Προς το περιεχόμενο

NVIDIA Kepler 28HP TSMC


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, κούφια λόγια. Οι πυρήνες Jaguar είναι πολύ αδύναμοι για να τους φορτώσουμε και με PhysX.

Το παραδέχεται εμμέσως και η Sony, αφού δίνει τη δυνατότητα να εκτελέσουμε τα physics του παιχνιδιού στους shaders.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, κούφια λόγια. Οι πυρήνες Jaguar είναι πολύ αδύναμοι για να τους φορτώσουμε και με PhysX.

Το παραδέχεται εμμέσως και η Sony, αφού δίνει τη δυνατότητα να εκτελέσουμε τα physics του παιχνιδιού στους shaders.

 

 

 

Νταξ θα δούμε αν θα είναι στη GPU, γιατί δεν βλέπω να το έχουν ξεκαθαρίσει.

 

API είναι και εάν δεν το έκανε Port η nV, κάποιος θα έβγαζε κάτι αντίστοιχο*  και το PhysX θα εξαφανιζόταν από την αγορά.

*(αντίστοιχα υπάρχουν , αλλά θα μπορούσαν να κάνουν μέχρι και Port, τα Interface άλλωστε δεν πατεντάρονται οπότε θα ΄βγαζε κάποιος τρίτος ‘emulator’/’translator’/whatever, και θα έλεγαν και legacy support lol)

 

Τώρα το εάν φτάνει ένας πυρήνας cpu  … εξαρτάται από τι θέλει να κάνει ο προγραμματιστής. Δεν είναι ανάγκη να χρησιμοποιήσει πόρους αντίστοιχους των

υπερβολών τύπου batman που είχαμε δει παλιότερα στο full κάτω από PC…

(παν) μετρον άριστον - ειδικά στις κονσόλες που ξέρουμε που είναι το μέτρο.

 

Αν υπάρχει ένα στάνταρ πάντως σήμερα, τότε αυτό είναι το OpenCL, τα όποια άλλα proprietary όσο

πιο γρήγορα τα αφήσουμε πίσω μας , τόσο το καλύτερο από τη δική μου οπτική γωνία.

 

PhysX, Havoc, TressFX, Σαμπουάν και άλλες ιστορίες, στο μέλλον θα ήθελα να τα δώ όλα να βασίζονται σε openCL.

 

 

Φυσικά δε προβλέπω σύντομα να σταματήσουν οι προγραμματιστές να γράφουν και κάνα μικρό optimized assembly κομμάτι… αυτό έλειπε :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tιμή δεν αναφέρουν; Για την Κ5000 (GK104) ζητάνε $2250 νομίζω; Ε τώρα αυτό το απολειφάδι της παραγωγής να μην χτυπήσει 3 χιλιάρικα;

 

Aλλάζουν γραφεία τα παλληκάρια:http://blogs.nvidia.com/2013/02/nvidia-to-build-a-new-home-20-years-after-our-founding/ ότι προαιρείστε......

 

 

PhysX, Havoc, TressFX, Σαμπουάν και άλλες ιστορίες, στο μέλλον θα ήθελα να τα δώ όλα να βασίζονται σε openCL.

 

 

Eντυπωσιακή η τρίχα στο TressFX δεν λέω μόνο που εμένα αρχικά το μάτι μου πήγε αλλού στην κοπέλλα. Αν το κάνανε T*tsFX θα είχε μια δυσκολία στο να το προωθήσουν, αλλά αν μην τι άλλο θα ανησηχούσα λιγότερο για τον σεξουαλικό προσανατολισμό των δημιουργών. Για τις λιγοστές κυρίες gamers θα είχαμε ilpulcinopioFX :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί οι 7αρες δεν έχουν καλό tessellation?  :P

Στους οδηγούς είναι επιλεγμένο εξ' ορισμού το AMD optimized κι έτσι ίσως να μην άφηναν να φανεί όλο το "μεγαλείο".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε application settings mode με extreme tessellation εγώ μια χαρά τις βλέπω.Αν και σε theoretical geometry throughput  η 680 είναι μπροστά.

Ωραία λοιπόν... Ο πόλεμος θα γίνει για τις τρίχες  :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τέλος, θα βάλω την asus ares (αυτήν που έχει 2 7970 chips με την υδρόψυξη) και την titan για physics...τώρα θα μπορέσω να απολαύσω το batman σε όλο του το μεγαλείο  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...