savakis Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Πρώτον ίσα που θα φτάνουν σε μερικά χρόνια τα 8 γίγα μνήμη για τις επερχόμενες κονσόλες και αυτό με μέγιστη ανάλυση στα 1080p@30fps και όχι τις 4k τσατσαριές που τσαπουνάγανε μέχρι τώρα που είναι μόνο για video decoding και δεύτερον αμφότερες αρχιτεκτονικές (Kepler & GCN) έχουν την δική τους υλοποίηση σε hardware για mega-texturing. Στην NV βρήκαν την τσατσαρο-ονομασία bindless textures. ΄Εχω την περίεργη αίσθηση ότι ακόμα δεν έχεις καταλάβει περί τίνος πρόκειται με τα επερχόμενα SoCs για τις κονσόλες. Χοντρικά το μέγεθος του SoC για την επερχόμενη κονσόλα είναι γύρω στα 280mm2@28nm. Φυσικά με την λογική απουσία στην πλειοψηφία των περιπτώσεων AA/AF θα είναι και μικρότερες οι ανάγκες σε μνήμη, αλλά τα 8GB δεν είναι και ακριβώς υπερ-πληθώρα. Αυτό που χρειάζονται οι μελλοντικές κονσόλες για υφές είναι κάτι τέτοιο: http://www.khronos.org/news/press/khronos-releases-atsc-next-generation-texture-compression-specification Κοντολογής μεγαλύτερος βαθμός συμπίεσης υφών (από τους σημερινούς 8bpp αλγόρυθμους) και άρα μικρότερη κατανάλωση μνήμης και εύρους μνήμης. Με αυτό το πολύ βασικό λειτουργικό, πόσο θα φτάνει το memory usage για το CPU (λειτουργικό + Game); θα ξεπερνάει εύκολα τα 2-3 GB; Αυτό δεν αφήνει άφθονη μνήμη για την GPU; Υ.Γ. όσον αφορά την GPU του ps4 είναι 7870 με 2 cluster αφιερωμένα σε GPGPU computing και χρονισμένη στα 800 mhz; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Με αυτό το πολύ βασικό λειτουργικό, πόσο θα φτάνει το memory usage για το CPU (λειτουργικό + Game); θα ξεπερνάει εύκολα τα 2-3 GB; Αυτό δεν αφήνει άφθονη μνήμη για την GPU; Πόσο άφθονη θα είναι αυτή η μνήμη σε μελλοντικά παιχνίδια ακριβώς; Σου είπα ότι το μέγιστο που έχει σαν στόχο η SONY είναι 1080p@30fps και κατά πάσα πιθανότητα θα δούμε πολύ σπάνια AA/AF σε επερχόμενες κονσόλες. Με την μέγιστη ανάλυση ουσιαστικά να μην αλλάζει σε σχέση με τις σημερινές κονσόλες, το επερχόμενο hw απλά δίνει περισσότερους πόρους κάτω από χοντρικά τα ίδια δεδομένα για να μπορούν οι δημιουργοί να τους εκμεταλλευτούν στο έπακρο στο μέλλον. Από που κι ως που μετράει μόνο η ποσότητα της μνήμης για μια GPU όταν πρόκειται για υφές; Ο ρυθμός πλήρωσης ή το εύρος μνήμης δεν παίζουν ρόλο; Μακάρι να ήταν τόσο εύκολο να λέγανε άντε βάλαμε τόση μνήμη και άρα το λύσαμε το πρόβλημα άπαξ δια παντός. Υ.Γ. όσον αφορά την GPU του ps4 είναι 7870 με 2 cluster αφιερωμένα σε GPGPU computing και χρονισμένη στα 800 mhz; Γιατί επιμένεις ότι "είναι" 7870 επειδή σε βολεύει; Η desktop 7870 δίνει 2.56 TFLOPs 3D και η 7770 1.28 TFLOPs. ΄Εστω 16 clusters 3D όπως μόνος σου λες: 16 CUs * 64SPs = 1024 SPs * 2 FLOPs * 0.8GHz = 1.63 TFLOPs ΄Οχι ότι είναι όντως έτσι, απλά χρησιμοποιώ το δικό σου παράδειγμα. Αν το υπολογίσεις σωστά με τα πραγματικά δεδομένα και συνυπολογίσεις και τον περιορισμένο αριθμό ROPs για παράδειγμα η ζυγαριά κλείνει πολύ περισσότερο προς την 7700 παρά την 7800 πλευρά. Η κατανάλωση ρεύματος του SoC έχει σαν πρώτο ψηφίο έναν άσσο, οπότε μάλλον θα πρέπει να σκεφτείς πόσο σχετική μπορεί να είναι η απόδοση με την κατανάλωση ρεύματος Πρωτόκολλο κατασκευής 28nm για το SoC οπότε αυτό που επαναλαμβάνεις τόσο καιρό θα έχει μια GPU που το SoC θα καταναλώνει λιγότερο ρεύμα από μια 7870 θα είναι ωστόσο σχετικά κοντά σε επιδόσεις; Εφόσον η κατανάλωση ρεύματος για το GPU κομμάτι του SoC είναι μικρότερο απ' το μισό μιας 7870, η AMD σαφώς έχει μαγικό ραβδί και κάνει θαύματα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saiz Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Μεταξύ σχετικά ισοδύναμων καρτών οπωσδήποτε την κάρτα με την μεγαλύτερη μνήμη! τωρα τι αβανταζε τις δεινει 2g στην 6970 εναντι τις 560 με το 1 καλυτερα να μην μιλησω, δεν λεμε για 6950 αστο και γενικα η 500 τα παει καλυτερα απο την 6000 στα τελευταια game,δεν λεμε για την 580 ειναι σε αλλο επιπεδο με το 1,5g crysis 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Από 23 FPS που βγάζει μια 6970 στα 29FPS που βγάζει μια 580, ναι μεν λες ότι η 580 πάει λίγο καλύτερα αλλά και οι 2 Unplayable είναι. Αυτό που πρέπει να τονιστεί είναι ότι όσο κράτησε η 6000, κράτησε και η GTX5xx. Εγώ ακόμα δεν ξέρω τι κάρτα να βάλω στο κουτί μου, κάθομαι και βλέπω Reviews από την 7970 Ghz Edition αλλά σε κάποια παιχνίδια που δεν είναι και τυχαία(Battlefield 3/Assassins Creed 3) χάνει από την 680 και ξενερώνω. Και έχω στο νου μου και το Texture Filtering που είναι πιο καλό στην NV..Από την άλλη έχω την AMD που δίνει το Crysis 3 τζαμπέ και αφού θέλω να το αγοράσω, είναι -50Ε από το σύνολο των χρημάτων μιας 7900. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Μεταξύ σχετικά ισοδύναμων καρτών οπωσδήποτε την κάρτα με την μεγαλύτερη μνήμη! τωρα τι αβανταζε τις δεινει 2g στην 6970 εναντι τις 560 με το 1 καλυτερα να μην μιλησω, δεν λεμε για 6950 αστο και γενικα η 500 τα παει καλυτερα απο την 6000 στα τελευταια game,δεν λεμε για την 580 ειναι σε αλλο επιπεδο με το 1,5g Τι ακριβώς θέλεις να πεις; Στο γράφημα που δίνεις για παράδειγμα τόσο η 560Ti όσο και η 6970 φτάνουν αμφότερες τα ίδια ακριβώς 23 fps που δεν θα θεωρούσα playable, αλλά για χάρη του παραδείγματος το παραβλέπουμε. Πέραν τούτου θα σε παρακαλούσα για λόγους αρχής όταν δανείζεσε εικόνες από συγκεκριμένη ιστοσελίδα να ακολουθείτε και από σχετική παραπομπή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
savakis Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Πόσο άφθονη θα είναι αυτή η μνήμη σε μελλοντικά παιχνίδια ακριβώς; Σου είπα ότι το μέγιστο που έχει σαν στόχο η SONY είναι 1080p@30fps και κατά πάσα πιθανότητα θα δούμε πολύ σπάνια AA/AF σε επερχόμενες κονσόλες. Με την μέγιστη ανάλυση ουσιαστικά να μην αλλάζει σε σχέση με τις σημερινές κονσόλες, το επερχόμενο hw απλά δίνει περισσότερους πόρους κάτω από χοντρικά τα ίδια δεδομένα για να μπορούν