Προς το περιεχόμενο

XCOM: Enemy Unknown


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μετά από μόλις ένα διωράκι έχω αρκετά πράγματα για να γκρινιάξω. Αν κάνω κάπου λάθος, διορθώστε με σας παρακαλώ.

- Νo action points, απλά "δύο κινήσεις στο γύρο". Μάλιστα.

- Δεν έχουμε επιλογή για διαφορετικό fire rate των όπλων μας. Αλλά πώς να έχουμε, όταν δεν έχουμε action points;

- Δεν έχουμε επιλογή για διαφορετικές στάσεις του στρατιώτη μας-όρθιος, γονατιστός, πρηνιδόν.

- Δεν έχουμε επιλογή να στοχεύουμε διαφορετικά μέρη του σώματος του αντιπάλου. Οχι ότι το είχαμε και παλιότερα, αλλά εν έτει 2012 κάτι τέτοιο είναι αρκετά σημαντικό για ένα tactical.

Επίσης θα ήθελα πολύ να είχαμε shortcuts για να διαλέγουμε τον κάθε στρατιώτη μας. Και δεν θα με χαλούσε και ένα μικρό παραθυράκι με τη φωτό και τα στατιστικά του κάθε στρατιώτη. Αλλά αυτά παραείναι old school...

 

Θα έλεγα συνολικά ότι το παιχνίδι έγινε μεν αρκετά πιο απλό, αλλά τουλάχιστον δεν έγινε απλοϊκό, κράτησε τον χαρακτήρα του σχεδόν στο ακέραιο με κάποιες παραχωρήσεις για χάρη του εκμοντερνισμού και των κονσολών. Καλό είναι, θα μπορούσε να είναι πολύ χειρότερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 959
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Μετά από μόλις ένα διωράκι έχω αρκετά πράγματα για να γκρινιάξω. Αν κάνω κάπου λάθος, διορθώστε με σας παρακαλώ.

[...]

 

Σωστά, δεν υπάρχουν action points, κάθε χαρακτήρας έχει δύο κινήσεις, τις οποίες μπορεί να χρησιμοποιήσει είτε σε δύο φάσεις είτε σε μία (dashing), εκτός κι αν επιλέξει ενέργεια που καταναλώνει το υπόλοιπο της σειράς του (γέμισμα όπλου, χρήση οπλοπολυβόλου/ρουκετοβόλου, sniper rifle -αυτά στην αρχή, δεν έχω φτάσει ακόμη σε προηγμένα όπλα) κτλ.

 

Το σύστημα αυτό δεν είναι κακό, σε κάνει να σκέφτεσαι τι θέλεις να κάνεις με αυτές τις δύο κινήσεις και τις καθιστά πολύτιμες, ως τώρα όλες οι μάχες που έχω δώσει έχουν ένταση και απαιτούν σκέψη.

 

Επίσης ισχύουν αυτά που είπες για rof, stances κτλ., αν και, αποκτώντας ικανότητες οι στρατιώτες, επηρεάζεται το rof από κάποιες (λ.χ. το supression fire τρώει περισσότερα πυρομαχικά από απλή βολή).

 

Σαφώς έχουν απλουστευτεί ορισμένα πράγματα, όμως γενικά το αποτέλεσμα που εισπράττω είναι καλό, η κάλυψη είναι απαραίτητη αλλά όχι πανάκεια (η απουσία κάλυψης όμως είναι σχεδόν ισοδύναμη με αυτοκτονία), οι εξωγήινοι κινούνται καλά, επιχειρούν πλαγιοκοπήσεις, καλύπτονται, περνούν σε overwatch για να ελέγχουν ανοιχτούς χώρους.

 

Συν του ότι έχει διατηρηθεί η αίσθηση από τα παλιά πως υστερείς τεχνολογικά, κι αυτό προσθέτει στο κλίμα και την ένταση των μαχών.

 

@Athanasion2104 το όνομά μου του έδωσα. Ναι, τόσο μετριόφρων :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε γενικές γραμμές το παιχνίδι σε σχέση με τα παλιά πώς στέκει?

 

Η απλούστευση και αφαίρεση στοιχείων αποτελούν βελτίωση ή τελικά σε αφήνουν με την αίσθηση ότι κάτι λείπει? Η ατμόσφαιρα τί λέει?

 

Το θέμα με τα time units προσωπικά δεν με χαλάει, διότι σταματάς να κάνεις "μαθηματικά" στο μυαλό σου και επικεντρώνεσαι πιό πολύ στην ουσία. Το gameplay γίνεται πιό γρρήγορο έτσι.

 

Πολύ κρίμα που δεν έχει μάχες στη βάση σου, αν και το είχα πάρει χαμπάρι από τη πρώτη στιγμή που έδειξε η εταιρία το layout της βάσης, τότε το Μάρτιο.

