JUST-GAMER Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Τι ακριβως ειναι το platinum που ακουω πολλους που εχουν ps3 & ps4 να λενε? Οτι εχεις τελειωσει ενα παιχνιδι με ολα μα ολα στο φουλ δηλαδη εχεις παρει τα παντα οτι ειχε το παιχνιδι κατι σαν τα achievement του xbox?
JUST-GAMER Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δηλαδη? Για εξηγησε λιγο περισσοτερο σε παρακαλω πολυ.
Donacgreece Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Έχεις xbox; ΑΝ ναι είναι ΣΑ να έχεις πάρει 1000 gamescore από τα achievement που σου δίνει.
kostiger Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 το θέμα είναι ότι αυτοί βαθμολογούν απλά ένα παιχνίδι. http://www.gamerankings.com/ps4/783739-the-last-of-us-remastered/index.html και όχι το πόσο είναι βελτιωμένο σε σχέση με το Ps3. Πάντως το κρίμα της υπόθεσης είναι οτι το αλμα της τεχνολογίας απο κονσόλα σε κονσόλα δεν υπάρχει πια... δλδ θυμάμαι είχα το super nes και είχα δει to ps1!! εμφραγμα! είχα το ps1 και είδα το ps2!! δευτερο εμφραγμα! ειχα το ps2 και είδα το ps3!! και τρίτο εμφραγμα! βγείκε τώρα το ps4. "Αντε κάποια φάση να βγει κανα παιχνίδι να το πάρουμε γιατί είναι η νέα κονσόλα". Μπορει να βαθμολογουν το παιχνιδι, αλλά κανουν και εκτενη αναφορα στις διαφορες μεταξυ των 2 εκδοσεων. Τωρα σε οτι αφορα το next-gen του πραγματος, εχω την εντυπωση κι εγω οτι το αλματακι ειναι καπως μικροτερο αυτη τη φορα, ομως οι τιτλοι στους οποιους αναφερθηκε ο PDS, αν μη τι αλλο ριχνουν σαγονια. Σε κονσολαδικους ορους τουλαχιστον..
Vole Maulder Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Αύριο θα ανεβάσει το DF συγκριτικό. Μέχρι τότε αρκεστείτε στο αρχικό άρθρο του http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-vs-the-last-of-us-remastered Σε γενικές γραμμές: Principally, we're looking at 1080p resolution at 60fps in both single and multi-player, a 4x detail increase to texture maps and a 2x resolution boost to shadow maps. Texture streaming is no longer required owing to the PS4's prodigious RAM, and there's longer draw distances, better LOD and improved particle effects. In essence, Naughty Dog has scaled up the original game to full HD and boosted assets to match, while doubling frame-rate What Naughty Dog has done is to scale up both physical and temporal resolution, but the core technologies are very much PS3 in nature. The mind-bogglingly good anti-aliasing seen in the Uncharted 4 teaser isn't here, for example. Instead, it's a reasonable enough post-process effect. It's good at smoothing edges, but there is shimmer in motion. Lighting can appear rather basic and harsh in some scenes, the pre-baked global illumination isn't a patch on top-end PS4 titles, and while texture detail is enormously improved to next-gen standards, geometry remains unchanged - those hexagonal pipes, squared-off edges and bisecting polygonal foliage textures look jarring in the new current-gen era. Shadowmaps get a 2x detail boost, but the quality in relation to resolution remains unchanged - those dynamic real-time shadows can look pretty low res on PS3, and they still do here - and contrary to reports they appear to remain the same, with identical cascade transitions if you toggle the game to run at the optional 30fps. Οσον αφορά τις σκιές στα 30 fps, λένε ότι αυτό αλλάζει με το day one patch, το οποίο δεν είχε το DF στην παρούσα φάση. Πρέπει να τονιστεί ότι πρόκειται για remaster, όχι για remake. Αστοχο τουλάχιστον να βγάλει κανείς συμπεράσματα για τη νέα γενιά από αυτό. Θα ήταν σαν να βλέπαμε το ICO HD, όπως είπε ο PDS, ή το Jak & Daxter HD και να κρίναμε το PS3 από αυτό.
naruto14 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 H ιδιες διαφορες ειναι οπως παντα, απλα ακομα δεν υπαρχουν πολλα παιχνιδια που γινονται απο την αρχη για ps4. Μονο το infamous και το killzone.Κι αυτα ειναι πρωτης φουρνιας. Αν δεις το driveclub στο τελευταιο βιντεακι βλεπεις τις ιδιες διαφορες με παλιοτερα. Αν το uncharted 4 ειναι ετσι οπως εδειξαν ,παλι βλεπεις τεραστια διαφορα. Το the last of us δεν ειναι κριτηριο ,γιατι ειναι remastered. Ειναι σαν να λες οτι η σημαια του ps3 ειναι το ico HD.Οχι δεν ειναι. Επισης μην ξεχναμε οτι οσο προχωρανε τα γραφικα τοσο λιγοτερες θα ειναι οι διαφορες και αυτο δεν εχει να κανει με την τεχνολογια,αλλα με το οτι πλησιαζουμε στο τερμα. Δες για παραδειγμα αυτη την εικονα και το σχολιο κατω. Σκεψου οτι ο χαρακτηρας στο infamous εχει 120.000.Διπλασια απο την τελευταια εικονα. Τωρα σκεψου γιατι δεν εχει τοση διαφορα απο το ps3, που ο χαρακτηρας στο infamous του ps3 λογικα θα εχει κανα 20.000 και επισης σκεψου γιατι θα εχει μικροτερη διαφορα(οπτικα παντα,οχι στην τεχνολογια) στο playstation5. Νομίζω αυτό το post τα καλύπτει όλα. Ωραίος PDS. 1
Spartan117 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 "Με τα γραφικά πλησιάζουμε στο τέρμα" δεν ισχύει αυτό, μπορεί στα πολύγωνα να μην δούμε τρομερές διαφορες αλλα στον φωτισμό, shading, εφέ τύπου particles, animation δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα. 1
naruto14 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 "Με τα γραφικά πλησιάζουμε στο τέρμα" δεν ισχύει αυτό, μπορεί στα πολύγωνα να μην δούμε τρομερές διαφορες αλλα στον φωτισμό, shading, εφέ τύπου particles, animation δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα. Animation έχουμε δει πάρα πολλά. Μπορεί να πάει και παραπέρα βέβαια αλλά όχι κάτι το απίστευτο. Όσον αφορά τους φωτισμούς και τα υπόλοιπα εφέ θες ένα σχετικά έμπειρο μάτι για να τα παρατηρήσεις οπότε πάλι πολλοί θα πουν σιγά τις διαφορές . Θέλω να πω πως δεν θα κάνουν το ίδιο ΜΠΑΜ που περιμένετε αρκετοί όπως στις προηγούμενες γενιές. 1
hollow_83 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Ποτε στις αρχες μιας κονσολας δεν βλεπαμε τιτλους σαγωνια. Βιαζομαστε χωρις λογω. Αν μη τι αλλο δε θυμαμαι στο PS3 ή στο Xbox να ειχαμε παιχνιδια απο τον 1ο χρονο στο επιπεδο που υπαρχουν τωρα ακομα και στα multiplatform, οπως τα Tomb Raider, Forza 5 (το αλμα απο το 2 ειναι χαωδες), Ryse, Infamous, και απλα να το δεις, απο την στιγμη που το PC ειναι το ταβανι και εκει δεν υπαρχει κατι extreme οπως πχ ηταν το 1ο Crysis για την εποχη του, δε ξερω τι περιμενει καποιος απο κονσολες που ειναι γεματες στα multiplats με λιγα αποκλειστικα. Οταν κοπει το βαριδι της προηγουμενης γεννιας θα ερθουν και οι μεγαλες αλλαγες. Εχουμε καιρο ακομα. Ta remaster σαν βασικο σκοπο εχουν να πουλησουν στον κοσμο που ειτε δε τα επαιξε ποτε γιατι ειχε πχ αλλη κονσολα και στους πολυ τρελαμενους, μαλιστα το εχουν πει και οι ιδιοι οτι το tlou ειναι ενα test bed για να εξασκηθει το team στην νεα κονσολα αφενως και αφετερου η μηχανη δεν αλλαξε, απλα παραμετροποιηθηκε για να τρεξει σε αλλο HW με χρηση καποιων καλυτερων assets, και δεν αποτελει δειγμα του τι μπορει να κανει η κονσολα. Μη μπερδευομαστε με το Remaster του Resident Evil στο GC το οποιο φτιαχτηκε απο την αρχη για την κονσολα, εδω εχουμε port. 6
Vole Maulder Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Από εδώ και πέρα οι μικρολεπτομέρειες θα κάνουν τη διαφορά, η οποία στις φωτογραφίες θα είναι πολύ δύσκολο να γίνει αισθητή όπως περιμένετε κάποιοι, το ίδιο και στο YouTube. Το animation στο πρόσωπο, για παράδειγμα, σηκώνει και θέλει δουλειά ακόμα. Τα μάτια ειδικά. Η Naughty Dog φάνηκε να το παίρνει πολύ σοβαρά αυτό το θέμα από την προηγούμενη γενιά, χωρίς να χρειάζεται τελείως "κλινική" προσέγγιση όπως το LA Noire. Τα μαλλιά έχουν ακόμα πολύ δρόμο μέχρι να μοιάζουν ρεαλιστικά. Τα animation transitions. Το clipping. Και διάφορα άλλα. Ολα αυτά δε βγάζουν μάτι, αλλά είναι πολύ δύσκολα να γίνουν και λίγοι θα εντυπωσιαστούν από τους "παλιούς". Οσοι όμως δεν είχαν φάει τα νιάτα τους και συνηθίσει να βλέπουν σε παιχνίδια φάτσες σαν να έχουν πάθει εγκεφαλικό (Max Payne, I'm looking at you ) είναι άλλη ιστορία. Επειδή όσο πιο ρεαλιστικά φαίνονται τα πάντα, τόσο πιο πολύ θα ξενίζουν αυτές οι λεπτομέρεις σε όσους δεν έχουν συνηθίσει να τις παραβλέπουν. Πήγα μετά από Uncharted καπάκια να παίξω το Mafia 2 και με έπιασαν τα γέλια με τα πρόσωπα των χαρακτήρων, για παράδειγμα. Αν δεις από μακριά NBA 2K14 στο PS4 μοιάζει με κανονικό αγώνα μπάσκετ στον οποίο όλοι έχουν πάθει επιληψία, ξέρω 'γώ Με άλλα λόγια, βαδίζουμε σε έναν κατήφορο με σχεδόν κάθετη κλίση προς το deep end του uncanny valley. Εχεις μεγάλα voice acting ταλέντα να δίνουν φωνή σε περίεργες, ανθρωπόμοφορμες μορφές , που κινούνται και μοιάζουν σχεδόν σαν άνθρωποι, αλλά κάτι μικρό σε χαλάει. Χίλιες φορές, για μένα, να εστιάζουν σε αυτά, παρά στο να φαίνεται η παραμικρή ράβδωση - με δικές της σκιές στο περιβάλλον - στη σφαίρα όπως βγαίνει από το όπλο. Που και σκιές από τις σφαίρες να βάλουν δεν πρόκειται να το παρατηρήσεις με πρώτη ματιά και να πεις wow όπως γινόταν στις παλαιότερες μεταβάσεις γενιών. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 "Με τα γραφικά πλησιάζουμε στο τέρμα" δεν ισχύει αυτό, μπορεί στα πολύγωνα να μην δούμε τρομερές διαφορες αλλα στον φωτισμό, shading, εφέ τύπου particles, animation δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα. Φυσικα και δεν φτασαμε στο τερμα, αλλα οταν το μοντελο των ανθρωπων παιζει να τερματιζει σε αυτη τη γενια σε απαραιτητο poly count(στην επομενη σιγουρα), σκεψου οτι αρχιζει να μην ειναι απαραιτητη η αυξηση πολυγωνων.Σε εναν τομεα φτασαμε σχεδον ή ειμαστε λιγα χρονια μακρια απο το τερμα για πρωτη φορα. Παντα θα υπαρχει περιθωριο για βελτιωση αλλα θα αρχιζει να μην σε νοιαζει τοσο αυτο γιατι θα ειναι μικρο.Αμην και ποτε δλδ για να ασχοληθουμε επιτελους με τα ιδια τα παιχνιδια. Με άλλα λόγια, βαδίζουμε σε έναν κατήφορο με σχεδόν κάθετη κλίση προς το deep end του uncanny valley. Εχεις μεγάλα voice acting ταλέντα να δίνουν φωνή σε περίεργες, ανθρωπόμοφορμες μορφές , που κινούνται και μοιάζουν σχεδόν σαν άνθρωποι, αλλά κάτι μικρό σε χαλάει. Χίλιες φορές, για μένα, να εστιάζουν σε αυτά, παρά στο να φαίνεται η παραμικρή ράβδωση - με δικές της σκιές στο περιβάλλον - στη σφαίρα όπως βγαίνει από το όπλο. Που και σκιές από τις σφαίρες να βάλουν δεν πρόκειται να το παρατηρήσεις με πρώτη ματιά και να πεις wow όπως γινόταν στις παλαιότερες μεταβάσεις γενιών.Απο δω και περα και οσο περνανε τα χρονια ,κατ'εμε θα παιζει περισσοτερο ρολο για τα γραφικα το ταλεντο των devs,παρα η παραδοσιακα αναβαθμισμενη τεχνολογια. Ταλεντο>τεχνολογια Ταλεντο>>τεχνολογια. Ταλέντο>>>τεχνολογια. ........... Ταλεντο σκετο. Καπως ετσι με τα χρονια.
Vole Maulder Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Οσον αφορά τα πολύγονα στους χαρακτήρες, πάντως, ήδη η CDPR θεωρεί πως έχει φτάσει σε ικανοποιητικό επίπεδο. Θυμάμαι να διαβάζω πριν από μερικούς μήνες ότι θεώρησαν πως δε χρειάζονταν ιδιαίτερη βελτίωση τα μοντέλα των χαρακτήρων - εκτός από τα μαλλιά - κι ότι προτίμησαν να δώσουν το βάρος στο περιβάλλον και στο animation. Και καλά έκαναν, κατά τη γνώμη μου. 1
kostiger Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Από εδώ και πέρα οι μικρολεπτομέρειες θα κάνουν τη διαφορά, η οποία στις φωτογραφίες θα είναι πολύ δύσκολο να γίνει αισθητή όπως περιμένετε κάποιοι, το ίδιο και στο YouTube. Το animation στο πρόσωπο, για παράδειγμα, σηκώνει και θέλει δουλειά ακόμα. Τα μάτια ειδικά. Η Naughty Dog φάνηκε να το παίρνει πολύ σοβαρά αυτό το θέμα από την προηγούμενη γενιά, χωρίς να χρειάζεται τελείως "κλινική" προσέγγιση όπως το LA Noire. Τα μαλλιά έχουν ακόμα πολύ δρόμο μέχρι να μοιάζουν ρεαλιστικά. Τα animation transitions. Το clipping. Και διάφορα άλλα. Ολα αυτά δε βγάζουν μάτι, αλλά είναι πολύ δύσκολα να γίνουν και λίγοι θα εντυπωσιαστούν από τους "παλιούς". Οσοι όμως δεν είχαν φάει τα νιάτα τους και συνηθίσει να βλέπουν σε παιχνίδια φάτσες σαν να έχουν πάθει εγκεφαλικό (Max Payne, I'm looking at you ) είναι άλλη ιστορία. Επειδή όσο πιο ρεαλιστικά φαίνονται τα πάντα, τόσο πιο πολύ θα ξενίζουν αυτές οι λεπτομέρεις σε όσους δεν έχουν συνηθίσει να τις παραβλέπουν. Πήγα μετά από Uncharted καπάκια να παίξω το Mafia 2 και με έπιασαν τα γέλια με τα πρόσωπα των χαρακτήρων, για παράδειγμα. Αν δεις από μακριά NBA 2K14 στο PS4 μοιάζει με κανονικό αγώνα μπάσκετ στον οποίο όλοι έχουν πάθει επιληψία, ξέρω 'γώ Με άλλα λόγια, βαδίζουμε σε έναν κατήφορο με σχεδόν κάθετη κλίση προς το deep end του uncanny valley. Εχεις μεγάλα voice acting ταλέντα να δίνουν φωνή σε περίεργες, ανθρωπόμοφορμες μορφές , που κινούνται και μοιάζουν σχεδόν σαν άνθρωποι, αλλά κάτι μικρό σε χαλάει. Χίλιες φορές, για μένα, να εστιάζουν σε αυτά, παρά στο να φαίνεται η παραμικρή ράβδωση - με δικές της σκιές στο περιβάλλον - στη σφαίρα όπως βγαίνει από το όπλο. Που και σκιές από τις σφαίρες να βάλουν δεν πρόκειται να το παρατηρήσεις με πρώτη ματιά και να πεις wow όπως γινόταν στις παλαιότερες μεταβάσεις γενιών. Mεγαλο ποστ αυτο. Με την καλη εννοια. Και εξυπακουεται οτι συμφωνω απολυτα! Και η Quantic Dream κανει πολλη δουλεια στον τομεα των facial animations, παρεμπιπτοντως. 1
Moderators Malthador Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Moderators Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Υπάρχει ένας ολόκληρος τεχνικός τομέας που δεν τον έχουν καν αγγίξει ακόμα οι devs, γιατί θέλει πολλή δουλειά και κάνει τζιζ: τα physics. Αφού τερματίσαμε αναλύσεις, πολύγωνα, εφέ και λοιπά, ας αρχίσουν να ασχολούνται με αυτόν τον τομέα, που θα είναι και πιο ουσιώδης. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις