Προς το περιεχόμενο

PlayStation 4 Topic v1 [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ισως τελικά να πηγαίνει όντως για ριζικό reboot το Uncharted. Εξάλλου, αυτοί που είχαν δουλέψει (πλην της Amy) στο καλύτερο της σειράς, το 2, και στο καλύτερο ώς τώρα παιχνίδι της ND (Last of Us), παραμένουν. Το 3 για μένα ήταν μετριότητα και αν η σειρά επρόκειτο να συνεχιστεί έπρεπε να αποκτήσει νέα πνοή. Ισως τα άτομα που ήταν επικεφαλής στο 3 να μην μπορούσαν/ήθελαν να το κάνουν αυτό. 

  • Απαντ. 26,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

γενικά απότι κατάλαβα γίνεται χαμός, όποιος δεν καταφέρνει τα deadlines τρώει πόδι. αν και αν δούλευα στην naughty dog και με δίναν συμβόλαιο για riot games θα πήγαινα για πλάκα, καμία σχέση τα λεφτά που μπορεί να βγάζει στην μια εταιρία με την 2η και ξέρεις σε τι θα δουλέυεις.

 

τέσπα το θέμα είναι να έρχονται τα παιχνίδια γρήγορα ,εμένα αυτό καλό μου ακούγεται, όποιος δεν κάνει σωστά την δουλειά του έξω,πλέον θέλουν γρήγορα αποτελέσματα και όχι περίμενε, δεν ξέρουμε εμείς ποιοι developers δουλέυουν και ποιοί πίνουν φραπεδιά και τα παιχνίδια τους έχουν 0 εξέλιξη σε εβδομάδες. οι εταιρίες ξέρουν καλύτερα απο μας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σιγουρα ηταν καλυτερο και κορυφαιο γενικα το 2, αλλά δεν συμφωνω οτι το 3 ηταν μετριοτητα. Υπαρχει σε ενα μικρο κομματι gamer αυτη η αντιληψη και ειναι σεβαστη, ομως εγω το θεωρω καλυτερο απο το π.χ tomb raider reboot που απο πολλους θεωρηθηκε GOTY. Ακομα κι αν δεχθουμε σαν γεγονος οτι το 3 δεν ηταν αρκετα καλο εμπορικα και ποιοτικα, τον Asmussen ας πουμε γιατι τον ''εφυγαν''. Δεν ηταν επιτυχημενος τιτλος το GOW 3; Ή πολυ περισσοτερο δεν ηταν πολλα υποσχομενο και ελπιδοφορο το ακυρωθεν προτζεκτ του; Τοση πολλη πιεση, deadline στους δημιουργους και επισπευση της παραγωγικης διαδικασιας, ολοι γνωριζουμε οτι θα επιφερει ημιτελη παιχνιδια. Ειλικρινα προτιμω ενα φτωχο πλην τιμιο line-up, απο ενα πιο πληθωρικο αλλά προχειρο και βιαστικο...Δεν ξερω αν μονο εγω το βλεπω ετσι. 

Επεξ/σία από kostiger
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

γενικά απότι κατάλαβα γίνεται χαμός, όποιος δεν καταφέρνει τα deadlines τρώει πόδι.

αυτο το συμπερασμα απο που το εκανες εξαγωγη?

δεν εχουμε ουτε μισο στοιχειο που να μας δειχνει οτι ειναι θεμα deadlines! το αντιθετο μαλιστα!!

και αυτο ισχυει για ΟΛΑ τα studio της sony, και αν θελεις κατσε μετρα και αυτα που εκλεισε/μικρυνε περσι.

ακομα και για το driveclub, το παιχνιδι νομιζω ηταν αρκετα ετοιμο, τουλαχιστον για αυτα που ειχε ταξει η sony (free μερος του driveclub με το ps plus, αλλωστε το παιξανε και στην περσινη Ε3 απλοι παιχτες, οχι δημοσιογραφοι).

Ο λογος που δεν βγηκε κατα τη γνωμη μου ηταν ο φοβος της αντιπαραθεσης πρωτης μερας με το forza, που θα το εκανε πραγματικα με τα κομματακια. και την πρωτη μερα - πρωτο καιρο οπως ξερεις, ολα παιζονται στις εντυπωσεις.

Αλλα εστω και οτι ....καθυστερησε το dead line, οπως λες εσυ... Πως αντιπαρερχεσαι μια ..καθυστερηση? Απολυοντας (?!) μερος των προγραμματιστων που δουλευει πανω σε αυτο το project ενω δεν εχει βγει ακομα? does not compute.

 

δεν το εγραψα τις προαλλες, αλλα και ο lead designer του infamous second son εφυγε και αυτος χοροπηδηκτα.

http://www.polygon.com/2014/3/19/5525482/jaime-griesemer-departs-sucker-punch-infamous-second-son-lead-designer

μαλιστα αυτος ηταν η καλη μεταγραφη απο τη bungie, και το παιχνιδι δεν ειχε προβλημα με deadlines, οπως φυσικα δεν ειναι δυνατο να εχει προβλημα με deadlines κατι που ακομα δεν εχει ανακοινωθει καν.

Επεξ/σία από p3tran
Δημοσ.

Μάλλον δεν τους ενδιαφέρει πλεον να βγάζουν παιχνίδια τα οποία αρκούνται μονο στις καλές κριτικές. Οι πωλησεις είναι αυτό που τους ενδιαφέρει τώρα. Και ενα παιχνιδι για να κανει πωλησεις δεν σημαίνει απαραίτητα οτι πρεπει να είναι και καλό...

Ίσως ψάχνουν κάτι που να μπορούν να βγάλουν πχ κάθε χρόνο με λογικό κοστος ανάπτυξης και να κανει τις απαραίτητες πωλησεις. Casualιές δηλαδή.

Εαν ισχυει αυτό τα πραγματα δεν είναι καλά για μας. Όλα δείχνουν οτι υπάρχει πολύ σοβαρό οικονομικό θέμα και μάλλον δεν υπαρχουν καθολου πλεον περιθώρια για λάθη. Όσοι είναι ακριβοί και δεν πουλάνε παίρνουν ποδι για να σταθεί στα πόδια της η εταιρία.

Δημοσ.

για να προσθεσουμε και μερικα στοιχεια ακομα,

πρωτον: ο ιδιοκτητης της Orchestral Media μπαινει στο gaf και κραζει δημοσια τον <<insider>> (του κωλου οπως σας εχω πει εδω και καιρο) famous mortimer, o οποιος ως συνηθως κανει damage control και ...δικαιολογει τη φυγη του director του uncharted 4 λεγοντας λιγο-πολυ πως ητανε ...ανικανος και πηγαινε για ...απολυση

 

-(OMD) Mort(imer), Col Rogers left Evo for personal reasons in Feb, he wasn't pushed, he left on his own terms, and certainly wasn't replaced and let go. I know this because he's a friend of mine, so please be sure next time of the accuracy of your information.

 

FamousMortimer has this to say:

@PSTrueGamer

Orchestral Media who? He left because he was going to get fired. He decided to make an indie startup - which is smart.

 

 

 

-(OMD) ...20+ yrs in the industry with nearly 400 projects completed, THAT'S who. Complete lack of respect to me, and to Col and pretty much everyone as long as he gets his fix. I used to like him, I followed him on Twitter but sorry, I don't follow trouble makers.

 

 

 

 

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=106037408&postcount=1059

 

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=106074977&postcount=1314

 

 

 

εν συνεχεια:  εφυγε πριν 15 μερες και ο Βrian Karris απο τη Naughty Dog, υπευθυνος για τα γραφικα, και αλλη καλη μεταγραφη απο την epic. γυρισε πισω στην epic αυτος.

 

 

 

τριτον: ενας αλλος στο gaf, δηλωνει σιγουρος οτι και η κοριν γιου εχει ετοιμασει τα μπογαλακια της (η αλλη μεγαλη προσφατη μεταγραφη της naughty dog, απο την microsoft και την ομαδα του halo), και οτι απλα ειναι θεμα ...τάϊμινγκ να πεσουν οι ανακοινωσεις.

το κουφο της υποθεσης ειναι οτι ενω του ζητηθηκαν διαπιστευτηρια για αυτα που εγραψε και εαν ειναι σε θεση να γνωριζει τα πραγματα που γραφει, αυτος τα εδωσε, και τοσο αυτος δεν μπαναριστηκε (θα ειχε μπαναριστει σε 5 δευτερολεπτα αν δεν μπορουσε να αποδειξει οτι κατεχει θεση που γνωριζει), αλλα ακομα περισσοτερο, και τα γραπτα του οτι η κοριν γιου φευγει παρεμειναν ανεγγιχτα.

 

I am willing to substantiate my claims to mods. I will stand by my original statement that Corrinne is on her way out. Not sure when that will hit the press though. I am now of the opinion that some of the things I wrote should not have been posted to this forum. I do not take back those words.

 

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=103940688&postcount=1046

Δημοσ.

Αμα συνεχισει με αυτο το βιολι δε τα βλεπω καλα.

Δε ξερω τι γινεται και τι παιζει, μιας και υποθεσεις μπορουμε να κανουμε πολλες, αλλα εγω αγορασα την κονσολα επειδη μου αρεσαν οσα ειχα δει στο ΠΣ3. Ενα 30-40% στην επιλογη μου να κλινω προς PS3 ηταν τα exclusives της ND + SSM ωστε να επενδυσω πανω στο PS4. Ναι θελω και επομενο Uncharted και GOW στο PS4 (θεωρουσα πως θα βλεπαμε φοβερα πραγματα στον οπτικο τομεα απο αυτα τα στουντιο)

Τωρα με αυτα που ακουγονται κραταω μικρο καλαθι. Δε περιμενα και δεν περιμενω να τα δω μεσα στο 2014 αλλα με ολα αυτα εχω αρχισει να ανησυχω.

Ειναι νωρις ακομη βεβαια να μιλαμε και σιγουρα πρεπει να περιμενουμε την Ε3 για να μη πω + 1 χρονο ακομη

  • Like 1
Δημοσ.

