Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Moderators Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Σκέφτομαι Apoll πριν την αποστολή: "Βρε σεις, είστε και rookies, δεν πάτε να πλύνετε κανένα πιάτο;" Μετά την αποστολή: "Aγάπες μου!!" 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Athanasios2104 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Μετά την αποστολή: "Aγάπες μου!!" Α λα Βέγγος φωνή εννοείται Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skiabox Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Ξέρει κανείς τι ρόλο βαράει το critical ποσοστό σε μια βολή;Αυτό που είναι δεξιά δηλαδή. Αυτό που είναι αριστερά είναι το ποσοστό να χτυπήσεις στόχο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Twisted_Wicked Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Ενα απο τα achievement που δεν βλεπω να βγαζω-εκτος απο 2 main γυναικες (sniper+assault) ολο μου το roster ειναι @@καμπος ffs Ξέρει κανείς τι ρόλο βαράει το critical ποσοστό σε μια βολή;Αυτό που είναι δεξιά δηλαδή. Αυτό που είναι αριστερά είναι το ποσοστό να χτυπήσεις στόχο. Το καθε οπλο(νομιζω τουλαχιστον) μπορει να κανει extra critical dmg(μπορεις να δεις ποσο οταν φτιαχνεις το loadout πατωντας κατω αριστερα στο πλαισιο του εκαστοτε οπλου).Το crit chance εξαρταται απο τα talents και την αποσταση(σε assault φτανει και 100% crit chance πχ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Ναι. Όλα τα όπλα έχουν base και critical ζημιά. Το ποσοστό είναι, τί πιθανότητες έχεις για να κάνεις αυτή την επιπλέον ζημια. Παράδειγμα Laser Sniper Rifle έχει base 6, critical 9 με 30% πιθανότητα ως όπλο. (και μπαίνουν επιπλέον τα skill του χειριστή κλπ) Ο καλός μου sniper, έχει 80% συνήθως να κάνει crit με 100% ευστοχία. Ενα απο τα achievement που δεν βλεπω να βγαζω-εκτος απο 2 main γυναικες (sniper+assault) ολο μου το roster ειναι @@καμπος ffs Έιχα όλους τους άλλους στο νοσοκομείο. Πήρα 6 νέους στρατιώτες και όλοι βγήκαν γυναίκες!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Twisted_Wicked Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Καθολου overpowered οι sniper... Squadsight+double tap και σπερνει τον θανατο η ρουφιανα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Καθολου overpowered οι sniper... Squadsight+double tap και σπερνει τον θανατο η ρουφιανα Από 16 missions 41 kills, πήγε 22 με 63 kills. Και τον κρατάω πίσω!!!!!! Γιατί εκπαιδεύω 2 assault τύπους. Τους έβαλα καλό όπλο Alloy Cannon και βγήκε ο Χάρος παγανιά. Βαράνε τα πάντα στην μούρη, και όλα πέφτουν με μία βολή. Και είναι είναι Lt ακόμα!!!! Κάτσε να φτάσουν να πάρουν power armour για το μπόνους και να γίνουν Col. Τρομερό γέλιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Με λιγα λογια παιδια το παιχνιδι δεν ειναι μουφα σωστα? Κραταει καλα σε σχεση με το παλιο απο αποψη αισθησης και "τακτικων"? Τις καταλαβαινω τις διαφορες αλλα μου φενεται οτι πλεον τα παντα ειναι σημαντικοτερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Athanasios2104 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Apoll, σε τι difficulty είπες ότι το παίζεις; Γιατί αυτός δεν είναι sniper, ο Τσακ Νόρις του X-COM project είναι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2012 (επεξεργασμένο) Classic Ironman το παίζω. Άστα η λίστα με τις απώλειες είναι τεράστια. Να δείς κάτι καλούς που έχασα, 5-6 αποστολές με 15-20 kills ο καθένας. Καθάριζαν τα πάντα. Και βγαίνει ο δίσκος ρίχνει μία με την χειροβομβίδα, boom. Απλά παίζω προσεκτικά. Μία αποστολή σε μεγάλο UFO που ήταν παρκαρισμένο, τράβηξε μιάμιση ώρα παιχνιδιού. Επίσης τα στατιστικά του, είναι καλά και σε σχέση με τους άλλους Col. Γιατί ακολουθώ το ίδιο που έκανα σε όλα τα XCOM παλιά. Προσλαμβάνεις 4, και κρατάς μόνο τον καλύτερο από αυτούς. Αυτός όταν ήταν rookie στην 1η αποστολή του, είχε καλύτερα στατιστικά από όλους τους βαθμοφόρους. Και κοίτα τον τώρα Επίσης όταν ξεκίνησε να κάνει την "καριέρα" του, έπεσε όταν υπάρχει μία ισοροπία δυνάμεων τεχνολογικά. Όταν πρωτοέχει ο παίκτης Laser/Carapace τεχνολογία, οι εχθροί δεν είναι και τόσο δύσκολοι, ακόμα και οι Muton. Μόλις βγάλεις το πρώτο plasma όπλο, οι εχθροί πέρνουν ένα άλμα τεχνολογικό πάλι, και πρέπει να τους φτάσεις. Σκέψου υπάρχουν νέοι Muton αυτή τη στιγμή που συνάντησα, όπου έχουν τεράστια πανοπλία και 20 hp. Θέλει ένα σωρό βολές από Laser όπλα. Και για να βάλεις την αντίστοιχη πανοπλία/όπλο σε κάθε στρατιώτη, το κόστος είναι περίπου 400 credit. O ένας!!!!!!! Γι αυτό και έχω 2 assault με alloy cannon, και αυτοί κάνουν πλέον όλη την δουλειά. Επίσης πολεμούσε με την καλύτερη ομάδα που είχα στο παιχνίδι. Mama Bear, Ace, Stacks, στην αρχή, και μετά με την ομάδα που έχω στην screenshot στην προηγούμενη σελίδα. Όλοι νεκροί τώρα αυτοί (και οι 8), εκτός του sniper. EDIT : Breaking news! O Deiter Klein έπεσε στο πεδίο της μάχης από 6 Floaters T3 που του την βγήκαν από πίσω. Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2012 από Apoll Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stavrakas13 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2012 Apoll διάβασα το post σου και χωρίς να είμαι φαν της σειράς έχω ψηθεί να πάρω το xcom. Μαμώ τις περιγραφές Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Voodooman Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2012 Μετά από αρκετές ώρες παιχνιδιού επιμένω πως το παιχνίδι έχει απλοποιηθεί πολύ σε σχέση με το παρελθόν, αλλά και πάλι παραμένει αρκετά σύνθετο και εξαιρετικά καλό στο σύνολό του. Σίγουρη αγορά. Αλλά από κάτι τέτοια στοιχεία καταλαβαίνει κανείς ότι το παιχνίδι είναι πάρα πολύ καλό, όταν κάθονται τόσοι άνθρωποι και ποστάρουν με λεπτομέρεια τα ηρωικά τους κατορθώματα και όταν βλέπεις να έχουμε τέτοιο δέσιμο με τα "στρατιωτάκια" μας. Το κύριο γνώρισμα του παιχνιδιού για εμένα είναι ακριβώς αυτό, το πόσο σε κάνει να νοιάζεσαι για τον κάθε ένα στρατιώτη ξεχωριστά. Μπορεί και εδώ οι επιλογές να είναι αρκετά περιορισμένες, αλλά είναι αρκετές για να μιλάς στο καθέναν από αυτούς με το όνομα ή το nickname του- "όχι ρε Pharaoh, πώς αστόχησες ρε παιδί μου;;;" Και σίγουρα στο παιχνίδι ταιριάζει απόλυτα το ironman mode, εκεί μέχρι και κλάματα θα έχουμε με κάθε απώλεια! Δεν βλέπω την ώρα να τελειώσω το πρώτο playthrough, για να το ξαναρχίσω στο ironman. -Και εμένα μου φαίνονται υπερβολικά δυνατοί οι snipers. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2012 Ναι οι snipers είναι δυνατοί, όταν έχουν laser όπλα και οι εχθροί δεν τους έχουν φτάσει. Τώρα είναι μανίκι, όπως γράφω παραπάνω. Μιας και οι εχθροί θέλουν 4-5 βολές για να πέσουν αργότερα. Το walker που κατεβάζουν αργότερα θέλει 2 γύρους να το βαράνε 4 με sniper και heavy όπλα. Και ρίχνει όλμο η μλκ που σκάει για 10 με μεγάλη ακτίνα. Οι Τ3 Floater σου την βγαίνουν από πίσω, και θέλουν 3 βολές από laser. Γι αυτό έχασα και τον sniper. Αλλά πρέπει να περιμένω 2 μέρες ακόμα για να έχω τα λεφτά να βάλω Plasma Sniper Rifle στον άλλον sniper τώρα. Θα δώσω μία συμβουλή με την μέχρι τώρα εμπειρία. Όσοι πέζουν Ironmode, προσπαθήστε να μην χάσετε ούτε έναν στρατιώτη όσο πολεμάτε Sectoids, Crysalis, Floaters. Το σιγά άμα χάσω έναν, θα το πληρώσετε. Μετά τον Αύγουστο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vasilius Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2012 Εγώ έχω να αναφέρω το εξής, ένα παιχνίδι που βγαίνει μετά από αρκετά χρόνια σαν συνέχεια ενός πετυχημένου αρκετά τίτλου , οφείλει αν μη τι άλλο να είναι ίδιας ποιότητας και ποσότητας or better . Δυστυχώς το 2012 ένα software house έχει περιορισμένο Budget , όσο το δυνατόν μεγαλύτερο target group και για να το πετύχει αυτό συγκεκριμένα χάνει την ελευθερία του και τη ποιότητά του. Όσοι λέτε για αίσθηση των στρατιωτών και δέσιμο κτλ, ναί ρε παίδες X-com είναι αυτό , αυτά είναι δεδομένα πως θα τα έχει, αν δε τα είχε και αυτά ... το game είναι σε μεγάλο βαθμό φτωχό για εμένα και αν τα βάλουμε στη ζυγαριά το overall result είναι thumb down. Αρνητικά 1) Τα ίδια maps 2) Δε μπορείς να κάνεις Raid όποτε θές εσύ 3) Δε μπορείς να αντιμετωπίσεις με δύο μαχητικά σου ένα UFO την ίδια στιγμή 4) Οι μάχες με τα UFO είναι χαζές και δεν έχεις βοήθεια από τοπικές δυνάμεις 5) Όταν έχεις πολλαπλά abduction sites etc δε μπορείς να στείλεις δυνάμεις και στα δύο-τρία εφόσον έχεις το manpower 6) Δε μπορείς να αγοράσεις Engineers/Scientists 7) Δε μπορείς να πάρεις μία χώρα πίσω 8) Δε μπορείς να φτιάξεις δεύτερη βάση 9) Οι στρατιώτες σου δεν έχουν επαρκές cover 9) Οι στρατιώτες σου δεν έχουν Prone etc 10) Το Income είναι περιορισμένο και το λαμβάνεις από συγκεκριμένα πράγματα 11) Λίγα animations στους στρατιώτες 12) Αν δεν "ενοχλήσεις" τους εξωγήινους, μερικές φορές είναι σε Idle mode 13) Δεν έχει πολλά Νέα πράγματα - features, π.χ στα duels με UFO να έχεις option για manual control σε ένα arcade like mini simulation mode. Θετικά 1) Είναι X-com 2) Έχει στυλ ο στρατιώτης όταν δε χτυπάει τη πόρτα αλλά τη ρίχνει και μπουκάρει μέσα φάση Dred. 3) Έχει καλή μουσική και ατμόσφαιρα Εάν έχω λανθασμένη εντύπωση σε κάποιο από αυτά επειδή δε το έχω προχωρήσει πολύ , διορθώστε με. Υ.Γ τώρα έιδα πως ο Voodooman Ανέφερε μερικά από αυτά , σκεφτόμαστε alike . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2012 (επεξεργασμένο) Δεν βλέπω πραγματικά γιατί το λέτε απλοϊκό, όταν είναι πιο δύσκολο και πιο πολύπλοκο από τα δύο πρώτα XCOM που βασίζεται. 30 ώρες στο παιχνίδι δεν έχω δει κάποιο χάρτη ίδιο, και το κυριώτερο, υπάρχει και ποικιλία αποστολών. Η υποχρέωση επιλογής των abduction sites, έχει να κάνει με τις επιλογές που εσύ θέλεις με βάση το έθνος, οικονομία σου, προτεραιότητες. Και ναι, δεν μπορούμε να κερδίσουμε όλο τον πλανήτη. Έχω χάσει τον μισό πλανήτη, γιατί απλά έβαλα αλλού προτεραιότητες στα λιγοστά εισοδήματα που είχα. Και πρέπει να κάνεις ανάπτυξη των δορυφόρων, ανάλογα με τις ανάγκες και προτεραιότητές σου. Όταν πάω για 2ο playthrough, ξέρω τί να προσέξω, το πότε, και ότι αν δεν κάνω το tutorial μπορώ να εγκαταστήσω την βάση σε κάποια χώρα, που επιδρά διαφορετικά στο παιχνίδι αργότερα. Αλλά ξεκινώ με noob ομάδα, και χωρίς δορυφόρο. Οπότε το παιχνίδι από την αρχή, είναι διαφορετικό. Scientists, Engineers κλπ δεν είναι πλέον απλά πάω και τους πέρνω από το market. Πρέπει να κάνεις επιλογές εσύ και επιδρούν άμεσα στο παιχνίδι που εσύ κάνεις. Αυτό δεν είναι αρνητικό. Τέρμα οι μέρες που αγόραζες τα πάντα, και πουλούσες τα πάντα από το μάρκετ. Ακόμα και τα πτώματα έχουν αξία. Στο 13, που λες, το παιχνίδι θα είναι τελείως διαφορετικό. Ξεχνάς ότι είναι squad turned based strategy ναι; Είναι σαν να μου λές γιατί στο CIV 5 δεν μπορούμε να έχουμε κάτι αντίστοιχο. Και το κυριότερο. Η τεχνολογική ανάπτυξη των εχθρών, ανεβαίνει με την δική σου τεχνολογική ανάπτυξη. Αν η θεωρία μου είναι σωστή, τότε αν δεν μπορείς να φτιάξεις plasma όπλα και titan πανοπλία για να καλύψεις τις ανάγκες σου με την μία, μην ανακαλύψεις τις τεχνολογίες EDIT : Campaign failed μετά από 32 ώρες στην Operation Devil's God. Άντε πάλι από την αρχή. Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2012 από Apoll Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα