Προς το περιεχόμενο

PlayStation 4 Topic v1 [PS4]


aslanG7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@keropi

 

Δεν το υποθέτω, έχει καταθέσει σχετική πατέντα ο Cerny:

 

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=216371662&postcount=67

http://www.freepatentsonline.com/y2016/0246323.html

 

Ειδικά το NeoGAF post έχει πολύ ενδιαφέρον, εξηγεί επακριβώς γιατί το PS4 δεν είναι PC/SteamBox. :)

 

Λοιπόν .. καταρχήν σόρρυ για το Post μου αν παρεξηγήθηκα ήταν και αργά και δεν πολυκάθισα να το σκεφτώ :X

 

Όχι δεν είναι *** ο cerny και εγώ δεν είμαι παρά *** του σε αυτό που κάνει.

 

Την διάβασα την πατέντα. Εσύ την διάβασες? Και αν ναι τι κατάλαβες? Ειλικρινά μιλάω όχι ειρωνικά ή τίποτα.

 

Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι έκαναν πατέντα στο λειτουργικό (αυτά τα spoofing clocks διαβάζοντας επί της ουσίας performance counters αλά windows πολύ πολύ χοντρά) έτσι ώστε αν το software που θα τρέξει - στην περίπτωση μας ένα game, να κάνει downclock και να εξομοιώνει το apu 120, gpu 130 δλδ το κανονικό PS4. Αν δε το software είναι "up to date"  - "recent" όπως το ονομάζει, τότε το αναγνωρίζει και δεν κάνει αυτό που λένε στα sites να μπαίνει σε "base" mode. (το flag που λέγαμε.)

 

Ε λοιπόν αυτό στο xbox one S ΔΕΝ γίνεται. Η MS το έχει και λειτουργεί ΑΚΡΙΒΩΣ όπως ένα PC με λίγο καλύτερα clocks στην gpu όπως ξέρουμε.

 

Επί της ουσίας εξαναγκάζουν το pro να γίνει baby ps4. Είμαι 1000% σίγουρος ότι χωρίς αυτό το κομμάτι κώδικα στο os του pro τα games θα τρέχαν καλύτερα ή και θα γινόντουσαν broken πολλά.

 

Τώρα το γιατί ή γιατί ΔΕΝ γίνεται δεν ξέρουμε - θα μάθουμε πιο πολλά στην παρουσίαση του cerny αν αυτή ΔΗΜΟσιευτεί. Κάποιες σκέψεις μου επ' αυτού.

  • Πιο εύκολο να γίνει στο xbox λόγω direct x ή και ανεπαίσθητου upgrade (μη upgrade σχεδόν)
  • Το λειτουργικό /API διαφορές στο πως γράφτηκαν παιχνίδια (GNNM-GNMX)
  • Ριζικές διαφορές στην gpu του PS4 με το pro
  • Σκόπευαν όντως να κοστολογήσουν τα pro patches σαν DLC (μήπως ο λόγος που πχ κάποια high profile games δεν βγάζουν pro patch? - Άλλωστε τι είναι 1~2 άτομα για την CDPR όταν η GG για το Horizon έβαλε 2 ή ένα άτομα (!!!) να ασχοληθούν για 15 μέρες ή 1 μήνα με το pro - patch ??? Μήπως έτσι εξηγείτε η χλιαρή αντίδραση στο PS Meeting - παραπάνω δουλειά χωρίς "αντίκρισμα" που λέμε?

Η ουσία φίλε bedazzled είναι ότι ΧΩΡΙΣ αυτή την "πατέντα" το pro θα έτρεχε καλύτερα τα games όπως το one S ..... όπως ένα ....PC? (<---see what I did here?) Σε τελική μέχρι και σε μια amiga με τα άπειρα custom chips άλλαζες τον 68000 με 68020 και γινόταν *** - και ε εκεί και τότε τα παιχνίδια δεν γράφονταν με api's ...ούτε υπήρχαν game engines..

 

Σίγουρα υπάρχει η περίπτωση πολλά games να είχαν προβλήματα. Κανένα πρόβλημα αποδεκτή εξήγηση- δεν είμαι programmer, dev, hardware engineer να ξέρω.

Πάντως στο post στο neogaf πολύ έχουν την ίδια απορία με εμένα όπως είδες.