O lead designer του Second Son δεν είναι και τόσο παράξενο που έφυγε όταν είχε τελειώσει η δουλειά του στο παιχνίδι. Για τα υπόλοιπα δεν είμαι σε θέση να σχολιάσω κάτι.

 

Πάντως, η τάση να φεύγουν άτομα από ΑΑΑ στούντιο για να πάνε σε μικρότερα ή για να φτιάξουν μικρό δικό τους στούντιο είναι κάτι αρκετά γενικευμένο στη βιομηχανία τον τελευταίο καιρό. Εγώ αυτό μόνο καλό το θεωρώ. Το κόστος ανάπτυξης των ΑΑΑ παιχνιδιών έχει φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη, η πίεση είναι τεράστια και τα περιθώρια για ρίσκα μηδαμινά. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά μου φαίνεται πολύ λογικό, ειδικά οι "παλιοί" ή καλοί, να διαρρέουν προς μικρότερα πρότζεκτ.

 

Να σημειώσω πως όλα αυτά τα λέω ως άτομο που δεν έχει καμία κάψα να παίξει ξανά Uncharted ή GoW, και πήρε PS4 με την ελπίδα ότι αυτές οι σειρές τελείωσαν με το PS3. Με αυτό ως δεδομένο ίσως να διαφωνείτε ορισμένοι μαζί μου στο πόσο καλή είναι αυτή η τάση.

  • Like 1
Δημοσ.

 Δεν ξέρω για εσάς, αλλά μου φαίνεται πολύ λογικό, ειδικά οι "παλιοί" ή καλοί, να διαρρέουν προς μικρότερα πρότζεκτ.

 

Ειναι λογικο αυτο μιας και στις μεγαλες εταιριες ειναι υπάλληλοι ενω στα Indies κανουν τα δικα τους κουμαντα και αν πιασουν τα παιχνιδια εχουν πολυ μεγαλυτερο περιθωριο κερδους ειδικα αν τα βγαλουν σε κινητοταμπλετες.

Εδω λεει ο Nguyen κονομαει 50.000 τη μερα απο διαφημισεις μ αυτη τη μαλακια που εφτιαξε.

Δημοσ.

Λίστα με τα άτομα που εθελούσια (έφυγαν) ή υπό πίεση (τους έδιωξαν) αποχώρησαν από τη Sony τον τελευταίο χρόνο:

 

"Amy Hennig (Creative Director) - Naughty Dog
Justin Richmond (Creative Director) - Naughty Dog
Col Rodgers (Creative Director) - Evolution Studios
Stig Asmussen (Creative Director) - Sony Santa Monica
Jaime Griesemer (Lead Designer) - Sucker Punch
60+ Employees - Sony Santa Monica

 

Jack Tretton - President and CEO, Sony Computer Entertainment of America"

 

 

Δημοσ.

Φανταστειτε τι θα συνεβαινε αν το launch του ps4 ηταν αντιστοιχο με του 3. Της Φουκουσιμα θα ειχε γινει στην Κυρα-Sony.

Δημοσ.
Διθυραμβικά σχόλια του DF για το inFamous.


 



"The power to deliver visuals of this calibre has existed for years on PC but freed from the shackles of last-gen console development, we can finally see what this tech can deliver."Gameplay-wise, inFamous: Second Son may well be based on a template defined by its predecessors, but the same clearly cannot be said for its visuals. In this respect Sucker Punch's PS4 debut is nothing short of a next-gen masterclass. The presentation is meticulously clean, almost pristine - operating with a full 1920x1080 framebuffer alongside a modified form of SMAA T2x that stands apart as the most impressive utilisation of post-process anti-aliasing we've seen on any platform.


Δημοσ.

co

 

Λίστα με τα άτομα που εθελούσια (έφυγαν) ή υπό πίεση (τους έδιωξαν) αποχώρησαν από τη Sony τον τελευταίο χρόνο:

 

"Amy Hennig (Creative Director) - Naughty Dog
Justin Richmond (Creative Director) - Naughty Dog
Col Rodgers (Creative Director) - Evolution Studios
Stig Asmussen (Creative Director) - Sony Santa Monica
Jaime Griesemer (Lead Designer) - Sucker Punch
60+ Employees - Sony Santa Monica

 

Jack Tretton - President and CEO, Sony Computer Entertainment of America"

μην ξεχνας τα προχτεσινα αφου εβαλες μεσα και developers, εκτος απο τους αρχηγους.

http://www.insomnia.gr/topic/432456-the-official-playstation-4-topic/page-438?do=findComment&comment=53073995

Δημοσ.

Ποπο μιλαμε καταστροφη!!!φυγανε 5 ατομα και το εχετε κανει θεμα.Γιατι δεν λετε και τα αλλα που ακουγονται ομως?οτι μετα την φυγη τον συγκεριμενων προγραμματιστων!!!η σονυ ειναι σε φαση να τους αναπληρωσει με φρεσκο αιμα? :D

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...