Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προ ενός συγκλονιστικού σκανδάλου που δίνει διαστάσεις άγριας λεηλασίας στην περιουσία της Ελλάδας, βρίσκεται πλέον η χώρα στην υπόθεση της πώλησης των τεσσάρων Airbus A340-300.καθώς σήμερα ομολογείται από την Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων ότι η τιμή πώλησης των αεροσκαφών δεν ήταν 40,4 εκατ. δολάρια (31 εκατ. ευρώ) το ένα αλλά 40,4 εκατ. δολάρια ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ!

 

Αναζητώντας το κόστος πώλησης των αεροσκαφών το οποίο δεν είχε ανακοινωθεί παρά την πώληση των αεροσκαφών προπαραμονή των Χριστουγέννων (έχει την σημασία του αυτό...) σε αμερικανικό οικονομικό δελτίο βρήκαμε ότι πουλήθηκαν αντί 40,4 εκατ. δολαρίων και θεωρήσαμε ότι αυτό αφορούσε την τιμή ανα μονάδα.

 

Αφού το κόστος αυτή την στιγμή των μεταχειρισμένων αεροσκαφών του τύπου κυμαίνεται μεταξύ 27 και 60 εκατ. ευρώ ανάλογα με την κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Με το κάθε νέο αεροσκάφος να κοστίζει 164 εκατ. ευρώ!

 

Το τίμημα της πώλησης για τα τέσσερα τετρακινητήρια αεροσκάφη ήταν μόλις 10,1 εκατ. δολάρια το ένα βάσει την ανακοίνωσης που εξέδωσε πρν λίγο η Γραμματεία της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων και Αναδιαρθρώσεων (ΔΕΑΑ)!

 

Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι η πώληση των τεσσάρων αεροσκαφών τύπου Airbus A340-300, ιδιοκτησίας του ελληνικού Δημοσίου, που χρησιμοποιούσε η παλιά Ολυμπιακή έως το Σεπτέμβριο του 2009, είναι ενταγμένη στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, προβλέπεται στο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα Δημοσιονομικής Στρατηγικής και συνιστά υποχρέωση της χώρας, σύμφωνα με το Μνημόνιο συνεργασίας με την τρόικα που ελέγχει διαρκώς την υπέρβαση των σχετικών προθεσμιών.

 

Kατά τον πρώτο διεθνή ανοικτό διαγωνισμό λέει η ΔΕΑΑ στο τέλος του 2009, η πλειοδότρια εταιρεία (Cirrus International) που είχε προσφέρει το ποσό των 97 εκατ. δολαρίων απέσυρε το ενδιαφέρον της εξαιτίας αδυναμίας χρηματοδότησης της συναλλαγής.

 

Μετά από εξέταση των υπολοίπων προσφορών που είχαν υποβληθεί στο πλαίσιο αυτού του πρώτου διαγωνισμού και τις σχετικές εισηγήσεις των χρηματοοικονομικών και νομικών συμβούλων, ο διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος τον Δεκέμβριο του 2010 και αποφασίστηκε η επαναπροκήρυξή του από τη ΔΕΑΑ.

 

Πρόκειται για αεροσκάφη τα οποία βρίσκονταν σε αρκετά καλή κατάσταση με τουλάχιστον 15 χρόνια πτητικής ζωής μπροστά τους και για τα οποία είχε εκφράσει ενδιαφέρον η Π.Α. τον Σετέμβριο του 2010 για να τα μετατρέψει σε εναέρια τάνκερ και να λύσει το πρόβλημα του μικρού χρόνου παραμονής στις περιοχές ενδιαφέροντος ειδικά επάνω από την Ανατολική Μεσόγειο.

 

Την απόφαση υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ε. Βενιζέλος, καθώς και οι υπουργοί Μ. Χρυσοχοΐδης, Γ. Παπακωνσταντίνου, Μ. Βορίδης και Γ. Κουτρουμάνης

Δημοσ.

αραγε αυτοι που υπογραφουν το ξεπουλημα των airbus θα μοιραστουν ισοποσα τη μιζα?

 

υ.γ αν τα airbus ηταν αχρηστα και κακοσυντηρημενα οπως προσπαθησε να μας πεισει η κυβερνηση για το λογο που τα ξεπουλησε κανεις δε θα ενδιαφεροταν να τα αγορασει. για αεροπλανα μιλαμε που κουβαλανε κοσμο εξαλλου. θα σαπιζαν σαν τα υποβρυχια που γέρνουν...

Δημοσ.