 

Κάτι τελευταίο - θέλω να διαβάσεις το παρακάτω Link. Ίσως εξηγεί με αρνητικό τρόπο το πώς ίσως είναι εφικτή αυτή η πατέντα.

http://www.anandtech.com/show/10663/analyzing-sonys-playstation-4-pro-announcement

 

Ίσως η Polaris να μην είναι και τόσο.. Polaris - ελπίζω πάντως όχι folaris :ph34r: xaxa

PS: Η PCMR για μένα τέλειωσε (κατοίκον δλδ γιατί στη δουλειά δεν την αποφεύγω) και μάλλον θα πάρω pro μιας και δεν έχω κονσόλα - είναι πολύ ΔΥΝΑΤΑ τα exclusives που έρχονται. Ηorizon-Spiderman απίστευτα  :o

 

Είναι *** τα games το συγκεκριμένο .. το έχω σαπίσει..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Steve_Sheep

 

Downclocking κάνουν όπως λες κι εσύ. Τρέχει το unpatched παιχνίδι σε OG clocks, με τα μισά Compute Units (για άλλα στοιχεία όπως ROPs, TMUs κλπ. δεν γνωρίζουμε τίποτα ακόμα) και νομίζει ότι τρέχει σε OG PS4. Συντηρητική ίσως η προσέγγιση της Sony, αλλά προσφέρει 100% εγγυημένο BC.

 

Η MS δεν σου κρύβω με έχει μπερδέψει λίγο... την μια μας λέει πως η eSRAM κλείνει την ψαλίδα στο mem bw (ισχύει έως ένα βαθμό) και από την άλλη μας πλασάρει το UWP, το οποίο δεν δίνει καν πρόσβαση στον developer στην eSRAM*! Την μια δηλαδή σου λένε έχουμε low-level customιές (console style) και την άλλη σου πλασάρουμε high-level API abstraction (PC style)!

 

http://wccftech.com/cloud-powered-record-breaking-mmo-age-ascent-ported-easily-xb1-uwp-crossplay/

 

Για το Scorpio είμαι πεπεισμένος ότι θα κάνουν emulate την eSRAM στην πανγρήγορη GDDR5.

 

Για την Polaris που λες, δεν είναι και τόσο απίθανο να είναι GCN 1.1 με στοιχεία από Polaris.

 

Θυμίσου ότι η OG GPU είναι μια κομμένη Radeon 7850-7870 (δηλαδή GCN 1.0) με στοιχεία από GCN 1.1 (8 ACEs/64 queues αντί για 2 ACEs/16 queues) συν κάποιες άλλες customιές. Μπορεί να έχει παίξει παρόμοια «πατέντα» και τώρα, μιας και είναι γνωστό ότι όταν αλλάζει η μικροαρχιτεκτονική, αλλάζουν κάποια πράγματα στο instruction set που μπορούν να οδηγήσουν σε broken games, αν και εφόσον το μηχάνημα λειτουργεί ως κονσόλα και όχι ως PC!

 

Καλώς ή κακώς είναι trade off. Γι' αυτό η Sony δίνει 2 APIs (libGNM/DX12-Mantle style, libGNMX/DX11 style) και σου λέει προγραμμάτισε το όπως θες εσύ!

Θες να το προγραμματίσεις ως PC με libGNMX; Μπορείς, αλλά μετά το κρίμα στον λαιμό σου αν έχει performance issues (βλ. draw calls λόγω CPU overhead) -> π.χ. AC Unity.

 

Θες να το προγραμματίσεις ως κονσόλα με libGNM; Πάλι μπορείς, σαφώς είναι κάπως πιο δύσκολο, αλλά πιο αποδοτικό και εκεί ως dev λαμβάνεις ως δεδομένο ότι δεν θα αλλάξει το παραμικρό στην μικροαρχιτεκτονική του συστήματος, γι' αυτό και η πατέντα με το downclocking. Στα exclusives έχουμε δει πανικό από NPCs χωρίς να πέφτει το framerate -> π.χ. Days Gone (open world game).

 

Πέρα από όλα αυτά, ίσως παίζει ρόλο και το στήσιμο με VMs στο XB1... βέβαια τρώει λίγο παραπάνω πόρους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ bedazzled

Όντως η Polaris είναι 4 aces με 2 command processors (τα οποία όπως αν διάβασες στο άρθρο του anandtech μπορούν να παίξουν τον ρόλο άλλων 4 async compute units (από τα specs της rx480) οπότε η συμβατότητα είναι εκεί τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα.

 

32 rops η 480 32 και το Ps4 (αν και θα πρέπει να τα ανεβάσουν στο pro αν θέλουν 4k.) Εικάζεται ότι αυτό είναι το μεγάλο μειονέκτημα της rx480.

 

Πάντως δεν έχει αλλάξει το Instruction set. Optimizations ως συνήθως πχ το delta color compression κτλ. Βέβαια το checkerboard θεωρείται hardware feature. Με αυτό πορώθηκα - vega feature στάνταρντ!!! Not enough custom hardware features!!!!! θέλω και άλλα!

Χαίρομαι πως δεν είναι τελείως rx480 με το Power profile=1 aka downclocked of the shelve rx480.

