Προς το περιεχόμενο

XCOM: Enemy Unknown


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

XCOM: Enemy Unknown Warspace Extension mod rebalances darn near everything

Αν θέλετε να δοκιμάσετε κάτι λίγο διαφορετικό.

 

Τα δυο αυτά είναι must have imho

The Arc Thrower now goes in the pistol slot.

Panicking soldiers no longer shoots their teammates.

 

Ενώ αυτά (αν ισχύουν και για τους alien ακόμα περισσότερο) δίνουν ρεαλιστικότερα tactics και άρα είναι θετικά χαρακτηριστικά

Heavy armors provide two item slots.

Light armors provide only one slot.Carapace reduces mobility by one square. Titan and Archangel reduces mobility by two squares. All Light armors increases mobility by three squares..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, αυτό το squad sight των snipers πώς δουλεύει; Ενώ υπάρχει αντίπαλος που να είναι στο line of sight κάποιου από την ομάδα, ο sniper με το εν λόγω skill δεν βλέπει την τύφλα του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως πρέπει να είναι και πραγματοποιήσιμη η βολή για να το δει. Εννοώ, να μην παρεμβάλλεται κάποιο κτίριο ή εμπόδιο, να είναι μεν μακριά αλλά σε μια ευθεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το skill δε δουλεύει σαν tracking beacon για σφαίρες. Πρέπει να είναι και σε μία λογική γωνία και ο sniper. Απλά σκέψου το σαν αναβάθμιση του δικού του line of sight. Δε σημαίνει ότι έμαθε να βλέπει μέσα από τοίχους κλπ. Που μεταξύ μας είναι λίγο χαζό αφού θεωρητικά ακόμα και σήμερα κάποιες από τις καραμπίνες μπορούν να διαπεράσουν τοίχους κλπ. Οπότε θα μπορούσε να δουλεύει έτσι αλλά θα έσπαγε το παιχνίδι τελείως. Ήδη σαν class είναι overpowered ώρες ώρες. Ειδικά σε flyers δε νιώθει μιας και τους έχει one shot και μπορεί να βαράει ασταμάτητα με το In the Zone. Παρακάτω δίνω και μία παράθεση του ability.

In the Zone Targets without Cover, or Flanked targets, may be attacked once per turn by the sniper without s/he expending an action.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το τελείωσα χθες σε normal. σίγουρα θα ξεκινήσω και νέο playthrough κάποια στιγμή σύντομα.

 

πάντως δεν ξέρω αν ήταν η χθεσινή μου διάθεση ή όχι, αλλά..

 

η τελική μάχη στο Temple Ship δεν με ενθουσίασε και ιδιαίτερα, αν και είχα και μία απώλεια κατά την διάρκεια της

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά εγώ πάω από το κακό στο χειρότερο και μάλλον η πρώτη μου απόπειρα θα καταλήξει σε πλήρη κατάληψη της γης από τους εξωγήινους :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ρε σεις, δεν περίμενα φυσικά οι σφαίρες να στρίβουν και στις γωνίες όπως στο wanted, αλλά έχω την αίσθηση πως δεν λείτουργεί και με μεγάλη συνέπεια. Όπως και να έχει, δεν το βρίσκω και εξαιρετικά χρήσιμο ( άσε που επιλέγοντάς το χάνεις και το άλλο υπερ-πολύτιμο skill που σου επιτρέπει να κινείσαι και να πυροβολείς στον ίδιο γύρο) και από την στιγμή που ο αμερικανός που του είχα δώσει το skill πέθανε υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, δεν θα το ξαναεπιλέξω...

 

@fuido

 

H τελική μάχη και εμένα μου φάνηκε υπερβολικά εύκολη. Πήγα με τέσσερεις colonels και δύο SHIVs και καθόλη τη διάρκεια του παιχνιδιού δεν πρέπει να αστόχησα πάνω από 5 φορές, το πέρασα δια περιπάτου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το βίντεο έχει μπει από την Τετάρτη κλασσικά, αλλά το είδα τώρα, οπόοοοτε:

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/6468-XCOM-Enemy-Unknown

 

(από τα πιο καλά του Yahtzee τελευταία νομίζω :P)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ρε σεις, δεν περίμενα φυσικά οι σφαίρες να στρίβουν και στις γωνίες όπως στο wanted, αλλά έχω την αίσθηση πως δεν λείτουργεί και με μεγάλη συνέπεια. Όπως και να έχει, δεν το βρίσκω και εξαιρετικά χρήσιμο ( άσε που επιλέγοντάς το χάνεις και το άλλο υπερ-πολύτιμο skill που σου επιτρέπει να κινείσαι και να πυροβολείς στον ίδιο γύρο) και από την στιγμή που ο αμερικανός που του είχα δώσει το skill πέθανε υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, δεν θα το ξαναεπιλέξω...

 

@fuido

 

H τελική μάχη και εμένα μου φάνηκε υπερβολικά εύκολη. Πήγα με τέσσερεις colonels και δύο SHIVs και καθόλη τη διάρκεια του παιχνιδιού δεν πρέπει να αστόχησα πάνω από 5 φορές, το πέρασα δια περιπάτου.

 

 

προσωπικά στον sniper δε θέλεις να έχεις μειωμένο aim. και χάνει πολύ aim για να μπορεί να κινείται και να βαράει. προτιμώ να τον έχω κάπου ψηλά και μακρυά παρά να χάνω βολές. Επίσης αργότερα με laser και plasma βαράει πολύ πιο μακρυά.

 

Όσο για τις σφαίρες αλά... wanted ο heavy μπορεί να κάνει update το rocket launcher ώστε να βαράει πίσω από γωνίες ή πάνω από τοίχους. (Δε κατάφερα όμως να το βρώ ποτέ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

sniper+ψηλά+plasma+in the zone= god mode!

 

έχω μια τύπισσα στην ομάδα και απλά σπέρνει!

πρέπει να κοντεύει τα 100 kills

 

ακριβώς αυτό που έλεγα. μετά που ξεκλειδώσεις το In the Zone ο sniper γίνεται uber

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...