Καλά ότι να 'ναι

 

- Εφόσον δεν αναφέρεται πηγή φαντάζομαι ότι είναι δικό σου "Ρεπορτάζ"

- Την σωστή τιμή των ~ €40m / αεροσκάφος φαντάζομαι την υπολογίζεις επίσης εσύ μετά από έλεγχο που τους έκανες προσωπικά

- Το αποκορύφωμα της ασχετοσύνης αυτού που πραγματικά έγραψε το συγκεκριμένο κομμάτι αντικατοπτρίζει η πιθανότητα χρήσης Airbus 340 ως υπτάμενου τάνκερ από την ΠΑ.

Δημοσ.

Καλά ότι να 'ναι

 

- Εφόσον δεν αναφέρεται πηγή φαντάζομαι ότι είναι δικό σου "Ρεπορτάζ"

- Την σωστή τιμή των ~ €40m / αεροσκάφος φαντάζομαι την υπολογίζεις επίσης εσύ μετά από έλεγχο που τους έκανες προσωπικά

- Το αποκορύφωμα της ασχετοσύνης αυτού που πραγματικά έγραψε το συγκεκριμένο κομμάτι αντικατοπτρίζει η πιθανότητα χρήσης Airbus 340 ως υπτάμενου τάνκερ από την ΠΑ.

Το οτι η ειδηση μεταδοθηκε απο χθες στον ΣΚΑΙ (αν αυτο μετραει για πηγη) οπου μιλωντας περι εισφορων και εξοδων του ελληνικου κρατους ειπαν πως το ελληνικο κρατος υπολογιζε να τα δωσει προς 100εκ ευρω (αυτο πιανεται ως πηγη?), και τελικως τα πουλησε για 31εκ ευρω μονο, να το υπολογιζουμε η ειναι κι αυτοι οτι ναναι, ασχετοι, ανιδεοι, κατευθυνομενοι και τηλεκατευθυνομενοι, τυμβωρυχοι και σιωνιστες?

 

Επαναλαμβανω. Οι ιδιοι που σε φορολογουν και σου λενε το προγραμμα εσοδων του κρατους οταν σε πετσοκοβουν (ξερεις εκεινα τα ομορφα: θα μπουν οι ταδε φοροι σε εσενα μεσε Ελληνα ΑΛΛΑ θα εισπραξουμε και τοσα απο οφειλετες, θα εισπραξουμε και τοσα απο ιδιτικωποιησεις, θα εισπραξουμε και τοσα απο πωληση αεροπλανων ....μπλαμπλα και χαρη σε ολα αυτα θα θωρακιστει η οικονομια μας, θα εχουμε πρωτογενες πλεονασμα ... θα μπλαμπλα), ειναι αυτοι που λεγαν οτι θα τα πουλησουν για 100εκ ευρω. Και τελικως φερανε 31εκ ευρω στα ταμεια. Συνεπως αντι να γυρευεις την πλανη στο αρθρο, καλυτερα γυρευε την σε αυτους που λεγανε στον ελληνικο λαο περι τοσων δις εσοδων περα απτους φορους και τις περικοπες και δε βαζουν στα ταμεια ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΙΣΑ απο οσα "υπολογιζαν".

 

Αυριο που θα ερθουν να σε φορολογησουν για να εισπραξουν αυτα τα 70εκ ευρω "επειδη πεσαν εξω στον προυπολογισμο και η χωρα κινδυνευει να χρεωκοπησει αν δεν παρθουν αμεσα νεα μετρα", σιγουρα θα λες οτι καποιοι φαγανε τα λεφτα, αντι να ψαχνεις πηγες για σκανδαλα που κανουν νιαου νιαου στα κεραμυδια, οπως το εν λογω.

Δημοσ.

Το οτι η ειδηση μεταδοθηκε απο χθες στον ΣΚΑΙ οπου μιλοντας περι εισφορων και εξοδων του ελληνικου κρατους ειπαν πως το ελληνικο κρατος υπολογιζε να τα δωσει προς 100εκ ευρω, και τελικως τα πουλησε για 31εκ ευρω μονο, πιανεται η ειναι κι αυτοι οτι ναναι, ασχετοι, ανιδεοι, κατευθυνομενοι και τηλεκατευθυνομενοι, τυμβωρυχοι και σιωνιστες?

 

Επαναλαμβανω. Οι ιδιοι που σε φορολογουν και σου λενε το προγραμμα εσοδων του κρατους (θα μπουν οι ταδε φοροι ΑΛΛΑ θα εισπραξουμε και τοσα απο οφειλετες, θα εισπραξουμε και τοσα απο ιδιτικωοποιησεις, θα εισπραξουμε και τοσα απο πωληση αεροπλανων μπλαμπλα), ειναι αυτοι που λεγαν οτι θα τα πουλησουν για 100εκ ευρω. Και τελικως φερανε 31εκ ευρω στα ταμεια. Συνεπως αντι να γυρευεις την πλανη στο αρθρο, καλυτερα γυρευε την σε αυτους που λεγανε στον ελληνικο λαο περι τοσων δις εσοδων περα απτους φορους και τις περικοπες και δε βαζουν στα ταμεια ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΙΣΑ απο οσα "υπολογιζαν".

 

Επειδή το είδα και στις ειδήσεις (δε θυμάμαι αν ήταν στο ΣΚΑΙ)

 

1. Οι ειδήσεις και αν είναι ότι να 'ναι !!! (ειδικά στο ΣΚΑΙ τώρα που το μόνο που τους νοιάζει είναι να τη σκαπουλάρει ο Εφραίμ)

2. Στις ειδήσεις που είδα ανα φέρθηκε ότι η εταιρεία σύμβουλος που είχε προσλάβει το Δημόσιο για να εκτιμήσει την αξία των αεροσκαφών τα είχε κοστολογήσει κάπου εκεί κοντά που πωλήθηκαν. Ο λόγος που αναφέρθηκε ήταν ότι κάποια συστήματα των αεροσκαφών είχαν εξαντλήσει το όριο ζωής τους (δεν αναφέρθηκε ποια)

 

Επίσης ....

 

- Άλλα 15 χρόνια για Α340 ακούγεται (τουλάχιστον σε εμένα) υπερβολή.

- Πολλές εταιρείες σταμάτουν να χρησιμοποιούν A340 καθώς καταναλώνουν αρκετό καυσιμο και δεν προσφέρουν αρκετά μεγάλη χωρητικότητα. Το Α330 σώζεται κάπως. Την κατηγορία καπέλωσε το 777 ως ποιο οικονομική λύση (από όσο έχω διαβάσει)

 

Οι ιδιοι που σε φορολογουν και σου λενε το προγραμμα εσοδων του κρατους οταν σε πετσοκοβουν (ξερεις εκεινα τα ομορφα: θα μπουν οι ταδε φοροι σε εσενα μεσε Ελληνα ΑΛΛΑ θα εισπραξουμε και τοσα απο οφειλετες, θα εισπραξουμε και τοσα απο ιδιτικωποιησεις, θα εισπραξουμε και τοσα απο πωληση αεροπλανων ....μπλαμπλα και χαρη σε ολα αυτα θα θωρακιστει η οικονομια μας, θα εχουμε πρωτογενες πλεονασμα ... θα μπλαμπλα), ειναι αυτοι που λεγαν οτι θα τα πουλησουν για 100εκ ευρω. Και τελικως φερανε 31εκ ευρω στα ταμεια.

 

Καλά .... μπορεί να είπαν μια μαλακία εκεί , εσύ τη δένεις κόμπο. Άλλοι είχαν πει και λεφτά υπάρχουν ... ε, και ?

 

Γιατί σε παραξενέυει ότι τελικά πιάσαν 31 και όχι το ότι είπαν το άκυρο 100 αρχικά ?

Δημοσ.

μια άποψη

 

Σημειώνεται ότι η διεθνής αγορά για αυτόν τον τύπο αεροσκαφών βαίνει μειούμενη επειδή εκτιμήθηκαν από τους αερομεταφορείς ως κοστοβόρα (εξάλλου και η Airbus διέκοψε πρόσφατα την παραγωγή τους).

 

Οποιαδήποτε δε περαιτέρω καθυστέρηση ως προς την πώληση, πέραν του χρονικού ορίου που είχε τεθεί από το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα Δημοσιονομικής Στρατηγικής, θα ενείχε σημαντικό κίνδυνο ακόμη μεγαλύτερης ή μάλλον ραγδαίας απαξίωσης των από διετίας σταθμευμένων αεροσκαφών για τεχνικούς λόγους (λήξη ισχύος και άλλων ανταλλακτικών και μερών).

 

Συνεπώς, εάν αποφασιζόταν να επανακηρυχθεί νέος διεθνής διαγωνισμός, θα κατέληγε ουσιαστικά σε ακόμη μικρότερες προσφορές ή και σε παντελή αδυναμία ολοκλήρωσης σοβαρής αγοραπωλησίας, ενώ το κόστος του ελληνικού Δημοσίου για την διαχείριση των αεροσκαφών από την υπό εκκαθάριση Ολυμπιακή θα συνεχιζόταν να αυξάνεται.

 

και

 

Στην υπόθεση αυτή απεικονίζονται ξεκάθαρα δύο πράγματα : Από τη μια, το πάρτι του παρελθόντος στην Ολυμπιακή και στο Δημόσιο γενικότερα, από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, που φαίνεται ξεκάθαρα στο ποσό που δαπανήθηκε για την αγορά των αεροσκαφών, τα οποία εκμισθώθηκαν στη συνέχεια σε μια προβληματική εταιρεία. Και από την άλλη, οι ασυγχώρητες καθυστερήσεις και οι άστοχοι χειρισμοί της τελευταίας διετίας που επιβάρυναν την κατάσταση της χώρας και κατέληξαν στο συγκεκριμένο αποτέλεσμα που ζημιώνει σοβαρά το Ελληνικό Δημόσιο και τους Έλληνες πολίτες
Δημοσ.

Καλά .... μπορεί να είπαν μια μαλακία εκεί , εσύ τη δένεις κόμπο. Άλλοι είχαν πει και λεφτά υπάρχουν ... ε, και ?

 

Γιατί σε παραξενέυει ότι τελικά πιάσαν 31 και όχι το ότι είπαν το άκυρο 100 αρχικά ?

Δεν με παραξενευει. Ξερω οτι χοντρικα, απτα 100 τα 20 πηγανε στις τσεπες οσων υπογραφουν, τα αλλα 50 γιναναν εκπτωση προς τους ιδιωτες που μιζαραν, και τα αλλα 30 στα ταμεια.

 

Το θεμα ειναι οτι οταν ο Ελ Βενιζελ εχωνε χαρατσια και φορους ελεγε: Θα εισπραξουμε τοσα απο φορους, θα εισπραξουμε τοσα απο ιδιτικωποιησεις, θα εισπραξουμε τοσα απο πωληση δημοσιας περιουσιας, θα εισπραξουμε τοσα απο απολυσεις στον δημοσιο τομεα κλπ κλπ.

 

Τωρα εξαιτιας κατι τετοιων σκηνικων οπως αυτο με τα Airbus θα σου πει, ε πεσαμε εξω κατα 70 εκ ευρω σε σχεση με αυτα που λεγαμε πριν 3 μηνες, οποτε πρεπει να μπει χαρατσι στο οξυγονο που αναπνεετε για να εξασφαλισουμε αυτο το ποσο.

 

Το αν πρεπει να βρισω που μου ελεγε οτι θα τα πουλησει 100εκ ευρω, ενω η αξια τους ειναι ~30εκ ευρω, η αν πρεπει να βρισω επειδη εχουν αξια 100εκ ευρω αλλα χαθηκαν στο δρομο τα 70εκ, ειναι μικρης σημασιας ζητημα. Το συμπερασμα ειναι οτι απλα μας δουλευουνε σκανδαλωδως ακομα και τωρα και οτι ακολουθουν ακομη ερασιτεχνικες τακτικες τη στιγμη που το αν αυριο θα εχει ο λαος ΝΑ ΦΑΕΙ παιζεται κορωνα γραμματα στους χειρισμους τους.

Δημοσ.

Όταν ακόμα και σε μια επίσημη ανακοίνωση-απάντηση στις κατηγορίες για σκάνδαλο, όπως έγινε χθες με την απάντηση της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων για την κομπίνα με την πώληση των Airbus Α340-300, ανακύπτει … νέο σκάνδαλο, έ, τότε «κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας» και μάλιστα έχει αρχίζει η δυσωδία της σαπίλα να είναι αποπνικτική.

 

Στην χθεσινή απάντηση, λοιπόν, της Διϋπουργικής για τις αποκρατικοποιήσεις, διαβάζουμε επι λέξει για την διαδικασία που επιλέχθηκε προκειμένου να δικαιολογηθεί η επιλογή της offshore Apollo Aviatin Group:

 

«3. Ο δεύτερος διεθνής ανοικτός διαγωνισμός προκηρύχθηκε από τη ΔΕΑΑ στις αρχές του 2011, πριν την ίδρυση του Ταμείου Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας του Δημοσίου, και το στάδιο των τελικών προσφορών έληξε στις 20 Ιουνίου 2011. Πλειοδότης ανακηρύχθηκε τον Αύγουστο του 2011 η Apollo Aviation Group, η οποία και προσέφερε το μεγαλύτερο τίμημα (40,4 εκατ. δολάρια) μεταξύ των εταιριών που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας. Οι άλλες τρεις εταιρείες που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας ήταν η AerSale Inc. (35 εκατ. δολάρια), η AAR Corp. (33,6 εκατ. δολάρια) και η Universal Asset Management Inc. (24,04 εκατ. δολάρια). Επισημαίνεται επίσης ότι κάποιες εταιρίες εξέφρασαν ενδιαφέρον για τα αεροσκάφη ατύπως και εκτός του πλαισίου της διαγωνιστικής διαδικασίας, συνεπώς δεν μπορούσαν να ληφθούν υπόψη σύμφωνα με τον νόμο».

