feodor Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2012 φιλε hyperlost,και γω εχω ακουσει οτι παει για κλεισιμο η olympus, ενω εχει αξιολογα σωματα (τουλ ετσι λενε αυτοι που τα εχουν) και υποστηρικτες. Δεν ξερω αν γι αυτο φταιει το 4/3 format που εχει επικρατησει λιγοτερο σε σχεση με το 3/2 ή κατι αλλο. Παντως για τη παραπανω συζητηση που γινεται, σχετικα με τη ποιοτητα του ψηφιακου βιντεο, να αναφερω μόνο οτι καποιο επισοδιο (το τελευταιο καποιας σαιζόν), του dr house, εχει γυριστει εξολοκληρου με dslr. Αυτο κατι λεει βεβαια για την ποιοτητα του dslr βιντεο και του ψηφιακου γενικοτερα. Γυριστηκε με ακριβη φωτογραφικη βεβαια, αλλα και παλι, το κοστος που γλυτωνεις απ το φιλμ γενικοτερα ειναι τεραστιο. Να ρωτησω κατι, το φιλμ γνωριζει κανεις ποσο κοστιζει?
digekas Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2012 venumis: Ο κινηματογράφος Απόλλων, από την έναρξη της λειτουργίας του αποτελούσε πρότυπο, ήταν η πρώτη κινηματογραφική αίθουσα στην Ελλάδα το 1960, μαζί με το Αττικόν, που λειτούργησε με στερεοφωνικό ήχο (TODD-AO, 70mm). http://www.cinemad.gr/content/view/1524/6/ Για το που υπάρχουν imax κινηματογράφοι: http://www.imax.com/theatres/#all feodor, και με κινητό έχει γυριστεί ταινία και υπάρχει και εδώ στις ειδήσεις του insomnia, εξάλλου για τις αναλύσεις που απαιτούνται στην hdtv αυτοί οι αισθητήρες και γενικότερα η τεχνολογία που ήδη υπάρχει επαρκεί. Για το κόστος τώρα, ρίξτε μια ματιά είτε στο film emporium είτε απευθείας στο site της Kodak: http://motion.kodak.com/motion/Products/Product_Information/index.htm
FarCry Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2012 FarCry, μια χαρά αντιληπτό έγινε αυτό που είπες, απλά αυτό που είπες ήταν λάθος, οι κινηματογραφικές ταινίες δεν περιορίζονται μόνο σε αυτές που έχουν γυριστεί σε 35άρι φιλμ αλλά και σε 70άρι (και προφανώς όχι μόνο) όπως και το ότι ο αριθμός των ταινιών δεν αποτελεί στοιχείο ποιότητας. Το αν οι περισσότεροι έχουν την εντύπωση ότι ο κινηματογράφος ξεκινά και τελειώνει με το 35άρι και μόνο ως προς αυτό γίνεται σύγκριση με τις ψηφιακές λήψεις, προφανώς έχουν περιορισμένη γνώση/αντίληψη και για αυτό άλλωστε γίνεται και η συζήτηση προκειμένου να διευρυνθεί αυτή η γνώση/αντίληψη. δεν ηταν λαθος. ηταν απλα μια δικη επεξηγηση ως προς το θεμα της χρησης της λεξης cinema στο προηγουμενο ποστ μου. ειναι θεμα παραδοχης. δεν ειπε κανεις οτι το imax δεν ειναι cinema προφανως εαν ο director δεν εχει σκοπο να γυρισει την ταινια σε imax τοτε φυσικα και δε τον νοιαζει το θεμα που αναφερεις και κανει μια χαρα συγκριση με το ψηφιακο μεσο. ολα ειναι σχετικα και επαφιεται στο budget της ταινιας και τον director το γεγονος οτι ειναι μεγαλο το budget για imax φαινεται απο το πληθος των ταινιων που ανεφερα προηγουμενως. αυτο και μονο και χωρις την υπαρξη του ψηφιακου μεσου το 35 ειχε και εχει πολυ μεγαλυτερη αποδοχη. απλα ηρθε το ψηφιακο και εκανε ακομα πιο ευκολη τη μεταβαση χωρις κανενα προβλημα ποιοτητας. ξερω οτι restoration ειναι αποκατασταση. δοξα το θεο αγγλικα ξερω αριστα. εαν εχεις την ταινια σε film προφανως δε την εχεις digital. οποτε θα χρειαστει στο μελλον restoration. επισης μαλλον ξεχνας οτι κατα την ψηφιοποιηση μιας ταινιας κανουν και αλλαγες δηλαδη restoration ή πες το remaster. αλλαζουν χρωματα φτιαχνουν ηχο, κλπ. αυτο φαινεται ιδιαιτερως σε blu ray μορφη (παραδειγμα lord of the rings)
digekas Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Μία εικόνα λένε, χίλιες λέξεις, όχι πως δεν θα τις γράψω, αλλά τουλάχιστον όχι σε αυτά που έχουν ήδη αναφερθεί. Ελπίζω τώρα να γίνονται πιο εύκολα αντιληπτές οι διαφορές στην ποιότητα (ανάλυση) σε σχέση με την επιφάνεια αφού το 70άρι συγκρίνεται με UHD αναλύσεις. Ρίξε και μια ματιά εδώ: http://www.in70mm.com/workshop/index.htm
FarCry Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 ειπα εγω οτι δεν εχει διαφορα στην αναλυση? και το 140 εαν υπηρχε θα ηταν πολυ καλυτερο απο το 70. τη λογικη δε την καταλαβα ποτε να σου πω. mine is bigger than yours i know ο αριθμος φυσικα και δεν αποτελει στοιχειο ποιοτητας. ειναι στοιχειο αποδοχης και ισορροπιας
digekas Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Ακριβώς επειδή βλέπω ότι κάποιοι δυσκολεύονται να αντιληφθούν τα αυτονόητα για αυτό έδωσα τόσο τις εικόνες όσο και το link. H ποιότητα πράγματι είναι υποκειμενική για κάποιους που βρίσκουν (αντικειμενικά πάντα για αυτούς) την ποιότητα του sd ανώτερη του hd, ακριβώς όπως υποστηρίζουν και για το 35άρι σε σχέση με το 70άρι... Αυτά τουλάχιστον περί αποδοχής και... ισορροπίας... Αλλά ξέχασα, ποιος υπολογίζει την γνώμη του Nolan, του Scorsese, του Cameron και πόσων άλλων που το χρησιμοποιούν, ή γιατί πχ ο Nolan προτίμησε ο 6λεπτος πρόλογος του The Dark Knight Rises να παιχτεί σε imax, τα δε σχόλιά του: http://screenrant.com/dark-knight-rises-prologue-description-bane-rothc-142894/ Nolan speaks passionately about the format which he calls far and away “the best imagining format” adding that “nothing else can touch it.” A large portion of the film was shot natively on IMAX cameras and the frame is utilized beautifully in the prologue we were shown. Αλλά είπαμε κάποιοι ξέρουν καλύτερα από αυτούς... που και βέβαια ως κινηματογραφικές ταινίες θεωρούν ότι έχει γυριστεί σε 35άρι φιλμ αφού σε 70άρι δεν έχουν γυριστεί πολλές!!! Άντε να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε!!!
KilliK Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 τι να την κανεις την Imax εμπειρια οταν δεν υπαρχουν Imax θεατρα και επισης ειναι αδυνατον να την εχεις στο home cinema. imho the next best thing θα ειναι τα 48/60fps. Αν φτιαχτει και μια 3D IMAX ταινια στα 60fps,θα ειναι ονειρο.
digekas Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 τι να την κανεις την Imax εμπειρια οταν δεν υπαρχουν Imax θεατρα και επισης ειναι αδυνατον να την εχεις στο home cinema. imho the next best thing θα ειναι τα 48/60fps. Αν φτιαχτει και μια 3D IMAX ταινια στα 60fps,θα ειναι ονειρο. ... Πιο απλά, οι ταινίες που γυρίζονται σήμερα ψηφιακά στα 2K ή 4Κ όταν στα σπίτια μας θα έχουμε UHD οθόνες προβολής, οι ταινίες θα έχουν αντίστοιχη ποιότητα με αυτή των βιντεοκασετών σήμερα σε fullhd τηλεοράσεις, σε αντίθεση με όσες γυρίζονται σε 70άρι φιλμ. Για αυτό έβαλα τις εικόνες στο προ-προηγούμενο ποστ.
KilliK Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 το Ιmax δεν ειναι μονο υψηλοτερη αναλυση.Εχει και μεγαλυτερο διαγωνιο ευρος με αποτελεσμα η εικονα να βγαινει εκτος οπτικου πεδιου και να εχεις την αισθηση οτι βυθιζεσαι μεσα σε αυτην. Κατι τετοιο ειναι αδυνατο να συμβει στον μικρο τοιχο ενος σπιτιου εκτος και αν εχεις το σπιτι του Bill Gates. Μετα παμε σε αλλου τυπου τεχνολογια αν θελουμε θεαμα τυπου Ιmax στο home cinema.
digekas Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Η τεχνολογία προχωράει με πάρα πολύ γρήγορους ρυθμούς, τα oled panel θα εκτυπώνονται από inject εκτυπωτές και το κόστος τους θα πέσει απίστευτα χαμηλά και αντιστρόφως ανάλογα θα ανέβουν οι διαστάσεις και αναλύσεις τους, ολόκληρος λοιπόν ο τοίχος μπορεί να είναι μία οθόνη ή φαντάσου την οθόνη στην οροφή και την ώρα της προβολής το πλέον απομακρυσμένο μέρος της να ακουμπάει στο δάπεδο ή ακόμα πιο απλά όπως σήμερα κατεβαίνει το πανί του προβολέα έτσι να ξετυλίγεται και η εύκαμπτη oled. Λύσεις υπάρχουν πολλές, το θέμα είναι αν οι ταινίες που γυρίζονται σήμερα αν θα μπορούν να δώσουν ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα ή αν θα παίζουν όπως το sd υλικό σε full hd οθόνη. Κάποιου μπορεί να του δημιουργηθεί η απορία, καλά αφού είναι τόσο καλύτερο το 70άρι γιατί δεν το προτιμούσαν οι κινηματογραφιστές, επειδή είχε το διπλάσιο περίπου κόστος σε σχέση με το 35άρι το καιρό που τα έσοδα σε σχέση με το budget ήταν αναλογίας 10:1;;; Το μεγάλο κόστος δεν οφειλόταν στα αρνητικά, αλλά στα εμφανισμένα φιλμ που δινόντουσαν στους κινηματογράφους αλλά και στις μηχανές προβολής που ήταν πολύ ακριβότερες. Για αυτό πολλές ταινίες τραβηγμένες σε 70άρι εμφανιζόντουσαν σε 35άρι. Το θέμα όμως είναι ότι στον κινηματογράφο πας για να δεις κάτι το οποίο δεν βλέπεις στο σπίτι σου, εκεί είναι η διαφορά και πολλοί πλήρωναν και πληρώνουν ένα εισιτήριο για να δουν μία ταινία που αξίζει σε ένα χώρο που δικαιολογεί αυτό το ποσό. Βλέπεις εκεί ήταν το θέμα, όλοι ήθελαν να μειώσουν το κόστος σε μία προσπάθεια να αυξήσουν τα κέρδη τους και τελικά έχασαν τους πελάτες τους αφού προτιμούσαν εκείνοι με πολύ μικρότερο κόστος να τις κατεβάζουν από το δίκτυο σε hd αναλύσεις. Για να βγάλεις λεφτά όμως πρέπει να επενδύσεις κιόλας και εκεί είναι το θέμα, φεύγοντας από τον κινηματογράφο ο θεατής να λέει ότι άξιζε τα λεφτά της η ταινία και όντως δεν θα είχε καμία σχέση ως αίσθηση και εμπειρία με το να περιμένω να την δω σε blu-ray ή να την κατεβάσω.
KilliK Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Οι διαστασεις του τοιχου δεν ειναι αρκετες μεγαλες για Imax,ακομη και αν η εικονα καλυπτε ολο το δαπεδο.Υπαρχει λογος που φτιαχνονται οι Imax οθονες τοσο μεγαλες.
digekas Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Εκεί κόλλησες εσύ;;; Ωραία να σου δώσω άλλη λύση. Η oled τυλιγμένη σε κατακόρυφη δοκό και κατά την προβολή της θα ξεδιπλώνεται οριζόντια ώστε να καλύψει ολόκληρο το οπτικό πεδίο των θεατών!!! Φαντάσου την σαν παραβάν ένα πράγμα που ανοίγει, σαν μία κουρτίνα που παρέμενε κλειστή και άνοιξε μπροστά στους θεατές. Δεν είναι αυτό το θέμα. Σκέψου το άλλο ότι με τις ταινίες να διανέμονται ψηφιακά θα σταματήσουν τα cam και θα υπάρχουν rip από αυτές τις πηγές. Χώρια που διαρκώς θα πρέπει να αναβαθμίζουν τις μηχανές προβολής αφού όλο και πιο γρήγορα θα ανεβαίνει η ανάλυση που και στην τελική δεν θα έχει και νόημα να προβάλλονται καν στους κινηματογράφους αν ο κόσμος προτιμά να πληρώσει το ποσό για να την δει στο σπίτι του. Αυτά κάποιοι τα έλεγαν και τα υποστήριζαν εδώ και χρόνια αλλά τα μεγάλα κεφάλια του χώρου δεν έπαιρναν από λόγια για αυτό και τώρα βρίσκονται σε αυτά τα χάλια τα στούντιο. http://www.in70mm.com/workshop/departments/feedback/letters/3.htm
KilliK Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Η oled τυλιγμένη σε κατακόρυφη δοκό και κατά την προβολή της θα ξεδιπλώνεται οριζόντια ώστε να καλύψει ολόκληρο το οπτικό πεδίο των θεατών!!! για που λες; μεσα στο σπιτι; αυτο δεν γινεται. Επισης οι προβολεις στα θεατρα γιατι να χρειαζονται συνεχεια αναβαθμιση; Οι oled δηλαδη θα παιζουν ολες τις μελλοντικες αναλυσεις χωρις προβλημα; δεν νομιζω.
digekas Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 E, το τι γίνεται και το τι δεν γίνεται θα το δεις στην πράξη. Για τα 4Κ που λέγαμε των ψηφιακών προβολών θα το δεις στην ces τις επόμενες ημέρες: http://cetatti.com/blog/2011/12/lg-revealing-84-3d-udtv-at-ces-2012/ Το κόστος στις oled θα είναι τέτοιο (καλώς εχόντων των πραγμάτων, που δεν το βλέπω αλλά τέλος πάντων) που η αντικατάστασή τους θα γίνεται πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με σήμερα. Ξεκινήσαμε λοιπόν από την Kodak και τα φιλμ της για να καταλήξουμε στο ότι οι κακές επιλογές των στούντιο και γενικότερα των παραγωγών έδιωξαν τον κόσμο όταν υπήρχε τρόπος να τον κρατήσουν και ακόμα και τώρα περισσότερο από τότε είναι ακόμα κρισιμότερο να αντιληφθούν που οδηγούνται τα πράγματα.
venumis Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Δεν καταλαβαίνω γιατι εχει γίνει τόσος λόγος για το 70άρι οταν το 35αρι επαρκεί μια χαρά για τις Ελληνικές αλλά και Ευρωπαϊκές αίθουσες. Μπορεί κάποτε στην Ελλάδα οπως πολύ σωστά ειπώθηκε και πιο πριν να υπήρξε 70αρι αλλά μιλάμε για εποχές που ο κινηματογράφος ήταν στα πολύ πάνω του, με κινηματογραφικές αίθουσες με χωρητικότητες πάνω απο 800 άτομα. Αυτη την στιγμή υπάρχει μια Vmax (στο mall) και κάποιοι νομίζουν είναι και πρωτοπορία. Το 70αρι εχει ενα σοβαρό μειονέκτημα, ο ογκος αλλά και το βάρος του. Αν η ταινία Τιτανικός* πχ είχε βγει σε 70άρι η κάθε κόπια θα ζύγιζε πάνω απο 70 κιλά !!! *3ώρη ταινία, οπως Avatar,Green mile,Casino Royal,Aviator, Lord Of the Rings κτλ..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα