Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αυτο εινε το αποτελεσμα που μου βγαζει......

 

Link

 

επειδη δεν φενεται καλα η υγεια του εινε 0 ο αλλος εινε ο εξωτερικος μου που εκανα back up.....1984 bad sectors on the disks surface ( οτι να ναι )......

 

Moviemaker βρηκα ολο το νομο θα κατσω να τον διαβασω να βρω τα σωστα σημεια και να παω προετημασμενος σκεφτομαι να στειλω mail στην Toshiba Europe ρωτοντας πως μπορω να κανω ενα formal complaint αν ειναι να σκαναρω τις αποδειξεις και να τους τα στειλω ολα πακετο.... Πως σου ακουγετε ? Πες αν εινε να κανω και κατι αλλο

Δημοσ.

Φίλε μου μόνο ότι έχει πάει τόσες πολλές φορές για επιδιόρθωση σημαίνει κατά την άποψη μου οτι πλήρεις τις προϋποθέσεις για επιστροφή του προϊόντος.. Η Toshiba ως πολιτική κ εταιρία δίνει έμφαση σε αυτά.. και αν τα "πατήματα" σου είναι συγκεκριμένα και σταθερά πιστεύω θα δικαιωθείς.. Είναι εργαλείο δουλειάς πες τους και κάθε φορά που έρχομαι εδώ είμαι άνεργος για 3 μέρες και φυσικά άφησε να εννοηθεί οτι αν δεν τα βρείτε μεταξύ σας δικαστικά η αγωγή θα εγείρει και αποζημιώσεις όπως και είναι το σωστό..

Δημοσ.

Moviemaker ευχαριστω αδερφε και ολα τα παιδια που ασχοληθηκαν ... Ελπιζω ρε φιλε να γινει κατι το αγορασα 1100 και δεν το εχω ευχαριστηθει κα8ολου ....Πηρε η κοπελα μου ενα Dell τον 500 ευρω πριν 8 μηνες και πηγαινε σφαιρα μπροστα στο δικο μου μπορεις να φανταστεις πως ενοιωσα και απο την πρωτη στιγμη τον πηρα εκανα και επεκταση εγκυησης στα 4 χρονια για να τον κρατησω ...... Καλες γιορτες να εχουμε ολοι οποιος αλλος νομιζει οτι μπορει να βοη8ησει των ευχαριστω προκαταβολικα Καλη πρωτοχρονια να εχουμε.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αδερφια να σας ευχαριστησω αλλη μια φορα ολους...Μετα απο ανταλαγη μυνηματων με Toshiba europe για περιπου μια βδομαδα και καταγκελεια στην γραμμη καταναλωτη ... Αφου περασαν περιπου 15 μερες εγινε αντικατασταση στο Toshiba quosmio F60 - 126 με το καινουργιο quosmio F 750 που κοστιζει 200 euro λιγοτερα λιανικη τιμη απο το πρωτο με καλυτερα χαρακτηριστικα σε ολα τα επιπεδα ... καινουργιο με 3 χρονια εγκυηση ... Οποτε τελος καλο ολα καλα επιτελους μετα απο 16 μηνες ταλαιπωριας με το λαπ τοπ το καινουργιο μεχρι στιγμης φυσαει ... ευχαριστω οσους βοηθησαν

  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα.

Νομίζω ότι βαδίζω στο ίδιο μονοπάτι με σένα φίλε μου..

F60- 126 κι εγώ..

Με το που το πήρα (18 μηνες πριν ) είχε πρόβλημα στο πληκτρολόγιο. Στο χρόνο άρχισε να σέρνεται κυριολεκτικά. Τώρα υπερθερμενεται και μια ανοίγει μια δεν ανοίγει ( ενώ έκανα επαναφορά και είναι σαν καινούργιο. . ).

Όταν ανοίξει ( μετά από 10 λεπτά ) σέρνεται μέχρι αηδίας και βγάζει σφάλματα στο σκληρό.

Έστειλα μαιλ στην Toshiba και ζήτησα αντικατασταση αλλά ούτε δεν απάντησαν ακόμα ( 1η φορά βλέπω αδιαφορία ).

Το θέμα είναι ότι έχω μόνο το λαπτοπ και καίγομαι πραγματικά γιατί έχω να παραδώσω 10 μοντέλα ( 3ds ) και δεν έχω υπολογιστή!

Να στείλω μαιλ στην Toshiba Europe?

Στα αγγλικά υποθέτω έτσι?

 

Σε ποια διεύθυνση επίσης να στείλω μαιλ για Toshiba Europe?

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Μην περιμενεις να σου απαντησουν απο την Ελλαδα. Τρια μειλ εχω στειλει και ακομα απαντανε..

 

Ναι, στην Τοσιμπα Ευρωπης να στειλεις. Φυσικα στα αγγλικα.

Σχετικα με το μειλ.. Ειναι ενα θεμα :P

Θα επανελθω αργοτερα.

Δημοσ.

Μην περιμενεις να σου απαντησουν απο την Ελλαδα. Τρια μειλ εχω στειλει και ακομα απαντανε..

 

Ναι, στην Τοσιμπα Ευρωπης να στειλεις. Φυσικα στα αγγλικα.

Σχετικα με το μειλ.. Ειναι ενα θεμα :P

Θα επανελθω αργοτερα.

 

Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε μου.

Έστειλα κι εγω 3 φορές μαιλ και τίποτα. . Τις δύο προηγούμενες φορές μου απάντησαν άμεσα και ξεγελεστηκα..

Θα τους πάρω τηλέφωνο σήμερα. Θέλω να επικοινωνήσω και με Toshiba Europe βέβαια αλλά μαιλ δε βρήκα οσο και αν έψαξα. Μόνο για διάφορες άλλες χώρες.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...