Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πήγα σήμερα από εκεί και μου είπαν δεν θα πληρώσω τίποτα για την αλλαγή σκληρού, ούτε εργατικά. Θα πάω την Τρίτη να τους τον αφήσω, θα κάνει διάγνωση ο τεχνικός τους, και αν χρειάζεται αλλαγή θα μου την κάνουν.

 

P.S. Λέτε ότι δεν θα μου τον αλλάξουν επειδή δεν έχει χαλάσει εντελώς?

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πήγα σήμερα από εκεί και μου είπαν δεν θα πληρώσω τίποτα για την αλλαγή σκληρού, ούτε εργατικά. Θα πάω την Τρίτη να τους τον αφήσω, θα κάνει διάγνωση ο τεχνικός τους, και αν χρειάζεται αλλαγή θα μου την κάνουν.

 

P.S. Λέτε ότι δεν θα μου τον αλλάξουν επειδή δεν έχει χαλάσει εντελώς?

 

κατα 99% θα κατεβασουν διαγνωστικα απο το site του δισκου,αν σε καποιο τους βγαλει fail θα στον αλλαξουν(btw σου ειπα οτι δεν θα πληρωσεις και τιποτα:ph34r:)

αν βγαλει σφαλμα 100% θα πας για αλλαγη(και μαλλον θα σου περασουν και τα δεδομενα σου απο το παλιο δισκο στον νεο-ρωτησε το αυτο αν γινεται και ΑΝ κοστιζει)

Δημοσ.

Έχω Toshiba σκληρό δίσκο. Από που λές να κατεβάσω το επίσημο διαγνωστικό? (Link θέλω). Backup δεν νομίζω να μου κάνουν, δωρεάν τουλάχιστον.

Δημοσ.

Έχω Toshiba σκληρό δίσκο. Από που λές να κατεβάσω το επίσημο διαγνωστικό? (Link θέλω). Backup δεν νομίζω να μου κάνουν, δωρεάν τουλάχιστον.

 

επειδη κ εγω για το dell μου πηρα την ιδια εγγυηση(3 ετη-ναι ξερω πεταξα την πολυ καλη εγγυηση της dell απλα επειδη τα pc τα δουλευω 24/7 δεν κλεινει ποτε)

λεει οτι σε περιπτωση βλαβης

Ο τεχνικός θα φροντίσει να μεταφέρει τα αρχεία δεδομένων σας καθώς και να εγκαταστήσει τα βασικά πακέτα λογισμικού που διαθέτετε.

 

ρωτα αν γινεται αυτο για τον καινουριο δισκο και ΑΝ πληρωνεις(πιστεψε με δεν χανεις κατι ισα ισα που θα ειναι ακριβως οπως το αφησες-δεν θα περασεις επιπλεον)

τωρα για λινκ δεν μπορω να βρω κατι,απο ενα γρηγορο search διαβασα οτι η τοσιμπα δεν εχει καποιο διαγνωστικο(H τουλαχιστον δεν μπορεσα να βρω)

Δημοσ.

επειδη κ εγω για το dell μου πηρα την ιδια εγγυηση(3 ετη-ναι ξερω πεταξα την πολυ καλη εγγυηση της dell απλα επειδη τα pc τα δουλευω 24/7 δεν κλεινει ποτε)

λεει οτι σε περιπτωση βλαβης

Ο τεχνικός θα φροντίσει να μεταφέρει τα αρχεία δεδομένων σας καθώς και να εγκαταστήσει τα βασικά πακέτα λογισμικού που διαθέτετε.

 

ρωτα αν γινεται αυτο για τον καινουριο δισκο και ΑΝ πληρωνεις(πιστεψε με δεν χανεις κατι ισα ισα που θα ειναι ακριβως οπως το αφησες-δεν θα περασεις επιπλεον)

τωρα για λινκ δεν μπορω να βρω κατι,απο ενα γρηγορο search διαβασα οτι η τοσιμπα δεν εχει καποιο διαγνωστικο(H τουλαχιστον δεν μπορεσα να βρω)

 

Όταν θα πάω θα ρωτήσω αν μου κάνουν backup και αν πληρώνω βέβαια. Και εγώ σε μια γρήγορη αναζήτηση που έκανα δεν βρήκα διαγνωστικό Toshiba. Αλλά δεν νομίζω να αφήσουν και λαπτοπ εντός εγγύησης με Hard Disk Health 23%...

Δημοσ.

Λοιπόν, η εμπειρία μου από την χθεσινή μου επίσκεψη στα Multirama:

 

Χθές λοιπόν αποφάσισα να πάω το λάπτοπ μου στα multirama για την αλλαγή σκληρού δίσκου. Πήγαινω λοιπόν στον "τεχνικό" του καταστήματος, ανοίγουμε μαζί το λάπτοπ και του δείχνω την διάγνωση του HD Sentinel για τον σκληρό. Μου λέει "ωραία, πρέπει να κάνουμε και εμείς μία διάγνωση όμως". Συμφώνησα και μπήκαμε στο BIOS της HP. Μπαίνουμε στο Hard Disk Check αλλά μας βγάζει "No Hard Disk found". Ξαναδοκιμάζουμε, τα ίδια. (Πρόβλημα που φυσικά μετά βρήκα την λύση μόνος μου.) Μου λέει όντως υπάρχει πρόβλημα στον σκληρό σου και θα το στείλουμε στην HP(!) για να δούνε τι μπορούν να κάνουν. Παθαίνω το πρώτο shock εκεί. Δεν λέω τίποτα. Πηγαίνουμε στο ταμείο για να κάνουμε τις λεπτομέρειες, όλα καλά εκεί. Ρωτάω αν θα μου δώσουν ένα άλλο laptop, για τον καιρό που θα είναι στην HP ο δικός μου. ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΚΟΥΜΟΥΤΣΑ "MULTIRAMA" :shock: που είναι τουλάχιστον 3ετίας. Καλά, λέω, κανένα πιο καινούριο δεν έχετε, πώς θα κάνω με αυτό την δουλεία μου. Λέει αυτό έχουμε. Τέλος πάντων. Εντωμεταξύ, στην περιγραφή της αποστολής έλεγε "Δεν αναγνωρίζει τον σκληρό δίσκο". Εγώ τους λέω ότι έχω bad sectors και χρειάζεται αλλαγή, αυτοί γράφουν δεν αναγνωρίζει τον σκληρό. ΕΛΕΟΣ. Μου λένε μετά θα κάνει 10 εργάσιμες να έρθει. OK. Πάω ρωτάω τον τεχνικό και μου λέει 20!. Λέω, "στο ταμείο μου είπαν 10, εσείς μου λέτε 20? Όταν αγόρασα την εγγύηση, μου είπατε ότι θα γινόταν η επισκευή εδώ, αν προέκυπτε πρόβλημα. Τώρα μου λέτε ότι θα το στείλετε στην HP." Άρχισε να μου λέει ότι αυτή θα κάνουν μόνο την διάγνωση και λοιπές ΜΠΟΥΡΔΕΣ. Άντε να το υποστώ και αυτό. Πηγαίνουμε στο ταμείο και άρχισαν να μιλάν μεταξύ τους έλεγαν "και σου που ξέρεις ότι θα έρθει σε 20 μέρες κλπ" Λέω εγώ ότι μου είχαν πεί ότι η εγγύηση της HP ακυρώθηκε επειδή πήρα επέκταση από αυτόυς (έτσι μου είχαν πέι τουλάχιστον), τώρα μου λέει ότι έκανες επέκταση με την HP, και ότι θα το στείλουμε εκεί.Εκνευρισμένος, λέω αν είναι έτσι επιστροφή το λάπτοπ μου και βλέπουμε πότε θα σας το ξαναφέρω, γιατί δεν γίνεται να μείνω 20 μέρες με εκείνη την ηλιθιότητα που μου έδωσαν ως "αντικαταστάτη".

 

Ακύρωσαμε την αποστολή, και τους είπα θα το φέρω άλλη φορά. (Ναι, σιγά δεν θα παραλείψω, έδωσα τα ωραία μου λευτουδάκια και αυτοί μου λένε άλλα).

 

Πηαγαίνω σπίτι μου συνδέω την τροφοδοσία, και μπαίνω να δώ τι παίζει με το Test του BIOS. Από ότι φένεται, ήθελε και την τροφοδοσία για να λειτουργήσει. Κάνω το Test και μου βγάζει:

 

SMART Check: PASSED

Short DST: PASSED

Long DST: PASSED

 

HARD DISK TEST: PASSED

 

Καλύτερα που δεν τους το έστειλα, γιατί τσάμπα ταλαιπωρία θα ήτανε και δεν θα έκαναν καμία αλλαγή, αφού δεν θα τους έβγαζε πρόβλημα στοδιαγνωστικό.

 

Αποφάσισα τελικά, να πάρω στα multirama Θεσσαλονίκης όταν ανέβουν και άλλο να bad sectors, να ρωτήσω αν εκεί τουλάχιστον δίνουν άλλον "αντικαταστάτη".

 

Για ότι νεώτερο, θα σας ενημερώσω... :cry:

Δημοσ.

Λοιπόν, η εμπειρία μου από την χθεσινή μου επίσκεψη στα Multirama:

 

Χθές λοιπόν αποφάσισα να πάω το λάπτοπ μου στα multirama για την αλλαγή σκληρού δίσκου. Πήγαινω λοιπόν στον "τεχνικό" του καταστήματος, ανοίγουμε μαζί το λάπτοπ και του δείχνω την διάγνωση του HD Sentinel για τον σκληρό. Μου λέει "ωραία, πρέπει να κάνουμε και εμείς μία διάγνωση όμως". Συμφώνησα και μπήκαμε στο BIOS της HP. Μπαίνουμε στο Hard Disk Check αλλά μας βγάζει "No Hard Disk found". Ξαναδοκιμάζουμε, τα ίδια. (Πρόβλημα που φυσικά μετά βρήκα την λύση μόνος μου.) Μου λέει όντως υπάρχει πρόβλημα στον σκληρό σου και θα το στείλουμε στην HP(!) για να δούνε τι μπορούν να κάνουν. Παθαίνω το πρώτο shock εκεί. Δεν λέω τίποτα. Πηγαίνουμε στο ταμείο για να κάνουμε τις λεπτομέρειες, όλα καλά εκεί. Ρωτάω αν θα μου δώσουν ένα άλλο laptop, για τον καιρό που θα είναι στην HP ο δικός μου. ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΚΟΥΜΟΥΤΣΑ "MULTIRAMA" :shock: που είναι τουλάχιστον 3ετίας. Καλά, λέω, κανένα πιο καινούριο δεν έχετε, πώς θα κάνω με αυτό την δουλεία μου. Λέει αυτό έχουμε. Τέλος πάντων. Εντωμεταξύ, στην περιγραφή της αποστολής έλεγε "Δεν αναγνωρίζει τον σκληρό δίσκο". Εγώ τους λέω ότι έχω bad sectors και χρειάζεται αλλαγή, αυτοί γράφουν δεν αναγνωρίζει τον σκληρό. ΕΛΕΟΣ. Μου λένε μετά θα κάνει 10 εργάσιμες να έρθει. OK. Πάω ρωτάω τον τεχνικό και μου λέει 20!. Λέω, "στο ταμείο μου είπαν 10, εσείς μου λέτε 20? Όταν αγόρασα την εγγύηση, μου είπατε ότι θα γινόταν η επισκευή εδώ, αν προέκυπτε πρόβλημα. Τώρα μου λέτε ότι θα το στείλετε στην HP." Άρχισε να μου λέει ότι αυτή θα κάνουν μόνο την διάγνωση και λοιπές ΜΠΟΥΡΔΕΣ. Άντε να το υποστώ και αυτό. Πηγαίνουμε στο ταμείο και άρχισαν να μιλάν μεταξύ τους έλεγαν "και σου που ξέρεις ότι θα έρθει σε 20 μέρες κλπ" Λέω εγώ ότι μου είχαν πεί ότι η εγγύηση της HP ακυρώθηκε επειδή πήρα επέκταση από αυτόυς (έτσι μου είχαν πέι τουλάχιστον), τώρα μου λέει ότι έκανες επέκταση με την HP, και ότι θα το στείλουμε εκεί.Εκνευρισμένος, λέω αν είναι έτσι επιστροφή το λάπτοπ μου και βλέπουμε πότε θα σας το ξαναφέρω, γιατί δεν γίνεται να μείνω 20 μέρες με εκείνη την ηλιθιότητα που μου έδωσαν ως "αντικαταστάτη".

 

Ακύρωσαμε την αποστολή, και τους είπα θα το φέρω άλλη φορά. (Ναι, σιγά δεν θα παραλείψω, έδωσα τα ωραία μου λευτουδάκια και αυτοί μου λένε άλλα).

 

Πηαγαίνω σπίτι μου συνδέω την τροφοδοσία, και μπαίνω να δώ τι παίζει με το Test του BIOS. Από ότι φένεται, ήθελε και την τροφοδοσία για να λειτουργήσει. Κάνω το Test και μου βγάζει:

 

SMART Check: PASSED

Short DST: PASSED

Long DST: PASSED

 

HARD DISK TEST: PASSED

 

Καλύτερα που δεν τους το έστειλα, γιατί τσάμπα ταλαιπωρία θα ήτανε και δεν θα έκαναν καμία αλλαγή, αφού δεν θα τους έβγαζε πρόβλημα στοδιαγνωστικό.

 

Αποφάσισα τελικά, να πάρω στα multirama Θεσσαλονίκης όταν ανέβουν και άλλο να bad sectors, να ρωτήσω αν εκεί τουλάχιστον δίνουν άλλον "αντικαταστάτη".

 

Για ότι νεώτερο, θα σας ενημερώσω... :cry:

εγω ξερω οτι επεκταση εγκυησης γινεται αφότου ληξη αυτη της hp οποτε μεχρι να κλεισεις χρονο εισαι στην hp .

το 1ο πραγμα που πρεπει να κανεις ειναι να δεις τι μαρκα σκληρο εχει μεσα (Hitachi νομιζω πρεπει να χεις)

μετα κατεβαζεις το καταληλο διαγνοστικο απο την ετερεια και το τρεχεις

αν σου βγαλει προβλημα (το πιο λογικο)παρε ενα τηλ την hp να τους πεις τι προβλημα εχει θα ερθουν να στο παρουν και θα στο επιστρεψουν αυτοι παλι

Δημοσ.

εγω ξερω οτι επεκταση εγκυησης γινεται αφότου ληξη αυτη της hp οποτε μεχρι να κλεισεις χρονο εισαι στην hp .

το 1ο πραγμα που πρεπει να κανεις ειναι να δεις τι μαρκα σκληρο εχει μεσα (Hitachi νομιζω πρεπει να χεις)

μετα κατεβαζεις το καταληλο διαγνοστικο απο την ετερεια και το τρεχεις

αν σου βγαλει προβλημα (το πιο λογικο)παρε ενα τηλ την hp να τους πεις τι προβλημα εχει θα ερθουν να στο παρουν και θα στο επιστρεψουν αυτοι παλι

 

Toshiba σκληρό έχω, δεν υπάρχει διαγνωστικό για να κατεβάσω από το internet. Έκανα το test που είχε το BIOS της HP και μου έβγαλε ότι δεν έχω κάποιο πρόβλημα.

 

Αυτόι μου είπαν ότι έκανα επέκταση της εγγύησης της HP, δηλαδή την πήγα στα 3 χρόνια ενώ όταν την αγόρασα μου είπαν ότι παίρνω εγγύηση multirama.

 

Θα πάρω και ένα τηλέφωνο στην HP, να δώ τι θα μου πούν εκεί.

Δημοσ.

φιλε κωστα σε καταλαβαινω,καλα ξεμπερδεματα,θα σου αλλαζαν μητρικη στο τελος:-DΗ μονη λυση ειναι να γεμιζεις και να αδειαζεις τον δισκο σου συνεχεια μπας και αλλαξεις δισκο νωριτερα,και βεβαια ανασυγκροτησεις για ψυλλου πηδημα με defraggler(πληρη ανασυγκροτηση οχι την γρηγορη για τα κατακερματισμενα αρχεια που κανει:-D)

 

εγω οταν πηρα το δικο μου εχει προβλημα με το τροφοδοτικο και χωρις μπαταρια εσβηνε σε τυχαιες στιγμες.Το πηγα πισω εκανε ο τεχνικος τη διαγνωση οτι οντως εχει θεμα(orthos ετρεξε βρηκα αρχεια του μεσα στον δισκο ^_^ )και την επομενη μερα το απογευμα ηρθε ανταλλακτικο απο dell σφραγισμενο.

Εγω απορρησα παρ ολα αυτα γιατι δεν το θεωρησαν ως DOA(ημουν μεσα στις 7 μερες)ισως επειδη σαν λαπτοπ λειτουργουσε κανονικα;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...