Προς το περιεχόμενο

XCOM: Enemy Unknown


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα πρότεινα να μην βάλεις κανένα second wave, την πρώτη φορά που παίζεις.

 

Δεν εχω καταλαβει τον ρολο του απολυτως

 

 

The Second Wave is a DLC add-on that enables players to unlock advanced gameplay options that add more challenge and replayability to XCOM: Enemy Unknown. Players will have to start a new game to access these modifiers.

    Damage Roulette: Weapons have a wider range of damage.

    New Economy: Randomized council member funding.

    Not Created Equally: Rookies will have random starting stats.

    Hidden Potential: As a soldier is promoted, stats increase randomly.

 

 

Αυτα δεν κανει μονο την 1η φορα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Not Created Equally: Rookies will have random starting stats.

 

Αυτό δυσκολεύει πολύ το gameplay όπως και το Hidden Potential, γιατί αν είσαι άτυχος, μπορεί να μαζέψεις πολύ σαβούρα από την αρχή και να έχεις θέμα με το squad σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Tα διάφορα όπλα, έχουν ένα damage range. Με το Damage Roulette, αυτό το εύρος παίζει περισσότερο (αντί για 3-5 γίνεται 2-6, λ.χ.)

 

Το New Economy αλλάζει τα ποσά που σου δίνει η κάθε χώρα. 

 

Το Not Created Equally δημιουργεί rookies με διαφορετικά χαρακτηριστικά (αλλιώς, όλοι ξεκινούν από την ίδια βάση). Πολύ καλή ιδέα, αλλά στην πράξη δημιουργεί ενίοτε "τρελές" περιπτώσεις (ούτε που θυμάμαι πόσοι sniper με τραγικά κακό σημάδι μου προέκυψαν έτσι). Αυτό γίνεται με τη δημιουργία των χαρακτήρων (έχεις κάπου 10 στην αρχή και μετά μπορείς να στρατολογείς -στα τυφλά- κι άλλους).

 

Το Hidden Potential δίνει διαφορετικά bonus στους στρατιώτες όταν ανεβαίνουν επίπεδο. Κι αυτό έχει ενδιαφέρον, αν και πάλι αχρηστεύονται κάποιοι χαρακτήρες αν τους τύχει πολύ άσχημο level up.

 

Το θέμα είναι ότι οι στρατιώτες παίρνουν λίγα επίπεδα στην πορεία, κι αν σου βγουν από την αρχή μέτριοι, δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα, γιατί είναι ακόμη πιο πολύπλοκο να πάρουν επίπεδο, μήπως και βελτιωθούν, ενώ δεν πρόκειται να φτάσουν level 60 κάποτε, για να πεις ότι θα στρώσουν στην πορεία.

 

Για πρώτη φορά, δες το παιχνίδι στη βασική του μορφή. Πίστεψέ με, ακόμη κι έτσι θα σου τύχουν πολλά και διάφορα που θα σε δυσκολέψουν, δε χρειάζεσαι τις επιπλέον δυσκολίες του Second Wave. Προσωπικά, παρότι μου αρέσουν τα καλούδια του Enemy Within, θεωρώ πως χαλάει πολύ τις ισορροπίες στην αρχή, συν του ότι προσθέτει επιπλέον άγχος χρόνου σε ένα παιχνίδι που δεν χειρίζεται καλά αυτές τις καταστάσεις, ούτως ή άλλως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα διάφορα όπλα, έχουν ένα damage range. Με το Damage Roulette, αυτό το εύρος παίζει περισσότερο (αντί για 3-5 γίνεται 2-6, λ.χ.)

 

Το New Economy αλλάζει τα ποσά που σου δίνει η κάθε χώρα. 

 

Το Not Created Equally δημιουργεί rookies με διαφορετικά χαρακτηριστικά (αλλιώς, όλοι ξεκινούν από την ίδια βάση). Πολύ καλή ιδέα, αλλά στην πράξη δημιουργεί ενίοτε "τρελές" περιπτώσεις (ούτε που θυμάμαι πόσοι sniper με τραγικά κακό σημάδι μου προέκυψαν έτσι). Αυτό γίνεται με τη δημιουργία των χαρακτήρων (έχεις κάπου 10 στην αρχή και μετά μπορείς να στρατολογείς -στα τυφλά- κι άλλους).

 

Το Hidden Potential δίνει διαφορετικά bonus στους στρατιώτες όταν ανεβαίνουν επίπεδο. Κι αυτό έχει ενδιαφέρον, αν και πάλι αχρηστεύονται κάποιοι χαρακτήρες αν τους τύχει πολύ άσχημο level up.

 

Το θέμα είναι ότι οι στρατιώτες παίρνουν λίγα επίπεδα στην πορεία, κι αν σου βγουν από την αρχή μέτριοι, δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα, γιατί είναι ακόμη πιο πολύπλοκο να πάρουν επίπεδο, μήπως και βελτιωθούν, ενώ δεν πρόκειται να φτάσουν level 60 κάποτε, για να πεις ότι θα στρώσουν στην πορεία.

 

Για πρώτη φορά, δες το παιχνίδι στη βασική του μορφή. Πίστεψέ με, ακόμη κι έτσι θα σου τύχουν πολλά και διάφορα που θα σε δυσκολέψουν, δε χρειάζεσαι τις επιπλέον δυσκολίες του Second Wave. Προσωπικά, παρότι μου αρέσουν τα καλούδια του Enemy Within, θεωρώ πως χαλάει πολύ τις ισορροπίες στην αρχή, συν του ότι προσθέτει επιπλέον άγχος χρόνου σε ένα παιχνίδι που δεν χειρίζεται καλά αυτές τις καταστάσεις, ούτως ή άλλως.

Not Created Equally, Hidden Potential πιο πολυ για αυτα ηθελα να το βαλω αλλα θα σας ακουσω και την 1η φορα θα παιξω μονο το βασικο το παιχνιδι.

Ποσες ωρες κραταει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά τα δύο μαζί είναι τα μόνα Second Wave με τα οποία δε θα τραβάς τα μαλλιά σου σε πρώτο playthrough, και θα σου συνιστούσα να τα έβαζες. Απεναντίας το Enemy Within άστο στην άκρη για τη δεύτερη φορά.

 

Αν έχεις ξαναπαίξει TBS συνιστώ Classic δυσκολία (Ironman αν σου αρέσουν τα άγρια, αποτυχημένο campaign στο τρίμηνο κιετς), αν όχι Normal. Το Ironman δεν είναι μόνο το ότι απαγορεύει save αλλά σώζει μόνο στο αμέσως προηγούμενο turn, πράγμα που θέλει προσαρμογή γύρω από τον τρόπο που παίζεις μακροπρόθεσμα. Σε μια αποστολή πχ 3 - 4 μέτριες τοποθετήσεις σε βάθος χρόνου μπορεί να καταλήξουν σε μια μάχη που δε διορθώνεται, γιατι οι στρατιώτες σου θα είναι αλλού για αλλού.

 

Τέλος καλώς ήρθες στην παρέα των πονεμένων, πάρε ένα κουτί Αρντάν και ξεκίνα :D :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Not Created Equally, Hidden Potential πιο πολυ για αυτα ηθελα να το βαλω αλλα θα σας ακουσω και την 1η φορα θα παιξω μονο το βασικο το παιχνιδι.

Ποσες ωρες κραταει;

 

Εξαρτάται από το πόσο καλά θα αντεπεξέλθεις στις αναποδιές που (σίγουρα) θα προκύψουν.

 

Συν του ότι οι μάχες είναι turn-based κι αν έχεις μια μανία με το αντικείμενο (καλή ώρα ο υποφαινόμενος) κάθεσαι και σκέφτεσαι μια δύσκολη κατάσταση ώρα. Μα πολλή ώρα.

 

(με βλέπω να ξεκινάω κανένα campaign με ενεργοποιημένο το marathon, στο στυλ "- βιβλία για το μαζοχισμό έχετε; -"βεβαίως, κύριέ μου" -"μου πετάτε ένα στη μάπα;")

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά τα δύο μαζί είναι τα μόνα Second Wave με τα οποία δε θα τραβάς τα μαλλιά σου σε πρώτο playthrough, και θα σου συνιστούσα να τα έβαζες. Απεναντίας το Enemy Within άστο στην άκρη για τη δεύτερη φορά.

 

Αν έχεις ξαναπαίξει TBS συνιστώ Classic δυσκολία (Ironman αν σου αρέσουν τα άγρια, αποτυχημένο campaign στο τρίμηνο κιετς), αν όχι Normal. Το Ironman δεν είναι μόνο το ότι απαγορεύει save αλλά σώζει μόνο στο αμέσως προηγούμενο turn, πράγμα που θέλει προσαρμογή γύρω από τον τρόπο που παίζεις μακροπρόθεσμα. Σε μια αποστολή πχ 3 - 4 μέτριες τοποθετήσεις σε βάθος χρόνου μπορεί να καταλήξουν σε μια μάχη που δε διορθώνεται, γιατι οι στρατιώτες σου θα είναι αλλού για αλλού.

 

Τέλος καλώς ήρθες στην παρέα των πονεμένων, πάρε ένα κουτί Αρντάν και ξεκίνα :D :D

 

Rookie ειμαι μη πω noob. Γινεται να επιλεξω ποια θελω (ακομα δεν το εχω κατεβασει απο το steam) ωστε να τα ενεργοποιησω και ο θεος βοηθος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασα την Android εκδοχή και μου άρεσε. Έχει και νέα εισαγωγή, ενώ ο χειρισμός είναι ίδιος με το pc, και πιο βολικός μάλιστα λόγω touch. Δυστυχώς το κινητό το λύνει, έχω το LG OG με τετραπυρηνο snapdragon και adreno 320 και έχει τεράστια loading times και lag. Επίσης τραβάει κοντά 400mb ram.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...