metallica 13 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 δεν εβγαλε κανεις συμπερασμα πως θα μπορουσε αλλωστε? εντυπωσεις εγραψα (του διλεπτου βιντεο) τουλαχιστον εγω γενικα δεν εντυπωσιαστηκα για ενα πραγμα ειμαι σιγουρος ομως...τα καλυτερα ερχοντε... Απο τι να εντυπωσιαστεις βρε spacecowboy απο ενα τυπο που που πηδαει απο το ενα κτηριο στο αλλο?δεν ηταν ο σκοπος αυτος..σκοπος του βιντεο ηταν να δειξει την εναλλαγη απο gameplay σε cutscene..
ADHD Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 δεν ξερω αν θα παρει 9ρακια επειδη ειναι σονυ exclussive χωρις να τα αξιζει (αμφιβαλω) πρεπει να δουμε πως παιζει το gameplay συμφωνω μαζι σου απολυτα ομως οτι το art in game (και οχι τα πανοραμικα της πολης τα οποια ειναι υπεροχα) ειναι uninspired και ο λογος που δεν με εντυπωσιασε και εμενα.... Ενταξει αυτο το λεω μεταξυ σοβαρου και αστειου, Εγω θελω να εχει ωραια ιστορια γιατι αυτα τα alternate history σε στυλ infinite μου αρεσουν πολυ. 1
Vole Maulder Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Οπτικά, πάντως, μια χαρά την κάνει τη δουλειά για την οποία φτιάχνεται αυτό το παιχνίδι. Τώρα, για το art direction ακόμα θεωρώ πως έχουμε δει υπερβολικά λίγα πράγματα για να κρίνουμε. Δηλαδή, από gameplay τουλάχιστον (επειδή στα πανοραμικά είναι υπέροχο), είδαμε ένα σοκάκι. Ανετα βρίσκω σοκάκια στο Uncharted που αν ήταν όλο το παιχνίδι έτσι θα ήταν το πιο βαρετό οπτικά παιχνίδι έβερ Και από ιστορία ακόμα στο μηδέν είμαστε, αν και αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Δε μου αρέσει και τόσο να μου κάνουν spoil τα μισά πράγματα πριν καν παίξω το παιχνίδι. Το πώς θα σταθεί ως παιχνίδι νομίζω ότι μόνο όταν το παίξουμε θα το ξέρουμε, καθώς τέτοια shooters καθορίζονται σσε μεγάλο βαθμό από την αίσθηση και το χειρισμό τους. 1
xavier Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 πολυ μικρο το gameplay δειγμα, δεν βγαινει ακρη...παντως φαινεται να πανε για ubchaterd και οχι για gears of war... oi χαρακτηρες προσεγμενοι για τα υπολοιπα θα δουμε...
papeipa Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Τώρα τα 800p@30fps και τα qte δεν σας πειράζουν?
Donacgreece Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Και καλά. Αφού θα είναι wide screen οπότε 21:9 αναλογία. Αυτόματος τα 1080 δεν είναι και ακριβώς 1080.
Vole Maulder Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 1080 θα τρέχει, υπό την έννοια ότι τέτοια εικόνα θα βγάζει κι όχι upscaled, αλλά έχει κινηματογραφικές μπάρες πάνω και κάτω, που σημαίνει ότι πρακτικά, το τι κάνει draw η engine, η κάθετη ανάλυση είναι στα 800 (η οριζόντια παραμένει μεγαλύτερη, όμως, οπότε δεν είναι 800p κανονικά). Από gameplay έχουν δείξει τόσα λίγα που, όχι, ούτε για τα QTEs μπορεί να πει κανείς τίποτα. Αν είναι 5 scripted σκηνές με διαφορετικές εκβάσεις δεν είναι το ίδιο με αυτό που έδειχναν στα πρώτα βίντεο του Ryse, όπου κάθε εχθρός τελείωνε με QTE.
D.Luffy Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Πολύ εντυπωσιακό τεχνικά... Αυτές οι μαύρες μπάρες όμως με χαλάνε πολύ. Ελπίζω μέχρι την κυκλοφορία να βγουν αλλά χλωμό αφού μάλλον πρόκειται για σκόπιμο τεχνικό limitation. 1
metallica 13 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Πολύ εντυπωσιακό τεχνικά... Αυτές οι μαύρες μπάρες όμως με χαλάνε πολύ. Ελπίζω μέχρι την κυκλοφορία να βγουν αλλά χλωμό αφού μάλλον πρόκειται για σκόπιμο τεχνικό limitation. Και εμενα με χαλανε ρε γαμωτο..θυμαμαι που ειχα παιξει το fear efffect 2 που ηταν απο τα πρωτα παιχνδια που χρησιμοποιουσε αυτη την τεχνικη και ειχα ξενερωσει..
D.Luffy Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Και εμενα με χαλανε ρε γαμωτο..θυμαμαι που ειχα παιξει το fear efffect 2 που ηταν απο τα πρωτα παιχνδια που χρησιμοποιουσε αυτη την τεχνικη και ειχα ξενερωσει.. Εγώ το Final Fantasy X. 1
Tilemaxx Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2014 Fear Effect 2 και FFX δεν είχαν μπάρες, παρά ΜΟΝΟ στην PAL έκδοση που λόγω conversion έτρεχε και πιο αργά απο την αντίστοιχη NTSC. Σε πάρα πολλά παιχνίδια γινόταν αυτό. 1
metallica 13 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2014 <p>Fear Effect 2 και FFX δεν είχαν μπάρες, παρά ΜΟΝΟ στην PAL έκδοση που λόγω conversion έτρεχε και πιο αργά απο την αντίστοιχη NTSC. Σε πάρα πολλά παιχνίδια γινόταν αυτό.</p> Εστω ρε παιδι μου..το θεμα ηταν οτι ειχαν μπαρες σε εμας..αν και στο fear effect ειχα διαβασει στα περιοδικα τοτε οτι το ειχαν κανει για βελτιωση εικονας-γραφικων..
Millennium Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2014 Βγαλατε συμπερασμα απο δυο λεπτα βιντεακι?ο adhd εδωσε και βαθμολογια..μεγαλος γκουρου... Εμ έλα ντε
Προτεινόμενες αναρτήσεις