Προς το περιεχόμενο

XCOM: Enemy Unknown


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 959
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Όχι, το είχα ρωτήσει κι εγώ αυτό, με την ελπίδα πως κάτι θα μπορούσε να γίνει, όμως κάθε απώλεια χώρας είναι αμετάκλητη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Lone Wolf βγαίνει είτε μόνο την στιγμή που έχεις τεχνολογική υπεροχή ενάντια στους εχθρούς (Skeleton/Lasers), είτε όταν έχεις έναν Psi με ability να "πιάνει" εχθρούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνίδι τα σπάει και επειδή η πολύχρονη αναμονή του τελικώς άξιζε, αποφάσισα να το αγοράσω.

 

Αυτό το λέω για αυτούς που λένε ότι η πειρατεία καταστρέφει την αγορά. Για άλλη μια φορά, επιβεβαιώνεται το αντίθετο. Αφού το δοκίμασα πρώτα, το αγόρασα μιας και τα αξίζει τα λεφτά του και η καλή δουλειά των προγραμματιστών και της εταιρίας, πρέπει να αμειφθεί.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

To Wet Work το έχω. Τα υπόλοιπα όχι.

 

Άντε πέντε ώρες ακόμη. Δε βλέπω να κλείνει καλά ο μήνας, αλλά τουλάχιστον είμαι ήσυχος ότι στις μάχες έκανα ό,τι μπορούσα.

 

Ανάθεμα τα abductions...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Βαγγέλας ο Κακαράντζουλας v2.0, colonel support είναι και

 

 

Αν δεν ξέρεις τι είναι το gift στο παιχνίδι μη συνεχίσεις!

 

psi soldier παρακαλώ!

 

Καλά τρομερό το ότι παίρνεις και εσύ psi abilities? Δεν το ήξερα και πορωθηκα. :D Μόνο με το Mindflay έχω ξεκληρίσει πολύ πράγμα.

Σήμερα όταν γυρίσω από δουλειά θα στείλω και στρατιώτη στο μηχάνημα αυτό.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως η ομάδα μου έχει εδραιωθεί με 3 snipers, 2 support και έναν Heavy με τη δυναμική του Suppression. Ακόμα και στις μάχες μέσα σε διαστημόπλοια, σε κλειστούς χώρους δηλαδή ανταπεξέρχονται περίφημα.

 

Η μεγαλύτερη δυσκολία αντιμετωπίζεται σε terror καταστάσεις όπου πρέπει να κινηθώ γρήγορα για να σώσω όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες. Συνώνυμο της γοργής ανάπτυξης στο πεδίο της μάχης είναι οι επιπόλαιοι τραυματισμοί απο κατάληψη μη στρατηγικών θέσεων.

 

Αξίζει τα χρήματα του! Μια δοκιμή θα σας πείσει.

 

Apoll, η ενεργοποίηση του Mod που έκανες ισχύει και για το Impossible επίπεδο δυσκολίας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς assault? Και πως κάνεις reckon? Γενικά ο sniper ακόμα και με το talent που μπορείς να κινηθείς και να κάνεις shot-action στον ίδιο γύρο δεν είναι τόσο καλό. Γιατί, καταρχήν, χαραμίζεις το double-tap. Έτσι όπως το βλέπω εγώ τον sniper τον έχεις πίσω και ψηλά και θερίζει σε κάθε γύρο. Αν τον κουνάς συνέχεια χάνει πάρα πολύ. Ο assault από την άλλη είναι ακριβώς αυτό, εξού και basic talent το run & gun. Ανάλογα αν θα τον κάνεις και πιο "melee" ή ranged έχει και περισσότερο mobility.

Εγώ πάω 2 assault, 2 support, 1 heavy, 1 sniper. Και ανεβάζω και έναν sniper με τα mobility talents για spaceships.

H sniper που έχω τώρα (Κινέζα, Tsu Lee :D) θερίζει. Και για να χρησιμοποιείσω Snoob-ια ορολογία: θερίστρια του Πεκίνου. Αλλά πίσω και ψηλά και να μην κουνιέται.

 

 

Όντως πάντως από τις καλύτερες αγορές. Αξίζει τα 38Ε και με το παραπάνω. Και πρέπει να πήγε και πάρα πολύ καλά σε πωλήσεις οπότε αναμένουμε και κάποιο sequel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Όντως πάντως από τις καλύτερες αγορές. Αξίζει τα 38Ε και με το παραπάνω. Και πρέπει να πήγε και πάρα πολύ καλά σε πωλήσεις οπότε αναμένουμε και κάποιο sequel.

 

X-Com: Enemy Known

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις το ξεκίνησα και εγώ. Πολύ καλό ρε παιδιά αν και να πω την αλήθεια στις πρώτες αποστολές και μου έχουν φύγει ήδη τέσσερεις από τους στρατιώτες μου και δυστυχώς οι δύο Ελληνίδες που είχα :P

Να και η πρώτη θρυλική ομάδα αν και οι μισοί έχουν μπει ήδη στο hall of fame

 

200510screenshots201210.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Apoll, η ενεργοποίηση του Mod που έκανες ισχύει και για το Impossible επίπεδο δυσκολίας;

 

Ναι, δουλεύει και σε Impossible, αλλά εκεί οι εχθροί είναι σχεδόν διπλάσιοι ανά μάχη. Με 3-4 ανά spawn συνήθως κολητά.

 

Έπεσα πάνω σε 2 spawn κολητά, που ήταν 8 (2 χ 4) sectoid σύνολο για 1η αποστολή. Δεν βγαίνει με τίποτα, μόνο με χειροβομβίδες, και θες 2 από δαύτες για να τους φας. Και μετά από 3 restart την αποστολή (μιας και είναι η πρώτη, δεν σε αφήνει να την χάσεις) εγκατέλειψα το campaign .

 

Σε impossible το παιχνίδι αλλάζει δραματικά προς το πιο δύσκολο. Και με ανοιχτά τα πάντα στο Second Wave είναι ακατόρθωτο. Ήδη σε classic με 2ο Second Wave ανοιχτό, και τα πράγματα είναι σκούρα γενικώς.

 

Μιας και η τεχνολογία θέλει πολλαπλάσιο χρόνο για να γίνει, οι δορυφόροι είναι πανάκριβοι, και προβλέπω να γίνεται χαμός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...