Προς το περιεχόμενο

PlayStation 4 Topic v1 [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

δεν εβγαλε κανεις συμπερασμα πως θα μπορουσε αλλωστε?

 

εντυπωσεις εγραψα (του διλεπτου βιντεο) τουλαχιστον εγω

 

γενικα δεν εντυπωσιαστηκα για ενα πραγμα ειμαι σιγουρος ομως...τα καλυτερα ερχοντε... ;)

 

Απο τι να εντυπωσιαστεις βρε spacecowboy απο ενα τυπο που που πηδαει απο το ενα κτηριο στο αλλο?δεν ηταν ο σκοπος αυτος..σκοπος του βιντεο ηταν να δειξει την εναλλαγη απο gameplay σε cutscene..
  • Απαντ. 26,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

δεν ξερω αν θα παρει 9ρακια επειδη ειναι σονυ exclussive χωρις να τα αξιζει (αμφιβαλω)

πρεπει να δουμε πως παιζει το gameplay

συμφωνω μαζι σου απολυτα ομως οτι το art in game (και οχι τα πανοραμικα της πολης τα οποια ειναι υπεροχα)

ειναι uninspired και ο λογος που δεν με εντυπωσιασε και εμενα....

Ενταξει αυτο το λεω μεταξυ σοβαρου και αστειου, :P Εγω θελω να εχει ωραια ιστορια γιατι αυτα τα alternate history σε στυλ infinite μου αρεσουν πολυ.

  • Like 1
Δημοσ.

Οπτικά, πάντως, μια χαρά την κάνει τη δουλειά για την οποία φτιάχνεται αυτό το παιχνίδι. Τώρα, για το art direction ακόμα θεωρώ πως έχουμε δει υπερβολικά λίγα πράγματα για να κρίνουμε. Δηλαδή, από gameplay τουλάχιστον (επειδή στα πανοραμικά είναι υπέροχο), είδαμε ένα σοκάκι. Ανετα βρίσκω σοκάκια στο Uncharted που αν ήταν όλο το παιχνίδι έτσι θα ήταν το πιο βαρετό οπτικά παιχνίδι έβερ :P

 

Και από ιστορία ακόμα στο μηδέν είμαστε, αν και αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Δε μου αρέσει και τόσο να μου κάνουν spoil τα μισά πράγματα πριν καν παίξω το παιχνίδι. Το πώς θα σταθεί ως παιχνίδι νομίζω ότι μόνο όταν το παίξουμε θα το ξέρουμε, καθώς τέτοια shooters καθορίζονται σσε μεγάλο βαθμό από την αίσθηση και το χειρισμό τους. 

  • Like 1
Δημοσ.

πολυ μικρο το gameplay δειγμα, δεν βγαινει ακρη...παντως φαινεται να πανε για ubchaterd και οχι για gears of war...

 

oi χαρακτηρες προσεγμενοι για τα υπολοιπα θα δουμε...

Δημοσ.

1080 θα τρέχει, υπό την έννοια ότι τέτοια εικόνα θα βγάζει κι όχι upscaled, αλλά έχει κινηματογραφικές μπάρες πάνω και κάτω, που σημαίνει ότι πρακτικά, το τι κάνει draw η engine, η κάθετη ανάλυση είναι στα 800 (η οριζόντια παραμένει μεγαλύτερη, όμως, οπότε δεν είναι 800p κανονικά).

 

Από gameplay έχουν δείξει τόσα λίγα που, όχι, ούτε για τα QTEs μπορεί να πει κανείς τίποτα. Αν είναι 5 scripted σκηνές με διαφορετικές εκβάσεις δεν είναι το ίδιο με αυτό που έδειχναν στα πρώτα βίντεο του Ryse, όπου κάθε εχθρός τελείωνε με QTE. 

Δημοσ.

Πολύ εντυπωσιακό τεχνικά... Αυτές οι μαύρες μπάρες όμως με χαλάνε πολύ. Ελπίζω μέχρι την κυκλοφορία να βγουν αλλά χλωμό αφού μάλλον πρόκειται για σκόπιμο τεχνικό limitation.

  • Like 1
Δημοσ.

Πολύ εντυπωσιακό τεχνικά... Αυτές οι μαύρες μπάρες όμως με χαλάνε πολύ. Ελπίζω μέχρι την κυκλοφορία να βγουν αλλά χλωμό αφού μάλλον πρόκειται για σκόπιμο τεχνικό limitation.

 

Και εμενα με χαλανε ρε γαμωτο..θυμαμαι που ειχα παιξει το fear efffect 2 που ηταν απο τα πρωτα παιχνδια που χρησιμοποιουσε αυτη την τεχνικη και ειχα ξενερωσει..
Δημοσ.

Και εμενα με χαλανε ρε γαμωτο..θυμαμαι που ειχα παιξει το fear efffect 2 που ηταν απο τα πρωτα παιχνδια που χρησιμοποιουσε αυτη την τεχνικη και ειχα ξενερωσει..

 

Εγώ το Final Fantasy X. 

  • Like 1
Δημοσ.

Fear Effect 2 και FFX δεν είχαν μπάρες, παρά ΜΟΝΟ στην PAL έκδοση που λόγω conversion έτρεχε και πιο αργά απο την αντίστοιχη NTSC. Σε πάρα πολλά παιχνίδια γινόταν αυτό.

  • Like 1
Δημοσ.

<p>Fear Effect 2 και FFX δεν είχαν μπάρες, παρά ΜΟΝΟ στην PAL έκδοση που λόγω conversion έτρεχε και πιο αργά απο την αντίστοιχη NTSC. Σε πάρα πολλά παιχνίδια γινόταν αυτό.</p>

 

Εστω ρε παιδι μου..το θεμα ηταν οτι ειχαν μπαρες σε εμας..αν και στο fear effect ειχα διαβασει στα περιοδικα τοτε οτι το ειχαν κανει για βελτιωση εικονας-γραφικων..

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...