Fulgore1 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Απαράδεκτος αν είπε τέτοια μλκια....3-4 χρόνια είναι πολύ "μακριά"...."τα λέμε"! Εγω θα το ελεγα ρεαλιστης και αντικειμενικος,δυο στοιχεια που απο την αλλη εταιρια ειδικα δεν προκειται να τα δουμε.
empire_1924 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Εγω θα το ελεγα ρεαλιστης και αντικειμενικος,δυο στοιχεια που απο την αλλη εταιρια ειδικα δεν προκειται να τα δουμε. Έκανα edit στο προηγούμενο post που απαντάω γιατί δεν θεωρείται "ρεαλιστικό" κάτι τέτοιο αφού πλέον δεν υπάρχει η δικαιολογία του "cell" διότι η αρχιτεκτονική των next gen κονσολών είναι pc based και άρα υποτίθεται το "next gen" αποτέλεσμα θα ήταν πιο άμεσο(μέσα στον χρόνο/κύκλο ζωής του)!Αν είναι να περιμένουμε 3-4 χρόνια τότε sorry αλλά οι pc gamers έχουν σε πολλά δίκιο για τις next gen κονσόλες...!!!
Fulgore1 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Έκανα edit στο προηγούμενο post που απαντάω γιατί δεν θεωρείται "ρεαλιστικό" κάτι τέτοιο αφού πλέον δεν υπάρχει η δικαιολογία του "cell" διότι η αρχιτεκτονική των next gen κονσολών είναι pc based και άρα υποτίθεται το "next gen" αποτέλεσμα θα ήταν πιο άμεσο(μέσα στον χρόνο/κύκλο ζωής του)!Αν είναι να περιμένουμε 3-4 χρόνια τότε sorry αλλά οι pc gamers έχουν σε πολλά δίκιο για τις next gen κονσόλες...!!! Βασικα απο τις αρχες των τωρινων κονσολων οι Pc gamers ειχαν σε πολλα δικιο απλα τωρα που τα πιο πολλα Multiplattform παιχνιδια βγαινουν και στο Pc φενεται τοσο εντονο αυτο.
xavier Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Ρε παιδιά σοβαρά τώρα(χωρίς καμία διάθεση flame),το Knack το 'χει αναλάβει ο δημιουργός του ps4/Mark Cerny που υποτίθεται γνωρίζει όσο κανένας άλλος το hardware/δυνατότητες του ps4 ....σας φαίνεται καθόλου next gen αυτός ο τίτλος;Δλδ θυμάμαι το Kameo που ήταν launch τίτλος στο 360 και είχαμε μείνει μλκες με το οπτικό αποτέλεσμα σε σχέση με ότι είχαμε δει μέχρι τότε σε console τίτλο....καταλάβαινες με απλά λόγια ότι αλλάζαμε/περνούσαμε στην επόμενη γενιά. Για το Deep Down δεν θα σχολιάσω τπτ αφού καμία σχέση με ότι είδαμε στην E3...το ότι έχει πέσει downgrade είναι ηλίου φαεινότερον πλέον. Πέραν του Knack,περιμένω ακόμα ένα,το Killzone SF που είναι επίσης απο first party studio της Sony(Guerrilla) μια και δεν έχω δει το τελευταίο διάστημα κάποιο πρόσφατο/τελευταίο build και έχει release date σ'ένα μήνα! ναι αλλα το kameo ηταν πριν η ms παρει μια απο τις κορυφαιες εταιριες στο gaming (RARE) και την βαλει να βγαζει Kinect αηδιες και ουσιαστικα διαλυσει την αρχικη ομαδα...
empire_1924 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 ναι αλλα το kameo ηταν πριν η ms παρει μια απο τις κορυφαιες εταιριες στο gaming (RARE) και την βαλει να βγαζει Kinect αηδιες και ουσιαστικα διαλυσει την αρχικη ομαδα... Η RARE εξαγοράστηκε απο την MS το 2002 και το Kameo βγήκε το 2005! Συμφωνώ για τα περί kinect αν και δεν βλέπω πως αυτό επηρεάζει το προηγούμενο μου συμπέρασμα(ότι το Kameo ήταν πολύ "μπροστά" οπτικά σε σχέση με ότι είχαμε δει μέχρι τότε σε console τίτλους) και επίσης η RARE αποτελείται πλέον απο 3 ομάδες οι οποίες εργάζονται σε διαφορετικούς τίτλους....δεν γνωρίζω βέβαια αν είναι όλοι kinect-only τίτλοι!
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Η RARE εξαγοράστηκε απο την MS το 2002 και το Kameo βγήκε το 2005! Συμφωνώ για τα περί kinect αν και δεν βλέπω πως αυτό επηρεάζει το προηγούμενο μου συμπέρασμα(ότι το Kameo ήταν πολύ "μπροστά" οπτικά σε σχέση με ότι είχαμε δει μέχρι τότε σε console τίτλους) και επίσης η RARE αποτελείται πλέον απο 3 ομάδες οι οποίες εργάζονται σε διαφορετικούς τίτλους....δεν γνωρίζω βέβαια αν είναι όλοι kinect-only τίτλοι! Πως μπορεις να βγαζεις συμπερασματα απο launch games απορω...
xavier Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 ναι μονο που απο τη rare το μονο που εχει απομεινει να θυμιζει την αρχικη εταιρεια ειναι το ονομα(ειτε φυγαν ειτε εκδιωχθηκαν οι παντες)....
Vole Maulder Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Το Knack όντως δε φαίνεται εντυπωσιακό, αλλά δε φαίνεται ούτε να είναι ΑΑΑ. Το ότι το σχεδιάζει ο Cerny δε σημαίνει απαραίτητα πως θα έχει και τα ανάλογα production values. Επίσης, τα 3-4 χρόνια δεν έχουν να κάνουν μόνο με το hardware, αλλά και με το optimization των νέων engines. Αλλος ένας λόγος που δεν έχει νόημα να κρίνουμε κονσόλες από launch titles, είτε μιλάμε για PS4 είτε για X1 είτε για 360 (συγκρίνετε Kameo με GoW 3 ή Halo 4, ας πούμε. 'Η ακόμα και Mass Effect 1 με Mass Effect 3, που είναι και η ίδια engine και δεν είναι καν exclusive). 1
Darthvader Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Tο ότι οι κονσόλες έχουν x86-64 cpu's δεν σημαίνειότι είναι pc's. Είχα ανεβάσει ένα pdf με την Guerrilla να εξηγεί σε προγραμματιστές τις νέες τεχνικές που χρησιμοποίησαν στο shadowfall και να τονίζει ότι ακόμα δεν ξέρουν τι δυνατότητες έχει το hardware και πως μπορούν να κάνουν software optimization. Μην βάζετε στο ίδιο τσουβάλι τα pc's... Εκει οι εταιρίες κάνουν optimization μεσω νέου hardware !!! 1
empire_1924 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Πως μπορεις να βγαζεις συμπερασματα απο launch games απορω... Με τα μέχρι τώρα δεδομένα δεν βλέπω πουθενά να γράφω κάτι που δεν ισχύει αφού οι exclusive/launch τίτλοι του ps4(βάσει όσων έχουμε δει) είναι καλώς ή κακώς κατώτεροι των "next gen" περιστάσεων ακόμα και σε σχέση με τα exclusives του X1(αναφέρομαι κυρίως στα RYSE και Forza5)....και προφανώς δεν αναφέρομαι για 3-4 χρόνια αργότερα...σιγά μην περιμένω 3-4 χρόνια για να δω (οπτικά) next gen τίτλο επειδή το είπε ο Cerny...."god bless pc" στη τελική!!!
nicoc89 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 θα διαλέξεις κονσόλα για 1-2 exclusive? χχαχαχαχαχαχαχαχα
JohnVani18 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Δηλαδή εγώ που πήρα Χ360 για τα Gears..? 1
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Με τα μέχρι τώρα δεδομένα δεν βλέπω πουθενά να γράφω κάτι που δεν ισχύει αφού οι exclusive/launch τίτλοι του ps4(βάσει όσων έχουμε δει) είναι καλώς ή κακώς κατώτεροι των "next gen" περιστάσεων ακόμα και σε σχέση με τα exclusives του X1(αναφέρομαι κυρίως στα RYSE και Forza5)....και προφανώς δεν αναφέρομαι για 3-4 χρόνια αργότερα...σιγά μην περιμένω 3-4 χρόνια για να δω (οπτικά) next gen τίτλο επειδή το είπε ο Cerny...."god bless pc" στη τελική!!! Aυτο ηταν το αντιστοιχο knack απο την sony japan στο launch του ps3. http://www.game-savers.com/wp-content/uploads/2007/03/genji-days-of-the-blade-screenshot-_14.jpg Μην βιαζεσαι. Λιγο μετα το Ps3 αρχισε να βγαζει γραφικαρες. Σε 2-3 χρονια θα δουμε γραφικα αντιστοιχα του uncharted 2,αυτο εννοει ο ποιητης.Next gen παιχνιδια ήδη βλεπουμε. Προς το παρον το killzone και το Deep down μια χαρα next gen γραφικα εχουν.Λογικα συντομα θα σκασει ανακοινωση απο την ομαδα που εκανε το uncharted3. Δεν ειναι πολυ μακρια.Ηρεμια.
Fulgore1 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Aυτο ηταν το αντιστοιχο knack απο την sony japan στο launch του ps3. http://www.game-savers.com/wp-content/uploads/2007/03/genji-days-of-the-blade-screenshot-_14.jpg Μην βιαζεσαι. Λιγο μετα το Ps3 αρχισε να βγαζει γραφικαρες. Σε 2-3 χρονια θα δουμε γραφικα αντιστοιχα του uncharted 2,αυτο εννοει ο ποιητης.Next gen παιχνιδια ήδη βλεπουμε. Προς το παρον το killzone και το Deep down μια χαρα next gen γραφικα εχουν.Λογικα συντομα θα σκασει ανακοινωση απο την ομαδα που εκανε το uncharted3. Δεν ειναι πολυ μακρια.Ηρεμια. Αυτο. Και βεβαια να πουμε οτι πανω κατω τα ιδια ισχυουν και για το Xbox μιας και πλεον μιλαμε για τα ιδια στην ουσια πραγματα απο πλευρας κονσολων, Amd Cpu Amd Gpu(τα αλλα που γραφει το καθε site για την καθε κονσολα ειναι να ειχαμε να λεγαμε) 1
Vole Maulder Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2013 Πάντως, στο παιχνίδι των εντυπώσεων όσον αφορά τα παιχνίδια, η Sony θα μπορούσε να είχε χειριστεί λίγο καλύτερα τη φάση. Επειδή από τη μία έχεις την MS με δύο πολύ μεγάλα στούντιο να βγάζουν launch titles κι ένα Halo κι ένα Quantum Break ήδη ανακοινωμένα, κι από την άλλη έχεις τη Sony με μόνο το Killzone και κάτι ΑΑ παιχνίδια που ελπίζουμε να είναι καλύτερα απ' ό,τι δείχνουν ως τώρα, και το Infamous. Το παιχνίδι της Red at Dawn δεν έχει την ίδια βαρύτητα με της Remedy, όσο κι αν έχουν δείξει περισσότερα πράγματα. Μιλάμε για στούντιο που έφτιαχνε GoW στο PSP. Πρέπει να αποδείξει την αξία του, για μένα τουλάχιστον. Οσο να 'ναι, σε θέμα marketing γύρω από τα παιχνίδια, η MS παίζει έντονα τελευταία. Ισως να κρατάνε στη Sony ανακοινώσεις για λίγο πριν την κυκλοφορία, ώστε να κερδίσουν τις εντυπώσεις των αναποφάσιστων, βέβαια. 'Η ίσως απλώς να έχουν τόσες πολλές προπαραγγελίες που να μην καίγονται ιδιαίτερα να πιέσουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις