Προς το περιεχόμενο

XCOM: Enemy Unknown


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Αυτά που είδα, πάντως, στις δύο αποστολές (απλή και terror) τα βρήκα αρκετά έως πολύ θετικά: σε normal δυσκολία, οι ανοησίες στη διαχείριση των στρατιωτών τιμωρούνται (ο community manager, που οφείλουμε σε κάθε περίπτωση να επισημάνουμε πως δεν είχε ξαναδεί τα συγκεκριμένα saves, ενώ βιαζόταν αρκετά ώστε το streaming να διαρκέσει πάνω-κάτω στην προγραμματισμένη ώρα έχασε από έναν στρατιώτη σε κάθε αποστολή εξαιτίας λαθών που έκανε, major και captain αντίστοιχα -ειδικά η απώλεια του sniper είναι αποτέλεσμα σειράς λαθών), οι εξωγήινοι κινούνται αρκετά ικανοποιητικά, τα chrysalids καταδιώκουν τους πολίτες, τα disks "κουμπώνουν" όταν δέχονται πυρά ώστε να αυξηθεί η άμυνά τους, τα drones σπεύδουν να τα κάνουν heal, τα sectoids επιχειρούν mind merge.

 

Ειδικά η αποστολή terror αλλάζει εντελώς την τακτική προσέγγιση του πεδίου της μάχης, πρέπει να βιαστείς να φτάσεις στους πολίτες, άρα θα ρισκάρεις πολύ περισσότερο και να κινηθείς γρήγορα (άρα είναι συζητήσιμη η επιλογή sniper που είναι εξ ορισμού στατική μονάδα για έλεγχο χώρου, όχι επιθετική για μάχη σε κλειστούς χώρους).

 

Μου άρεσε επίσης το ότι είναι εξ ορισμού αδύνατο να τελειώσεις με άριστα αποτελέσματα (τουλάχιστον στην terror) αφού όλο και κάποιους πολίτες θα πετύχουν οι εξωγήινοι, αυτό προσθέτει μια νότα "ρεαλισμού" ας πούμε, συν του ότι δίνει άλλη αξία σε κάθε πολίτη που σώζεις (στο demo, 10/18 δίνουν αξιολόγηση good ενώ ακόμη και η απώλεια 1 στους 4 στρατιώτες ή 5 αν μετρήσουμε και το ρομπότ, δηλ. 20%-25% απώλειες είναι πάλι good).

 

Επίσης, τα saves είναι από αρκετά προχωρημένο στάδιο (υπάρχουν τουλάχιστον δύο πολύ έμπειροι στρατιώτες, βετεράνοι 10+ αποστολών σε κάθε ομάδα, συν προηγμένες πανοπλίες και όπλα/πυρομαχικά).

 

Το stun λειτούργησε καλά, οι παρεμβάσεις των επιστημόνων όταν εντοπίζεις νέο είδος εξωγήινου (σου ζητάνε να το πιάσεις ζωντανό για μελέτη) είναι μια ωραία νότα, το ότι για να πάρεις πίσω στη βάση όπλα τους πρέπει να τους πιάσεις ζωντανούς, αλλιώς αυτά ανατινάζονται έχει επίσης ενδιαφέρον.

 

Στα αρνητικά, οι μάλλον μικροί χάρτες και το ότι τα zombies που δημιουργούν τα chrysalids στο normal επίπεδο έχουν περισσότερα hit points από τα ίδια τα chrysalids. Γενικές εντυπώσεις, όμως, από πολύ καλές έως άριστες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Demo δεν υπάρχει ακόμη και ο Solomon αποφεύγει επί του παρόντος να δώσει ξεκάθαρη απάντηση για το πώς θα κινηθούν. Αυτό δε σημαίνει απαραιτήτως κάτι, βέβαια, και για το multi απέφευγε να τοποθετηθεί πριν ένα-δύο μήνες, και στο παραπάνω βίντεο φαίνεται καθαρά στο options screen ότι υπάρχει και τέτοια επιλογή.

 

Φαντάζομαι με το που ανακοινωθεί διάθεση demo η είδηση θα ανέβει παντού σε χρόνο μηδέν, οπότε θα ξέρουμε σύντομα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα αρνητικά, οι μάλλον μικροί χάρτες και το ότι τα zombies που δημιουργούν τα chrysalids στο normal επίπεδο έχουν περισσότερα hit points από τα ίδια τα chrysalids. Γενικές εντυπώσεις, όμως, από πολύ καλές έως άριστες.

 

Κι ομως εχω την εντυπωση οτι αυτο με τα zombie και τα hit points ισχυε και στα πρωτοτυπα xcom!

 

To παιχνιδι αν θυμαμαι καλα απο το βιντεο κυκλοφορει στην ευρωπη 13 οκτωβριου. Σε 6 βδομαδες δηλαδη.

Αναρωτιεμαι το multi πως θα ειναι. Turn-based combat squad vs squad με random αγνωστους ακουγεται αρκετα καλο και αναμενομενο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Για να είμαι ειλικρινής, δε θυμάμαι τι ίσχυε σε εκείνα τα παιχνίδια, αλλά από ό,τι αντιλαμβάνομαι από το βίντεο, σε ανώτερα επίπεδα δυσκολίας, τα chrysalids (και όλες οι μονάδες των εξωγήινων) έχουν περισσότερα hit points από τα zombies (δε στέκονται πολύ σε εκείνο το σημείο). Οπωσδήποτε, το θέμα των hit points δεν μπορεί να επηρεάσει σοβαρά τη συνολικά πολύ καλή εικόνα.

 

Το παιχνίδι κυκλοφορεί 9 και 12 Οκτωβρίου, Αμερική και Ευρώπη αντίστοιχα - για το multi δεν ξέρω κάτι περισσότερο, είναι σαφές ότι έχουν ρίξει τη βαρύτητα στο single player, αλλά θα έχει ενδιαφέρον να παίζεις με συμπαίκτες τις αποστολές (αλλά όχι αγνώστους, να τους ξέρεις και να τους εμπιστεύεσαι, αρκετές δυσάρεστες "εκπλήξεις" θα μας περιμένουν στο πεδίο της μάχης έτσι κι αλλιώς).

 

Μετράω μέρες, μόνο αυτό :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι τα Chrysalids είχαν τεράστιο hp poοl και πάρα πολύ action/time pool.

Σε μερικές αποστολές, καθάριζαν 3-4 troopers, έχωντας διασχίσει το χάρτη. Ο μόνος τρόπος για να αμυνθείς από αυτά, ήταν να χρησιμοποιείς τακτικές 'πυρ και κίνηση'. Οι μισοί στρατιώτες κινούνται κάθε γύρο μόνο. Οι άλλοι μισοί, καλύπτουν. Και μακρυά από σκοτεινά μέρη. Καλύτερα να ρίξεις μια χειροβομβίδα να και σκοτώσεις 1-2 πολίτες, παρά να στείλεις στρατιώτες στα τυφλά δίπλα στο Chrysalis.

 

Αλλά δεν είναι τόσο σκληρά να πεθάνουν όσο οι Lobsterman στο Terror From the Deep. Εκεί, αν δεν είχες heavy sonic δεν τους γρατζούναγες ούτε το κέλυφος. Πόσο μάλλον όταν έβγαιναν στην 3-4η μάχη, και ήσουν ακόμα με καμάκια. :fear:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Για τους Lobstermen, μόνο melee στην αρχή, δύο με αρκετά action points την πάλευαν. Έχασα πολύ κόσμο μέχρι να επιτεθώ -πάνω στην απελπισία μου- με εκείνο το σχετικά βασικό melee όπλο (δε θυμάμαι καν πώς το έλεγαν).

 

Θέλω να δω πώς θα λειτουργούν οι psi attacks στο νέο XCOM, δεν έχω πετύχει κάποιο βίντεο που να δείχνει στην πράξη τι γίνεται (μόνο ένα trailer που δείχνει στρατιώτη της XCOM να χρησιμοποιεί τέτοιες δυνάμεις).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν καταλαβαίνω την τιμολογιακή πολιτική του Steam: 50 ευρώ για τίτλο που είναι διαθέσιμος για προπαραγγελία ακόμη και 12 ευρώ χαμηλότερα; (ενδεικτικά, amazon.co.uk)

 

Εντάξει, να το έχω τη μέρα κυκλοφορίας (αν υποτεθεί ότι δε θα το έχει κάποιο ελληνικό κατάστημα -που δεν το νομίζω) αλλά τόσο παραπάνω;

 

Ατελείωτος μήνας αναμονής, εντωμεταξύ :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Eντωμεταξύ, δε μου λένε τίποτε και τα "achievements" που έχει: το μεν πρώτο (εντάξει, το έπιασαν πανεύκολα) είναι κάτι δεδομένο για όποιον προπαραγγείλει (elite soldier pack), γιατί να θεωρείται "bonus"; Δηλαδή, στην απίθανη περίπτωση που δε θα έπιαναν το όριο;

 

Το δεύτερο (items για το TF2) δε με απασχολεί, το τρίτο (δωρεάν το Civ 5) το πήρα σε προσφορά με λιγότερα χρήματα από τα 12 ευρώ που το χτυπάει σε σχέση με amazon και τα 11 σε σχέση με σχεδόν όλους τους άλλους.

 

Κίνητρο μηδέν, για μένα τουλάχιστον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει , όλα τα block-busters της χρονιάς από εκεί ξεκινάνε.Τώρα θα μου πεις είσαι και χρεοκοπημένος και σου φαίνονται όλα ακριβά, αλλά για αυτό μόνο η steam δε φταίει....χεχεχε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...