Προς το περιεχόμενο

PlayStation 4 Topic v1 [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το μεγαλύτερο "εμπόδιο" που βλέπω εγώ στην ευρύτερη επιτυχία του VR είναι το simulation sickness. Εδώ υπάρχουν μελέτες ότι γύρω στο 50% των ανθρώπων το παθαίνουν παίζοντας παραδοσιακά παιχνίδια πρώτου προσώπου, με VR το βλέπω το ποσοστό να αγγίζει το 95%. Διαφορετικά, τα 350 δολάρια/ευρώ για κάτι τέτοιο δεν είναι σε καμία περίπτωση απαγορευτική τιμή. Οτι δε θα το πάρει ο κάθε κονσολάκιας και η γιαγιά του είναι αυτονόητο, αλλά όταν είναι βιώσιμα άλλα περιφερειακά που αγοράζονται για 1 ή 2 παιχνίδια το πολύ στα παρόμοια χρήματα (τιμόνια), δε βλέπω γιατί να μην είναι κι αυτό το είδος, που, θεωρητικά, απευθύνεται σε ευρύτερο κοινό. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

νεο firmware ερχεται (1.70)

 

http://blog.eu.playstation.com/2014/03/19/new-ps4-update-add-share-enhancements-hdcp/

βασικα share to usb και hdcp off

δεν βλεπω τιποτα για τη διαχειρηση των downloads ακομα..(απο τα βασικα)

 

==============================================================================

 

vr


AewKxuS.png

 

XseCwLs.jpg

 

πρωτες εντυπωσεις αρκετα θετικες..

 

 

 

Μια ενδιαφέρουσα παρατήρηση από τον Κάρμακ

O Καρμακ απλα λεει την αληθεια, οπως αλλωστε συνηθως. πολυ αδικα τον κατηγορει ο αλλος οτι βαραει sniperιες στη sony.

δηλαδη βρηκε τον ανθρωπο να παει να του τρολαρει το tweeter.... :\ λιγο σεβας ρε μπαμπουινε!!

Aλλωστε ο Καρμακ ειχε προτεινει στη sony (και οχι μονο στη sony) να παρει τον palmer luckey ΠΡΙΝ να ξεκινησει το kickstarter του για το oculus....

Επεξ/σία από p3tran
  • Like 1
Δημοσ.

ο Υoshida βαζει τελος στις φημες οτι το driveclub καθυστερησε για να προστεθει VR

 

 

Yoshida also discussed the virtual reality version of Driveclub that Evolution Studios made using what is now known as Project Morpheus. When trying it for himself during a trip to their UK office, he said it worked well when driving at low speeds. He explained that he was able to look around the world and enjoy its scenery.

However, when he put his foot on the gas, so to speak, the experience fell apart and he began to feel the effects of motion sickness, he said. "It's kind of difficult and sickening," Yoshida said about his experiences at this level.


Right now, Evolution Studio is "not working on Morpheus at all," and is instead putting "all the effort" into finishing the game.

Explaining the Driveclub delay in October 2013, Yoshida said, "the extra time we're giving the team means the visuals and overall experience are only going to get better. We can assure you that it will be worth the wait."

http://www.gamespot.com/articles/ps4-exclusive-driveclub-did-experiment-with-virtual-reality-but-that-s-not-why-it-was-delayed/1100-6418417/

Δημοσ.

καλα νεα για το infamous, εκτος απο τα θετικα reviews που παιρνει απο παντου:

 

το day 1 patch προσθετει αρκετα πραγματα for free, και διορθωνει και τις μαχες (αν ειδατε τιποτα twitch)

 

http://www.videogamer.com/ps4/infamous_second_son/news/infamous_second_sons_day_one_patch_adds_19_new_missions_5_hours_of_additional_gameplay.html

 

 

 

 

inFamous: Second Son's day one title update will introduce a series of new episodic story missions that amount to around 5 hours worth of additional gameplay, Sucker Punch has revealed.

The content forms part of a new 'Paper Trail' storyline, a side-story described by the developer as an "innovative online and in-game story arc" that sees players attempting to discover the full story behind the D.U.P.'s occupation of Seattle through a series of 19 new missions and corresponding "web-based investigations".

Players will be given access to new content each week for six weeks, delivered directly via the game and, Sucker Punch suggests, enjoyyourpower.com. The content is said to have been co-developed by Sucker Punch and ARG company 42 Entertainment, and provides additional gameplay and backstory on the world of Second Son.

On top of Paper Trail, the 300mb update also includes the Cole's Legacy Content Pack available for free to pre-order customers, as well as a variety of tweaks and improvements, including tweaks made to the difficulty, increased pedestrian and traffic density, and graphical improvements.


InFamous: Second Son lands exclusively on PlayStation 4 tomorrow, March 21. To find out what we thought of it, head through to our review.

Full 1.01 Patch Notes:

Cole's Legacy Content Pack
FREE with pre-order
Explore the events immediately following inFAMOUS 2
Work with an investigative reporter to understand the source of conduit powers
4 story missions, approximately 1 hour of gameplay

inFAMOUS Paper Trail Storyline
FREE bonus missions and exclusive web content
Innovative online and in-game story arc co-developed by Sucker Punch and 42 Entertainment
Manga and murder, follow the trail of origami doves to discover the full story behind the D.U.P.'s occupation of Seattle.
19 story missions and corresponding web-based investigations, approximately 5 hours of unique gameplay.

Difficulty Balance
Normal difficulty has been slightly increased to challenge the player’s mastery of their powers
Expert difficulty has been fine-tuned to ensure it is the best experience for skilled gamers
Karma progression extended to support longer playtime

Boss Fights
The boss fights have been re-tuned for difficulty and fun
More dynamic boss behaviors and attacks

Pedestrians and DUPs
Engine performance tweaks to allow for more life and activity in the city
Increased pedestrian and traffic density and variety
Increased pedestrian-related karmic opportunities
Post-story enemy activity and D.U.P. raids

Technical Improvements
Graphics and performance improvements
Fixes for a small number of infrequent blocking bugs
PSN integration to support Paper Trail DLC

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Pedestrians and DUPs
Engine performance tweaks to allow for more life and activity in the city
Increased pedestrian and traffic density and variety

 

φαίνεται ότι η Sucker Punch αντιμετώπισε εύκολα τον ιό που είχε μετατρέψει την πόλη σε Raccοon City χαχα  :-D 

  • Like 2
Δημοσ.

φαίνεται ότι η Sucker Punch αντιμετώπισε εύκολα τον ιό που είχε μετατρέψει την πόλη σε Raccοon City χαχα  :-D 

 

 

Τώρα που το λες ούτε στα RE κυκλοφορεί κόσμος! :P 

Κάτι δεν μας λένε!

Δημοσ.

Καλά, ναι, p3tran, άλλη δουλειά δεν είχε να κάνει ο Κάρμακ από το να τρολάρει στο τουίτερ, όντως :D

Αυτονόητο θα έπρεπε να είναι αυτό που είπε ο Κάρμακ, βασικά, και αυτό υπονόησε ξεκάθαρα και η Σόνι με αυτά που είπε περί του θέματος. Το ζητούμενο είναι να φτιαχτούν παιχνίδια ή εφαρμογές (εξάλλου, για virtual tourism or educational purposes είναι πολύ ελκυστική τεχνολογία) ειδικά γι' αυτό, ώστε να το αξιοποιούν σωστά. Το ίδιο ισχύει, φυσικά, και για το Rift και για ό,τι άλλο προσπαθεί να κάνει νέα πράγματα με το μέσο. 

 

Καλά τα νέα για το Infamous, εν τω μεταξύ. Ειδικά αυτό το web based investigations φαίνεται ενδιαφέρον (αρκεί να είναι κάτι πιο fleshed out και βαθύ από αυτά που είχε στο 2).


Καλά λόγια, και 4/5, από τον Τζεφ. Να σημειώσω εδώ ότι δεν του άρεσαν ιδιαίτερα τα προηγούμενα 2 της σειράς, οπότε αυτό δεν ξέρω τι σημαίνει για τους φαν της σειράς. Εγώ το εκλαμβάνω κυρίως ως καλό, καθώς συμφωνούσα μαζί του για τα προηγούμενα, και, γενικά, τον εμπιστεύομαι.

 

http://www.giantbomb.com/reviews/infamous-second-son-review/1900-635/

Δημοσ.

Pedestrians and DUPs

Engine performance tweaks to allow for more life and activity in the city

Increased pedestrian and traffic density and variety

 

φαίνεται ότι η Sucker Punch αντιμετώπισε εύκολα τον ιό που είχε μετατρέψει την πόλη σε Raccοon City χαχα  :-D 

 

Γιατί patch ρε παιδιά; Α τελικά είχε θέμα με τον κόσμο; Γιατί όταν τα λέγαμε εμείς "τρολάραμε" και "χαλούσαμε το τόπικ" αλλά τώρα που το λέει η Sucker Punch αρχίζω να βλέπω και τα πρώτα δειλά likes από κάτω.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...