οι δημιουργοί να τους εκμεταλλευτούν στο έπακρο στο μέλλον. Από που κι ως που μετράει μόνο η ποσότητα της μνήμης για μια GPU όταν πρόκειται για υφές; Ο ρυθμός πλήρωσης ή το εύρος μνήμης δεν παίζουν ρόλο; Μακάρι να ήταν τόσο εύκολο να λέγανε άντε βάλαμε τόση μνήμη και άρα το λύσαμε το πρόβλημα άπαξ δια παντός. Γιατί επιμένεις ότι "είναι" 7870 επειδή σε βολεύει; Η desktop 7870 δίνει 2.56 TFLOPs 3D και η 7770 1.28 TFLOPs. ΄Εστω 16 clusters 3D όπως μόνος σου λες: 16 CUs * 64SPs = 1024 SPs * 2 FLOPs * 0.8GHz = 1.63 TFLOPs ΄Οχι ότι είναι όντως έτσι, απλά χρησιμοποιώ το δικό σου παράδειγμα. Αν το υπολογίσεις σωστά με τα πραγματικά δεδομένα και συνυπολογίσεις και τον περιορισμένο αριθμό ROPs για παράδειγμα η ζυγαριά κλείνει πολύ περισσότερο προς την 7700 παρά την 7800 πλευρά. Η κατανάλωση ρεύματος του SoC έχει σαν πρώτο ψηφίο έναν άσσο, οπότε μάλλον θα πρέπει να σκεφτείς πόσο σχετική μπορεί να είναι η απόδοση με την κατανάλωση ρεύματος Πρωτόκολλο κατασκευής 28nm για το SoC οπότε αυτό που επαναλαμβάνεις τόσο καιρό θα έχει μια GPU που το SoC θα καταναλώνει λιγότερο ρεύμα από μια 7870 θα είναι ωστόσο σχετικά κοντά σε επιδόσεις; Εφόσον η κατανάλωση ρεύματος για το GPU κομμάτι του SoC είναι μικρότερο απ' το μισό μιας 7870, η AMD σαφώς έχει μαγικό ραβδί και κάνει θαύματα; Όσον αφορά το πρώτο. Σίγουρα σε 5 χρόνια τα 4-5 GB vram μπορεί να είναι λίγα αλλά τα πρώτα 2 χρόνια, είναι πάρα πολλά ειδικά όταν οι περισσότερες κάρτες στα pc έχουν 2. Στην αρχή λοιπόν οι κονσόλες θα έχουν πλεονέκτημα, ενώ στους multiplatform τίτλους οι κάρτες με περιορισμένη μνήμη θα αναγκάζονται να κατεβάζουν συγκεκριμένες ρυθμίσεις, όπως τα textures. Ακριβώς το πρόβλημα που έχουν τώρα οι mid-range κάρτες με το 1GB. Ίσως είναι και ένας λόγος που το titan πήγε 6GB κατευθείαν. Όσον αφορά το 2ο. Τι να με συμφέρει; Ούτε PS4 έχω ούτε μετοχές Sony ή AMD. Απλά ξανα-κυκλοφόρησε μια τέτοια φήμη, και σε ρώτησα την γνώμη σου ή το τι έχεις ακούσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saiz Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Τι ακριβώς θέλεις να πεις; Στο γράφημα που δίνεις για παράδειγμα τόσο η 560Ti όσο και η 6970 φτάνουν αμφότερες τα ίδια ακριβώς 23 fps που δεν θα θεωρούσα playable, αλλά για χάρη του παραδείγματος το παραβλέπουμε. Πέραν τούτου θα σε παρακαλούσα για λόγους αρχής όταν δανείζεσε εικόνες από συγκεκριμένη ιστοσελίδα να ακολουθείτε και από σχετική παραπομπή. η 6970 βγαζει τα ιδια fps με την 560 1g vs 2g και μονο η 580 καταφερνει να ειναι πιο ψηλα που και αυτη εχει λιγοτερη μνημη 1.5g. Αν ο πυρινας δεν τραβαει δεν σε σωζει η μνημη και 3g να ειχε η 580/6970 τα ιδια fps θα εβγαζαν http://www.guru3d.com/articles_pages/crysis_3_graphics_performance_review_benchmark,7.