Προς το περιεχόμενο

XCOM: Enemy Unknown


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειναι αρικτα συνδεδεμενο με το Will. Οσο υψηλοτερο will τοσο υψηλοτερες πιθανοτητες. Εγω εβαλα μεσα 3 στρατιωτες με πανω απο 75 will και μου βγηκαν και οι 3 gifted. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

To υποψιαζόμουν, αλλά δε με βολεύει καθόλου: δε με παίρνει να αφήσω δέκα μέρες εκτός τους καλύτερούς μου και δυστυχώς έχω τόσες απώλειες που δεν περισσεύουν έμπειροι.

 

Έχω κάτι squadies 50ρηδες (που σημαίνει πως σε colonel έχουν ελπίδες για πολύ σοβαρό will) αλλά το θέμα είναι πώς τους ανεβάζεις με elites, sectoid commanders, cyberdisks και αυτά τα άτιμα τα sectopods να κυκλοφορούν...

 

Δεν πειράζει, αυτά είναι τα ωραία του παιχνιδιού. Ευχαριστώ για την απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεις απλα να αντικαθιστας εναν εναν τους δυνατους σου στρατιωτες με hover weapons platform μεχρι να τελειωσει η εκπαιδευση. Δεν ειναι αναγκη να τους χωσεις ολους μεσα την ιδια στιγμη. Στειλε πρωτα heavy class, μετα Assault και τελος support. Ο sniper ετσι και αλλιως δεν τις χρειαζεται τις δυναμεις αυτες. Ειναι απο μονος του phsychic (squadsight). Με τον ιδιο τροπο μπορεις να αντικαθιστας εναν δυνατο σου στρατιωτη με εναν squadie μεχρι να γινει και αυτος colonel. Στην αρχη το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να τους φορτωνεις με grenades ετσι ωστε να εχουν πιθανοτητες επιτυχιας στο να παρουν experience. Plasma grenades + drone kill = αρκετο experience για καθε low ranking στρατιωτη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Σίγουρα δε θα έστελνα 3 έμπειρους ταυτόχρονα, αλλά αυτή τη στιγμή έχω μόνο μία colonel, έναν major, δύο captain και μία sergeant. Δύο 80+ will, η colonel τερμάτισε στο 78 και όπως σωστά λες δε βοηθάει να την έχεις psionic, και μετά έχω έναν 66αρη και... το χάος.

 

Σε άλλα campaigns είχα πολλές flawless αποστολές, αυτή τη φορά δε μου βγήκαν στην αρχή και πλέον είναι ζόρια τα πράγματα. Έχει ενδιαφέρον όμως :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι αληθεια οτι απο τη στιγμη που ξεκλειδωνεις τις phsychic δυναμεις οτι γινονται και απαραιτητες. Το 60 will νομιζω ειναι το minimum που μπορει να εχει καποιος προκειμενου να γινει gifted, το προβλημα ερχεται στο ποσο ειναι το ταβανι του. Θυμαμαι την τελευταια φορα που επαιξα ειχα μια γκομενα support που απο μονη της ειχε 105 will και φυσικα αυτο το ανεβασα στη στρατοσφαιρα με το αναλογο armor και helmet. Μπορουσε με σχετικα μεγαλη επιτυχια να κανει mind control ethereals. Αυτο που καταλαβα παντως ειναι οτι τους χαμηλους σε will στρατιωτες να τους μαθαινεις αμυντικες δυναμεις αφου δεν εχουν σχεση με το ποσο μεγαλο will εχεις. Με αυτον τον τροπο γινονται το ιδιο χρησιμοι με τους υψηλους will στρατιωτες. 

 

Δεν ειναι αναγκη να χωσεις μεσα επιπεδου colonel στρατιωτες για gifted χαρακτηριστικα. Μπορεις να βαλεις και squadies (εφοσον εχουν το 60 will minimoum) και πιστεψε με αυτο θα βοηθησει τον squadie να ανεβαζει επιπεδα σαν πουστης αφου το mind flay (ή οπως αλλιως λεγεται) εχει σχεδον παντα 100% επιτυχια. Την παραπανω support μου ετσι ακριβως την εφτιαξα, σαν squadie και απλα εβαλα στην ακρη μετα τον colonel support μου για χαρη της. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Απίστευτο παιχνίδι. Ερώτηση κρίσεως: 2 χώρας μου βγήκανε από την συμμαχία (Αγγλία και Αυστραλία)

 

Υπάρχει περίπτωση να τις φέρω πίσω;;

 

Δεν μπορούσα να κάνω κάτι. έχω μόνο 3 δορυφόρους (ΗΠΑ - Ρωσσία - Νιγηρία) και κάθε φορά μπορώ να είμαι σε 1 μόνο σημείο στις απαγωγές :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν φεύγει κάποιος αποχωρεί για πάντα και μένεις με αυτούς που έχεις Είναι γενικά δύσκολο να τελείωσεις το game χωρίς αν σου έχει φύγει κάποιος,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Η κατασκευή δορυφόρων και satellite links είναι πολύ απλά η νο. 1 πρωτεραιότητα. Άρα, ο στόχος των engineers θέλει προσεκτική παρακολούθηση.

 

Τον πρώτο μήνα 2, το δεύτερο 3, τον τρίτο 3 και ανάλογα με την εξέλιξη της τεχνολογίας και κάποιες άλλες παραμέτρους, τον τέταρτο 4 ή και 6 -είναι εφικτός στόχος. Ακόμη και με 2/3/3/3 στο τετράμηνο αυτό σημαίνει ότι καλύπτονται πλήρως 11/16 χώρες, δηλαδή τουλάχιστον 3 ολόκληρες ζώνες και υπό προϋποθέσεις ακόμη περισσότερες.

 

Οι απαγωγές είναι γεγονός ότι κάποια στιγμή φαντάζουν ανυπέρβλητο εμπόδιο. Βασικό είναι να θυμόμαστε ότι ζώνη (Ευρώπη, Β. Αμερική, Ν. Αμερική. Αφρική, Ασία) η οποία καλύπτεται πλήρως από δορυφόρους δεν κινδυνεύει από abduction missions. Όχι πως δεν υπάρχουν άλλοι κίνδυνοι (στο τελευταίο παιχνίδι έχασα την Αργεντινή γιατί πριν προλάβω να αναβαθμίσω τα αναχαιτιστικά μου σε επαρκές σημείο μου έσκασε πολύ μεγάλο UFO -και τα δύο επόμενα ήταν medium... ατυχία, αλλά υπάρχει και αυτή η παράμετρος).

 

Επίσης, δεν είναι όλες οι ζώνες ίσης αξίας (οικονομικά αλλά και σε επίπεδο bonus που προσφέρουν) τουλάχιστον -αναφέρομαι στο παιχνίδι όταν δεν ενεργοποιείται η δυνατότητα τυχαιοποίησης της οικονομικής συμμετοχής κάθε χώρας που υπάρχει στο Second Wave.

 

Για μένα B. Aμερική και Αφρική είναι οι δύο μεγάλες προτεραιότητες στην αρχή, με την Ασία οριακά τρίτη αλλά καμιά φορά δεν "έρχονται" οι αποστολές όπως τις θέλεις/χρειάζεσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βγήκε στο steam summer sale, 


9,99 ευρώ


 


ΚΑΜΙΑ δικαιολογία πλέον!!!


μέχρι τώρα το έπαιζα σπασμένο, μόλις το αγόρασα για μένα ΚΑΙ το έκανα και δώρο σε ένα φίλο...


 


 


έτσι γιατί οι καλές εκπτώσεις μου μαλακώνουν την καρδιά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάλευα όλη μέρα σήμερα να βγάλω το achievement "Lone Wolf", όπου σε classic ή impossible πρέπει να βγάλεις ufo crash με μόνο έναν στρατιώτη. Τις τελευταίες 2 ώρες προσπαθούσα να "φάω" τον τελευταίο Outsider, και ορίστε ένα μικρό δείγμα της ανυπόφορης δυσκολίας του παιχνιδιού:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, ένα μίνι-στατιστικό σε Normal επίπεδο δυσκολίας:

 

XCOM  (60/98)61% εύστοχες με (10/60) 17% critical

ΑLΙΕΝ  (17/35)49% εύστοχες με (4/17) 24% critical

Μίνι-στατιστικό σε Ironman:

 

XCOM   (25/40)63% εύστοχες με (8/25) 32% critical και 36 kills

ALIEN   (9/30)  30% εύστοχες με (6/9)    67% critical και 6 kills

 

Καλά που δεν είναι πιο εύστοχοι...

 

EDIT

 

Άκυρο το στατιστικό, όλη τη δουλειά την έβγαζε ο sniper με 12 kills και εκπληκτικό accuracy.

Νέο game, νέα στατιστικά

 

XCOM    (43/83)52% εύστοχες με (10/43) 23% critical και 10 kills

ΑLIEN    (22/52)42% εύστοχες με (10/22) 46% critical και 53 kills

 

Δυστυχώς μόνο να γκρινιάζω μπορώ, το παιχνίδι σε πιάνει από τα μούτρα, είναι τέρμα άδικο με τους alien να έχουν πολλά πλεονεκτήματα (ευστοχία, critical, όπλα, υπεράριθμοί, σου έρχονται από τον ουρανό στη μέση της ομάδας και μπαίνουν και σε overwatch), τα λεφτά ελάχιστα και αδυνατώ να συγκροτήσω ομάδα με τόσους νεκρούς και τραυματίες.

 

Εσείς όταν ξεκινάτε, ποιά είναι τα πρώτα βήματα σας όσον αφορα τη βάση-facilities-research?

Επεξ/σία από hurin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Λοιπόν, μερικές σκέψεις:

 

Το βασικό είναι οι δορυφόροι και τα sat uplinks. Επομένως, βαρύτητα στους engineers. Θέλεις αρχές 2ου μήνα 10 για να φτιάξεις uplink και να ανεβάσεις 3 δορυφόρους (2+ γειτνίαση ). Δηλαδή, 1ος και 2ος μήνας, 5 δορυφόροι.

 

Τους δορυφόρους πάντα τους ανεβάζουμε τέλος του μήνα, ώστε να ξέρουμε πού είναι απαραίτητοι για να μη χάσουμε χώρα.

 

Με πέντε δορυφόρους, μπορείς να καλύψεις σίγουρα μία ολόκληρη ζώνη. Αυτό σημαίνει ότι η ζώνη αυτή δεν θα έχει πια alien abductions και επομένως κινδυνεύει -σχετικά- λιγότερο. Μια χρήσιμη στρατηγική είναι να πάς για ΗΠΑ-Καναδά (καλά χρήματα + έκπτωση στην αεροπορική κάλυψη) και Αφρική (αξιοπρεπή χρήματα +30% στα έσοδα, τεράστιο πλεονέκτημα). Αν το πετύχεις αυτό στο δίμηνο, έχεις εξαιρετική βάση για να προχωρήσεις.

 

Στην αρχή, που δεν θα έχεις θέμα πανικού (1ο μήνα) πάρε τους engineers στο abduction, οπότε 2ο μήνα χτίζεις uplink και πας στους 5 δορυφόρους. Βγάζοντας άλλους 3 δορυφόρους και uplink στο 3ο μήνα, καλύπτεις τις μισές χώρες.

 

Αν πρέπει να θυσιάζεις μια ζώνη, ας είναι η Νότια Αμερική. Δίνει το λιγότερο σημαντικό πλεονέκτημα.

 

Θέλεις scope για το sniper (συνήθως δίνω και στο Heavy) και vest για τον assault για να τους ξετρυπώνει. Με full cover + hunker down πάει στο 80% άμυνα. Απέφυγε να σου κάνουν flank, είναι θάνατος, ειδικά απέναντι στα light plasma rifles (thin men, outsider) που έχουν στο base accuracy +10%. 

 

Τα στατιστικά που δίνεις θα ήταν περισσότερο χρήσιμα αν έλεγες σε πόσες αποστολές έχουν προκύψει. Χοντρικά, πόσες φορές τους αφήνεις να σου ρίχνουν; Πάνω από 2-3 (βαριά) στην αρχή είναι πρόβλημα. Τα 10 και 53 kills που γράφεις, είναι σίγουρα σωστά; Μήπως το εννοείς ανάποδα; 53 απώλεις, με 15 το στρατιώτη, θες 735κ + τους 4 αρχικούς.

 

Τα δύο σπουδαιότερα στοιχεία στους στρατιώτες σου στην αρχή θα έλεγα πως είναι το squadsight και το lightning reflexes, ειδικά με το δεύτερο αλλάζει το παιχνίδι.

 

Κράτα το sniper ζωντανό και προσπάθησε να ανεβάζεις τον assault. Όμως, μην παίζεις αφύσικα για να τους δώσεις kills, δηλαδή μην τους εκθέτεις σε κίνδυνο από βιασύνη. Και, ό,τι κι αν κάνεις, μην ενεργοποιείς πάνω από 1 ομάδα αντιπάλων τη φορά. Δεν είναι πάντοτε εφικτό.

 

Εκτός από τον point σου, αν δεν τους βλέπουν τους άλλους δικούς σου, βάλε overwatch, ποτέ δεν ξέρεις. Προκάλεσέ τους να ρίξουν με χαμηλές πιθανότητες (και με hunker down χωρίς critical) και μετά χτύπα με το sniper και squadsight. Και μη διστάσεις να υποχωρήσεις, αν έχεις καλύτερη κάλυψη πιο πίσω.

 

Υπόψη, τα στατιστικά των αντιπάλων κάνουν άλμα από το normal στο classic, καμία σχέση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, ανάποδα τα έχω γράψει. Τώρα οι αποστολές πρέπει να είναι γύρω 5-6.

Ξεκίνησα από Νότιο Αμερική, έφτιαξα τον 1ο δορυφόρο και ξέμεινα από λεφτά. Με πετσοκόβουν κανονικά, σε 2 αποστολές έχασα και τους 4 στρατιώτες μου και απλά συνεχίζω όσο αντέξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...