 

Κανονικά θα το είχα αγοράσει το παιχνίδι (αν και η τιμή του είναι τσιμπιμένη κατ'εμέ), αλλά έχω τρομερά πιεστικό πρόγραμμα μέχρι τα Χριστούγεννα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στέκεται πολύ καλά απέναντι στο παλιό. Αυτή η έλλειψη των action points κάνει αυτό απριβώς που είπες, το gameplay γίνεται πολύ πιο γρήγορο. Όπως είπα το παιχνίδι απλοποιήθηκε, αλλά δεν έγινε απλοϊκό. Δεν θα έλεγα ότι είναι καλύτερο ή χειρότερο από το παλιό, είναι απλά διαφορετικό. Θα προτιμούσα σίγουρα το παλιό σύστημα, αλλά και το νέο δεν το λες και κακό.

Η ατμόσφαιρα είναι καταπληκτική, αντίστοιχη του παλιού. Και για εμένα είναι από τις ελάχιστες περιπτώσεις που η βελτίωση στον τεχνικό τομέα βοήθησε τόσο πολύ και την βελτίωση της ατμόσφαιρας του παιχνιδιού. Όπως είπε και ο snoob έχεις όντως την αίσθηση ότι υστερείς και αυτό προσφέρει ένταση, τα σκηνικά είναι σκοτεινά και υπάρχει γενικά μία "στενόχωρη" αίσθηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Panther & Voodooman

 

Το παιχνίδι είναι πιο τακτικό. Τί απλουστεύσεις λέτε. Ναι δεν έχει TU αλλά έχει πολύ περισσότερα πράγματα τα οποία είναι μακράν καλύτερα.

Έχει skills και εξειδικεύσεις. Επιλέγετε τα skills του κάθε στρατιώτη, ανάλογα με αυτό που θέλετε.

 

Η οικονομία είναι πάρα πολύ δύσκολη. Στα πρώτα Xcom χτίζατε βάσεις, μαζεύατε ένα σωρό λεφτά από τα πτώματα, μιας και ένα χρειαζόταν για research. Και δεν είχατε ποτέ πρόβλημα με όπλα, γιατί απλά τα μαζεύατε και πουλούσατε. Ιδίως το Ufo Defence, βγάζατε όλο το παιχνίδι με laser rifles. Στο TFTD χρειαζόταν να έχετε τα βαριά πλάσμα σε όλους τους στρατιώτες.

 

Τώρα τα λεφτά είναι λίγα, όλα όσα βρίσκετε είναι χρήσιμα.

ακόμα και τα πτώματα χρησιμοποιούνται για την παρασκευή αντικειμένων

 

 

Στα παλιά, χτίζαμε αβέρτα βάσεις καλύπτοντας όλο τον πλανήτη.

Τώρα μέχρι να καταφέρετε να σηκώσετε τον πρώτο δικό σας δορυφόρο (όχι αυτόν του tutorial), οι μισές χώρες του παιχνιδιού την έχουν κοπανήσει από την συμμαχία.

 

Και οι μάχες, λόγο τον διαφορετικών abilities των στρατιωτών, και ότι έχετε 6 ενάντια σε υπερδιπλάσιους αριθμούς εχθρών, τις μακράν πιο καλές.

 

Προσωπικά, αν και έλεγα άλλα μετά το demo, είναι μακράν καλύτερο τον προηγούμενων XCOM, ακόμα και αν είναι ιεροσυλία αυτό που λέω, έχωντας τα παίξει πριν από 18 χρόνια.

 

 

@Snoop εδώ είναι ο δικός μου sniper.

2012-10-13_00001.jpg

 

Ο τύπος κέρδισε την μάχη του spoiler τις προηγούμενης σελίδας, με το πιστόλι!!!!! (απλό τότε, δεν είχε laser). Μόνος του ενάντια σε 2 Sectoids με 1 hp.

 

Και αυτή είναι η μονάδα που πάω σε μία V. Difficult μάχη αυτή τη στιγμή.

 

2012-10-13_00004.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε νορμάλ δυσκολία, και πήγες κατευθείαν στο τέλος μέσα σε μία μέρα.

Είπαμε με ρέγουλα. Δεν είναι όλα τα παιχνίδια για να τελειώνουμε με την μία.

 

Κάνε όλα τα side. Το ίδιο που λες πάει και για το Skyrim. Και όμως όλοι έχουν 100+ ώρες με αυτό.

(200 ώρες εδώ).

 

ΥΓ Η ομάδα γύρισε από την μάχη, δεν έπεσε κανείς. Αλλά παραλίγο να χάσω τον sniper και τον 'Strobe'.

O sniper έφαγε 9άρα από έναν δίσκο, του έριξα 2 medikit. Και τρώει άλλη μία 9άρα από έναν Muton.

Μου τον ματιάσατε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δε μπορώ να φανταστώ στο classic να τελειώνω σε μια μέρα. Βέβαια, δεν έχω και πολύ ώρα στη διάθεσή μου (την 6η μάχη τελείωσα, στάθηκα τυχερός κι έπιασα δεύτερο εξωγήινο ζωντανό) αλλά είμαι ακόμη με τα αρχικά όπλα και αυτό που με σώζει είναι η εμπειρία των βασικών μου -απέκτησα και support στρατιώτη, ελπίζω να ζήσει αρκετά για να βελτιωθεί.

 

Έχω δύο χώρες με πορτοκαλί πανικό, μία με κίτρινο και μου λείπουν μηχανικοί... Τα λεφτά είναι τσίμα-τσίμα, κόντεψα να χάσω ένα αναχαιτιστικό και σκεφτόμουν πού θα βρώ χρήματα να το αντικαταστήσω. Έπεσα επάνω σε 4ο διαφορετικό είδος εξωγήινων αλλά η 5μελής ομάδα κάνει διαφορά, τώρα πρέπει να αποκτήσω λοχαγό για να τους κάνω 6 ώστε να έχω μεγαλύτερη ευελιξία.

 

Υπάρχουν πάντως, αρκετά περιθώρια διαφοροποίησης των στρατιωτών, έχω ας πούμε έναν "αμυντικό" Assault (ναι, είναι λίγο αντίφαση αλλά τον έχω για "forward recon" του sniper) και έναν επιθετικό, με καλύτερα ποσοστά criticals κτλ.

 

Τώρα ελπίζω να μου προκύψει δεύτερος heavy, σκέφτομαι ένα καλό συνδυασμό ικανοτήτων :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλα heavy βλεπω στις ομαδες,μονο εγω παιζω με 2 assault,2 support,1 heavy + 1 sniper;Ο ενας ο assault μου εχει παραπανω kills απο τον sniper που εχει και double tap κιολας-μηπως τους υποτιματε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Προσωπικά, δεν υποτιμώ κανέναν (:)) πρώτον γιατί έχω ελάχιστες ώρες στο παιχνίδι και δεύτερο γιατί από ό,τι καταλαβαίνω, τυχαίο είναι σε τι κατηγορία θα ειδικευτούν αρχικά οι στρατιώτες.

 

Οπότε, πορεύομαι με αυτούς που που έτυχαν, κατάφερα να ανεβάσω επίπεδο και δεν είναι τραυματίες. Ας πούμε, αν προκύψει αποστολή μέσα στην επόμενη εβδομάδα δε θα έχω το Heavy και τη βασική Assault μου, άρα 2/5 θα είναι rookies (υπάρχει τρόπος να ξεκινάς από squadie τους νέους, αλλά απέχω ακόμη από αυτό το σημείο).

 

Βασικά, αυτό που και καίει αυτή τη στιγμή είναι ότι είμαι -1 στους μηχανικούς και δεν μπορώ να αναπτύξω ορισμένες τεχνολογίες -τα όπλα μου αρχίζουν να μοιάζουν με στρακαστρούκες, κι έτσι και πέσω πάνω σε είδη εξωγήινων που δεν τα έχω συναντήσει ακόμη αλλά τα ξέρω από τα βίντεο (αναφέρει χαρακτηριστικά δύο ο Apoll πιο πάνω, έχω υπόψη μου τουλάχιστον άλλο ένα επικίνδυνο) θα έχω σοβαρό πρόβλημα.

 

Όλοι πολύτιμοι είναι, όμως, δεν περισσεύει κανείς. Από αυτούς που αναφέρεις (2/2/1/1) εγώ έχω τους 2/1/1/1, απλά ακόμη δεν έχω αξιωθεί να τους δω στην ίδια ομάδα με τους τραυματισμούς που προκύπτουν.

 

Εντωμεταξύ, θέλω να ζητήσω τρεις καινούργιους, κι από τη μία φοβάμαι πως τα λεφτά που θα δώσω εκεί θα μου χρειαστούν για κάτι άλλο, από την άλλη σκέφτομαι πως αν δεν αναπτύξω όπλα γρήγορα, και να τους πάρω τους τρεις καινούργιους, δε θα ζήσουν δεύτερη αποστολή,,,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Snoob, ανακάλυψα ότι ακόμα και οι noobs βγάζουν VD (Very Difficult) αποστολές, χωρίς να πεθάνει κανείς!!!!!!!

 

Το θέμα είναι εξοπλισμός.

6 Rookies, γυναίκες όλοι (απλά έτσι τύχανε) έβγαλαν μία Terror, και πήρα και το Achievement.

Valkyries.png

 

 

Οπλισμός, 6 laser rifles, 6 Skeleton πανοπλίες, 5 SCOPE, 1 Medikit. (στην φώτο επάνω έχουν carapace).

Και μετά το τέλος της αποστολής, μου βγήκαν 3 snipers, 2 assault

 

Χαχαχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...