Προς το περιεχόμενο

VW Tiguan vs Kia Sportage??? 2012!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας και χρόνια πολλά! Είμαι στην φάση που θέλω να αγοράσω νέο αμάξι και είμαι ανάμεσα σε δύο. Θα ήθελα την γνώμη σας. Το θέλω διότι έχουμε νέο μέλος στην οικογένεια και θέλουμε κάτι τζιποειδές με αρκετούς χώρους και χωρίς να το πληρώνουμε μία ζωή.

 

Το Tiguan (http://www.volkswagen.gr/gr/el/model/tiguan.html )έχει τα εξής μείον:

1) Μεγάλη αξία κτήσης και δεν έχει τον τρελό εξοπλισμό (μιλάω για την έκδοση sportstyle πάντα)

2) Έχει ακριβά ανταλλακτικά και service.

3) Δίνει μόνο 2 χρόνια εγγύηση και αν θέλω επέκταση για ακόμη 2 την πληρώνω. Η οποία ΔΕΝ είναι μεταβιβάσιμη.

4) Δεν ξέρω αν η τουρμπίνα θα «σκίσει» εν καιρώ έναν κινητήρα 1400 κυβικών.

 

Το Sportage (http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/new_sportage/accessories.html εδώ μιλάμε για την έκδοση BREEZE, που είναι super πλούσια και είναι περίπου 1000 ευρώ πιο φθηνό από το TIGUAN, που δεν έχει αντίστοιχο εξοπλισμό )έχει μείον:

1) Μικρότερο πορτμπαγκάζ και με πεσμένα καθίσματα και χωρίς.

2) Το ότι είναι 1600 δεν ξέρω εν καιρώ τι θα γίνει από άποψη τεκμηρίων κτλ.

3) Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας δεν ξέρω αν δέχεται και αν αξίζει να βάλω turbo.

 

Γενικά κλίνω προς το KIA αλλά μιας και δεν είμαι γνώστης , θα ήθελα τις απόψεις σας. Η KIA έχει 7 χρόνια εγγύηση μεταβιβάσιμη για ΟΛΟ το αμάξι. Επίσης έχει φθηνά service. Θεωρώ η εποχή που αλλάζαμε συχνά αυτοκίνητα πάει, άρα πλέον το αμάξι από «αναλώσιμο» θα ξαναγίνει περιουσιακό στοιχείο. Σίγουρα το TIGUAN είναι πιο μουράτο και επιβλητικό αλλά τα πρώτα tiguan είχαν πολλά προβλήματα και δεδομένης της μικρότερης εγγύησης ανησυχώ.

 

Περιμένω με αγωνία τα σχόλιά σας.

Δημοσ.
3) Δίνει μόνο 2 χρόνια εγγύηση και αν θέλω επέκταση για ακόμη 2 την πληρώνω. Η οποία ΔΕΝ είναι μεταβιβάσιμη.

Όντως μικρή η εγγύηση. Το ότι δε μεταβιβάζεται η επέκταση δε σε νοιάζει. Θα αλλάξει χέρια το αυτοκίνητο πριν την τετραετία; Είπες και μόνος σου ότι πάει η εποχή που αλλάζαμε τα αυτοκίνητα για πλάκα.

 

4) Δεν ξέρω αν η τουρμπίνα θα «σκίσει» εν καιρώ έναν κινητήρα 1400 κυβικών.

Τίποτα δε θα του κάνει. Η αξιοπιστία των TSI έχει αποδειχτεί.

 

1) Μικρότερο πορτμπαγκάζ και με πεσμένα καθίσματα και χωρίς.

Πόσο μικρότερο; Τόσο που θα σε δυσκολέψει, ή απλά μια ιδέα μικρότερο;

 

2) Το ότι είναι 1600 δεν ξέρω εν καιρώ τι θα γίνει από άποψη τεκμηρίων κτλ.

Αυτό ισχύει και για το Tiguan. Μπορεί του χρόνουν να φορολογούν βάση ιπποδύναμης και όχι βάση κυβικών.

 

3) Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας δεν ξέρω αν δέχεται και αν αξίζει να βάλω turbo.

Δέχεται, αλλά ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας δύσκολα «συνηθίζει» το turbo. Θα έχεις προβλήματα. Εάν θέλεις turbo, πάρε κινητήρα που σχεδιάστηκε για turbo.

Δημοσ.

Οπως ειπε και ο απο πανω, αμα παρεις ατμοσφαιρικο θα παραμεινει ατμοσφαιρικο, οποτε πρεπει να αποφασισεις αν οι επιδοσεις σε ενδιαφερουν τοσο.

 

Το tiguan που βλεπεις ειναι με τα 122 αλογα( 4χ2) ή με τα 160 4χ4 ? Παντως στην τιμη που παει το 4χ4 μπορεις να παρεις το ΚΙΑ σε diesel. Τα τζιπ καινε γενικα αρκετα οποτε μια επιλογη σε diesel δεν ειναι ασχημη, αρκει να αντεξεις το αρχικα μεγαλο κοστος αγορας.

Δημοσ.

μιλάω για τα 122 άλογα!

το 4χ4 στο tiguan πάει πολύ ακριβό!

 

σκεφτόμουν diesel για το KIA αλλά θεωώ καλύτερο συνδιασμό να παρω βενζίνη και να βάλω και αέριο, στην επίσημη αντιπροσωπεία!

άρα θα έχω διπλό ώφελος!

 

σχετικά με τα όσα είπε ο Haldol:

είναι ελάχιστα πιο μικρό το KIA!

οι tsi είχαν βγάλει αρκετά προβλήματα στην αρχή και ειδικά το Tiguan ως Tiguan (για αυτό δεν πάω για μεταχειρισμένο)

πιστεύω τα 135 άλογα του ατμοσφαιρικού θα με καλύψουν... απλά θέλω άνετες προσπεράσεις κτλ! δεν το θέλω για κόντρες κτλ!

Δημοσ.

Εγώ θα έπαιρνα το πετρέλαιο. Πέραν του ότι δεν «πειράζεις» τον κινητήρα (όσο να 'ναι υπάρχει ένα ρίσκο), είσαι εξασφαλισμένος από άποψη κατανάλωσης. Εάν αύριο αποφασίσει η βουλή να φέρει στα ίδια επίπεδα την τιμή βενζίνης - υγραερίου, με την παραπάνω κατανάλωση του υγραερίου θα έχεις πρόβλημα.

 

Το ρισκάρεις; Εγώ όχι, θα έπαιρνα diesel.

 

Μια χαρά θα σε καλύψουν τα 135 άλογα. Ιδιαίτερα αν κάνεις τις προσπεράσεις με κατέβασμα ταχύτητας (όπως πρέπει) και όχι απλά πατώντας τέρμα γκάζι (όπως οι πιο πολλοί που ξέρω) θα είσαι άρχοντας.

Δημοσ.

Αύριο μπορεί να φέρει η βουλή στα ίδια επίπεδα την τιμή diesel-βενζίνης επίσης.

Όχι αύριο-αύριο αλλά σε κανένα χρόνο αν έχουν πουληθεί αρκετά diesel το βλέπω σίγουρο.

Δημοσ.

Αύριο μπορεί να φέρει η βουλή στα ίδια επίπεδα την τιμή diesel-βενζίνης επίσης.

Όχι αύριο-αύριο αλλά σε κανένα χρόνο αν έχουν πουληθεί αρκετά diesel το βλέπω σίγουρο.

 

Αυτό θα το κάνει, είναι το μόνο σίγουρο.

 

Το θέμα είναι ότι αν το κάνει και με το αέριο (που και αυτό θα κάνει, απλά λίγο πιο μετά) και έχουν όλα την ίδια τιμή, τότε συμφέρει το diesel. Και είναι χειρότερο όλων το αέριο.

Δημοσ.

Θα ελεγα το θεμα 4χ2 η 4χ4 πρεπει να το σκεφτεις αρκετα. Ειναι ενα αμαξι που το παιρνεις για αρκετα χρονια οποτε αμα θελησεις αυριο μεθαυριο να πας λιγο παραπερα στο βουνο δεν θα σε παει. Αν παλι δεν σε ενδιαφερουν ποιο extreme καταστασης τοτε το tiguan με τα 122 αλογα ειναι πολυ καλη επιλογη, ιδιαιτερα σε αεριο απο οτι ειδα και το ΚΙΑ ειναι 4Χ2 (μη τετρακινητο sportage??ιεροσυλια). Ποτε δεν ξερει κανεις αμα θα ακριβυνει και ποσο το αεριο αφου χρησιμοποιειται και σε αλλες χρησεις εκτος Ι.Χ οποτε δεν μπορεις να σκεφτεσαι ετσι. Παιρνεις σημερα οτι σε βολευει γιατι ποτε δεν ξερεις το μελλον τι σου επιφυλασει. ΠΑντος φανταζομαι και στο ΚΙΑ μπορεις να βαλεις αεριο οποτε γινεται η φθηνοτερη επιλογη. Αυτο με τα 7 χρονια ακουγεται καλα αλλα συναιπαγεται και μεγαλο κοστος συντηρησης το οποιο ελπιζω να μπορεις να το πληρωνεις για 7 χρονια.

 

Για την τουρμπινα μην ανησυχεις, ειναι υδροψυκτη και στα αλλα vw δεν εχει βγαλει ιδιαιτερα προβληματα. ΤΟ διπλο τουρμπο με τα 160 ισως ειναι ποιο επιφοβο, αλλα το μονο τουρμπο στα 122 ειναι μια χαρα και θα πηγαινει και καλυτερα απο το 1.6 ΚΙΑ.

Δημοσ.

Από τη στιγμή που οι τιμές μεταπώλησης έχουν πέσει σε πάρα πολύ χαμηλά επίπεδα για οτιδήποτε είναι από 1.6 και πάνω, εγώ θα αγόραζα το πιο best value for money και θα έδινα μεγάλη σημασία στο κόστος χρήσης και συντήρησης, ζητώντας επίσημες τιμές. Για μενα η εγγύηση είναι το παν, και αποτελεί πρωταρχικό παράγοντα στην αγορά νέων προϊόντων, πόσο μάλλον αυτοκινήτων. Πιστεύω ότι το Κορεάτικο, ως τεχνολογικά πιο "απλό" ίσως είναι και πιο αξιόπιστο. Και πάλι, όμως, θεωρώ ότι είναι εντελώς ακατάλληλη εποχή για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, τη στιγμή που υπάρχουν χιλιάδες μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, με εγγύηση και ελάχιστα χιλιόμετρα, τα οποία εννοείται ότι θα ελέγξεις σε συνεργείο όπου γνωρίζεις ότι δεν θα σε γελάσει. Αν το ψάξεις πολύ πολύ καλά μπορείς να βρεις, για παράδειγμα C180 αυτόματη Avantgarde το πολύ 4 ετών στην τιμή ενός καινούργιου Picanto, με εγγύηση χιλιομέτρων, συντήρησης κλπ. Δεν το συζητάω αν έχεις 10.000 στο χέρι, όπου εκεί παίζεις πλέον πολύ δυνατά, ειδικά σε ιδιώτη. Και λέω για Mercedes γιατί θεωρώ ότι είναι αυτοκίνητο το οποίο παλιώνει στα μάτια σου πολύ πιο αργά από οποιοδήποτε άλλο. Βέβαια, γούστα είναι αυτά. Α, και το πιο σημαντικό: έχε υπόψη σου ότι υπάρχουν μάρκες που δεν σε μπλέκουν με τράπεζες, αλλά βάζουν απλά γραμμάτια. Και για καινούργια και για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Το 9+ που δίνει η ΚΙΑ ως επιτόκιο, για μένα είναι εξωφρενικό.

 

Σχετικά με το αέριο, μπορεί να προσφέρει μεγάλη οικονομία, αλλά σου πιάνει πολύ χώρο στο πορτ-μπαγκάζ, και σε καμία περίπτωση δεν έχει τη ροπή του diesel.

Δημοσ.

Εισαι αποκλειστικα σε αυτα τα 2?

Εγω στη θεση σου θα κοιταγα το skoda yeti, (ισως ακομα και 1.2 για ποιο οικονομικα). Το εχεις δει και το εχεις αποριψει?

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μονο και μονο οτι το VW ειναι ποιο εμπορικο αυτοκινητο πιστευω οτι ειναι καλυτερη αγορα.

Εχω την εντυπωση οτι αγοραζοντας το ΚΙΑ το παντρευεσαι η οταν το πουλησεις χανεις πολλα!

 

Για την τουρμπινα μπορει να ειναι μικρη ομως την δουλεια τις την κανει και βοηθα το οχημα πολυ με την ροπη που του δινει.

 

Πολυ καλη επιλογη το vw..

Δημοσ.

1 μεγαλο αρνητικο στο vw...

ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤSI..

λαδακι καθε 500 χιλιομετρα...!!!!

μπες σε φορουμ vw Και ψαξε να δεις..

Δημοσ.

Υπερβολές. Όντως υπήρξαν κάποια μοντέλα τα οποία «τσίμπαγαν» το λαδάκι τους (π.χ. ορισμένα Polo GTI με τον 14άρη TSI). Αλλά εκεί μιλάμε για πρόβλημα - το οποίο βέβαια έχει τελειώσει.

 

Αλλά γενικά δεν καίνε λάδι οι TSI.

Δημοσ.

Και οι tsi και οι fsi μια χαρα το καταπινουν το λαδακι τους κ οσο να ναι η γερμανικη αξιοπιστια τα τελευταια χρονια εχει παει περιπατο (ναι εχουν τελειωσει τα 90's!)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...