 

To θέμα είναι πως συμβατότητα υπάρχει - δλδ ένα Pc με fx 8350 και 390χ τρέχει ένα παιχνίδι με ι5 και gtx 1060 το ίδιο (αχεμ τρόπος του λέγειν). Δεν είναι ότι η AMD APU του PS4 θα τρέξει κώδικα του ps3  ή του 2. Το pro όμως θέλει μόνο ένα patch. Δεν ξαναγράφουν όλο το παιχνίδι. Απλά του δίνουν περισσοτερα resources! (τα assets είναι ήδη έτοιμα από την έκδοση pc(ultra) και Xbox καλά και ...ps4 μην βαράτε χαχα.

 

Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για amd apu με amd apu. Τώρα γιατί και πως δεν αφήνουν το pro "loose" να τρέχει όπως το one-s δεν μπορώ να καταλάβω.

Τα API αυτό κάνουν υποτίθεται αν δεν μπορούν να το κάνουν οι game engines.

Περιμένω να δω την ομιλία του cerny - θα μάθουμε πολλά.

 

Επιμένω πάντως το xbox one λειτουργεί ήδη ως Pc. Αυτό είναι το "play anywhere"-/UWP. Ίδιος κώδικας με PC με άλλον compiler. Μάλιστα η gpu του scorpio εικάζεται από τα specs ως 390x (384bit bus) η οποία είναι ικανή για 4k/30.

Το PS4P γιατί όχι? (Ψιλιάζομαι την αδυναμία της sony σε software) - αντιμετώπισή των πελατών ως casual εντελώς αλλά εντελώς (όχι ότι είναι κακό αυτό).

Cow milking χαχαχα :-D /xbot ​

 

PS: ΤΝΧ για τις συζητήσεις μας ! είναι τουλάχιστον spicy! (playstation έχεις?) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[...]

Μάλιστα η gpu του scorpio εικάζεται από τα specs ως 390x (384bit bus) η οποία είναι ικανή για 4k/30.

Το PS4P γιατί όχι? (Ψιλιάζομαι την αδυναμία της sony σε software) - αντιμετώπισή των πελατών ως casual εντελώς αλλά εντελώς (όχι ότι είναι κακό αυτό).

Cow milking χαχαχα :-D /xbot ​

 

 

Δε νομίζω να έχει σχέση η "αδυναμία της sony σε software" , σχέση έχει η τιμή των 400ε .

To scorpio βγαίνει σε 1 χρόνο οπότε λογικό να έχει καλύτερο hardware , ακόμα και αν κοστίζει 400e όπως το PRO.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

PS4 έχω και συνεχίζει και βγάζει τα λεφτά του... :)

 

Για τις μικροαρχιτεκτονικές διαφορές, γίνονται αλλαγές και σε επίπεδο instruction set (η AMD έχει ανεβάσει PDF για την GCN ISA στο site της που τα εξηγεί) που μπορούν να σπάσουν την συμβατότητα. Το color compression είναι άλλο θέμα και λογικά το υποστηρίζει (αν κρίνω από το memory bandwidth).

 

Ακόμα και στις CPUs όταν αλλάζει η μικροαρχιτεκτονική μπορούν να αφαιρεθούν διάφορες εντολές... π.χ. η AMD κάποτε αφαίρεσε τις 3DNow. Στους Zen έχουν αφαιρέσει κάτι άλλες εντολές που είχε ο Jaguar. Το θέμα είναι ότι αν υπάρχει έστω κι ένα παιχνίδι που παίζει με εντολές της παλιάς μικροαρχιτεκτονικής, δεν μπορούν να κάνουν την μετάβαση έτσι απλά. Δεν είναι σαν τα PC που συνήθως γράφουν generic κώδικα σε C++ και σπανίως assembly.

 

Είναι σαν να έχεις προσωπικό ράφτη που θα σου φτιάξει ένα κοστούμι που θα ταιριάζει τέλεια πάνω σου... αν όμως πας να το δώσεις σε κάποιον άλλο, μπορεί να του είναι πολύ στενό ή φαρδύ. Ο αντίστοιχος PC ράφτης θα σου φτιάξει ένα generic κοστούμι, ούτε πολύ στενό, ούτε πολύ φαρδύ, αλλά σε κανέναν δεν θα ταιριάζει τέλεια... κάπως έτσι είναι το PC vs consoles. Άντε στην καλύτερη να πεις ότι υπάρχουν 3-4 κοστούμια (presets), αν και οι διαφορές είναι μηδαμινές στις μέρες μας (άλλη πονεμένη ιστορία αυτή)...

 

Τα assets (textures κλπ.) που λες έτσι κι αλλιώς πάλι σε 8GB RAM (minus the OS overhead) θα πρέπει να χωρέσουν. Και native να είναι το 4K, τα textures (και πολύγωνα κλπ.) πάλι θα είναι για 1080p. Ακόμα και το Scorpio δεν νομίζω να καλύπτει όλες τις προϋποθέσεις για 4K assets. Στο PC μερικά παιχνίδια έχουν ειδικά texture packs για 4K.

Λογικά πρέπει να δούμε κανά μηχάνημα με τουλάχιστον 32GB RAM (4x), μην πω 64GB, για να μιλήσουμε για άλμα γενιάς και πραγματικό 4K... η AMD έχει πει ότι η HBM2 υποστηρίζει μέχρι 32GB. Ό,τι πρέπει για PS5. :P


Δε νομίζω να έχει σχέση η "αδυναμία της sony σε software" , σχέση έχει η τιμή των 400ε .

To scorpio βγαίνει σε 1 χρόνο οπότε λογικό να έχει καλύτερο hardware , ακόμα και αν κοστίζει 400e όπως το PRO.

 

Ε ναι, σε 1+ χρόνο από σήμερα θα έχουν ανέβει και τα 14nm FinFET yields, οπότε λογικά ίσως δούμε καμία Vega.

 

Κάτι άλλο που θυμήθηκα τώρα είναι ότι στο Scorpio teaser video έχουν fan σαν αυτό του PS4. Παίζει να κάνει κι αυτό θόρυβο δηλαδή και τότε να δούμε τι θα λένε μερικοί. :P

Επεξ/σία από bedazzled
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχε κάτι αξιόλογο;

Ειχε καποιες μικρο εκπτωσεις σε σχεση με skroutz.Τιποτα το ιδιαιτερο βεβαια βολευε οτι μιλαμε για μεγαλη αλυσιδα,αρα απο πλευρας μεταφορικων και για οσουν ηταν απο επαρχια ηταν καλη ευκαιρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβασα για το καινουργιο Ps4 Pro να υποθεσω για καποιον που δεν εχει ps4 καθολου οπως εγω αξιζει να δωσω τα παραπανω χρηματα για εκεινο?Σκεφτομαι εδω και καιρο να παρω ps4 μιας και εχει κατι παιχνιδακια και καποια που θα βγουνε που θελω να τα λιωσω και ειναι exclusive.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβασα για το καινουργιο Ps4 Pro να υποθεσω για καποιον που δεν εχει ps4 καθολου οπως εγω αξιζει να δωσω τα παραπανω χρηματα για εκεινο?Σκεφτομαι εδω και καιρο να παρω ps4 μιας και εχει κατι παιχνιδακια και καποιοα που θα βγουνε που θελω να τα λιωσω και ειναι exclusive.

 

ρίξε μια ματία στο video εδώ: http://www.insomnia.gr/topic/432456-the-official-playstation-4-topic-ps4/page-1093?do=findComment&comment=55144366

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ειδα ηδη πριν ποσταρω να ειμαι ειλικρινης για να μην επαναλαμβανω ολα οτι λεει το βιντεο γιατι πολλα δεν τα καταλαβα τι εννοουσε ο ποιητης στο συγκεκριμενο βιντεο για αυτο και ποσταρα για να παρω αποψεις πιο πολυ..Αυτο που εβγαλα συμπερασμα με λιγα λογια οτι θες οθονη 4κ και να υποστηριζει το παιχνιδι update για 4κ η τελος παντων κανει upscale για τα παρεις το μεγιστο οπτικο αποτελεσμα απο την κονσολα.Αλλα και σε 1080 βλεπεις καλυτερες επιδοσεις-fps-αποτελεσμα εικονας της κονσολας μιας και ειναι πιο δυνατη απο το προηγουμενο διορθωσε με αν καπου εκανα λαθος.Τεσπα ειμαι τελειως νουμπας με τις κονσολες μιας και η τελευταια μου αγορα κονσολας ηταν ενα snes.

Αυτο που συμπερανα εγω με λιγα λογια ειναι οτι αξιζει να πας στην pro αν δεν εχεις ηδη ps4 αλλιως πεταμενα λεφτα να δωσεις και να παρεις δευτερο Ps4.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που συμπερανα εγω με λιγα λογια ειναι οτι αξιζει να πας στην pro αν δεν εχεις ηδη ps4 αλλιως πεταμενα λεφτα να δωσεις και να παρεις δευτερο Ps4.

 

Σε αυτό νομίζω ότι συμφωνούν οι περισσότεροι συμφορουμίτες. Έτσι κι αλλιώς όσο κάνει το Pro, έκανε και το PS4 όταν κυκλοφόρησε, άρα αν το αντέχει η τσέπη σου πας εκεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...