Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Apple κατάφερε να πουλήσει περισσότερους ολοκληρωμένους ηλεκτρονικούς υπολογιστές ( all-in-one PCs) κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2011 σε σύγκριση με τους υπόλοιπους κατασκευαστές, με τα μοντέλα iMac της να έχουν αποσπάσει το ένα τρίτο από το σύνολο των 14.5 εκατομμυρίων υπολογιστών που πουλήθηκαν τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

 

Τη δεύτερη θέση στις πωλήσεις καταλαμβάνει η Lenovo χάρις τη δυνατή της παρουσία στην Κίνα, με ποσοστό 22.7% επί των συνολικών πωλήσεων. Η τρίτη θέση στην κατάταξη ανήκει στην HP με μερίδιο 21.4%.

 

 

Απ ότι φαίνεται από τα συνολικά στατιστικά, όχι μόνο η αγορά των ολοκληρωμένων συστημάτων δεν έχει κορεστεί, αλλά παρουσιάζει αύξηση στη ζήτηση κατά 39%.

 

imacw.jpgiilei3gw6olq.jpg

 

Σύμφωνα με την εταιρεία DisplaySearch η οποία πραγματοποίησε την έρευνα, η αγορά των ολοκληρωμένων ηλεκτρονικών υπολογιστών έχει τη δυνατότητα να ξεπεράσει τα 23 εκατομμύρια κομμάτια σε πωλήσεις μέχρι το 2014.

 

Link.png Site: engadget.com

Link.png Site: bloomberg.com

Δημοσ.

Σύμφωνα με την εταιρεία DisplaySearch η οποία πραγματοποίησε την έρευνα, η αγορά των ολοκληρωμένων ηλεκτρονικών υπολογιστών έχει τη δυνατότητα να ξεπεράσει τα 23 εκατομμύρια κομμάτια σε πωλήσεις μέχρι το 2014.

 

Δύσκολο το κόβω με το σκεπτικό ότι οι πωλήσεις Η/Υ μειώνονται λόγο tablet και λοιπών "post pc era" συσκευών και ότι ένας επαγγελματίας δεν θα αγοράσει all in one για την δουλειά του.

 

Άλλο κομμάτι τα imac, καμία σχέση με τα pc, αφού είναι σχεδόν μονόδρομος αν θέλεις desktop με mac os.

Δημοσ.

Συμφωνώ με τον Αlexzzz, στο κομμάτι του "μονόδρομου". Για αυτό πιστεύω ότι θα ήταν πιο ορθό, για να μπορούν να βγουν συμπεράσματα, να υπάρχει και το ποσοστό επί της συνολικής αγοράς Η/Υ (και όχι tablets) που κατέχουν τα All-In-One μηχανήματα.

Δημοσ.

Δε νομίζω ότι υπάρχουν πολλές προτάσεις σε αυτή την κατηγορία δεδομένου ότι (αντιγράφω από το άρθρο):

 

All-in-one PCs, such as Apple Inc. (AAPL)’s iMac, include all the parts of the computer -- except the keyboard and mouse -- within the main chassis.

 

Άρα αν και ψαρωτική η είδηση, μου φαίνεται λογική*.

 

* και με λάθος τίτλο :Ρ

  • Super Moderators
Δημοσ.

Άρα αν και ψαρωτική η είδηση, μου φαίνεται λογική*.

 

* και με λάθος τίτλο :Ρ

 

συμφωνώ, άσε που η είδηση της πηγής δεν είναι για την Apple αλλά για την HP... :rolleyes:

Δημοσ.

Όντως ο τίτλος παραπέμπει σε λάθος συμπεράσματα. Δεν κατείχε το 1/3 στην αγορά των PC (όπως φαίνεται από τον τίτλο), αλλά στα all-in-one PC (που είναι και αρκετά λογικό).

Δημοσ.

All-in-one δεν ήταν και κάτι dektop με crt οθόνες που είχε βγάλει η apple πρώτη (; Δεν ξέρω ρωτάω, αλήθεια - http://en.wikipedia.org/wiki/IMac_G3 -) πολύ πριν βγάλει η lenovo και η hp? Δηλαδή τότε η αντίστοιχη είδηση θα έλεγε ότι η apple κατέχει το 100% των πωλήσεων σε all-in-one? Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες ότι μια στατιστική για ΟΛΟΥΣ του υπολογιστές (all-in-one και μη) θα ήταν πιο χρήσιμη.

 

Επίσης, το link δεν αναφέρεται τόσο στην apple όσο στην HP. Δηλαδή ΑΛΛΗ είδηση το link ΑΛΛΗ είδηση εδώ. To επισημαίνω γιατί βλέπω να πέφτει troll-άρισμα εξαιτίας αυτού.

 

 

(..... ή μήπως οι ειδήσεις που έχουν τη λέξη apple στον τίτλο *πουλάνε* καλύτερα; :-D )

 

Δημοσ.

Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες ότι μια στατιστική για ΟΛΟΥΣ του υπολογιστές (all-in-one και μη) θα ήταν πιο χρήσιμη.

Βασικά μια τέτοια στατιστική θα ήταν τόσο χρήσιμη όσο και η σύγκριση ενός iMac με ένα tower pc. Για να γίνει σωστή κατανόηση της αγοράς των υπολογιστών (και όλων των προϊόντων γενικότερα), πρέπει η σύγκριση να γίνεται ανά segments, και όχι χύμα όλα μέσα.

Δημοσ.

Βασικά μια τέτοια στατιστική θα ήταν τόσο χρήσιμη όσο και η σύγκριση ενός iMac με ένα tower pc. Για να γίνει σωστή κατανόηση της αγοράς των υπολογιστών (και όλων των προϊόντων γενικότερα), πρέπει η σύγκριση να γίνεται ανά segments, και όχι χύμα όλα μέσα.

 

Δίκιο έχεις δεν το διατύπωσα καλά.

Έπρεπε να πω ότι μια τέτοια στατιστική ( για όλους τους υπολογιστές) θα ήταν πιο σχετική με τον τίτλο (που δεν είναι ακριβής!)

 

Αλήθεια τι νόημα έχουν αυτές οι στατιστικές πέρα από οικονομική πληροφόρηση για μετοχές/χρηματιστήρια και διαφήμιση κτλ?

Δημοσ.

Αλήθεια τι νόημα έχουν αυτές οι στατιστικές πέρα από οικονομική πληροφόρηση για μετοχές/χρηματιστήρια και διαφήμιση κτλ?

Το ίδιο νόημα που έχουν όλες οι στατιστικές αδερφέ. Π.χ. γιατί δεν προκύπτουν αυτές οι απορίες στο ποια εταιρεία είναι πρώτη στις πωλήσεις/έσοδα smartphones?

 

Μην το κουράζετε πολύ. Ο τίτλος είναι παραπλανητικός, οκ, αλλά η είδηση και η στατιστική είναι μια χαρά, και το μήνυμα ξεκάθαρο. Στα all-in-one συστήματα το τελευταίο τρίμηνο οι χρήστες προτιμούν iMacs. Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση σχολαστικότητα...

Δημοσ.

Βασικά μια τέτοια στατιστική θα ήταν τόσο χρήσιμη όσο και η σύγκριση ενός iMac με ένα tower pc. Για να γίνει σωστή κατανόηση της αγοράς των υπολογιστών (και όλων των προϊόντων γενικότερα), πρέπει η σύγκριση να γίνεται ανά segments, και όχι χύμα όλα μέσα.

 

Πολύ σωστός. Δυστυχώς βλέπω παντού να γίνονται συγκρίσεις ειδών που δεν είναι ίδια. Και το χειρότερο είναι ότι τις περισσότερες φορές τις κάνουν οι ίδιοι οι χρήστες, δεν είναι να πεις ότι υπάρχει κάποια εταιρεία από πίσω που τις κάνει επί σκοπού.

Δημοσ.

Πολύ σωστός. Δυστυχώς βλέπω παντού να γίνονται συγκρίσεις ειδών που δεν είναι ίδια. Και το χειρότερο είναι ότι τις περισσότερες φορές τις κάνουν οι ίδιοι οι χρήστες, δεν είναι να πεις ότι υπάρχει κάποια εταιρεία από πίσω που τις κάνει επί σκοπού.

Θα σου προτεινα,να μη βαλεις και το χερι στη φωτια,γι'αυτο!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αντιστοιχα στατιστικα για αλλες χρονιες υπαρχουν?*

Γιατι παλιοτερα οι αλλες εταιριες δεν ειχαν δυναμικη παρουσια σε αυτην την κατηγορια.

 

Εγω προσωπικα ζητημα να εχω δει απο κοντα 2 all-in-ones αλλης μαρκας , ενω iMac εχω δει καμποσα.

 

 

Τελος, οι συγκρισεις πρεπει να γινονται και με ιδια προιοντα(οπως αυτη η στατιστικη) αλλα και με το υπερσυνολο των desktop, ειδικα απο την στιγμη που η apple δεν προσφερει κανονικο desktop που παρνει αναβαθμισεις στην consumer κατηγορια.

Kαι το λεω αυτο γιατι πολλοι παιρνουν iMac all-in-one επειδη δεν υπαρχει κανονικο apple desktop στην consumer κατηγορια.

Αντιθετα δεν παιρνει καποιος hp all-in-one επειδη δεν βρηκε κανονικο hp desktop, το παιρνει γιατι θελει συγκεκριμενα all-in-one.

 

Για αυτο αλλωστε παρατηρειται το εξης παραδοξο:

οι πωλησεις apple all-in-one(iMac) ειναι πολυ περισσοτερες απο τις πωλησεις κανονικων apple desktop που παιρνουν αναβαθμισεις(mac pro).

Στην υπολοιπη αγορα, συμβαινει το ακριβως αντιθετο.

 

*

edit: Πραγματι επεσε το market share της apple στα all-in-ones σε σχεση με προηγουμενες χρονιες.

Για το q3 2011 η ειδηση μας λεει οτι ειναι λιιιγο κατω απο το 33%, ενω το 2010 ηταν στο 38% και το 2009 ηταν στο 50%.

http://www.digitimes.com/news/a20100701VL202.html

Chien pointed out that Apple will still remain the largest all-in-one PC vendor worldwide, but its market share will drop significantly from 50% in 2009 to 38% in 2010, followed by Hewlett-Packard (HP) with 13%, Micro-Star International (MSI) with 8% and Lenovo with 7%.

 

 

Συμπερασμα: Τα τελευταια χρονια ολο και λιγοτεροι(ποσοστιαια) που θελουν all-in-ones προτιμανε τους imac.

Επεξ/σία από haHa

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...