Προς το περιεχόμενο

XCOM: Enemy Unknown


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ε τον κοτσι. Ωραίος, εμένα άμα τον παίξω κ με πλησιάσει χρυσαλιδα ούτε κοκαλάκι δεν αφήνει.

 

Επιτέλους σήμερα μπήκε μια τάξη. Έχω σχεδόν πλήρη κάλυψη με δορυφόρους κ οι πιο πολλές χώρες σε 1-2 πανικό. Και έχω επιτέλους και μια οικονομική άνεση.

 

Γενικά για interceptors τι αξίζει?? Να φτιάξω τα απλά και να τους βάλω τούμπανα κανόνια? Η τα άλλα που φτιάχνει το engineering?

 

Επίσης το shiv πάει σε θέση στρατιώτη ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε τον κοτσι. Ωραίος, εμένα άμα τον παίξω κ με πλησιάσει χρυσαλιδα ούτε κοκαλάκι δεν αφήνει.

 

Επιτέλους σήμερα μπήκε μια τάξη. Έχω σχεδόν πλήρη κάλυψη με δορυφόρους κ οι πιο πολλές χώρες σε 1-2 πανικό. Και έχω επιτέλους και μια οικονομική άνεση.

 

Γενικά για interceptors τι αξίζει?? Να φτιάξω τα απλά και να τους βάλω τούμπανα κανόνια? Η τα άλλα που φτιάχνει το engineering?

 

Επίσης το shiv πάει σε θέση στρατιώτη ?

 

Laser κανόνια στα αεροπλάνα. Μέχρι να ανακαλύψεις το EMP (μέχρι τότε θα έχεις Firestorm). Βάλε και το αναλώσιμο που αποφεύγουν δύο βολές. Και είσαι ΟΚ.

 

Με αυτό το setup ρίχνεις Large άνετα. Φυσικά και χρησιμοποιείς το EMP όταν έχεις Plasma όπλα και Titan πανοπλίες.

 

 

@skiabox, δορυφόρο και αναχαιτιστικά έχεις στην περιοχή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αυτό με το δορυφόρο είναι τσεκαρισμένο; (όχι πως το αμφισβητώ, απλά για να ξέρω πού θα διαθέσω δύο πολύτιμα κομμάτια που ετοιμάζονται).

 

Και επίσης, αυτό που ρωτάει ο Apoll τον skiabox, η Ιαπωνια (που είναι η "βάση" της Ασίας, αν την επιλέξεις εκεί πάει η βάση σου) είχε δορυφόρο και αναχαιτιστικά;

 

Πόρωση λαίμαι. Άντε 8 ωρίτσες μείνανε :Ρ Καλημέρα σε όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα και σε εσένα Snoob :)

 

Ναι Snoob. Η Βραζιλία ήταν κόκκινη για δύο μήνες. Συνήθως ακόμα και μία μέρα να είναι (όπως η Ιαπωνία) μέχρι την αναφορά, την κοπανάνε.

Μου έριξε τρεις απανωτές Terror στην Βραζιλία όμως μετά τον δεύτερο μήνα, αλλά γύρισε στο 1!!!!

Τρομερές μάχες εκεί, μιας και οι 15-17 εχθροί, είναι όλοι Chrysalidsκαι Disks. Και ναι πάτησα τον λόγο μου, και έριξα με 2 ρουκέτες.

Δεν έβγαινε διαφορετικά. Στις 2 φάσεις που τις χρειάστηκα, ήταν 1 δισκος, και 4 Chrysalidsμαζεμένα έτοιμα να καθαρίσουν την ομάδα. Επίσης δεν έχασα κάτι artefacts γιατί ούτε οι Chrysalids αλλά ούτε και οι Δισκοι ρίχνουν κάτι εκτός από πτώμα που δεν επιρεάζεται.

Η πλάκα είναι, σκάει η ρουκέτα, κάνει ζημιά, και σκάνε τα τρία τανκς που είχαν πάρει φωτία (αυτός ο χάρτης ήταν με τα τανκς βγήκε δύο φορές), και έφαγαν ότι είχε απομείνει από την ζημιά της ρουκέτας.

Επεξ/σία από Apoll
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα!

 

Να πω ότι χτες άρχισα να χρησιμοποιω και το arc πιο πολύ και πηρα καλα οπλα χωρις να χαλασω λεφτα οπότε εξισσοροπησα το οικονομικά μου.

