Προς το περιεχόμενο

PlayStation 4 Topic v1 [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πέρα από τα πολύγωνα που συμφωνώ όταν πρόκειται για δυο τρεις χαρακτήρες σε cutscene (γιατί στο gameplay και σε open world αυτοί οι αριθμοί πέρνουν την κατρακύλα) υπάρχουν και πολλά άλλα.

 

Άντε στον φωτισμό να πεις ότι τα πράγματα είναι καλά, (που δεν είναι αλλά τέλως πάντων) έχουμε τα εξής:

 

Ρεαλιστική απεικόνηση της κίνησης των ρούχων. Προς το παρόν τα ρούχα είναι "ραμμένα" στο δέρμα των χαρακτήρων. Υπάρχει μία τεχνολογία της nvidia (apex) πάνω σε αυτό η οποία όμως θέλει πολύ δουλειά (και επεξεργαστική ισχύ) ακόμα. 

 

Ένας σημαντικός τομέας που έχει μείνει πίσω και έχουμε ακόμα πολύ ψωμί είναι η (ρεαλιστική) διαδραστικότητα με το περιβάλλον. Σε πολλά παιχνίδια (που πχ βγάζουν μάτια σε screenshots) είναι ακόμα... ανύπαρκτη. Ακόμα στο 90% των games έχουμε μείνει σε decals.

 

Επίσης, physics και particles γενικότερα έχουν πάρα, μα πάρα πολύ δρόμο... 

 

 

Και τέλος, να προσθέσουμε και την ποιότητα απεικόνησης των παραπάνω. Όπως ανάλυση, AA, texture filtering κτλ...

 

 

 

 

 

 

Βασικά τι λέμε τώρα... όσοι έχουν δει Avatar και ακόμα πιστεύουν ότι στα games φτάνουμε στο τέρμα ή ότι χρειάζονται έμπειρα μάτια για να δούμε διαφορές μάλλον θα πρέπει να επισκευτούν τον οφθαλμίατρο. Η διαφορά είναι χαώδεις σε όλα τα επίπεδα. Ίσα ίσα που βλέπω έναν κορεσμό στο commercial hardware τον τελευταίο καιρό που αναρωτιέμαι αν χτυπάμε ταβάνι πλέον με το πυρίτιο και δεν πρόκειται να δούμε τα παραπάνω real time εαν δεν γίνουν ριζικές αλλαγές όχι μόνο στην αρχιτεκτονική (μα πόσους πυρήνες πλέον?) αλλά και στα υλικά των ημιαγωγών και στο μέσον/είδος της πληροφορίας. Quantum CPUs ίσως??

  • Like 2
  • Απαντ. 26,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εκτός όμως από τον τομέα των γραφικών υπάρχει και ένας ακόμα τομέας που έχει πολύ ψωμί και έχει μείνει "στάσιμος" εδώ και χρόνια . Το A.I φυσικά.

Δημοσ.

Εκτός όμως από τον τομέα των γραφικών υπάρχει και ένας ακόμα τομέας που έχει πολύ ψωμί και έχει μείνει "στάσιμος" εδώ και χρόνια . Το A.I φυσικά.

 

Αυτό ακριβώς. Σε αυτό ελπίζω να υπάρξει μεγάλη βελτίωση σε αυτήν την γενιά.

Δημοσ.
Βασικά τι λέμε τώρα... όσοι έχουν δει Avatar και ακόμα πιστεύουν ότι στα games φτάνουμε στο τέρμα ή ότι χρειάζονται έμπειρα μάτια για να δούμε διαφορές μάλλον θα πρέπει να επισκευτούν τον οφθαλμίατρο. Η διαφορά είναι χαώδεις σε όλα τα επίπεδα. Ίσα ίσα που βλέπω έναν κορεσμό στο commercial hardware τον τελευταίο καιρό που αναρωτιέμαι αν χτυπάμε ταβάνι πλέον με το πυρίτιο και δεν πρόκειται να δούμε τα παραπάνω real time εαν δεν γίνουν ριζικές αλλαγές όχι μόνο στην αρχιτεκτονική (μα πόσους πυρήνες πλέον?) αλλά και στα υλικά των ημιαγωγών και στο μέσον/είδος της πληροφορίας. Quantum CPUs ίσως??

Δεν είναι το πυρίτιο το θέμα. Και το Avatar σε πυρίτιο το έφτιαξαν. To θέμα είναι το κόστος. Θα μπορούσαν να φτιάξουν μια κονσόλα αντίστοιχη ενός enthusiast PC των 3000€ αλλά μετά ποιός θα αγόραζε; Ότι τεχνολογία υπάρχει την βάζουν με το σταγονόμετρο σε κάθε γενιά για να κρατήσουν χαμηλά την τιμή. Είμαι σίγουρος δηλαδή οτι το PS5 είναι εφικτό ακόμη και αύριο αλλά αυτό θα απαιτούσε πανάκριβα parts.

  • Like 1
Δημοσ.

Ωραία όλα αυτά που λέμε, αλλά πόσοι εδώ μέσα, που υποτίθεται ότι έχουμε μια παραπάνω "gaming παιδεία", όπως λέγαμε στο άλλο topic, 9 στις 10 φορές κολλάνε στα γραφικά και εξυμνούν ή θάβουν παιχνίδια μόνο γι' αυτά; Πόσοι βγάζουν "σαπάκια" κονσόλες μετρώντας pixels και frames κι άλλα τέτοια ωραία;

 

Τέσπα, διαβαίνουμε επικίνδυνα στα όρια του off-topic, οπότε εγώ θα βάλω τελεία εδώ μέχρι να ανέβει το συγκριτικό του LoU, για αρχή, και μέχρι να το παίξω μεθαύριο κι εγώ ο ίδιος (και να έρθω να πω ότι προτιμώ τα 30fps επειδή είναι πιο cinematic και να με κράζει το μισό φόρουμ :D )

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν είναι το πυρίτιο το θέμα. Και το Avatar σε πυρίτιο το έφτιαξαν. To θέμα είναι το κόστος. Θα μπορούσαν να φτιάξουν μια κονσόλα αντίστοιχη ενός enthusiast PC των 3000€ αλλά μετά ποιός θα αγόραζε; Ότι τεχνολογία υπάρχει την βάζουν με το σταγονόμετρο σε κάθε γενιά για να κρατήσουν χαμηλά την τιμή. Είμαι σίγουρος δηλαδή οτι το PS5 είναι εφικτό ακόμη και αύριο αλλά αυτό θα απαιτούσε πανάκριβα parts.

Ναι, και το Avatar σε πυρίτιο το έφτιαξαν αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ real time. Αυτό είναι ολο το ζουμί σε αυτό που ήθελα να πω.

Δημοσ.

Τέσπα, διαβαίνουμε επικίνδυνα στα όρια του off-topic, οπότε εγώ θα βάλω τελεία εδώ μέχρι να ανέβει το συγκριτικό του LoU, για αρχή, και μέχρι να το παίξω μεθαύριο κι εγώ ο ίδιος (και να έρθω να πω ότι προτιμώ τα 30fps επειδή είναι πιο cinematic και να με κράζει το μισό φόρουμ :D )

 

Βγήκε ένα συγκριτικό από το IGN.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Ποτε στις αρχες μιας κονσολας δεν βλεπαμε τιτλους σαγωνια.

 

Βιαζομαστε χωρις λογω.

 

Αν μη τι αλλο δε θυμαμαι στο PS3 ή στο Xbox να ειχαμε παιχνιδια απο τον 1ο χρονο στο επιπεδο που υπαρχουν τωρα ακομα και στα multiplatform, οπως τα Tomb Raider, Forza 5 (το αλμα απο το 2 ειναι χαωδες), Ryse, Infamous, και απλα να το δεις, απο την στιγμη που το PC ειναι το ταβανι και εκει δεν υπαρχει κατι extreme οπως πχ ηταν το 1ο Crysis για την εποχη του, δε ξερω τι περιμενει καποιος απο κονσολες που ειναι γεματες στα multiplats με λιγα αποκλειστικα.

 

Οταν κοπει το βαριδι της προηγουμενης γεννιας θα ερθουν και οι μεγαλες αλλαγες.

 

Εχουμε καιρο ακομα.

 

Ta remaster σαν βασικο σκοπο εχουν να πουλησουν στον κοσμο που ειτε δε τα επαιξε ποτε γιατι ειχε πχ αλλη κονσολα και στους πολυ τρελαμενους, μαλιστα το εχουν πει και οι ιδιοι οτι το tlou ειναι ενα test bed για να εξασκηθει το team στην νεα κονσολα αφενως και αφετερου η μηχανη δεν αλλαξε, απλα παραμετροποιηθηκε για να τρεξει σε αλλο HW με χρηση καποιων καλυτερων assets, και δεν αποτελει δειγμα του τι μπορει να κανει η κονσολα.

 

Μη μπερδευομαστε με το Remaster του Resident Evil στο GC το οποιο φτιαχτηκε απο την αρχη για την κονσολα, εδω εχουμε port.

 

+1

  • Like 1
Δημοσ.

Χρησιμoποιησε το photo mode να δουμε μερικες in game εικονες απο το gameplay σου.   B)

Όλες in-game είναι. Το photo mode του TLOU δεν αλλάζει τίποτα στην εικόνα, ίδιο με του Infamous είναι με λίγες διαφορες. Αν εννοείς και άλλες εικόνες, όταν βγάλω και άλλες θα ποστάρω.

Δημοσ.

Eχω την αισθηση οτι τα photomode προσθετουν ενα layer post proccessing και κανει την εικονα λιγο πιο ομορφη απο οτι ειναι στην πραγματικοτητα.

 

Δεν ειμαι απολυτος, αλλα ειτε στο GT6, ειτε Forza ειτε Infamous ειτε σε αυτο, η εικονα που βγαινει στο τελος μου φενεται ενα κλικ καλυτερη απο την ingame (ή αν θες την κινουμενη), η αυτη που παιρνω απο το Εlgato (του οποιου οι εικονες μου φενονται ιδιες με το ingame.

 

Ισως ειναι και η ιδεα μου, γιατι σε αυτα τα παιχνιδια που το design τους ειναι σε υψηλα επιπεδα η εικονα μπορει να αποθανατιζει καλυτερα την ομορφια απο το κινουμενο.

Δημοσ.

LittleBigPlanet 3 release date set, pre-order bonuses announced

 

http://blog.us.playstation.com/2014/07/29/littlebigplanet-3-pre-orders-announced-plushies-dlc-and-ps3-oh-my-2/

 

We have been absolutely blown away by your anticipation and excitement for LittleBigPlanet 3. Whilst we still have a lot of work to do before the game is released, we’re pleased that we can now announce that LittleBigPlanet 3 will be available for the PlayStation 4 on November 18, 2014! We also wanted to give a massive shout-out to our active LittleBigPlanet community on PlayStation 3. It’s been an incredible journey so far with you all and LittleBigPlanet just wouldn’t be the same without its amazing community! So we want to let you all know that even if you don’t own a PlayStation 4 yet, it won’t stop you from joining Sackboy and his new friends in LittleBigPlanet 3 because we will also be releasing LBP3 on PlayStation 3, November 18th with the PS4 version!

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...