lepaterious Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Ρε παιδια μονο εγω βλεπω οτι αυτο το πραγμα με τα VR δεν θα φτουρισει τουλαχιστον οχι αυτην την δεκαετια...
Vole Maulder Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Το μεγαλύτερο "εμπόδιο" που βλέπω εγώ στην ευρύτερη επιτυχία του VR είναι το simulation sickness. Εδώ υπάρχουν μελέτες ότι γύρω στο 50% των ανθρώπων το παθαίνουν παίζοντας παραδοσιακά παιχνίδια πρώτου προσώπου, με VR το βλέπω το ποσοστό να αγγίζει το 95%. Διαφορετικά, τα 350 δολάρια/ευρώ για κάτι τέτοιο δεν είναι σε καμία περίπτωση απαγορευτική τιμή. Οτι δε θα το πάρει ο κάθε κονσολάκιας και η γιαγιά του είναι αυτονόητο, αλλά όταν είναι βιώσιμα άλλα περιφερειακά που αγοράζονται για 1 ή 2 παιχνίδια το πολύ στα παρόμοια χρήματα (τιμόνια), δε βλέπω γιατί να μην είναι κι αυτό το είδος, που, θεωρητικά, απευθύνεται σε ευρύτερο κοινό.
Vole Maulder Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 (επεξεργασμένο) Μια ενδιαφέρουσα παρατήρηση από τον Κάρμακ Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2014 από Vole Maulder
p3tran Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 (επεξεργασμένο) νεο firmware ερχεται (1.70) http://blog.eu.playstation.com/2014/03/19/new-ps4-update-add-share-enhancements-hdcp/ βασικα share to usb και hdcp off δεν βλεπω τιποτα για τη διαχειρηση των downloads ακομα..(απο τα βασικα) ============================================================================== vr πρωτες εντυπωσεις αρκετα θετικες.. Μια ενδιαφέρουσα παρατήρηση από τον Κάρμακ O Καρμακ απλα λεει την αληθεια, οπως αλλωστε συνηθως. πολυ αδικα τον κατηγορει ο αλλος οτι βαραει sniperιες στη sony. δηλαδη βρηκε τον ανθρωπο να παει να του τρολαρει το tweeter.... :\ λιγο σεβας ρε μπαμπουινε!! Aλλωστε ο Καρμακ ειχε προτεινει στη sony (και οχι μονο στη sony) να παρει τον palmer luckey ΠΡΙΝ να ξεκινησει το kickstarter του για το oculus.... Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2014 από p3tran 1
p3tran Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 ο Υoshida βαζει τελος στις φημες οτι το driveclub καθυστερησε για να προστεθει VR Yoshida also discussed the virtual reality version of Driveclub that Evolution Studios made using what is now known as Project Morpheus. When trying it for himself during a trip to their UK office, he said it worked well when driving at low speeds. He explained that he was able to look around the world and enjoy its scenery.However, when he put his foot on the gas, so to speak, the experience fell apart and he began to feel the effects of motion sickness, he said. "It's kind of difficult and sickening," Yoshida said about his experiences at this level.Right now, Evolution Studio is "not working on Morpheus at all," and is instead putting "all the effort" into finishing the game.Explaining the Driveclub delay in October 2013, Yoshida said, "the extra time we're giving the team means the visuals and overall experience are only going to get better. We can assure you that it will be worth the wait." http://www.gamespot.com/articles/ps4-exclusive-driveclub-did-experiment-with-virtual-reality-but-that-s-not-why-it-was-delayed/1100-6418417/
Millennium Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Massive Information Leak About Sony’s Morpheus Talks Tech, Price, Games, 2015 Release and Much More
papeipa Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Infamous 2nd Son reviews Eurogamer 7/20 http://www.eurogamer.net/articles/2014-03-19-infamous-second-son-review Gameinformer 8.5/10 http://www.gameinformer.com/games/infamous_second_son/b/playstation4/archive/2014/03/20/a-new-direction-and-thirst-for-power.aspx http://www.polygon.com/2014/3/20/5527678/infamous-second-son-review-drain-you http://www.gameinformer.com/games/infamous_second_son/b/playstation4/archive/2014/03/20/a-new-direction-and-thirst-for-power.aspx
p3tran Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 καλα νεα για το infamous, εκτος απο τα θετικα reviews που παιρνει απο παντου: το day 1 patch προσθετει αρκετα πραγματα for free, και διορθωνει και τις μαχες (αν ειδατε τιποτα twitch) http://www.videogamer.com/ps4/infamous_second_son/news/infamous_second_sons_day_one_patch_adds_19_new_missions_5_hours_of_additional_gameplay.html inFamous: Second Son's day one title update will introduce a series of new episodic story missions that amount to around 5 hours worth of additional gameplay, Sucker Punch has revealed.The content forms part of a new 'Paper Trail' storyline, a side-story described by the developer as an "innovative online and in-game story arc" that sees players attempting to discover the full story behind the D.U.P.'s occupation of Seattle through a series of 19 new missions and corresponding "web-based investigations".Players will be given access to new content each week for six weeks, delivered directly via the game and, Sucker Punch suggests, enjoyyourpower.com. The content is said to have been co-developed by Sucker Punch and ARG company 42 Entertainment, and provides additional gameplay and backstory on the world of Second Son.On top of Paper Trail, the 300mb update also includes the Cole's Legacy Content Pack available for free to pre-order customers, as well as a variety of tweaks and improvements, including tweaks made to the difficulty, increased pedestrian and traffic density, and graphical improvements.InFamous: Second Son lands exclusively on PlayStation 4 tomorrow, March 21. To find out what we thought of it, head through to our review.Full 1.01 Patch Notes:Cole's Legacy Content PackFREE with pre-orderExplore the events immediately following inFAMOUS 2Work with an investigative reporter to understand the source of conduit powers4 story missions, approximately 1 hour of gameplayinFAMOUS Paper Trail StorylineFREE bonus missions and exclusive web contentInnovative online and in-game story arc co-developed by Sucker Punch and 42 EntertainmentManga and murder, follow the trail of origami doves to discover the full story behind the D.U.P.'s occupation of Seattle.19 story missions and corresponding web-based investigations, approximately 5 hours of unique gameplay.Difficulty BalanceNormal difficulty has been slightly increased to challenge the player’s mastery of their powersExpert difficulty has been fine-tuned to ensure it is the best experience for skilled gamersKarma progression extended to support longer playtimeBoss FightsThe boss fights have been re-tuned for difficulty and funMore dynamic boss behaviors and attacksPedestrians and DUPsEngine performance tweaks to allow for more life and activity in the cityIncreased pedestrian and traffic density and varietyIncreased pedestrian-related karmic opportunitiesPost-story enemy activity and D.U.P. raidsTechnical ImprovementsGraphics and performance improvementsFixes for a small number of infrequent blocking bugsPSN integration to support Paper Trail DLC 1
kirdou Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Κάνα παιχνίδι θα βγεί τελικά για αυτή την κονσόλα;Η θα βγάζει 3-4 το χρόνο τα ίδια και τα ίδια;
ultralisk Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Pedestrians and DUPsEngine performance tweaks to allow for more life and activity in the cityIncreased pedestrian and traffic density and variety φαίνεται ότι η Sucker Punch αντιμετώπισε εύκολα τον ιό που είχε μετατρέψει την πόλη σε Raccοon City χαχα 2
NickTG Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 φαίνεται ότι η Sucker Punch αντιμετώπισε εύκολα τον ιό που είχε μετατρέψει την πόλη σε Raccοon City χαχα Τώρα που το λες ούτε στα RE κυκλοφορεί κόσμος! Κάτι δεν μας λένε!
Vole Maulder Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Καλά, ναι, p3tran, άλλη δουλειά δεν είχε να κάνει ο Κάρμακ από το να τρολάρει στο τουίτερ, όντως Αυτονόητο θα έπρεπε να είναι αυτό που είπε ο Κάρμακ, βασικά, και αυτό υπονόησε ξεκάθαρα και η Σόνι με αυτά που είπε περί του θέματος. Το ζητούμενο είναι να φτιαχτούν παιχνίδια ή εφαρμογές (εξάλλου, για virtual tourism or educational purposes είναι πολύ ελκυστική τεχνολογία) ειδικά γι' αυτό, ώστε να το αξιοποιούν σωστά. Το ίδιο ισχύει, φυσικά, και για το Rift και για ό,τι άλλο προσπαθεί να κάνει νέα πράγματα με το μέσο. Καλά τα νέα για το Infamous, εν τω μεταξύ. Ειδικά αυτό το web based investigations φαίνεται ενδιαφέρον (αρκεί να είναι κάτι πιο fleshed out και βαθύ από αυτά που είχε στο 2). Καλά λόγια, και 4/5, από τον Τζεφ. Να σημειώσω εδώ ότι δεν του άρεσαν ιδιαίτερα τα προηγούμενα 2 της σειράς, οπότε αυτό δεν ξέρω τι σημαίνει για τους φαν της σειράς. Εγώ το εκλαμβάνω κυρίως ως καλό, καθώς συμφωνούσα μαζί του για τα προηγούμενα, και, γενικά, τον εμπιστεύομαι. http://www.giantbomb.com/reviews/infamous-second-son-review/1900-635/
HarryGrey Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Pedestrians and DUPs Engine performance tweaks to allow for more life and activity in the city Increased pedestrian and traffic density and variety φαίνεται ότι η Sucker Punch αντιμετώπισε εύκολα τον ιό που είχε μετατρέψει την πόλη σε Raccοon City χαχα Γιατί patch ρε παιδιά; Α τελικά είχε θέμα με τον κόσμο; Γιατί όταν τα λέγαμε εμείς "τρολάραμε" και "χαλούσαμε το τόπικ" αλλά τώρα που το λέει η Sucker Punch αρχίζω να βλέπω και τα πρώτα δειλά likes από κάτω. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις