ikaruga24 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2013 Καταρχην οι στρατιωτες δεν ειναι κρυμενοι οπως λες. Η οραση των chrysalids δεν ειναι οπως των ανθρωπων. Τρεχουν σαν πουστηδες και μυριζουν τα παντα. Ετσι δεν μπορεις να τους ξεφυγεις με το να "κρυψεις" στρατιωτες out of sight. Θα παρατηρησες οτι μονο τα chrysalids εχουν αυτην την ιδιοτητα. Οι αλλοι aliens πρεπει να δουν πριν μπορεσουν να επιτεθουν. Γι αυτο και σου ειχα πει σε προηγουμενο post οτι τα Chrysalids = no 1 εχθρος που πρεπει να πεθανει αμεσα. Μην σε νοιαζει τιποτα αλλο. Ξοδεψε οτι εχεις και δεν εχεις για να φας τα μαλακισμενα. Ειδικα απο classic δυσκολια και πανω το damage που προκαλουν νομιζω οτι δεν ειναι παιξε γελασε και δεν εχουν και πιθανοτητα miss. 100% επιτυχια ειναι. Heavy εχεις, rockets και grenades εχεις. Ριξε πραμα, μη φοβασαι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 30 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2013 Οι Χρυσαλίδες, είναι πάντα ο πιο επικίνδυνος εχθρός. Πιο επικίνδυνος και από όσους αμολάνε χειροβομβίδες.Μόλις δουν την ομάδα σας, θα σας την πέσουν, και αν δεν είναι σε terror αποστολή, όπου πάνε για τους πολίτες στην αρχή μέχρι να τους ενεργοποιήσετε, να είστε σίγουροι ότι κυνηγάνε την ομάδα σας από τον 1ο γύρο και δεν χρειάζονται ενεργοποίηση. Επίσης στις terror, κάθε πολίτης που σκοτώνουν είναι και μία Χρυσαλίδα.Επίσης μην βασίζεστε πολύ στους snipers. Από την μέση και μετά του παιχνιδιού είναι σχεδόν άχρηστοι.Support και Assault είναι οι πιο απαραίτητοι και σε μεγάλους αριθμούς. Ιδίως οι Assault με 2 βολές ανά γύρο, και laser scatter ή καλύτερο, είναι τρομεροί για να καθαρίζουν όλόκληρες περιοχές ακόμα και μόνοι τους.Κλείνωντας μην ξεχνάτε επίσης ότι οι Assault μπορούν να πάρουν κανονικό laser rifle, μέχρι να βγάλετε scatter. Έχει σχεδόν την ίδια ζημιά με το shotgun αλλά μακράν καλύτερη ευστοχία.-----------------------Είπα μετά από πολλούς μήνες να παίξω πάλι (Classic Ironman) μιας και είχα την DLC αλλά δεν την είχα παίξει. Στην 4η προσπάθεια (ολόκληρο το campaign από την αρχή κάθε φορά ), έβγαλα την Confounding Light χτες βράδυ.Και αμέσως στην ίδια "ώρα" μου έβγαλε την Gangplank. Εκεί το έχω παγώσει.Αν την κάνω postpone την δίνουν αργότερα;Ο λόγος είναι ότι η ομάδα είναι ακόμα τετραμελής, οι 3 με carapace, μόνο 2 laser rifles (όχι heavy ή presicion), αλλά δεν υπάρχει σάλιο από alloy, ούτε καν για έρευνα.Και μια γρήγορη ματιά που είδα έχει μέχρι cyberisk και drones κάπου συνολικά 22 εχθρούς σε κλειστή μάχη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2013 Τι λες ρε βεβηλε για τους snipers που ειναι σχεδον αχρηστοι μετα τη μεση? Plasma sniper + archangel armor = 3 aliens dead καθε 2 γυρους. Δεν υπαρχει καλυτερος και χειροτερος στρατιωτης. Ολοι χρειαζονται για να υποστηριζονται αναμεταξυ τους. Κανεις δεν ειναι μονος του τοσο δυνατος ωστε να τα βαλει με ολους. Επισης οι snipers ειναι οι μοναδικοι στρατιωτες που μπορουν να βαρανε αφοβα τους ethereals χωρις φοβο να αποροφηθει και να επιστραφει η βολη τους στη μαπα καθως ο ethereal πρεπει να εχει οπτικη επαφη με το στοχο που του επιτιθεται. Δευτερον οι assault πρεπει να εχουν αποκλειστικα shotgun εκτος και αν το παιζουν αμυντικα το παιχνιδι. Τον assault τον θελεις να τραβηξει ενα run and gun, να φαει το reaction shot του αντιπαλου, να παει διπλα στον εχθρο και να εχει 100% hit και 50%+ crit chance για να τελειωνεις με αυτον ειτε σε single ειτε σε double shot. Το να του βαλεις ενα rifle καταστρεφει την προοπτικη αυτη. Εχω σωθει απειρες φορες κανοντας αυτο το πραγμα και μεσα σε 1 γυρο να κατεβασω αμεσως sectopods. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 31 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 31 Ιουλίου 2013 Όλα είναι θέμα playstyle. Οι sniper είναι άχρηστοι για εμένα όταν κάνω ντου σε μεγάλα διαστημόπλοια. ----------- Γυρνώντας από το σπίτι, αποφάσησα να την κάνω την Gangplank. Έβαζα τον Assault να "σηκώνει τα πουλιά" τρέχωντας προς τα πίσω, ενώ οι άλλοι τους βάραγαν από overwatch όπως ερχόντουσαν. Μερικές φορές έπερναν και 2-3 γύρους να έρθουν μετά που τους "άναψα", αλλά εκεί περίμενα χωρίς να κάνω τίποτα μέχρι να έρθουν. Βαρετό μεν, αλλά την πήρα την μάχη με 2 carapace πανοπλίες, και 2 laser rifles. Οι άλλοι 2 heavy είχαν απλά LMG. Απώλειες, μόνο ο Support θέλει 5 μέρες στο νοσοκομείο. Μιάς και έφαγε ένα σωρό poison. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hurin Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Δεν γίνεται. Απλά δεν γίνεται. Όσο καλά και να ξεκινάς, έρχεται μια αποστολή σαν και να σου τινάξει τα νεύρα και να θες να το παρατήσεις. Μονόπλευρα με παίζει, bomb disarm mission που δεν προλαβαίνεις με τίποτα, εχθροί να βγαίνουν από παντού, με 4/5 βολές εύστοχες (η μια από αυτές critical) έχασα έναν στρατιώτη μου, τραυματίστηκε άλλος ένας και αφού πια δεν προλάβαινα να αφοπλίσω το έσκασα αφήνοντας πίσω έναν ακόμη.Τέλος, όταν χάσω και αυτό το playthrough δεν ξαναβάζω ironman, θα κάνω save-load μέχρι να χαλάσουν τα πλήκτρα! P.S. Το πάρτυ αρχίζει από το 03:40 και μετά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
headbanger Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 η αλήθεια είναι ότι έκανες μερικά στρατηγικά λάθη. μεταξύ μας όμως 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Μέλος Super Moderators Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Πρώτη παρατήρηση, στα 40 δευτερόλεπτα: δε νοείται bomb disarm και να μην τους απλώνεις στην αρχή. Χαραμίζεις κινήσεις έτσι. Οι bomb disarm είναι κλασική περίπτωση "πυρ και κίνηση" που λέγαμε στο στρατό. Αφού με τον point (αυτόν που κάνει το disarm στην πρώτη κίνηση) δεν βλέπεις αντίπαλο, ποιος ο λόγος να τους ταμπουρώνεις πίσω του τους άλλους; Overwatch; Γιατί; Ακόμη και αν σε δει roaming εχθρός, δεν θα σου επιτεθεί στη δική του κίνηση, για κάλυψη και reaction fire θα πάει. Αδικαιολόγητα αμυντική τακτική στο πρώτο λεπτό. Και φυσικά αντίπαλος δεν εμφανίζεται στον πρώτο γύρο των aliens. Στο δεύτερο γύρο σου, ταμπουρώνεσαι, πάλι. Γιατί; Τα bomb disposal είναι κλασικές επιθετικές αποστολές (Συν του ότι, τα έχουμε ξαναπεί, ποτέ overwatch πριν κινήσουμε τον point, έχεις βάλει δύο overwatch και μετά κάνεις την τελευταία σου προώθηση). Τρίτος γύρος, προωθείς τον point σε full κάλυψη, short. Γιατί; Και μετά, βάζεις overwatch πίσω του, χωρίς να έχεις ενεργοποιήσει αντίπαλο (2:30). Και, φυσικά, ούτε αυτή τη φορά εμφανίζεται αντίπαλος. Τέταρτος γύρος, και κάνεις το πρώτο (ως προς την ενεργοποίηση του αντιπάλου) λάθος: dash σε πιο προωθημένη θέση (σε σχέση με τον πρότινος point σου) στην τελευταία κίνηση: που σημαίνει, ενεργοποιείς τον αντίπαλο (κάποια στιγμή θα συνέβαινε κι αυτό) αλλά χωρίς περιθώριο αντίδρασης. Και παρά το λάθος, και το (απολύτως προβλέψιμο) χτύπημα στον rookie σε half cover, πάλι ο πανικόβλητος σκοτώνει το sectoid σε full cover (σκέψουμ μόνο τι θα έγραφες αν συνέβαινε το αντίθετο). Αποφασίζεις, λοιπόν, να προωθηθείς προς το full cover όπου εγκατέλειψε το μάταιο τούτο κόσμο το sectoid (σωστό). Και, αντί να πας τοίχο-τοίχο, κινείσαι προς το μεγαλύτερο κτίριο του χάρτη. Kαι σκάει ο thin man. Πολύ σωστά του ρίχνεις τη ρουκέτα. Και μετά βάζεις overwatch 20 τετράγωνα πίσω, τον πιο γωνιακό σου χαρακτήρα; Γιατί; Για να δει κάτι αυτός, ο αντίπαλος πρέπει να έχει καβαλήσει το κάτω αριστερά και πάνω δεξιά point σου. Είναι τελείως άχρηστη κίνηση. Και ενώ έχεις ενεργοποιήσει αντίπαλο, με αυτόν που τον έχει δει, προωθείσαι και άλλο. Και τους άλλους τρεις, τους αφήνεις overwatch; Ειδικά τους δύο κάτω δεξιά, να δουν ποιον; Αφού ο πλησιέστερος αντίπαλος σε βλέπει (πυροβολεί, και αστοχεί...) Χάνεις, δηλαδη, συνεχώς χρόνο. Επιτίθεσαι μετά από πολύ πίσω, κάνεις μία (σωστή, αλλά πλέον είναι αργά) προώθηση πίσω από το μαυσωλείο, και βάζεις δεύτερη φορά overwatch στρατιώτη σου που δεν βλέπει κανένα, ενώ ο αντίπαλος βλέπει δύο δικούς σου. Δηλαδή, για να τους δει το overwatch, πρέπει να κάνουν οι δύο πίσω dash και ο τρίτος να αφήσει το cover του. Το αφήνει μεν, αλλά φυσικά το τυφλό overwatch είναι άχρηστο. Λογικά σκοτώνουν το point σου, αλλά ήδη το παιχνίδι ήταν χαμένο (γιατί αυτός που προώθησες δε φτάνει σε ένα γύρο να απενεργοποιήσει το επόμενο node). Όπως και στην άλλη αποστολή που είδα, στο ufo, πολύ και άχρηστη άμυνα. Εδώ μάλιστα που η δομή απαιτεί επίθεση, τα τυφλά overwatch είναι αυτοκτονία. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hurin Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Πρώτη παρατήρηση, στα 40 δευτερόλεπτα: δε νοείται bomb disarm και να μην τους απλώνεις στην αρχή. Χαραμίζεις κινήσεις έτσι. Οι bomb disarm είναι κλασική περίπτωση "πυρ και κίνηση" που λέγαμε στο στρατό. Αφού με τον point (αυτόν που κάνει το disarm στην πρώτη κίνηση) δεν βλέπεις αντίπαλο, ποιος ο λόγος να τους ταμπουρώνεις πίσω του τους άλλους; Overwatch; Γιατί; Ακόμη και αν σε δει roaming εχθρός, δεν θα σου επιτεθεί στη δική του κίνηση, για κάλυψη και reaction fire θα πάει. Αδικαιολόγητα αμυντική τακτική στο πρώτο λεπτό. Και φυσικά αντίπαλος δεν εμφανίζεται στον πρώτο γύρο των aliens. Παίζω φοβισμένα, κάθε λάθος το πληρώνω. Ξεκίνησα πολύ συντηρητικά και δεν μου έφτασε ο χρόνος, αν και έχει squadsight δεν κάνει τίποτα και το overwatch πηγαίνει χαμένο. Το ότι στο 1ο turn δεν συναντάς alien είναι εξακριβωμένο? Να μη φοβάμαι δλδ? Στο δεύτερο γύρο σου, ταμπουρώνεσαι, πάλι. Γιατί; Τα bomb disposal είναι κλασικές επιθετικές αποστολές (Συν του ότι, τα έχουμε ξαναπεί, ποτέ overwatch πριν κινήσουμε τον point, έχεις βάλει δύο overwatch και μετά κάνεις την τελευταία σου προώθηση). Άρχισα να καταλαβαίνω ότι δεν θα μου φτάσει ο χρόνος, γι'αυτό τον προώθησα Τέταρτος γύρος, και κάνεις το πρώτο (ως προς την ενεργοποίηση του αντιπάλου) λάθος: dash σε πιο προωθημένη θέση (σε σχέση με τον πρότινος point σου) στην τελευταία κίνηση: που σημαίνει, ενεργοποιείς τον αντίπαλο (κάποια στιγμή θα συνέβαινε κι αυτό) αλλά χωρίς περιθώριο αντίδρασης. Λάθος κίνηση, το παραδέχομαι. Ακόμα δεν έχω καταλάβει πως λειτουργεί το line-of-sight. Και παρά το λάθος, και το (απολύτως προβλέψιμο) χτύπημα στον rookie σε half cover, πάλι ο πανικόβλητος σκοτώνει το sectoid σε full cover (σκέψουμ μόνο τι θα έγραφες αν συνέβαινε το αντίθετο). Έχεις απόλυτο δίκιο, αφρούς θα έβγαζα! Αποφασίζεις, λοιπόν, να προωθηθείς προς το full cover όπου εγκατέλειψε το μάταιο τούτο κόσμο το sectoid (σωστό). Και, αντί να πας τοίχο-τοίχο, κινείσαι προς το μεγαλύτερο κτίριο του χάρτη. Kαι σκάει ο thin man. Πολύ σωστά του ρίχνεις τη ρουκέτα. Και μετά βάζεις overwatch 20 τετράγωνα πίσω, τον πιο γωνιακό σου χαρακτήρα; Γιατί; Για να δει κάτι αυτός, ο αντίπαλος πρέπει να έχει καβαλήσει το κάτω αριστερά και πάνω δεξιά point σου. Είναι τελείως άχρηστη κίνηση. Εκεί δεν έχω κάλυψη για να φτάσω στη βόμβα, γι'αυτό επέλεξα να κάνω λίγο scouting και έπεσα πάνω στον thin man. Και ενώ έχεις ενεργοποιήσει αντίπαλο, με αυτόν που τον έχει δει, προωθείσαι και άλλο. Και τους άλλους τρεις, τους αφήνεις overwatch; Ειδικά τους δύο κάτω δεξιά, να δουν ποιον; Αφού ο πλησιέστερος αντίπαλος σε βλέπει (πυροβολεί, και αστοχεί...) Χάνεις, δηλαδη, συνεχώς χρόνο. Επιτίθεσαι μετά από πολύ πίσω, κάνεις μία (σωστή, αλλά πλέον είναι αργά) προώθηση πίσω από το μαυσωλείο, και βάζεις δεύτερη φορά overwatch στρατιώτη σου που δεν βλέπει κανένα, ενώ ο αντίπαλος βλέπει δύο δικούς σου. Δηλαδή, για να τους δει το overwatch, πρέπει να κάνουν οι δύο πίσω dash και ο τρίτος να αφήσει το cover του. Το αφήνει μεν, αλλά φυσικά το τυφλό overwatch είναι άχρηστο. Λογικά σκοτώνουν το point σου, αλλά ήδη το παιχνίδι ήταν χαμένο (γιατί αυτός που προώθησες δε φτάνει σε ένα γύρο να απενεργοποιήσει το επόμενο node). Όπως και στην άλλη αποστολή που είδα, στο ufo, πολύ και άχρηστη άμυνα. Εδώ μάλιστα που η δομή απαιτεί επίθεση, τα τυφλά overwatch είναι αυτοκτονία. Αχρηστεύω τον sniper που τον έχω τόσο μακρυά, και στην ουσία τους υπόλοιπους θα πρέπει να τους πηγαίνω κόντα ο ένας στον άλλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Μέλος Super Moderators Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Οι sniper σε τέτοιου είδους αποστολές έχουν περιορισμένη χρησιμότητα (χωρίς squadsight είναι ακόμη μεγαλύτερο το πρόβλημα, καλύτερος είναι ένας rookie). Εξακριβωμένο δεν ξέρω αν είναι ποιος βγαίνει και πότε, αλλά εφόσον ο πιο προωθημένος (για συντομία point) δεν βλέπει αντίπαλο, δεν υπάρχει λόγος σε επιθετική αποστολή να βάζεις τρεις πίσω του σε overwatch. Αυτές οι αποστολές, θέλουν (ακόμη περισσότερο από ό,τι εκεί όπου δεν υπάρχει πίεση χρόνου) "λελογισμένο ρίσκο". Το ραντάρ σου δείχνει κάποιες θέσεις nodes. Διάλεξε την πιο πυκνή διάταξη για αρχή και κινήσου προς τα εκεί. Ο assault είναι μάνα για αυτές τις αποστολές, γιατί μπορεί σε dash να απενεργοποιήσει βόμβα (με χρήση του hit&run). Άρα, πρέπει να παίξει στη φυσική του θέση, point. Μια λύση (αλλά όχι πανάκεια) είναι το τιμημένο "τοίχο-τοίχο". Με το που εντοπίζεις τη βόμβα (πριν τη "δουν" ακόμη, φαίνεται) κινείσαι προς τα εκεί. Στόχος είναι σε κάθε γύρο (τουλάχιστον στους πρώτους 3-4) να απενεργοποιείς και node, ώστε να έχεις περιθώριο τακτικών ελιγμών όταν βγουν οι αντίπαλοι. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hurin Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 Καλά νέα! Το Enemy Within είναι κατά πάσα πιθανότητα expansion, καθώς στο steam προστέθηκαν 30 achievements!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 Αντε επιτέλους! Τόσο καιρό το περιμέναμε γμτ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 8 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2013 Τί εννοείς τόσο καιρό; Την περασμένη εβδομάδα είπαν ότι θα το ανακοινώσουν επίσημα στις 21/8. Ήτοι θα περιμένουμε κανά 3-4μηνο για να βγει. Επίσης δεν αφήνουν πληροφορίες για τα achievement, με αποτέλεσμα να είναι "XCOM: Achievement Unknown" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Μέλος Super Moderators Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2013 Κάποια στιγμή πρέπει να παίξω και το impossible να μαζέψω τα τελευταία single-player achievements (Our Finest Hour, Continental Fellow, Hunter/Killer, Lone Wolf, Xavier και Ain't no Cavalry Coming -που ήμουν σίγουρος πως στο run που τελείωσα τώρα το είχα πάρει, αλλά τζίφος...) Και να μη χάσω ούτε 1 χώρα, αλλά θέλει και τύχη αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 21 Αυγούστου 2013 Moderators Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2013 XCOM: Enemy Within announced – a huge expansion to Enemy Unknown The rumours were true. While manually cranking the website in preparation for the coming day’s news, a mysterious and silhouetted figure appeared on the screen. “Commander…” he began, before I pointed out he probably had the wrong computer. “Well, I’m here now,” he shrugged, clearly invested in the moment, “so I may as well tell you that XCOM: Enemy Within has been announced.” A strange way to start the morning, but it’s hard to complain when the result is a giant expansion to the excellent XCOM: Enemy Unknown. It will add new units, enemies, maps, weapons, equipment, and features. And a robotic exoskeleton. A second transmission is coming through: A here’s the feature debrief: “New Soldier Abilities: Research a new alien technology to advance the capabilities of operatives: “Gene Mods: Construct the Genetics Lab to physically enhance operatives’ abilities, including augmentations to the chest, brain, eyes, skin and legs. “MECs: Build the Cybernetics Lab to enable the construction of the new Mechanized Exoskeletal Cybersuit, or MEC. The new MEC Trooper class has specialized abilities and each suit can be upgraded with new weapons including the flamethrower, grenade launcher and more. “New Weapons and Equipment: Give operatives an extra tactical edge with new projects from the engineering team in the Foundry; “New Enemy Threats: Adopt new tactics to counter the threats from a host of new enemies, including the Mechtoid; “New Strategic Resource: A valuable new alien resource, known as Meld, has been discovered. Secure it on the battlefield and use it carefully back at base to unlock new research and upgrades; “New Tactical Challenges and Maps: Face new tactical challenges, on nearly 50% more maps; “New Multiplayer Maps, Units and Abilities: Create custom squad from a wider array of options and dominate opponents in intense, one-on-one, turn-based matches.” An attached note says “burn after reading”. Wait, no! Don’t set fire to your monitor. Just copy everything down onto a piece of paper, read it, and burn that. Tactics, see? We’ll have more soon, including a big feature in the next issue of the magazine. XCOM: Enemy Within is due out November 12th. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 21 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2013 Φοβερό νέο! Οτι περιμέναμε δλδ επιτέλους μας έρχεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα