Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

λοιπόν στις 31/12 έκανα παραγγελία ένα αντικείμενο από το ίντερνετ

μετά από λίγο το αγόρασα από τους ίδιους μέσω του καταστήματός που είχαν στο amazon.

την μέρα αυτή ήταν όμως κλειστά, (το πρώτο το αγόρασα μέσω paypal το άλλο με visa)

στέλνω email στο πρώτο και τους λέω να μην το στείλουν και να μου επιστρέψουν τα χρήματα πίσω. δεν τους είπα τίποτα ότι το βρήκα πιο φτηνά κοκ. περάσαν 2 μέρες τίποτα, μετά το ξαναστέλνω και μετά από 4 ώρες έρχεται email από αυτούς ότι το έστειλαν, δεν ήταν καν απάντηση στο email, ήταν η πρόοδος της παραγγελίας, (να πω ότι στα emails pου έστελνα έρχονταν πάντα αυτόματη απάντηση ότι μέσα σε 24 ώρες θα επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου)

εν το μεταξύ παρατήρησα ότι και η αποστολή από το site τους και του amazon έχουν το ίδιο Tracking ID

με αποτέλεσμα είτε μπερδεύτηκαν και έστειλαν ένα(χρεωμένο για 2) είτε τα έστειλαν και τα 2 μαζί(που όμως εγώ πλήρωσα διπλά μεταφορικά και στο site τους και στο amazon) και εκτός αυτού έχουν εκτιμώμενο χρόνο 1 μαρτιου.......

τι λέτε να κάνω??????

Δημοσ.

Διάβασε τους όρους που έχουν στην σελίδα τους (ή στύλε email και ρώτα)για να δεις αν μπορείς να επιστρέψεις το ένα και να σου επιστρέψουν τα λεφτά,με επιβάρυνση τα μεταφορικά σε εσένα εννοείται.

Δημοσ.

Ε,και εσύ κάνεις διπλές παραγγελίες και μάλιστα τέτοιες μέρες 31/1/2 που όλα είναι κλειστά,έπρεπε να ακυρώσεις πρώτα την μία και μετά να παραγγείλεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...