Προς το περιεχόμενο

PlayStation 4 Topic v1 [PS4]


aslanG7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 26,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Με εξοργίζει οτι ότι μια κονσόλα πολλές φορές δυνατότερη του PS3 και με 15πλάσια μνήμη δεν θα μπορεί να τρέξει 60fps.

Παιδια τα fps δεν εχουν αλλαξει σε καμια νεα γενια κονσολων.Νομιζω οτι η παρουσα γενια για παραδειγμα εχει λιγοτερα 60αρια απο την προηγουμενη(ps2,xbox,gc).

Αυτο που μπορουμε να περιμενουμε ειναι καπως περισσοτερα 60αρια και περισσοτερα σταθερα 30αρια απο την παρουσα γενια.

Αυτο πιστευω οτι θα γινει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 8GB DDR5 και 8 core CPU είναι απαράδεκτο να μιλάμε για 30 καρέ απο την στιγμή που έχουμε να κάνουμε με ένα closed σύστημα που θα δίνει το 95% των πόρων του στα παιχνίδια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά τα 30 δεν με ενοχλούν καθόλου. Φυσικά και προτιμώ τα 60 αλλά σε ορισμένα παιχνίδια. Πχ το MG Rising που παίζω αυτόν τον καιρό, ναι χρειάζεται 60 fps (και τα έχει). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mα οτι hardware και να εχουν,τον θεο τον ιδιο που λεει ο λογος,παντα θα πηγαινουν στα 30.

Ουτε εμενα με χαλαει αρκει να ειναι σταθερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά είναι τα 30, προτιμώ την επεξεργαστική ισχύ που θα σπαταλούσαν για τα 60 να την χρησιμοποιήσουν σε αλλα σημεία του παιχνιδιού, όπως και κάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με εξοργίζει οτι ότι μια κονσόλα πολλές φορές δυνατότερη του PS3 και με 15πλάσια μνήμη δεν θα μπορεί να τρέξει 60fps.

Σαν κονσόλα μπορεί. Ανάλογα το βάρος το εκάστοτε παιχνιδιού.

 

Όσο πιο πολύπλοκα και εξελιγμένα είναι τα γραφικά,τόσο μειώνονται τα frames.

Το θέμα είναι ότι μάλλον οι περισσότεροι developers θα κλειδώνουν τα παιχνίδια τους στα 30 frames,προκειμένου να χρησιμοποιήσουν υπάρχουσα δύναμη σε πράγματα όπως καλύτερες σκιές,αντανακλάσεις,textures κτλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορω να την καταλαβω αυτη τη λογικη. Δωσε οση ποιοτητα εικονας χρειαζεται και τα αλλα δωσε τα σε full playability. Τα 60 καρε ειναι -πραγματι- αμεση βελτιωση του gameplay. Ριξε το στα 30 μονο αν η γραφικη απεικονιση πεφτει αρκετα χαμηλα και δεν θεωρειται πλεον "ομορφη". Τι μαλακιες ειναι αυτες δηλαδη? Σιγα που δεν μπορουν να μας δωσουν ποιοτητα ΚΑΙ 60 frames με τετοιο hardware.

 

Με ανεση μπορουμε να εχουμε παιχνιδια σαν το uncharted 3 στα 1080p με 60 frames πλεον και περιμενω να δω φιλοτιμες προσπαθειες για να μας δωσουν περισσοτερο framerate. Αναφερομαι κυριως σε western devs γιατι οι τζαπανεζοι αν μπορουν, οποτε μπορουν πουσαρουν για τα 60.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως, τα 60fps στα 1080p θα πρέπει να είναι standard σε αυτή τη γενιά, διαφορετικά δεν μιλάμε για next-gen κονσόλες, αλλά για ένα (πανάκριβο) upgrade.

Όσο για την "ικανοποίηση" στα 30fps, ίσως δεν έχετε προσέξει τη διαφορά. Αν καλομάθετε σε 60αρια και μετά παίζετε σε 30αρια, θα σας φανεί τραγικό.

_____________________________

 

Sony Confirms that All PlayStation 4 Releases Will Have Digital Versions

Shuhei Yoshida, the leader of the Sony Computer Entertainment Worldwide Studios, confirms that all video games launched on the new PlayStation 4 will have a digital version available as soon as they are delivered via stores.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε το θέμα με τα 60fps συμφωνώ και εγώ ότι είναι πολύ μεγάλη βελτίωση σε σχέση με τα 30.

 

Το οπτικό αποτέλεσμα αλλά και η αμεσότητα που νιώθεις πως έχεις στο χειρισμό είναι πολύ ανώτερα από τα 30.

 

Από κεί και πέρα όμως, δεν έχει καμία σχέση η ιπποδύναμη του συστήματος. Είναι καθαρά πώς κατανέμουν οι developers την επεξεργαστική ισχύ του εκάστοτε συστήματος. 60 fps θα μπορούσες να έχεις σε κάθε παιχνίδι κάθε γενιάς κονσολών.

 

Εφόσον όμως ένα παιχνίδι είναι απόλυτα playable στα 30fps, είναι λογική επιλογή να το κλειδώνουν εκεί και να εκμεταλεύονται την επιπλέον επεξεργαστική ισχύ στα γραφικά, στην ΑΙ, στα physics κλπ.

 

Ούτως ή άλλως, την διαφορά μεταξύ 60 και 30 την καταλαβαίνεις κυρίως με την άμεση σύγκριση, κάτι που το βλέπουμε στα PC όταν παίζουμε με τα settings του παιχνιδιού. Και επειδή πολύς κόσμος στοχεύει στα άνω των 30fps, έχει συνηθίσει σε πιό smooth gameplay.

 

Στην κονσόλα, θα σου χτυπήσει στο μάτι στην αρχή ότι παίζεις στα 30 και μετά από λίγο το μάτι συνηθίζει και το ψιλοξεχνάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 φήμες λένε οτι το demo του Killzone που είδαμε ήταν απο devkit με 1.5gb gddr5 vram για games(αλλο 0.5-0.7 για το os),όλα τα recently devkits ήταν έτσι σύμφωνα με τους devs,πράγμα που το πιστέυω σύμφωνα με την έκπληξη του Dev απο την naughty dog όταν άκουσε για 8gb gddr5, λογικά είχαν όλοι τα 2gb και περιμέναν η final version να έχει 4gb, απλά η σόνυ αποφάσισε να μας ρίξει το σαγώνι.

 

 τώρα το πόσο μπορεί να εξελιχθεί το killzone shadow fall με άλλα 6gb ram gddr5 δεν το γνωρίζω,και η αλήθεια είναι οτι δεν έχουν και τον χρόνο να το δουλέψουν παραπάνω,launch game στοχέυουν να είναι που μέχρι τον σεπτέμβριο πρέπει να είναι έτοιμο και να κάνουν μικρο tweakings, πάντως αυτό λέει πολλά για το επίπεδο των γραφικών που μπορούμε να περιμένουμε απο την κονσόλα

 

 εγώ θα είμαι ευχαριστημένος αν όλα τα παιχνίδια έχουν τον οπτικό τομέα του killzone shadow fall αλλα έχουν 60fps, δεν ζητάω κάτι παραπάνω,τα 60fps όμως τα θέλω,και ξέρω οτι δεν θα τα πάρω, τουλάχιστον όμως θα είναι όλα τα games 1080p οπότε κάτι είναι και αυτό....

 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=515542 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα μπορούσες να έχεις επιλογή π.χ. στο μόνο στο multiplayer καλύτερα γραφικά με 30fps ή χειρότερα γραφικά με 60fps

 

 

Εντωμεταξύ γιατί δεν σκέφτονται κάτι ενδιάμεσο, δηλαδή στο PC τα 45 fps είναι σημαντικά καλύτερα από τα 30......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...