS4/PS3/Vita), δηλαδή ξηρασία από AAA τίτλους.

 

Εδώ πιστεύω φταίει το sales lead του PS4 και το online paywall.

 

Για μένα μακάρι να γίνει #1 το Xbone και #2 το PS4. Μόνο τότε θα ζοριστεί η Sony να δώσει καλύτερα παιχνίδια. Είναι πολύ πιθανό όμως τότε η MS να υποβαθμίσει το δικό της line up στο Games with Gold. :P Έτσι πάνε αυτά...

 

Και όταν λέω καλύτερα παιχνίδια μην φανταστείς ότι εννοώ να δώσει free το Uncharted 4 day 1... όχι, εννοώ να δώσει retail παιχνίδια του 20άρικου, δηλαδή bargain bin (Killzone, Knack, TLOU, Tearaway κλπ.)

 

Με αυτά τα παράπονα δεν ασχολείται κανείς όμως... όλη η μίρλα γίνεται για το hardware και τις αναλύσεις. Κι όλα αυτά γιατί; Για να δικαιολογήσει μέσα του ο PCάς τα παραπανίσια λεφτά που έδωσε για hardware και για να μην νιώθει άσχημα που ο ... PS4 peasant παίζει κι αυτός Trine 3 σε 1080p60 (πώς γκένεν αυτό?) με hardware των $/€299. Είναι φαινόμενο για ψυχανάλυση δηλαδή.

 

 

Όντως, τα 64 account ήταν το όριο για τις ps3 κονσόλες.. στο link που έγραψες πιο πάνω ο τυπάς λέει οτι το όριο για ps4 είναι 100 account (πληροφορία από customer support), οπότε φαντάζομαι οτι αυτό θα ισχύει..

 

Το αν κάνεις δημουργία account από pc δεν έχει σχέση.. αυτό που μετράει είναι αν το account θα γίνει activate as primary στο ps4 για να μετρήσει.. απλά όταν κάνεις δημιουργία το account μέσω της κονσόλας γίνεται αυτόματα και primary..

 

Πάντως το όριο υπάρχει οπότε και 100 account να είναι αν κάποιος φτιάχνει και προσθέτει account συνέχεια κάποια στιγμή θα το γεμίσει.. οπότε θέλει προσοχή.

 

Δεν το γνωρίζω αν μετράει μόνο σαν primary, αλλά τότε έχεις και την επιλογή του secondary (με κάποιους περιορισμούς βέβαια).

 

4 χρόνια είναι αρκετά... μπορεί να έχει ανακοινωθεί το PS5 μέχρι τότε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το γνωρίζω αν μετράει μόνο σαν primary, αλλά τότε έχεις και την επιλογή του secondary (με κάποιους περιορισμούς βέβαια).

 

4 χρόνια είναι αρκετά... μπορεί να έχει ανακοινωθεί το PS5 μέχρι τότε.

 

Για να γίνει secondary πρέπει πρώτα να γίνει primary οπότε δεν τη γλιτώνεις..

Πάντως 4 χρόνια είναι αρκετά όντως, το πιθανότερο να έχεις πάρει άλλη κονσόλα μέχρι τότε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα, εχω μια ερωτηση σχετικα με primary και secondary accounts, δεν τα εχω ψαξει και δεν ξερω.

 

Ο ξαδερφος μου ειναι φανταρος και ερχεται αυριο, θελω να του παρω το nfs που εχει αυτην την στιγμη 30 ευρω ψηφιακα, να το ανοιξει το ps4 και να το βρει μεσα :P.

 

To θεμα μου ειναι ενα, επειδη το θελω και εγω να παιξω μετα, αν φτιαξω στο ps4 το δικο του αλλο acc και το κατεβασω εκει, μπορω να παρω αυτο το acc στο δικο μου ps4 μετα?

 

Για να κανω αγορα απο secondary χρειαζεται καινουργιο psplus? εχουμε και οι 2 μια τριμηνη απο το πακετο που πηραμε σε διαφορετικα ps4. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ισχύει αυτό που λες. Σε ρωτάει αν θες να το κάνεις primary ή όχι.

 

PS4Primary.png

 

Αν δεν το κάνεις primary, είναι by default secondary.

Δε το θυμόμουν αυτό.. τότε θα μετράει είτε primary είτε secondary.. αρκεί με κάποιο τρόπο δηλαδή να υπάρχει το account στη κονσόλα. Σίγουρα υπάρχει ο περιορισμός πάντως, αλλιώς θα μπορείς να έχεις τσάμπα ps plus επ αόριστον.. δε νομίζω να τους έχει ξεφύγει τέτοια μπαγκιά :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...