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Όσον αφορά το πρώτο. Σίγουρα σε 5 χρόνια τα 4-5 GB vram μπορεί να είναι λίγα αλλά τα πρώτα 2 χρόνια, είναι πάρα πολλά ειδικά όταν οι περισσότερες κάρτες στα pc έχουν 2. Στην αρχή λοιπόν οι κονσόλες θα έχουν πλεονέκτημα, ενώ στους multiplatform τίτλους οι κάρτες με περιορισμένη μνήμη θα αναγκάζονται να κατεβάζουν συγκεκριμένες ρυθμίσεις, όπως τα textures. Δεν υπάρχει καμία λογική σύγκριση μεταξύ μιας επερχόμενης κονσόλας και ενός σημερινού high end PC. Oύτε η μνήμη ούτε το εύρος μνήμης αυτής στο SoC είναι για αποκλειστική χρήση της GPU. Oι επεξεργασία υφών θέλει εύρος μνήμης που λείπει κατά πολύ στο hw εδώ. Τι πλάτος διαύλου έχει; Αναμονή μέχρι την τελική ανακοίνωση μάλλον γιατί αλλιώς κάθε προσπάθεια είναι μάλλον μάταια. Εντελώς διαφορετικοί κόσμοι. ϊσως είναι και ένας λόγος που το titan πήγε 6GB κατευθείαν. Ο μοναδικός σοβαρός λόγος είναι ότι χρειάζεται υποτίθεται για τα FP64 GFLOPs που εν μέρει προσπαθεί να δικαιολογήσει την υπέρβαρη τιμή του. Μα τι μου συγκρίνεις τώρα; Μια mainstream λύση γραφικών με ultra high end; ΄Εχουν σαφώς συγκρίσιμους πόρους όπως και εύρος μνήμης μεταξύ άλλων. Με χοντρικά εξαπλάσιο χρησιμοποιήσιμο pixel fillrate μεταξύ πολλών άλλων είναι πολύ σχετικός παραλληλισμός. Όσον αφορά το 2ο. Τι να με συμφέρει; Ούτε PS4 έχω ούτε μετοχές Sony ή AMD. Απλά ξανα-κυκλοφόρησε μια τέτοια φήμη, και σε ρώτησα την γνώμη σου ή το τι έχεις ακούσει. Σου είπα επανειλλημένα από την αρχή να προσανατολίζεσαι σε κάτι εφάμιλλο με 7700, αλλά ως τώρα μάταια. Περίμενε λοιπόν την τελική ανακοίνωση για να σου λυθούν οι απορίες γιατί φυσικά δεν μπορώ έτσι απλά να σου δώσω όλα τα δεδομένα ακόμα. η 6970 βγαζει τα ιδια fps με την 560 1g vs 2g και μονο η 580 καταφερνει να ειναι πιο ψηλα που και αυτη εχει λιγοτερη μνημη 1.5g αν ο πυρινας δεν τραβαει δεν σε σωζει η μνημη http://www.guru3d.com/articles_pages/crysis_3_graphics_performance_review_benchmark,7.html Τώρα σε παραδέχομαι γιατί το τελευταίο κομμάτι της πρότασης είναι το πραγματικό κλειδί σε όλη την συζήτηση. Η ποσότητα της μνήμης δεν μπορεί να σώσει μια οποιαδήποτε κατάσταση αν η GPU υστερεί σε πόρους. Επειδή τα 1080p εδώ δεν είναι και η μέγιστη ανάλυση για να ξεμείνουν οι κάρτες με 1 ή 1.5 μνήμη η πρωταρχική τροχοπέδη για μια 560Ti είναι μάλλον το εύρος μνήμης ή ακόμα καλύτερα η σχέση fillrate to bandwidth. Eνδιαφέρον έχει αυτή η σελίδα: http://www.guru3d.com/articles_pages/crysis_3_graphics_performance_review_benchmark,8.html ωστόσο είναι δυστυχώς προχειρότητα. Οι εφαρμογές που μετράνε την κατανάλωση μνήμης μιας GPU μπορούν να δώσουν ενίοτε και ανάλυση πόσο μνήμη GPU καταναλώνεται σε σύνολο και πόσο πετάει η ίδια η εφαρμογή στην μνήμη του συστήματος. Και όχι δεν χρησιμοποιούν όλες οι εφαρμογές πάντα μόνο μνήμη GPU ακόμα και όταν αυτή βρίσκεται σε επάρκεια. Αν ανέφεραν πόσο από την εκάστοτε μνήμη το Crysis3 χρησιμοποιεί από system memory θα ήταν ευκολότερο να καταλάβει κανείς τι ακριβώς κάνει το παιχνίδι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saiz Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Από 23 FPS που βγάζει μια 6970 στα 29FPS που βγάζει μια 580, ναι μεν λες ότι η 580 πάει λίγο καλύτερα αλλά και οι 2 Unplayable είναι. Αυτό που πρέπει να τονιστεί είναι ότι όσο κράτησε η 6000, κράτησε και η GTX5xx. Εγώ ακόμα δεν ξέρω τι κάρτα να βάλω στο κουτί μου, κάθομαι και βλέπω Reviews από την 7970 Ghz Edition αλλά σε κάποια παιχνίδια που δεν είναι και τυχαία(Battlefield 3/Assassins Creed 3) χάνει από την 680 και ξενερώνω. Και έχω στο νου μου και το Texture Filtering που είναι πιο καλό στην NV..Από την άλλη έχω την AMD που δίνει το Crysis 3 τζαμπέ και αφού θέλω να το αγοράσω, είναι -50Ε από το σύνολο των χρημάτων μιας 7900. παρε αυτη που θεωρεις καλυτερη και ασε το τυρακι με τα παιχνιδια,τωρα αν αυτα τα δυο συμβαδιζουνε μια χαρα,αλλα μην το κρινεις ετσι ασε που τα πολλα δωρα μου θυμιζουν παιδεραστια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Καλά εσύ Saiz είσαι υποταγμένος στην NV, το θέμα είναι ότι αν πάρω την MSI 7970 που είναι χρονισμένη στα 1010Mhz, μετά θα μπορώ να την σπρώξω(Όταν σκάσουν τα Refresh) σε καλά λεφτά μιας και στην Ελλάδα έχει 576 Ευρώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saiz Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Καλά εσύ Saiz είσαι υποταγμένος στην NV, το θέμα είναι ότι αν πάρω την MSI 7970 που είναι χρονισμένη στα 1010Mhz, μετά θα μπορώ να την σπρώξω(Όταν σκάσουν τα Refresh) σε καλά λεφτά μιας και στην Ελλάδα έχει 576 Ευρώ. τοτε παρτην δικια σου ειναι η επιλογη!! εγω δεν τα παω τα προιοντα της amd,αλλο αυτο και αλλο αυτο που σου ειπα,διαβασε καλυτερα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Μια χαρά διάβασα, και το ότι είσαι υποταγμένος στην NV το δήλωσες και ο ίδιος μόλις. Το ότι δεν πας τα προιόντα της AMD, σημαίνει ότι δεν αγοράζεις AMD, άρα ισχύει το παραπάνω. Έχω φάει σκάλωμα με το Texture Filtering. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saiz Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Μια χαρά διάβασα, και το ότι είσαι υποταγμένος στην NV το δήλωσες και ο ίδιος μόλις. Το ότι δεν πας τα προιόντα της AMD, σημαίνει ότι δεν αγοράζεις AMD, άρα ισχύει το παραπάνω. Έχω φάει σκάλωμα με το Texture Filtering. τι παει να πει 'υποταγμένος'? εχω δοκιμασει προιοντα της amd και θα διαθεσω το χρημα για να τα αποφυγω!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Πάει να πει ότι είσαι Nvidiakias, για να μην το κουράζουμε το πράγμα.. Για τους δικούς σου λόγους.. Στην δικιά μου περίπτωση δεν τίθεται θέμα χρημάτων, τίθεται θέμα Texture Filtering Quality. Περιμένω κάποιος με 7900 κάρτα να ποστάρει εικόνα από το 3DCenterFilterTester για να δω τι βελτιώσεις έχει κάνει η AMD με τους τελευταίους οδηγούς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2013 Μπορείτε αν δεν σας κάνει κόπο να επανέλθετε στο θέμα; Τα προσωπικά σας θέματα και τις αποφάσεις αγορών σας μπορείτε να τα λύσετε και μέσω PMs. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα