Προς το περιεχόμενο

VW Tiguan vs Kia Sportage??? 2012!


sculper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και οι tsi και οι fsi μια χαρα το καταπινουν το λαδακι τους κ οσο να ναι η γερμανικη αξιοπιστια τα τελευταια χρονια εχει παει περιπατο (ναι εχουν τελειωσει τα 90's!)

Ωπα ωπα ποτε ειχε αξιοπιστια οι γερμανοι στα αυτοκινητα..μην τρελαθουμε κιολας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα μην τα ισοπεδωνουμε και ολα, 1980 μεχρι τελη 90 βγαζαν πολυ αξιοπιστα αυτοκινητα οι γερμανοι (opel,vw,audi)

την τελευταια δεκαετια εχουν πεσει στο επιπεδο των γαλλικων (οι οποιοι ομως ανεβηκαν σε σχεση με 80-90)

οπως και να το κανουμε παντως σε θεμα αξιοπιστιας οι ιαπωνες και οι κορεατες εχουν την πρωτια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως γενικότερα δεν είναι σωστό να κρίνουμε βάση του τι λένε στα forum.

 

Πριν καιρό στο VWClub συζητούσαμε αυτό το θέμα.

 

Λέγαμε ότι έχουν χαρακτηριστεί πολλά αυτοκίνητα προβληματικά κατ' αυτό τον τρόπο, ενώ δεν είναι. Γιατί; Διότι είχαν πρόβλημα 5-10 άτομα και όλοι ασχολιόντουσαν μ' αυτούς. Όλοι οι υπόλοιποι που δεν είχαν πρόβλημα, δεν ακούγονταν καν. Λογικό κιόλας, οι υπόλοιποι τι να πουν; Καλό το αμάξι; Όσοι είχαν πρόβλημα έγραφαν για τα προβλήματα, εξέφραζαν την απογοήτευσή τους, ζητούσαν συμβουλές.

 

Στο τέλος το (ελάσσονος σημασίας) πρόβλημα είχε λυθεί και καλυπτόταν και από την εγγύηση. Αλλά στο forum συζητούσαμε όλοι για το Scirocco που βγάζει προβλήματα στο DSG (μία περίπτωση), για το Polo που δε λειτουργεί ο αισθητήρας της ζώνης του συνοδηγού (πάλι μία περίπτωση), κλπ.

 

Δηλαδή από τα 300+ άτομα που είχαν πάρει το νέο Polo, ένας είχε πρόβλημα στη ζώνη και για πόσο καιρό μετά λέγαμε ότι «τα νέα Polo βγάζουν πρόβλημα στη ζώνη».

 

Τέλος πάντων.

 

Θα πρέπει να αναγνωρίσω ότι Ιαπωνία-Κορέα κρατούν ακόμα τα σκήπτρα από άποψη μηχανολογικής αξιοπιστίας. Αλλά είναι πίσω σε άλλα πράγματα, τα οποία, λίγο-πολύ, είναι γνωστά. Δεν αξίζει να τα αναφέρω. Το θέμα είναι ότι αυτοκίνητο δε παίρνει κάποιος με βάση ένα κριτήριο και μόνο, οπότε δεν έχει νόημα να λέμε «τα Honda αυτό, τα BMW εκείνο, τα Fiat το άλλο».

 

Α, και σχετικά με το λάδι. Δεν είναι πρόβλημα η κατανάλωση λαδιού. Ανάλογα με τον κινητήρα, μπορεί να είναι και η προβλεπόμενη λειτουργία. Και δε μιλάω για ρότορες ή τίποτα τέτοιο. Για otto μιλάω.

 

Δε θυμάμαι ποιο μοντέλο της Ferrari έγραφε στο βιβλιαράκι ότι θέλει 1 lt. λάδι ανά 1000 χιλιόμετρα και ποιο άλλο αυτοκίνητο είχε την τάπα του λαδιού... δίπλα σε αυτήν της βενζίνης! Γιατί άραγε;

 

:mrgreen:

 

Α, και οι TSI δε καίνε λάδι. Μπορεί σε 3-4 αυτοκίνητα (πέραν των Polo GTI που είχαν προβληματικά ελατήρια) να έκαιγαν και να έγινε αυτό ακριβώς που περιγράφω στην αρχή του post.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 μεγαλο αρνητικο στο vw...

ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤSI..

λαδακι καθε 500 χιλιομετρα...!!!!

μπες σε φορουμ vw Και ψαξε να δεις..

 

 

To Aρνιτικο ειναι επειδη ειναι γερμανικο και ΤSI...?Μαλιστα! :-D

Δηλαδη αμα ηταν Porsche θα λεγαμε παλι οτι ειναι αρνητικο που ειναι γερμανικο..?

 

Μια χαρα αυτοκινητο ειναι το vw Tuareg,to τσιμπιμα στο λαδακι ειναι φυσιολογικο

απο λετουργειας του κινητηρα ρωτηστε και σε ενα επισημο συνεργειο μην γραφουμε οτι μας κατεβει.

Επισης λαδακι καθε 500 χιλιομετρα δεν θελει εκτος και αν υπαρχει VW με Κινητηρα wankel..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πες μας εσυ ποσο ειναι το ποσοστο να καιει λαδακι οπως λες..

Ναι σωστα μια χαρα ειναι ειδικα οταν αλλαζεις μοτερ σε πολο gti 2011 μοντελο με 5000 χιλιομετρα....ελα ρε μαν τωρα μην μας τρελανεις που εχουμε φαει το χρονο μας στα συνεργεια...στην vw πηγαινεις και σου το λενε οτι οι ιδιοι δεν το κρυβουν.

Και οσο για την συγκριση σου πιστευω να γνωριζεις το ενα οτι κανει 20 χιλαρικα ευρω και το αλλο 200ετσι? Πως συγκρινεις αυτα τα 2 δεν καταλαβαινω.αμα ειναι ετσι νζ συγκρινουμε την fiat με την ferrari... Ιντερνετ εχεις απο οτι φαινεται κανε μια, καλυτερη αναζητηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πες μας εσυ ποσο ειναι το ποσοστο να καιει λαδακι οπως λες..

Ναι σωστα μια χαρα ειναι ειδικα οταν αλλαζεις μοτερ σε πολο gti 2011 μοντελο με 5000 χιλιομετρα....ελα ρε μαν τωρα μην μας τρελανεις που εχουμε φαει το χρονο μας στα συνεργεια...στην vw πηγαινεις και σου το λενε οτι οι ιδιοι δεν το κρυβουν.

Και οσο για την συγκριση σου πιστευω να γνωριζεις το ενα οτι κανει 20 χιλαρικα ευρω και το αλλο 200ετσι? Πως συγκρινεις αυτα τα 2 δεν καταλαβαινω.αμα ειναι ετσι νζ συγκρινουμε την fiat με την ferrari... Ιντερνετ εχεις απο οτι φαινεται κανε μια, καλυτερη αναζητηση.

 

 

Δηλαδη ενας κινητηρας που καιει λαδι{νορμαλ συνθηκες}παει να πει οτι ειναι προβληματικος?

Αλλαξες κινητηρα στις 5.000 χιλιομετρα στο Polo σου? Για πες μας τι σου ειπαν οι τεχνικοι για αυτο το θεμα..

 

Για να μην ξαναγραφω παλι τα ιδια γιαιτ προφανως δεν καταλαβαινεις διαβασε το παραπανω ποστ μου γιατι βαριεμαι να γραφω τα ιδια. ..Απλα το μονο που θα σου πω ειναι οτι δεν εκανα καμια συγκριση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κουναδιος μου αλλαξε στο πολο του πριν 2 μηνες τσαμπα φυσικα στην εγγυηση.

Ριγμα στην τουρμπινα.

Διαφορετικη διασταση στην μια μπιελα.και κατι αλλο το οποιο δεν θυμαμαι.θα ρωτησω περισσιτερες λεπτομερειες η το χαρτι της αναφορας απο το συνεργειο.

Η αλλιως παρε.1 τηλ στην αντιπροσωπια στην λυκοβρυσης και ρωτα για ενα ασπρο πολο που αλλαξε μοτερ

Εχεις δει πολλους κινητηρες απο.τα πρωτα χιλιομετρα να καινε λαδια? Για.πατα μια στο google μοτερ καιει λαδια

Μονο τα 2χρονα καινε ετσι λαδια.και τα tsi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ο κινητηρας το Ε46-Ε92 και λαδι τι παει να πει οτι δεν λειτουγει σωστα?

Για τον wankel τι εχεις να πεις..?

 

Λοιπον προβληματα βγαζουν ολλες οι εταιριες αλλες λιγοτερα αλλες περισοτερα το οτι υπαρχει αστοχια υλικου σε μια γραμμη παραγωγης δεν παει να πει οτι ειναι και μπουρδελε το καταστημα..

Η πρωτης κινητηρες τις Μ3 ε46 ειχαν σπασει ΟΛΟΙ και αυτο οφειλοταν στην υψηλη συμπιεση αλλα και στο οτι ο κινητρας δουλευε οριακα{ταχυητα εμβολου 23m/sec}..ΚΚαι μιλαμε για αυτοκινητο που κοστιζε 100 Χιλιαρικα.

 

Σε πιστευω για αυτο που λες με τον συγγενη σου αλλα και εγω εχω να σου πω περιπτωσεις με Τoyota και προβληματα..Δεν παει αν πει ομως οτι ειναι σκατο εταιρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...