anamenos Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 αυτό ήμουν έτοιμος να κάνω post και εγώ , μάλλον την βλέπω να κρατάει μόνο τα studio που είναι καθαρά κερδοφόρα, και να ακολουθεί το δρόμο της Microsoft να δείνει περισσότερη βάση στο να κλείνει συμφωνίες για time exclusives και dlc.
p3tran Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 μια off-the-record πληροφορια που εχω, ειναι οτι σε ολες τις εταιρειες της sony οι απολυσεις δεν ειναι μεμονωμενες, αλλα ξηλωνουν ολοκληρα projects. και anamenos, δε νομιζω οτι αυτο το κυμα ακυρωσεων και απολυσεων ταυτοχρονα σημαινει οτι η sony θα μας πιξει στο time-exclusive 3rd party ΑΑΑ. γιατι ΚΑΙ αυτο, θελει λεφτα για να γινει. και μαλιστα προκαταβολικα
anamenos Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 δεν διαφωνώ καθόλου σε αυτό που λες, αλλά αυτό μπορεί να πετύχει και αν τέλος του χρόνου πχ το marketshare του PS4 το επιτρέπει.
Vole Maulder Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Μια διευκρίνιση, ωστόσο. Αλλη η Guerilla Games, άλλη η Guerilla Cambridge. Η δεύτερη είναι sister company στην πρώτη και είχε φτιάξει το Killzone του Vita (μεταξύ άλλων, παλαιότερων όμως, παιχνιδιών). Δε μου φαίνεται και περίεργο, εδώ που τα λέμε, να "ξυρίσει" το συγκεκριμένο στούντιο. Για τα υπόλοιπα, χωρίς να ξέρουμε ποιοι έφυγαν δεν μπορούμε να κάνουμε εικασίες. Είναι αρκετά σύνηθες να φεύγει κόσμος όταν τελειώνει η δουλειά του σε ένα πρότζεκτ σε αυτή τη βιομηχανία, είτε επειδή δεν έχει κάτι άλλο να κάνει πλέον εκεί, είτε επειδή το συμβόλαιό του ήταν μόνο για το συγκεκριμένο πρότζεκτ. 1
p3tran Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 δεν διαφωνώ καθόλου σε αυτό που λες, αλλά αυτό μπορεί να πετύχει και αν τέλος του χρόνου πχ το marketshare τους PS4 το επιτρέπει. τωρα παμε σε σπεκουλαρισμα, αλλα θα ελεγα οτι και παλι θα παιξει ρολο η γενικοτερη κατασταση της sony, και οχι μονο η κατασταση του playstation. η τακτικη που λες, για μενα δεν ειναι πολυ σωστη, γιατι πχ αν η sony βασιστει και αρκεστει στο να λεει "τα multiplats μου παιζουν λιγο καλυτερα απο τoυ xbone", τοτε το μονο σιγουρο ειναι οτι ενας καρχαριας σαν τη microsoft, θα τους παιξει μπαλα με exclusives αλλα και time exclusives στα καλυτερα (ακριβοτερα) multiplats, και σε δυο χρονακια -και ενω η sony δεν θα εχει αξιοσημειωτη first party παραγωγη αν το παει οπως λες- πεταει κι ενα συμπληρωματικο μηχανακι και τελειωνει το παιχνιδι δια παντως απο ολες τις μπαντες.. endgame δηλαδη. αρα πιστευω οτι η sony θα συνεχισει στα first party (στην τελικη ειναι και απειρως οικονομικοτερο απο το να αγοραζεις μεγαλα exclusives), και απλα προς το παρον ξηλωνει οτιδηποτε μπορει, γιατι σε λιγο καιρο ερχονται και τα οικονομικα αποτελεσματα για τους επενδυτες, και προφανως θα θελουν να δειξουν οτι ηδη εχουνε παρει ολα τα μετρα.... edit: vole, δε φευγει κοσμος που δουλευε σε ενα προτζεκτ που τελειωσε. φευγουνε προτζεκτς αερα-πατερα, ολοκληρα. μαζι με τους ανθρωπους που τα δουλευανε. και φυσικα χωρις να εχουνε τελειωσει. 1
Vole Maulder Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Το μόνο που ίσως να με προβληματίζει εμένα είναι μήπως δεν κάνει αυτό - να πάει για 3rd party and/or timed exclusives - αλλά να επαναπαυθεί στα indies. Είμαι από τους πρώτους που θα υπερασπιστεί την προώθησή τους, αλλά θα ήταν πολύ κακή κίνηση να κόψει τα μισά της 1st party projects επειδή έχει περισσότερα indie games από την MS (προς το παρόν). Αμφιβάλλω ότι αυτό θα κάνουν, αλλά αφού παίζουμε το παιχνίδι των εικασιών είπα να το ρίξω κι αυτό Εκτός αν έχουν βρει κάνα τρόπο να μειώσουν αισθητά το κόστος ανάπτυξης των παιχνιδιών τους σε όλα τα επίπεδα και διώχνουν κόσμο επειδή είναι περιττός On a really unrelated note, έπαιξα λίγο χτες το Outlast. Αν πω ότι ήταν απογοητευτικό θα είμαι επιεικής. Το ότι κατέληξα να γελάω με παιχνίδι που υποτίθεται ότι παίζει στην κατηγορία του Amnesia νομίζω ότι αρκεί. Πάλι καλά που το έδωσαν στο Plus, αλλιώς, θα έκλαιγα τα λεφτά μου.
p3tran Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 (επεξεργασμένο) vole, για να καταλαβεις τι γινεται, πρεπει να το δεις το πραγμα απο την business πλευρα του, οπως εγραψα πιο πανω. αν τα οικονομικα αποτελεσματα της sony ειναι πχ 'χ' τοτε σιγα-σιγα θα δεις πληθωρα τιτλων και κοσμογονια ΑΑΑ. αν τα οικονομικα ειναι "ψ", θα δεις indies να βαφτιζονται first party AAA να φαν' κι οι κοτες που λενε. βασικα θα ελεγα οτι το μονο πραγμα σχετικα με το playstation στο οποιο δεν προκειται σε καμια περιπτωση να κανουν περικοπη, ειναι το budget της BBH new york, της μεγαλης διαφημιστικης εταιρειας δηλαδη που ανελαβε το playstation4 και γεννησε τα γνωστα "greatness awaits" κλπ κλπ Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2014 από p3tran
Vole Maulder Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Αν πρόκειται για πραγματικά αποκλειστικά παιχνίδια, όπως ήταν το Journey, ή επιπέδου The Witness (καλά, εδώ προτρέχω λίγο, αλλά είναι παρενέργεια του πόσο άψογο θεωρώ το Braid ) - αν και ως κίνηση θα ενέχει πολλούς κινδύνους για τη Sony - εγώ προσωπικά θα είμαι ικανοποιημένος. Αν μιλάμε όμως για ports τύπου Don't Starve που τα βρίσκω στο PC για το 1/10 της τιμής θα το έχουν πάρει πολύ στραβά το θέμα στη Sony. Τέλος πάντων, θα δείξει ο καιρός, το πιο πειστικό σενάριο αυτή τη στιγμή είναι ότι απολύουν κόσμο από στούντιο που δεν τραβούσαν ή δεν είχαν σχέση με PS4 κι από πρότζεκτ που κοντεύουν να τελειώσουν, στα οποία κρατούν τους απαραίτητους για το "κλείσιμο". Σε συνδυασμό με αυτό που λες για τους επενδυτές βγάζει νόημα δηλαδή. 1
p3tran Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 συμφωνω με αυτα που λες για τα indie τυπου outlast-dont starve κλπ. εγραψα προχτες στο τοπικ του xbone οτι η microsoft ανακοινωσε καποια πραγματα σχετικα με τους indies που θα επιτρεψει στη δικη της πλατφορμα, και ειχε δυο χαρακτηριστικα που μου αρεσαν πολυ: 1) <<χορηγιες>> τερμα. 2) ΜΟΝΟ DAY 1 φρεσκοτατα games. ουτε καν "day 2" σκληρες αποφασεις αμα εισαι indy μεν, εκατο μπραβο για το indy περιεχομενο που τελικα θα καταληξει στην κονσολα δε. Τέλος πάντων, θα δείξει ο καιρός, το πιο πειστικό σενάριο αυτή τη στιγμή είναι ότι απολύουν κόσμο από στούντιο που δεν τραβούσαν ή δεν είχαν σχέση με PS4 κι από πρότζεκτ που κοντεύουν να τελειώσουν, στα οποία κρατούν τους απαραίτητους για το "κλείσιμο". Σε συνδυασμό με αυτό που λες για τους επενδυτές βγάζει νόημα δηλαδή. αυτο που εγραψες στο bold δεν ισχυει. ξηλωνουν προτζεκτ για ps4, ολακερα και μαζι με ολους και ολα που σχετιζονταν με αυτα. ειναι σαν να ερθει το αφεντικο και να σου πει: "κοιτα, ειστε 10 ατομα μεσα στην αποθηκη, στο τελος της ημερας θελω να εχεις μεινει εσυ και αλλοι 5 μονο. κανονισου!" αυτο γινεται. εγραψα και πιο πανω οτι εχω off the record πληροφορηση, αλλα πλεον μπορεις να μπεις και στο gaf και απλα να προσεξεις τι λεει ο demonite, ο οποιος αν δεν το ξερεις ειναι sony dev σε ενα απο αυτα τα studio. (και γλυτωσε την απολυση απλα επειδη ηταν στο αλλο προτζεκτ) - You are safe, right?- yep... others on another project were not
NickTG Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 πεταει κι ενα συμπληρωματικο μηχανακι και τελειωνει το παιχνιδι δια παντως απο ολες τις μπαντες.. endgame δηλαδη. Όπως?
p3tran Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 insider και ο πετραν... παρ'ολο που κοροϊδευεις ως συνηθως, καλυτερα θα ησουνα αν ακουγες εμενα παρα αυτα που γραφεις..
Vole Maulder Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Τι ήταν το "άλλο" πρότζεκτ όμως; Χωρίς να ξέρουμε τίποτα παραπάνω (θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε - ίσως ούτε καν παιχνίδι - και σε οποιοδήποτε στάδιο ανάπτυξης - αν δεν έχει περάσει καν το pre-production stage, για παράδειγμα, έχει καμία σημασία ή βαρύτητα η ακύρωση; - όπως επίσης δεν έχουμε ιδέα ποιοι και γιατί έφυγαν) ό,τι εικασία και να κάνουμε είναι αθεμελίωτη. Οσο για τις ανεπίσημες πληροφορίες που λες ότι έχεις, p3tran, για τι είδους πηγές μιλάμε;
spacecowboy Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 παρ'ολο που κοροϊδευεις ως συνηθως, καλυτερα θα ησουνα αν ακουγες εμενα παρα αυτα που γραφεις.. μα δεν εγραψα και τιποτα περαν αυτου που ειπα και γιατι βρε κοροιδευω? inside info δεν εγραψες οτι εχεις? in my book αυτο insider σε κανει
konpat Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Την τρίχα τριχιά κάνετε κάποιοι εδώ μέσα χωρίς λόγο .
Προτεινόμενες αναρτήσεις