vste Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Ας βγει το TLOU2 και θα δούμε αν θα δυναμώσει κι άλλο το software. Προσωπικά με ικανοποιούν και γραφικά επιπέδου Uncharted 4, αλλά θυμάμαι η ND έλεγε ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης/fine tuning (κυρίως λόγω του Async). Τώρα για τους 3rd party τι να πούμε; Εκεί δεν θα αλλάξει κάτι, όσο brute force κι αν τους δώσεις... Τέλος, vtse να σου θυμίσω (μιας και είσαι κάποιας ηλικίας) ότι η «τοξικότητα» που αναφέρεις πάντα υπήρχε, πολύ πριν εμφανιστεί η PCMR και τα iPhone/Galaxy. Εποχές Mega Drive vs SNES είχαμε τα bit wars, το blast processing, τα ειδικά chips (είτε σε κασέτες, είτε add-ons) που βελτίωναν την ιπποδύναμη (σαν να λέμε το Pro της εποχής) κι άλλα τέτοια ωραία. Βρε και σε commodore θυμαμαι τον τσαμπουκα στους amstrad οταν το last ninja 3 βγηκε σε cartridge, αλλα και παλι μιλαμε για κοντρα μεταξυ διαφορετικων μηχανηματων.. Ο Amstrad που ανεφερα πχ εβγαλε και ενα Savage που εμεις οι βαμμενοι commodorαδες ζηλεψαμε.. Υπηρχε μια υγιεις αμιλλα μεταξυ των formats. Αλλος εβγαζε 3 καναλια ηχου και parallax scrolling σε spectrum, αλλος εκανε mode 7 effects σε Megadrive. Και βεβαια το 32x πχ που ηταν προσπαθεια της sega να κανει upgrade στις κονσολες, θυμασαι πως κατεληξε. Εξαλου το τσιπακι στην κασεττα το επαιρνες μαζι με το παιχνιδι, χωρις να αλλαξεις μηχανημα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
keropi Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 ^ atari Vs. amiga , δε νομίζω να υπάρχει άλλο Vs. σαν αυτό που μάλιστα να το συναντάς και σήμερα! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bedazzled Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Το θυμάμαι πολύ καλά το 32X και το conflict of interest με το Saturn... γενικά τα είχε κάνει λίγο μούτι η SEGA και από εκεί ξεκίνησε η κατρακύλα της. Η τεχνολογία σε μεγάλο βαθμό έχει ομογενοποιηθεί στις μέρες μας. Καμία σχέση με τότε που υπήρχαν ένα σωρό πειραματικά chips. Εδώ μέχρι και σε επίπεδο RAM που υπήρχαν κάποιες αρχιτεκτονικές διαφορές (GDDR5 vs DDR3/eSRAM), η MS φαίνεται είδε το φως και αποφάσισε να ακολουθήσει τον ίσιο δρόμο με το Scorpio. Τα chips που λες ναι μεν ήταν μέσα στην κασέτα, αλλά πόσο έκανε αυτή η ρημάδα η κασέτα είναι το θέμα... πήγαινε η ανταλλαγή σύννεφο τότε. Άμα είχες συλλογή με 10-20 παιχνίδια, σε θεωρούσαν πλουσιόπαιδο. Ακόμα και τα παιχνίδια του σήμερα με το συνεχές milking μέσω DLCs/season passes/microtransactions φαντάζουν ... «γατάκια» συγκριτικά με τις κασέτες που κόστιζαν 30.000 δρχ στην καλύτερη (παραπάνω από €100 αν λογαριάσουμε τον πληθωρισμό 20ετίας). Για το Pro, αλλά και για το PSVR έχω τις αμφιβολίες μου αν θα πετύχουν (εννοώ να κάνουν υψηλές πωλήσεις σε βάθος χρόνου) ή αν θα ξεχαστούν σε 2-3 χρόνια (όπως έγινε με τα 3D/Move). Εδώ μέχρι και η ίδια η Sony λέει ότι δεν το πλάσαραν καλά στον κόσμο (το 95% που έχει 1080p).Και μιας και λέω για VR, βγήκε και αυτή η είδηση:http://www.vrfocus.com/2016/09/sonys-shuhei-yoshida-says-playstation-vr-will-benefit-from-playstation-pro-and-shares-his-favourite-titles/ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vste Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Το θυμάμαι πολύ καλά το 32X και το conflict of interest με το Saturn... γενικά τα είχε κάνει λίγο μούτι η SEGA και από εκεί ξεκίνησε η κατρακύλα της. Η τεχνολογία σε μεγάλο βαθμό έχει ομογενοποιηθεί στις μέρες μας. Καμία σχέση με τότε που υπήρχαν ένα σωρό πειραματικά chips. Εδώ μέχρι και σε επίπεδο RAM που υπήρχαν κάποιες αρχιτεκτονικές διαφορές (GDDR5 vs DDR3/eSRAM), η MS φαίνεται είδε το φως και αποφάσισε να ακολουθήσει τον ίσιο δρόμο με το Scorpio. Τα chips που λες ναι μεν ήταν μέσα στην κασέτα, αλλά πόσο έκανε αυτή η ρημάδα η κασέτα είναι το θέμα... πήγαινε η ανταλλαγή σύννεφο τότε. Άμα είχες συλλογή με 10-20 παιχνίδια, σε θεωρούσαν πλουσιόπαιδο. Ακόμα και τα παιχνίδια του σήμερα με το συνεχές milking μέσω DLCs/season passes/microtransactions φαντάζουν ... «γατάκια» συγκριτικά με τις κασέτες που κόστιζαν 30.000 δρχ στην καλύτερη (παραπάνω από €100 αν λογαριάσουμε τον πληθωρισμό 20ετίας). Για το Pro, αλλά και για το PSVR έχω τις αμφιβολίες μου αν θα πετύχουν (εννοώ να κάνουν υψηλές πωλήσεις σε βάθος χρόνου) ή αν θα ξεχαστούν σε 2-3 χρόνια (όπως έγινε με τα 3D/Move). Εδώ μέχρι και η ίδια η Sony λέει ότι δεν το πλάσαραν καλά στον κόσμο (το 95% που έχει 1080p). Και μιας και λέω για VR, βγήκε και αυτή η είδηση:http://www.vrfocus.com/2016/09/sonys-shuhei-yoshida-says-playstation-vr-will-benefit-from-playstation-pro-and-shares-his-favourite-titles/ Τι να σου πω.. PSVR θα παρω 1η μερα πωλησης για να κανω upgrade στο DK1 που εχω. Κακα τα ψέμματα η Sony εχει την καλυτερη λιστα VR τίτλων. + ειμαι 200% σίγουρος οτι εστω με hack το psvr θα δουλευει και σε pc. Πιστευω οτι το vr ειναι η εξελιξη τουλαχιστον στα videogames. Ακομα και με το oculus dk1 με την αναλυση atari, μια γυρα στο project cars ειναι φοβερη εμπειρια! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bedazzled Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Μπορεί να είναι επανάσταση, μπορεί και όχι. Θα δείξει. Προσωπικά δεν βλέπω κάποιο killer app να με πείσει για day 1 αγορά, μου θυμίζει το line up του Move... το PT demo μου άρεσε, αλλά έφαγε cancel. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
keropi Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 VR... προσωπικά πιστεύω ότι δε θα πάει καλά γιατί είναι πολύ νωρίς - οποιοσδήποτε και αν βγάλει συσκευή. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ren_of_Heavens Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Μιλώντας υποθετικά και νομίζω το έχουμε πει ξανά στο παρελθόν, οι όλες ανησυχίες με το νεότερο hardware είναι ότι η Sony μπορεί να παραμερίσει νωρίτερα το αρχικό PS 4 ανάλογα βέβαια και με την αποδοχή που θα έχει το Pro και κυριότερο να εστιάσει τεχνικά περισσότερο σε αυτό ώστε το PS 4 να μην απολαμβάνει την δέουσα προσοχή όπως θα γινόταν αν έπαιζε μπάλα μόνο του. Καταλαβαίνω ότι λίγο πολύ κάποια δυνατά First parties να δουλευτούν περισσότερο αλλά η μάζα των third parties μπορεί να αφιερώσει ακόμα λιγότερο χρόνο στην αρχική έκδοση και να ρίξει το βάρος στην upgraded. Ο χρόνος θα δείξει αλλά στην εποχή που βρισκόμαστε που πλέον το gaming έχει περάσει σε άλλο επίπεδο οι κωλοτούμπες εύκολα γίνονται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Ωραίο τρολλάρισμα κάνουν τα μεγάλα καταστήματα. Το σκέτο C-chassis ακριβότερα από το σκέτο Slim. YOLO, λέμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vste Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Ωραίο τρολλάρισμα κάνουν τα μεγάλα καταστήματα. Το σκέτο C-chassis ακριβότερα από το σκέτο Slim Απο την μια εχεις δικιο, το καινουριο πρεπει να ειναι και ακριβοτερο. Απο την αλλη ομως δεν εχω πειστει (μιας και δεν το εχω) οτι το slim ειναι καλυτερο απο το c chassis. Δεν θα μπορουσα να το παρω (οπως δεν πηρα και x360E) γιατι δεν εχει optical, αλλα δεν κατηγορω το μηχανακι για αυτο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Socratis_g Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 σύμφωνα με μετρήσεις το slim καταναλώνει πολυ λιγότερη ενέργεια και είναι πολύ πιο αθόρυβο και απο το C chassis δείτε το βίντεο https://youtu.be/Et2FMMJMGW0?t=216 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 σύμφωνα με μετρήσεις το slim καταναλώνει πολυ λιγότερη ενέργεια και είναι πολύ πιο αθόρυβο και απο το C chassis Καλα αυτα πραγματικα ουτε στα pc δεν τα βλεπουμε. 2 διαφορετικες εκδοσεις επειδη τραβανε λιγοτερη ενεργεια και ειναι πιο αθορυβα απο την αρχικη. Καλα παει το αρμεγμα η Sony. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gRim Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Οι διαφορετικές εκδόσεις μίας κονσόλας για χαμηλότερη κατανάλωση και κόστους κατασκευής βγαίνουν από εποχής PS1 τώρα το πήρες χαμπάρι; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Οι διαφορετικές εκδόσεις μίας κονσόλας για χαμηλότερη κατανάλωση και κόστους κατασκευής βγαίνουν από εποχής PS1 τώρα το πήρες χαμπάρι; Ειχαμε δει τετοια πραγματα απο εποχες Ps1 και δεν το πηρα χαμπαρι?Με τι ακριβως επειδη βγηκε το slim τοτε? Εδω μιλαμε οτι η εταιρια εχει κυκλοφορησει σε διαστημα 3ετως 3διαφορετικες εκδοσεις της αρχικης κονσολας,πλακα μας κανεις? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Socratis_g Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 η αλήθεια έιναι ότι σαν κατασκευή ειναι πολύ πιο στιβαρή το ΧΟΝΕ, (αν αφήσουμε στην ακρη τα exclusives και την εφμάνηση). Από την πρώτη στιγμή δεν είχες λόγο να αλλάξεις μηχάνημα. Ισως τώρα με το S και αυτό μόνο για την εφμάνηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
etf13 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Καλώς ή κακώς έτσι λειτουργεί η αγορά ρε παιδιά.Δεν αναγκάζουν οι εταιρείες κανέναν να παει να παρει κάτι με το ζόρι.Εδώ βγαίνουν αυτοκίνητα των 30000 ευρώ και σε 6 μήνες κανουν facelift στις κονσόλες θα κωλόσουν? Στο θέμα μας τώρα το c chassis που έχω ειναι ιδιαίτερα αθόρυβο δεν το ακούω σχεδόν καθόλου ακόμη και σε απαιτητικα παιχνίδια,σε αντίθεση με το κλασσικό που κάνει σαν αεροπλάνο ειδικότερα αν δεν αερίζεται πλήρως. Υ.Γ. 1)Μεγάλο φάουλ για μένα η αφαίρεση της οπτικής.Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι οτι έγινε για θέμα κόστους και μείωσης της τελικής τιμής της κονσόλας. 2)νομίζω ότι το xbox one s ειναι αντικειμενικά πανέμορφο αντε να μου ερθει στο τέλος της εβδομάδας να το δώ κι απο κοντα χαχα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις