Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε συμφέρει να περιμένεις κάναν μήνα;; Στο μούλτι θα σου το κάνουν γρήγορα (αφού έχεις και γνωστό)το να τον στέλνεις και να πληρώσεις και μεταφορικά δεν λέει.

 

Συμφωνώ, άσε που το format μπορεί να μην μου το κάνουν δωρεάν στην HP και στα multirama σε μία εβδομάδα το πολύ θα τον έχω πίσω!

 

edit: Αυτός είναι ο σκληρός μου: http://www.skroutz.gr/s/350995/Toshiba-MK5061GSYB-500GB-HDD-7200RPM-Sata-6-4CM-2-5.html?keyphrase=Toshiba+MK5061GSY

 

Δεν είναι και φθηνός!

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

*1= γιατί είχε μόνο 1 χρόνο εγγύηση; 2 δεν πρέπει να έχουν κανονικά;

http://www.ministryofjustice.gr/site/LinkClick.aspx?fileticket=3mmfglxeYf0%3D&tabid=132

Άρθρο 554

Παραγραφή

Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.

Αυτό δεν είναι το ίδιο με την εγγύηση,απλά για δυο χρόνια έχεις το δικαίωμα να πεις ότι«κοιτάχτε αυτό πρόβλημα υπήρχε από την αρχή» δεν καλύπτει κάτι που χάλασε για κάποιον άσχετο λόγο μέσα στην περίοδο.

 

Συμφωνώ, άσε που το format μπορεί να μην μου το κάνουν δωρεάν στην HP και στα multirama σε μία εβδομάδα το πολύ θα τον έχω πίσω!

 

edit: Αυτός είναι ο σκληρός μου: http://www.skroutz.gr/s/350995/Toshiba-MK5061GSYB-500GB-HDD-7200RPM-Sata-6-4CM-2-5.html?keyphrase=Toshiba+MK5061GSY

 

Δεν είναι και φθηνός!

Το format είναι μέσα στην αλλαγή,δεν μπορούν αν σου επιστρέψουν το laptop με άδειο σκληρό,άσε που τους έχουν έτυμους φορμαρισμένους για όλα τα μοντέλα στης αποθήκες,τι νομίζεις για κάθε laptop Που πουλάνε έχουν και έναν βλάκα που κάθεται και κάνει format στο κάθε ένα;Δεν θα μπορούσαν να κάνουν δουλειά έτσι.

Δημοσ.

http://www.ministryofjustice.gr/site/LinkClick.aspx?fileticket=3mmfglxeYf0%3D&tabid=132

 

Αυτό δεν είναι το ίδιο με την εγγύηση,απλά για δυο χρόνια έχεις το δικαίωμα να πεις ότι«κοιτάχτε αυτό πρόβλημα υπήρχε από την αρχή» δεν καλύπτει κάτι που χάλασε για κάποιον άσχετο λόγο μέσα στην περίοδο.

 

δεν είναι το ίδιο η εγγύηση με αυτό που αγόρασε ο kostas_tech εννοείς; αυτό, οκ... αλλά εγώ λέω το laptop σαν σκέτη συσκευή δεν θα έπρεπε να έχει απευθείας 2;

Δημοσ.

Αυτό με τα δυο χρόνια είναι μύθος που προέρχεται από το παραπάνω άρθρο,δεν είναι νόμος η διετή εγγύηση αλλά τα δυο χρόνια περιθώριο για να δηλώσεις την ζημιά που υπήρχε από την αρχή ή που έγινε μέσα στην όποια εγγύηση.

Δημοσ.

Αυτό με τα δυο χρόνια είναι μύθος που προέρχεται από το παραπάνω άρθρο,δεν είναι νόμος η διετή εγγύηση αλλά τα δυο χρόνια περιθώριο για να δηλώσεις την ζημιά που υπήρχε από την αρχή ή που έγινε μέσα στην όποια εγγύηση.

 

ε... αυτό δεν εννοούμε όταν λέμε εγγύηση;

Δημοσ.

ε... αυτό δεν εννοούμε όταν λέμε εγγύηση;

Μακάρι να ήταν όλα έτσι όπως τα εννοώ εγώ...θα ζούσα στον παράδεισο ^_^

Ναι αυτό εννοούμε,αλλά το ήξερες εσύ ότι ακόμα και μετά το πέρας της εγγύησης μπορείς να το δηλώσεις;;

Απλά η εγγύηση καλύπτει κάποια πράγματα μέσα στον χρόνο που δίνει,αυτό με τα δυο χρόνια είναι κάτι άλλο δεν σου δίνει δυο χρόνια μέσα στα οποία μπορεί να χαλάσει κάτι και να το δηλώσεις,σου δίνει δυο χρόνια για να δηλώσεις το πρόβλημα που υπήρχε από την αρχή.

Δημοσ.

Μακάρι να ήταν όλα έτσι όπως τα εννοώ εγώ...θα ζούσα στον παράδεισο ^_^

Ναι αυτό εννοούμε,αλλά το ήξερες εσύ ότι ακόμα και μετά το πέρας της εγγύησης μπορείς να το δηλώσεις;;

Απλά η εγγύηση καλύπτει κάποια πράγματα μέσα στον χρόνο που δίνει,αυτό με τα δυο χρόνια είναι κάτι άλλο δεν σου δίνει δυο χρόνια μέσα στα οποία μπορεί να χαλάσει κάτι και να το δηλώσεις,σου δίνει δυο χρόνια για να δηλώσεις το πρόβλημα που υπήρχε από την αρχή.

 

ΑΧΑ! όχι δεν το ήξερα

Δημοσ.

κωστα αυτο εδω εχεις παρει σαν εγγυηση;

http://www.multirama...contracts/fixme

 

οταν τους παρεις τηλεφωνο ρωτα και αν πληρωνεις τιποτα.

 

στους ορους χρησης ανεφερει παντως οτι

 

2. Στις περιπτώσεις που η βλάβη προκλήθηκε από υπαιτιότητα του Πελάτη (κακή χρήση) ή από επισκευή/απόπειρα επισκευής ή αναβάθμισης από μη εξουσιοδοτημένο από την Κατασκευάστρια Εταιρία τεχνικό ή φυσικά αίτια (όπως κεραυνούς, πλημμύρες, φωτιές κλπ.) ή από πτώση και αυξομειώσεις της τάσης του ηλεκτρικού ρεύματος ή φυσιολογικές φθορές ή από την μη τήρηση των οδηγιών που περιγράφονται στο εγχειρίδιο λειτουργίας του προϊόντος και γενικά οποιοδήποτε εξωγενή παράγοντα, τότε ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος των ανταλλακτικών, της εργασίας και των μεταφορικών.

 

Εγω καταλαβα παντως οτι δεν θα πληρωσεις τιποτα.

Δημοσ.

κωστα αυτο εδω εχεις παρει σαν εγγυηση;

http://www.multirama...contracts/fixme

 

Ναι, αυτό εδώ έχω!

 

 

ή από πτώση και αυξομειώσεις της τάσης του ηλεκτρικού ρεύματος ή φυσιολογικές φθορές

 

Εντάξει δεν το έριξα και από μπαλκόνι, ο σκληρός του χάλασε!

 

Εγω καταλαβα παντως οτι δεν θα πληρωσεις τιποτα.

 

Μακάρι

Δημοσ.

Από ότι βλέπω το health κατέβηκε ακόμα πιο πολύ στα 24% και τα bad sectors ανέβηκαν στα 123. Λες να κάνω backup και να το αφήσω να αργοπαιθάνει ή να τους το πάω έτσι με τον φόβο ότι δεν θα μου το πάρουν επειδή δεν είναι τελείως κατεστραμένος?

Δημοσ.

Από ότι βλέπω το health κατέβηκε ακόμα πιο πολύ στα 24% και τα bad sectors ανέβηκαν στα 123. Λες να κάνω backup και να το αφήσω να αργοπαιθάνει ή να τους το πάω έτσι με τον φόβο ότι δεν θα μου το πάρουν επειδή δεν είναι τελείως κατεστραμένος?

 

βρε ακομα δεν εχεις κανει;;:-D

 

βασικα και σημερα θα μπορουσες να τους ειχες παρει τηλεφωνο να δεις τι θα σου ελεγαν!

Δημοσ.

βρε ακομα δεν εχεις κανει;;:-D

 

Σκέφτομαι ακόμα ποια αρχεία θα κάνω backup, έχω πολλά προγραμματα αλλά λίγα αξίζει να κρατήσω.

Υπάρχει περιπτωση να μην μου το δεχθουν για αλλαγη σκληρου, επειδη δεν εχει χαλασει εντελως?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...