Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Μια χαρά Playable Frames είναι τα 35 για Single Player. Για MP μόνο δεν κάνει και απλά απενεργοποιείς το ΑΑ τελείως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
John-lamia Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Moυ αρεσει που εχει και περισσοτερη μνημη η 7970 χαχαχα... η μνήμη είναι κάτι που τραβάει τον κόσμο να πάρει αυτή και είναι επίσης κάτι που μπορεί να την κάνει ποιο διαχρονική, αν και οι επιδόσεις τισ δεν δικαιολογούν την τόση μνήμη που έχει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Αυτές τις μπούρδες ότι η κάρτα που έχει περισσότερη μνήμη θα κρατήσει και παραπάνω δεν ισχύει απλά.. Τα συζητάγαμε και παλιότερα σε κάτι Thread με GTX570 vs HD6970, ότι επιδόσεις έχει η πρώτη, έχει και η δεύτερη και η παραπάνω μνήμη της δεύτερης δεν την σώζει καθόλου. Οπότε όσο θα κρατήσει μια GTX670/680 θα κρατήσει και μια HD7950/7970. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
savakis Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Αυτές τις μπούρδες ότι η κάρτα που έχει περισσότερη μνήμη θα κρατήσει και παραπάνω δεν ισχύει απλά.. Τα συζητάγαμε και παλιότερα σε κάτι Thread με GTX570 vs HD6970, ότι επιδόσεις έχει η πρώτη, έχει και η δεύτερη και η παραπάνω μνήμη της δεύτερης δεν την σώζει καθόλου. Οπότε όσο θα κρατήσει μια GTX670/680 θα κρατήσει και μια HD7950/7970. ΜΕΓΑ λάθος, η 6970 μπορεί να χρησιμοποιεί καλύτερα textures από την 570 ακόμα και αν αναγκάζονται να έχουν τα ίδια settings όσον αφορά τα effects. Επίσης σε παιχνίδια που δεν είναι τόοοσο απαιτητικά ή σε περίπτωση dual-gpu οι 6970 άνετα ανεβάζουν AA και να έχουν υψηλής ποιότητας Texture ενώ οι 570 δεν μπορούν με τίποτα Σημειώνω ότι τα καλά textures επιρεάζουν ΤΡΑΓΙΚΑ το τελικό αποτέλεσμα! Το ίδιο Συμβαίνει ήδη με τις 79χχ σε μεγάλες αναλύσεις και στο μέλλον θα είναι όλο και πιο έντονο. Ειδικά τώρα με τις κονσόλες να έχουν 8gb μνήμη και την προφανή χρήση της για MEGA-textures, το μειονέκτημα σε μνήμη θα είναι απλά καταδικαστικό για κάθε κάρτα... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mellodos Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Το παιχνίδι είναι πράσινο αρέσει δεν αρέσει σε μερικούς.. Μάλιστα , είναι πράσινο επειδή ένα polonese site δίνει 1-2 fps παραπάνω στις 6χ0 , όταν στα 2 που έδωσα ή πάνε μαζί ή η 7970 είναι μπροστά και αυτή με ασήμαντη διαφορά. Σόρυ αλλά πιο πολύ πράσινα μου φαίνονται τα άλογα και ο ήλιος παρά το crysis.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Savvakis, Καλά αυτό δεν ισχύει, στο Crysis 3 Very High, los poulos και η μία και η άλλη. Όσο κράτησε η 570, κράτησε και η 6970. Unplayable η μία, Unplayable και η άλλη. Μάλιστα , είναι πράσινο επειδή ένα polonese site δίνει 1-2 fps παραπάνω στις 6χ0 , όταν στα 2 που έδωσα ή πάνε μαζί ή η 7970 είναι μπροστά και αυτή με ασήμαντη διαφορά. Σόρυ αλλά πιο πολύ πράσινα μου φαίνονται τα άλογα και ο ήλιος παρά το crysis.... Guru3D PCGamesHardware.de Και στο άλλο το ξένο που έχω παραθέσει στο Thread του Crysis 3, είναι μπροστά η 680 3-2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
konstantinos77 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Savakis ta 8gb του ps4 ειναι ram οχι vram...Aν δεν κανω λαθος . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
savakis Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Savvakis, Καλά αυτό δεν ισχύει, στο Crysis 3 Very High, los poulos και η μία και η άλλη. Όσο κράτησε η 570, κράτησε και η 6970. Unplayable η μία, Unplayable και η άλλη. Guru3D PCGamesHardware.de Και στο άλλο το ξένο που έχω παραθέσει στο Thread του Crysis 3, είναι μπροστά η 680 3-2 δεν έχω την 6970 (την έδωσα και ετοιμάζομαι για 7950) αλλιώς θα σου έδειχνα τι ενοώ. ΜΗΝ κοιτάς τα review! Εκει δοκιμάζουν τα παιχνίδια με τα ΙΔΙΑ settings! όταν έχει μια ΔΕΔΟΜΕΝΗ κάρτα, που δεν θες να αλλάξεις ψάχνεις τα settings. Δεν πατάς δηλαδή ULTRA ή HIGH ή MED και τέλος! Μπορεί να τα έχεις όλα MED και να καταφέρεις να βάλεις 1-2 στο Ultra, όπως π.χ. αν έχεις μνήμη τα textures που ζητούν ελάχιστη επεξεργαστική ισχύ. Έτσι ενώ η κάρτα με το 1gb θα παίζει με όλα MED αυτή με τα 2 gb μπορεί να σηκώσει κάποια high-ultra από τα features που δεν ζητούν τόσο ισχύ GPU όσο μέγεθος μνήμης. ΦΥΣΙΚΑ το σηματικότερο από αυτά είναι τα textures! Θα υπάρχει τεράστια διαφορά στο οπτικό αποτέλεσμα υπέρ της κάρτας με την μεγαλύτερη μνήμη! Αν είχες ποτέ παίξει με mid-low end κάρτα θα το καταλάβαινες ΑΡΑ όποιος δεν γουστάρει να κάνει upgrade κάθε 1- 1,5 χρόνο αλλά θέλει να βγάλει 2-3 : Μεταξύ σχετικά ισοδύναμων καρτών οπωσδήποτε την κάρτα με την μεγαλύτερη μνήμη! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Super Moderators Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Savakis ta 8gb του ps4 ειναι ram οχι vram...Aν δεν κανω λαθος .8gb gddr5 5.5ghz θα έχει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
konstantinos77 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Savakis ta 8gb του ps4 ειναι ram οχι vram...Aν δεν κανω λαθος . Χμμ θα ειναι ενοποιημενη απο οτι βλεπω .. 8gb gddr5 5.5ghz θα έχει... Nαι το ξερω αυτο thresh απλα νομιζα οτι αναφερονταν σε ram ,απο οτι βλεπω ομως την εχει μαζι με vram ή κατι τετοιο σε μια πλατφορμα . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
savakis Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 (επεξεργασμένο) 8gb gddr5 5.5ghz θα έχει... Χμμ θα ειναι ενοποιημενη απο οτι βλεπω .. ακριβώς, χωρίς όμως βαρύ λειτουργικό από πίσω να τρώει μνήμη θα μπορούν να διαθέσουν μεγάλα ποσά μνήμης για γραφικά και καλά textures! το PS3 ταλαιπωρήθηκε και κατακρίθηκε επειδή λόγω μνήμης έχανε στην ποιότητα των textures Και για αυτό αποφάσισαν να πάνει σε overkill. Προσοχή αυτά που έδειξαν στο event ήταν με το developer kit που είχε μόνο 2GB μνήμη! Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου 2013 από savakis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Savakis ta 8gb του ps4 ειναι ram οχι vram...Aν δεν κανω λαθος . Unified 8gb GDDR5 Ram. Τα textures που θα μπορεί να βγάλει θα είναι υψηλής ποιότητας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mellodos Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 3-2 Τσέκαρες PCGamesHardware.de σε 1600p? Παίρνει σώβρακα η 7970! Σας γράφω όλους ρε , και πάω να παίξω crysis με msaa 8x που μου προτείνει η μαμά amd. Ti titan και αηδίες. Βουτάω μιλάμε στο crysis και κολυμπάω στον πάτο μαζί με τα frames..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Ναι σε 1600P που δεν μένουν σώβρακα σε καμία SingleGPU.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2013 Ειδικά τώρα με τις κονσόλες να έχουν 8gb μνήμη και την προφανή χρήση της για MEGA-textures, το μειονέκτημα σε μνήμη θα είναι απλά καταδικαστικό για κάθε κάρτα... Πρώτον ίσα που θα φτάνουν σε μερικά χρόνια τα 8 γίγα μνήμη για τις επερχόμενες κονσόλες και αυτό με μέγιστη ανάλυση στα 1080p@30fps και όχι τις 4k τσατσαριές που τσαπουνάγανε μέχρι τώρα που είναι μόνο για video decoding και δεύτερον αμφότερες αρχιτεκτονικές (Kepler & GCN) έχουν την δική τους υλοποίηση σε hardware για mega-texturing. Στην NV βρήκαν την τσατσαρο-ονομασία bindless textures. ΄Εχω την περίεργη αίσθηση ότι ακόμα δεν έχεις καταλάβει περί τίνος πρόκειται με τα επερχόμενα SoCs για τις κονσόλες. Χοντρικά το μέγεθος του SoC για την επερχόμενη κονσόλα είναι γύρω στα 280mm2@28nm. Φυσικά με την λογική απουσία στην πλειοψηφία των περιπτώσεων AA/AF θα είναι και μικρότερες οι ανάγκες σε μνήμη, αλλά τα 8GB δεν είναι και ακριβώς υπερ-πληθώρα. Αυτό που χρειάζονται οι μελλοντικές κονσόλες για υφές είναι κάτι τέτοιο: http://www.khronos.org/news/press/khronos-releases-atsc-next-generation-texture-compression-specification Κοντολογής μεγαλύτερος βαθμός συμπίεσης υφών (από τους σημερινούς 8bpp αλγόρυθμους) και άρα μικρότερη κατανάλωση μνήμης και εύρους μνήμης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα