Προς το περιεχόμενο

PlayStation 4 Topic v1 [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ρε παιδιά πόση εγγύηση έχει το slim?

Στον Κωτσόβολο λέει εγγύηση προμηθευτή 1 έτος, ενώ στον Γερμανό λέει 2 χρόνια. Βλέπω αγγελίες για PS4 και λένε για 2 χρόνια εγγύηση. Εγώ το είχα πάρει πέρσι από Κωτσόβολο, πόσα χρόνια είναι η εγγύηση, ένα ή δύο?

Είχα το ίδιο θέμα με εσένα με το slim με αγορά που έκανα στα black friday από media markt.

 

1 χρόνο εγγύηση έχουν. Είχα πάρει και στα κεντρικά και είχα κάνει ολόκληρο θέμα και τους έλεγα αυτά π ξέρουμε γ ευρωπαϊκές οδηγίες κτλπ αλλά ήταν κάθετη. Το κοίταξαν πάλι μ είπε και τελικά 1 χρόνο εγγύηση μ λέει έχουν.

 

Γ αυτό κ εγώ το πούλησα πριν 10 μέρες γιατί είχα ήδη παρει το ps4 pro με επέκταση εγγύησης και ησύχασα.

  • Απαντ. 26,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα το ίδιο θέμα με εσένα με το slim με αγορά που έκανα στα black friday από media markt.

 

1 χρόνο εγγύηση έχουν. Είχα πάρει και στα κεντρικά και είχα κάνει ολόκληρο θέμα και τους έλεγα αυτά π ξέρουμε γ ευρωπαϊκές οδηγίες κτλπ αλλά ήταν κάθετη. Το κοίταξαν πάλι μ είπε και τελικά 1 χρόνο εγγύηση μ λέει έχουν.

 

Γ αυτό κ εγώ το πούλησα πριν 10 μέρες γιατί είχα ήδη παρει το ps4 pro με επέκταση εγγύησης και ησύχασα.

Κι εγώ για το pro ψηνομαι τώρα μιας και πλησιάζει bf γι'αυτό μπήκα στη διαδικασία να ψάξω περί εγγύησης για να πουλήσω το slim.

Εκτός εγγύησης λοιπόν το δικό μου, οπότε πρέπει να ρίξω την τιμή και μάλλον δεν θα το κάνω γιατί προς το παρόν μένω σε 1080p. Όταν με το καλό πάω σε 4k τηλεόραση θα δω να αλλάξω και το PS4.

 

Πάντως αμαρτία ο Γερμανός για παράδειγμα να δίνει 2 χρόνια και άλλες αλυσίδες να δίνουν 1 χρόνο εγγύηση. Θα παίξει ρόλο σε μελλοντικές μου αγορές αυτό και σίγουρα θα έπαιζε και στο παρελθόν αν το είχα προσέξει.

Επεξ/σία από petran91
Δημοσ.

Το οτι ο Γερμανος δινει 2 χρονια εγγυηση στο ps4 δεν σημαινει οτι αυτη η εγγυηση ειναι απο τη sony.

 

Μπορει να σου δινει 1+1 δηλαδη 1 χρονο απο την sony και αλλον εναν απο τον ιδιο το Γερμανο που στην ουσια δεν ειναι και οτι ποιο αξιοπιστο να εχεις τον 2 χρονο απο το Γερμανο εγγυηση και οχι απο τη Sony.

Δημοσ.

Το οτι ο Γερμανος δινει 2 χρονια εγγυηση στο ps4 δεν σημαινει οτι αυτη η εγγυηση ειναι απο τη sony.

 

Μπορει να σου δινει 1+1 δηλαδη 1 χρονο απο την sony και αλλον εναν απο τον ιδιο το Γερμανο που στην ουσια δεν ειναι και οτι ποιο αξιοπιστο να εχεις τον 2 χρονο απο το Γερμανο εγγυηση και οχι απο τη Sony.

Καλύτερα 2 χρόνια εγγύηση πάρα καθόλου εγγύηση το 2ο χρόνο. Από τη στιγμή που αναγράφεται ότι προσφέρουν 2 χρόνια, με τον εύκολο η τον δύσκολο τρόπο θα δικαιωθείς.

  • Like 1
Δημοσ.

Κι ομως δυστυχως δεν ειναι ετσι οπως τα λες.

 

Γιατι στην ουσια μετα τον 1 χρονο αν η κονσολα εχει σημαντικο προβλημα που δεν μπορει να διορθωσει ο Γερμανος μιας και ο 2 χρονος εγγυησης ειναι του Γερμανου και οχι της sony σε κανουν μπαλακι ο ενας(Γεμανος) στον αλλον(Sony) και αντε βγαλε ακρη.

 

Στο λεω γιατι μου εχει τυχει σε προιον απο Γερμανο που ειχαν την ιδια πολιτική οτι δηλαδη ο Γερμανος εδεινε περισσοτερη εγγυηση απο τη κατασκευαστρια εταιρια και στην ουσια η εξτρα εγγυηση ηταν σαν επεκταση εγγυησης απο τον Γερμανο.

  • Like 1
Δημοσ.

Κι ομως δυστυχως δεν ειναι ετσι οπως τα λες.

 

Γιατι στην ουσια μετα τον 1 χρονο αν η κονσολα εχει σημαντικο προβλημα που δεν μπορει να διορθωσει ο Γερμανος μιας και ο 2 χρονος εγγυησης ειναι του Γερμανου και οχι της sony σε κανουν μπαλακι ο ενας(Γεμανος) στον αλλον(Sony) και αντε βγαλε ακρη.

 

Στο λεω γιατι μου εχει τυχει σε προιον απο Γερμανο που ειχαν την ιδια πολιτική οτι δηλαδη ο Γερμανος εδεινε περισσοτερη εγγυηση απο τη κατασκευαστρια εταιρια και στην ουσια η εξτρα εγγυηση ηταν σαν επεκταση εγγυησης απο τον Γερμανο.

Μα αφού όπως λες ο δεύτερος χρόνος είναι του Γερμανού με ποια λογική να σε στείλει στη σονι? Αν δεν διορθώνεται το πρόβλημα είναι αναγκασμένοι να σου δώσουν νέα κονσόλα ή να σου δώσουν τα χρήματα σου πίσω. Δεν τα λέω εγώ, ο νόμος τα λέει. Αν σου αρνηθούν απλά τους κάνεις καταγγελία. Αυτό εννοουσα με το "δύσκολο τρόπο".

Δημοσ.

Κι ομως στο ξαναλεω δεν ειναι ολα τοσο ροδινα που λες.

 

Μου εχει τυχει με αλλου ειδους προιοντως στον Γερμανο και οχι μονο.

 

Και δεν μου ειπανε να παω στη Sony γιατι η κατασκευαστρια εταιρια του προιοντος δεν ηταν η sony αλλα αλλη.

 

Και με κανανε μπαλακι γιατι πολυ απλα ο Γερμανος δεν ειναι η κατασκευαστρια εταιρια και μου ειχαν πει τοτε οτι πρεπει να στειλουν το προιον στη κατασκευαστρια εταιρια και αν δεν το φτιαξει βλεπουμε μιας και ο Γερμανος δεν μπορει να κανει κατι παραπανω αφου σττην ουσια ενα καταστημα πωλησεις προιοντων ειναι και τιποτα αλλο.

 

Το αποτελεσμα ηταν να με τρεχουν για 2-3 μηνες και στη τελικη αφου τους εκανα καταγγελια στη προστασια καταναλωτη να πηρα τα λεφτα μου πισω μετα απο αρκετους μηνες.

 

Επειδη λοιπον ειμαι παθων με πολλες εγγυησης του ειδους επεκταση εγγυησης και οχι της μαμα κατασκευαστριας εταιριας να μου επιτρεψεις οπουδηποτε βλεπω επεκταση εγγυησης να μην την πιστευω και να μην την εμπιστευομαι.

Δημοσ.

Αν υποστηριζε σε εγγυηση η sony Hellas την αγορα κονσολασ ps4pro απο το εξωτερικο θα μπορουσε να παραγγειλει κανεις ενα bundle απο εξωτερικο αλλα δεν νομιζω να τα υποστηριζει η sony Hellas και να τους δινει εγγυηση.

 

Γνωριζει κανεις τι ακριβως αλλαζει στο ps4pro cuh-7000 απο το ps4pro cuh-7100?

Ξερω οτι σαν specifications δεν αλλαζει κατι αλλα θα ηθελα να ξερω τι αλλαξαν. Π.χ. τη ψυκτρα ή το τροφοδοτικο ή οτιδηποτε αλλο.

Κάπου το έχω δει αυτό. Η ψύκτρα έχει αλλάξει.
Δημοσ.

Η διαδικασια του rma για ολα τα ηλεκτρονικα προιοντα ειναι παρα πολυ απλη,δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα.

 

Παραδειγμα

 

Αγορασε ο Μιχαλης ενα προιον(playstation 4 στην περιπτωση μας)απο ενα καταστημα(Γερμανος,Πλαισιο,gamescom).Αν παθει κατι επιστρεφει το προιον στο καταστημα αγορας και αυτο αναλαμβανει να στειλει την κονσολα πισω στο επισημο service.

Αναλογα με την ζημια και την περιπτωση το μονο αλλο που μπορει να κανει το καταστημα ειναι ειτε να επιστρεψει στον Μιχαλη την κονσολα οταν την παραλλαβει απο το service επισκευασμενη(refubrished),ή να του επιστρεψει τα χρηματα,ή να του κανει αντικατασταση με αλλη,αναλογα τις οδηγιες που θα εχει απο το service(κοινως αναλογα την περιπτωση).

 

Το καταστημα φερει αποκλειστικη ευθυνη για την κονσολα μονο στην περιπτωση που προσφερει DOA για αυτην,μιας και το DOA ειναι εξτρα πολιτικη αποκλειστικα του καθε καταστηματος(μερικα δεν δινουν καθολου).

Δημοσ.

Κάπου το έχω δει αυτό. Η ψύκτρα έχει αλλάξει.

Σε παρακαλω πολυ αν μπορεις και σου ειναι ευκολο δωσε μου εστω και με προσωπικο μυνημα το λινκ που διαβασες κατι τετοιο.

Σε ευχαριστω πολυ.

Η διαδικασια του rma για ολα τα ηλεκτρονικα προιοντα ειναι παρα πολυ απλη,δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα.

 

Παραδειγμα

 

Αγορασε ο Μιχαλης ενα προιον(playstation 4 στην περιπτωση μας)απο ενα καταστημα(Γερμανος,Πλαισιο,gamescom).Αν παθει κατι επιστρεφει το προιον στο καταστημα αγορας και αυτο αναλαμβανει να στειλει την κονσολα πισω στο επισημο service.

Αναλογα με την ζημια και την περιπτωση το μονο αλλο που μπορει να κανει το καταστημα ειναι ειτε να επιστρεψει στον Μιχαλη την κονσολα οταν την παραλλαβει απο το service επισκευασμενη(refubrished),ή να του επιστρεψει τα χρηματα,ή να του κανει αντικατασταση με αλλη,αναλογα τις οδηγιες που θα εχει απο το service(κοινως αναλογα την περιπτωση).

 

Το καταστημα φερει αποκλειστικη ευθυνη για την κονσολα μονο στην περιπτωση που προσφερει DOA για αυτην,μιας και το DOA ειναι εξτρα πολιτικη αποκλειστικα του καθε καταστηματος(μερικα δεν δινουν καθολου).

Το rma νομιζω ειναι αν το προιον ειναι σε 1-2 ευδομαδες απο την ημερομηνια αγορας.

Το doa(Dead On Arrival) ειναι οντως για 7-10 ημερολογιακες ημερες αναλογα το καταστημα απο την ημερομηνια αγορρας δεν ειναι για χρονια μετα την ημερομηνια αγορας που αναφερω ποιο πανω.

 

Εγω μιλαω να σου βγαλει το οποιοδηποτε προιον προβλημα και να ειναι στην επεκταστη εγγυησης οχι στην εργοστασιακη εγγυηση.

Δημοσ.

Το rma νομιζω ειναι αν το προιον ειναι σε 1-2 ευδομαδες απο την ημερομηνια αγορας.

rma ειναι η ολη διαδικασια της αποστολης στο service της κονσολας για επισκευη,οποτε τυχει.

 

Αρα το ιδιο ισχυει και στην περιπτωση της επεκτασης εγγυησης .

 

Στην συγκεκριμενη περιπτωση αν την επεκταση την αγορασεις απο το καταστημα τοτε αυτο φερνει αποκλειστικη ευθυνη για την κονσολα,το service μενει απεξω.

Υποτιθεται οτι αυτα τα πραγματα τα βλεπεις στο χαρτι της επεκτασης εγγυησης που αποδεχεσαι/υπογραφεις ....

 

Αν την επεκταση εγγυησης την αγορασεις απο την ιδια την εταιρεια(πχ dell,lg)τοτε εκει σε εξυπηρετει αυτη και το service.

Δημοσ.

Δεν εχω δει εταιριες σαν τη sony να δεινουν επεκταση εγγυησης σε καποιο προιον τους π.χ. στο ps4.

 

Και απλα αναφερα εδω καποιες προσωπικες εμπειριες που με εκαναν να μην εχω απολυτως καμια εμπιστοσυνη σε ολου αυτου του τυπου επεκτασεις εγγυησεων που κατα την ταπεινη μου γνωμη ειναι απλα μια δικαιολογια των καταστηματων να σου τρωνε απλα τα λεφτα γιατι σε οσες φορες πιστεψα τα οποια καταστηματα ειχα μεγαλυτερη ταλαιπωρια παρα εξυπηρετηση.

 

Γι' αυτο λοιπον και πλεον σε οτιδηποτε αγοραζω δεν προσθετω επεκταση εγγυησης.

Δημοσ.

Δεν εχω δει εταιριες σαν τη sony να δεινουν επεκταση εγγυησης σε καποιο προιον τους π.χ. στο ps4.

γιαυτο και στην τελευταια μου σειρα δεν ανεφερα συγκεκριμενα το ps4.

 

Επισης αλλο να εχεις 2 χρονια εγγυηση στην κονσολα οπως στο xbox one x και αλλο 1 χρονο οπως στο ps4 pro.

 

Και δεν ειναι μονο το θεμα του να εχεις το κεφαλι σου ησυχο αλλα και στην μεταπωληση. Αλλο να αγορασει καποιος απο μενα στα δυο χρονια ενα ps4 pro που μιας και θα ειναι εκτος εγγυησης και εγω θα το πουλησω φθηνοτερα και αυτος θα ψιλο φοβαται μην εχει τιποτα η κονσολα και αλλο αν γνωριζει οτι εχει και ενα υπολοιπο εγγυησης να εχει το κεφαλι του ησυχο(και αρα θα πουλησεις και ακριβοτερα).

 

Προφανως και υπαρχουν περιπτωσεις οπως αυτες που αναφερεις με τις επεκτασεις εγγυησης αλλα εγω μπορω να σου αναφερω δεκαδες περιστατικα με προβληματα που ειχε ο κοσμος ακομα και στην απλη εγγυηση,δεν εχει να λεει κατι αυτο. Και ευτυχως δεν εχουν εμφανιστει και πολλα προβληματα ως τωρα στις τωρινες κονσολες σε σχεση με πιο παλια.

Δημοσ.

Ρε παιδιά γιατί το συζητάμε τόσο?
Ποια επέκταση εγγύησης συζητάμε?
Ο γερμανός δίνει 2 χρόνια εγγύηση στο PS4. Χάλασε το δεύτερο χρόνο? Κόβει το κεφάλι του να μου την φτιάξει/δώσει νέα/επιστρέψει τα λεφτά και δεν με νοιάζει που θα την στειλει και τι διαδικασίες θα ακολουθήσει.
Δεν συμορφώνεται? Καταγγελίες μέχρι να αλλάξει την εγγύηση που λέει ότι δίνει σε 1 χρόνο, είτε να είναι κύριος σε αυτά που υπόσχεται.

Εγώ βλέπω 2 χρόνια πχ και θα πάρω από αυτόν, αντί από κάποιο άλλο κατάστημα που λέει 1 χρόνο. 
Δεν έχω εγώ άδικο αν "δεν είναι όλα τόσο ρομαντικά". Αυτός έχει το άδικο που γράφει 2 χρόνια και στην ουσία προσφέρει 1 (αν είναι τα πράγματα όπως τα λέει ο φιλος JUST-GAMER).

Δημοσ.

γιαυτο και στην τελευταια μου σειρα δεν ανεφερα συγκεκριμενα το ps4.

 

Επισης αλλο να εχεις 2 χρονια εγγυηση στην κονσολα οπως στο xbox one x και αλλο 1 χρονο οπως στο ps4 pro.

 

Και δεν ειναι μονο το θεμα του να εχεις το κεφαλι σου ησυχο αλλα και στην μεταπωληση. Αλλο να αγορασει καποιος απο μενα στα δυο χρονια ενα ps4 pro που μιας και θα ειναι εκτος εγγυησης και εγω θα το πουλησω φθηνοτερα και αυτος θα ψιλο φοβαται μην εχει τιποτα η κονσολα και αλλο αν γνωριζει οτι εχει και ενα υπολοιπο εγγυησης να εχει το κεφαλι του ησυχο(και αρα θα πουλησεις και ακριβοτερα).

 

Προφανως και υπαρχουν περιπτωσεις οπως αυτες που αναφερεις με τις επεκτασεις εγγυησης αλλα εγω μπορω να σου αναφερω δεκαδες περιστατικα με προβληματα που ειχε ο κοσμος ακομα και στην απλη εγγυηση,δεν εχει να λεει κατι αυτο. Και ευτυχως δεν εχουν εμφανιστει και πολλα προβληματα ως τωρα στις τωρινες κονσολες σε σχεση με πιο παλια.

 

Εδω ειναι ps4 topic μην αναφερεις το xbox one x.

Το οτι η Sony εχει διαλεξει να ακολουθησει το δρομο του 1 ετος εγγυησης ειναι καθαρα δικο της θεμα.

 

Και μιας και ανεφερες το xbox one x ειδες οτι ηδη υπηρξαν τα πρωτα xbox one x που εβγαλαν προβλημα και τα γυρνανε πισω?

Ποσα ps4 εχεις δει να γυρνανε πισω?

 

Και οπως σου ειπα καλο ειναι να μην αναφερουμε εδω το xbox one.

Ρε παιδιά γιατί το συζητάμε τόσο?

Ποια επέκταση εγγύησης συζητάμε?

Ο γερμανός δίνει 2 χρόνια εγγύηση στο PS4. Χάλασε το δεύτερο χρόνο? Κόβει το κεφάλι του να μου την φτιάξει/δώσει νέα/επιστρέψει τα λεφτά και δεν με νοιάζει που θα την στειλει και τι διαδικασίες θα ακολουθήσει.

Δεν συμορφώνεται? Καταγγελίες μέχρι να αλλάξει την εγγύηση που λέει ότι δίνει σε 1 χρόνο, είτε να είναι κύριος σε αυτά που υπόσχεται.

 

Εγώ βλέπω 2 χρόνια πχ και θα πάρω από αυτόν, αντί από κάποιο άλλο κατάστημα που λέει 1 χρόνο.

Δηλαδη εσυ θα προτίμαγες να δινει 1 χρονο εργοστασιακή εγγυηση ή να δεινει την 2ετη εγγυηση που δινει και αν σου παθει κατι τον 2 χρονο που στην ουσια ειναι η επεκταση εγγυησης του Γερμανου και να σε τρεχουν για μηνες για να σου προσφερουν αυτο που πραγματικα δικαιουσε.

 

Γι' αυτο ειπα και ποιο πανω οτι δεν εχω καμια απολυτως εμπιστοσυνη σε οποιαδηποτε μορφη επεκταση εγγυησης.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...