 

Καλά χτες κατεβαίνω σε μια abduction και κάνω ένα dash για να κάνω flank κάτι χοντρούς και ανακαλύπτω άλλους 3 χοντρούς και ένα τρελαμένο χοντρό (berserker) και μου ρίχνουν την 2η καλύτερη assault σε critical condition (την 1η μου τη φάγανε στη προηγούμενη αποστολή, πολύ στεναχώρια... Ιταλίδα ονόματι Diana Morenni, 14 missions, από στραβάδι την ήξερα) , πάω τον νέο support μου δίπλα, grenade, πάρτον κάτω κ αυτόν. Έχω αρχίσει να τρελαίνομαι σε σημείο που σκέφτομαι να κάνω load αφού είμαι -2 και με 8 χοντρούς γύρω μου. Και σκέφτομαι, άσε να το πάω κανονικά και ότι βγει, και κατάφερα να τους κάνω stabilize και τους 2 και να φάω και ότι άλλο υπήρχε χωρίς να χάσω κανέναν. Πορώθηκα :D Το debriefing θύμιζε καρτέλα ασθενών στο ΚΑΤ βέβαια...

 

Το emp γιατί μόνο με plasma και titan? Τα άλλα τρώνε κανένα penalty?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται από το laptop, αλλά δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις. Αν έχει discrete κάρτα γραφικών πρέπει να το παίζει. Μπορείς να δοκιμάσεις και το demo για να σαι σίγουρος βέβαια

 

Τα requirements:

 

Minimum Requirements

OS: Windows Vista

Software: Steam Client

Processor: 2 GHz Dual Core

Memory: 2 GB RAM

Hard Drive: 20 GB free

Video Memory: 256 MB

Video Card: NVIDIA GeForce 8600 GT/ATI Radeon HD 2600 XT or greater

Sound Card: DirectX Compatible

 

Recommended Requirements

OS: Windows 7

Processor: 2 GHz Dual Core (Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or Athlon X2 2.7 GHz)

Memory: 4 GB RAM

Hard Drive: 20 GB free

Video Memory: 512+ MB

Video Card: NVIDIA GeForce 9000 series/ATI Radeon HD 3000 series or greater

Sound Card: DirectX Compatible

 

 

Τώρα που το είπες συνειδητοποίησα ότι μάλλον το παίζει και το laptop μου. Πωωω καλά, οπότε θα το 'χουμε και σε διακοπές. Καλό κάψιμο... Είχαμε το civ τώρα θα 'χουμε και XCOM. B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

XCOM: Enemy Unknown mod enables “Second Wave” advanced campaign options

 

 

When helplessly watching your squad of veterans get disemboweled for the umpteenth time feels like a dull affair in XCOM: Enemy Unknown, it’s time for a psi-blast of extra variety with Second Wave. First scoped by hawk-eyed gamers on the Nexus modding network forums, Second Wave was a planned feature by Firaxis to furnish extra gameplay options and tweaks for commanders starting a new single-player campaign after completing it once. And most of it is recoverable.

Former Community Manager “2K Greg” revealed Firaxis’ intent to implement the extra bay of options, but time constraints caused the feature to be scrapped. The majority of Second Wave’s files remain intact within XCOM, however, and a salvo of INI and profile tweaks — all packaged neatly in a handy walkthrough over at XCOM’s Nexus hub — enables (mostly working) toggles for various mutations to weapon performance, soldier stats, and even guaranteeing critical hits while flanking.

Here’s the full list of options Second Wave provides:

  • Damage Roulette: Weapons have a much wider range of damage
  • New Economy: The funding offered by individual council members is randomized
  • Not Created Equally: Rookies will have random starting stats
  • Hidden Potential: As a soldier is promoted, his or her stats increase randomly
  • (Bugged) Red Fog: Any wounds taken in combat will degrade a soldier’s stats for that mission
  • Absolutely Critical: A flanking shot guarantees a critical hit
  • The Greater Good: The secret of psionics can only be learned from interrogating a psionic alien
  • (Bugged) Marathon: The game takes considerably longer to complete
  • Results Driven: A country offers less funding as its panic level increases
  • High Stakes: The rewards granted for stopping alien abductions are randomized
  • Diminishing Returns: The cost of satellites increases per construction
  • The Blitz: Aliens target a larger set of cities during abduction attacks
  • More Than Human: The psionic gift is extremely rare
 

Απ' ότι φαίνεται, όσο το ψάχνει ο κόσμος το παιχνίδι και στα αρχεία του, τόσο βρίσκει. Λες και παίζετε XCOM metagame και κάνετε "research" νέες τεχνολογίες (για unlock κρυφών features). :P

 

Επίσης

XCOM: Enemy Unknown DLC hinted at in hidden achievements [possible spoilers]

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 1ο μου playthrough ολοκληρωθηκε τοσo αδοξα χτες καθως εμαθα αργα οτι αν σου φυγουν πανω απο 8-9 χωρες, χανεις. Γαμωτο και ειχα τοσο τουμπανο team..

Σημερα, a new story begins..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί είπα παραπάνω για το EMP sta αεροπλάνα και Titan+chittin/Plasma στους στρατιώτες:

 

Γιατί την στιγμή που έχετε EMP, θα ρίχνετε τα UFO χωρίς να έχουν απώλειες.

Και σε αυτό το σημείο, Elite Heavy Floaters κλπ μιάς μόνο μεγάλα σκάφη θα εμφανίζονται. Και όταν ενοώ μεγάλα, ενοώ πιάνουν όλο το χάρτη.

 

Υπολογίστε 20-25 εχθρούς, να ρίχνουν οι μισοί plasma χειροβομβίδες, όλοι μαζεμένοι σε ένα σημείο, και μάχες σε close quarters.

 

 

Όσον αφορά το arc

 

 

 

Αν πιάσετε ζωντανό Zerker, δίνει το Plasma Tech achievment. Με αποτέλεσμα να έχετε όλα τα Plasma όπλα στο research μέσα σε μία εβδομάδα.

Και όχι ένα plasma όπλο το μήνα.

 

Παράδειγμα από 28 μέρες το heavy plasma, έπεσε στις 3, μόνο και μόνο που ανάκρινα τον Zerker. Και μάλιστα σε instant μιας και έχω το bonus από Νότια Αμερική.

 

 

 

Χτες βράδυ, μετά από 10-12 αποστολές, είχα μόνο μία απώλεια έναν sniper. Αλλά τεράστιο αριθμό τραυματιών.

Μάλιστα, είχα τόσους τραυματίες (13), που σε μία very difficult abduction, είχα μόνο 4 στρατιώτες. (είχα προσλάβει 6 νέους, αλλά θέλανε άλλη μία μέρα να έρθουν.

 

Οπότε με δύο Λοχίες sniper, μαζί με τον 'Papa Bear' (Colonel Heavy) με το τελευταίο suppression, και τον 'Richter' Major Heavy έβγαλα αποστολή που είχε 4 Heavy Floaters, 5 Muton, 1 Zerker, 1 δίσκο + support, 3 sectoid.

 

Το τελευταίο supression που μπορεί να πάει ένας Colonel Heavy, είναι όλα τα λεφτά. Με επιπλέον range κλπ που αυξάνουν τα bonus στο suppression, μπορεί και κρατά 3-4 εχθρούς, τους κάνει ζημιά ακόμα και αν δεν κουνηθούν. (1 πυροβόλα, 2 laser, 3 plasma).

Και αν παρατήρησα καλά, όλοι πέρνουν holo targeting. Με αποτέλεσμα, να τους ρίχνουν οι snipers σαν μύγες.

 

Μάλιστα σε μία μάχη σε ένα μεγάλο σκάφος, όπως κατέβαινα από την ράμπα 4 χρυσαλίδες κολητά. Το άνοιξε αυτό και τις κάρφωσε ακίνητες εκεί, μέχρις ότου οι άλλοι τους φάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι υπάρχει bug. Αν το έχεις αναβαθμίσει μετά που το έφτιαξες, και πάει για επισκευές, δεν επιστρέφει ξανά στην υπηρεσία.

 

Πρέπει να έχεις τις αναβαθμίσεις από το Foundry πριν φτιάξεις στο SHIV.

Αλλά είναι φτηνά, και όταν πάνε για επισκευές, σημαίνει ότι φάγανε τόσο ξύλο, που θα έχανες την μισή ομάδα αναλογικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...