 

Αν ανατρέξει κάποιος όμως στην προκήρυξη ( http://www.minfin.gr/content-api/f/binaryChannel/minfin/datastore/e9/b4/b7/e9b4b70cce3760fb6e2beb30be071040e6245d52/application/pdf/RFP+Airbus_Appraisal+230611.pdf ) διαπιστώνει ότι στις 20 Ιουνίου που υποτίθεται είχε λήξει η προθεσμία κατάθεσης των προσφορών, δεν είχαν καν ζητηθεί οι τελικές προσφορές!

 

Αυτές, όπως φαίνεται από το έγγραφο που έχουμε στην διάθεσή μας και αναγράφεται στο σχετικό link έγινε στις 23 Ιουνίου! Με καταληκτική ημέρα προσφοράς την 30 Ιουνίου: «Interested parties may submit their applications in writing, together with any other information that may consider necessary or appropriate, either in hard copy at the offices of the State Secretariat for Asset .Restructuring and Privatisation (8 Karageorgi Servias Street, Athens, 6th floor), or via email at the e-mail address [email protected] until the 30th of June 2011, 14:00 Athens time».

 

Άρα και εχθές η Διϋπουργική είπε ψέματα! Και εδώ πλέον έχουμε μια σειρά ψευδολογιών και "συμπτώσεων" που σαφώς, ας είμαστε μετριοπαθείς, αφού τα πράγματα μιλάνε μόνα τους, προβληματίζουν:

 

Η αποτίμηση, γίνεται την ημέρα της πώλησης, στις 23 Δεκεμβρίου. Η εταιρεία που κάνει την αποτίμηση μέσα σε μία ημέρα η SL, μάλον έχει δημιουργηθεί για να κάνει ειδικά αυτή την αποτίμηση (το όνομα "SL" μπορεί να το πήρε και από το μοντέλο της Μερσεντές που χρησιμοποιεί κάποιος από τους υπουργούς που έβαλαν την υπογραφή…).

 

Και στους εκτιμητές κατά σατανική σύμπτωση περιλαμβάνεται και η πανταχού παρούσα (κάτι σαν το Άγιο Πνεύμα - συγχώρα μας Θεέ μου) Lazard η οποία από τότε που εμφανίστηκε δια χειρών Ε.Βενιζέλου και Χ.Παμπούκη στα οικονομικά πράγματα της Ελλάδας, είναι μέσα σε ΟΛΕΣ τις σημαντικές δουλειές του δημοσίου. Δεν υπονοούμε τίποτα, απλά το αναφέρουμε.

 

Και για να επιστρέψουμε στην ουσία του σκανδάλου, δηλαδή την αποτίμηση της τιμής των αεροσκαφών και την εταιρεία που κρύβεται πίσω από την Αpollo Aviation Group, το fund της Sciens, η οποία είχε δανειστεί τα χρήματα για την αγορά των Airbus από την Proton Bank του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, σε μία υπόθεση δανειοδότησης που έχει κριθεί ως μη σύννομη και έχει εκδοθεί και σχετικό πόρισμα από την Τράπεζα της Ελλάδος. Φυσικά υπάρχει σε εξέλιξη και σχετική ποινική διερεύνηση.

 

Το τελικό κέρδος από την αγορά και την εν συνεχεία μεταπώληση των 4 Airbus A340-300 του Group Αpollo-Sciens-Λαυρεντιάδη θα κυμανθεί περί τα 70 εκατ. ευρώ αφού η κατώτατη τιμή πώλησης για αεροσκάφη του τύπου είναι 27 εκατ. ευρώ βάσει των ισχυουσών τιμών της αγοράς http://www.globalplanesearch.com/search/?gpsq=airbus+a340

 

Mέχρι και την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές δεν υπήρχε καμία αντίδραση από κανέναν για την αποκάλυψη του defencenet.gr.

 

Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δημοσ.

Mέχρι και την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές δεν υπήρχε καμία αντίδραση από κανέναν για την αποκάλυψη του defencenet.gr.

 

Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Ετοιμασου τωρα να στην πεσουν οι Πρετεντερηδες του ινσομνια για την εγκυροτητα των γραφομενων σου.

Δημοσ.

Ετοιμασου τωρα να στην πεσουν οι Πρετεντερηδες του ινσομνια για την εγκυροτητα των γραφομενων σου.

 

χαχαχαχαχαχα

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...