Προς το περιεχόμενο

NVIDIA Kepler 28HP TSMC


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να έχουν οι κονσόλες γραφικά επιπέδου 7950.

 

αν φτάνουν το επίπεδο μιας 7770 θα είναι καλά, αν πιάνουν την 7850 (πολλά ακούγεται ότι θα έχουν crossfire onboard-dedicated) θα είναι φοβερά νέα.

Κρατάς μικρό καλάθι ε; Δεν χρειάζεται.

Με 8 Jaguar πυρήνες ή με 4 Piledriver είναι μέσα στο όριο κατανάλωσής τους να βάλουν μια 7850 ή 7870. Αν αφαιρέσουμε το τίμημα του λειτουργικού συστήματος θα αποδίδουν κοντά στην 7950.

Εν πάση περιπτώσει θα παίζουν τα περισσότερα σημερινά παιχνίδια σε Full HD.

 

Ξεχάστηκα... Το θέμα έχει τίτλο ¨NVIDIA Kepler 28HP TSMC¨

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κρατάς μικρό καλάθι ε; Δεν χρειάζεται.

Με 8 Jaguar πυρήνες ή με 4 Piledriver είναι μέσα στο όριο κατανάλωσής τους να βάλουν μια 7850 ή 7870. Αν αφαιρέσουμε το τίμημα του λειτουργικού συστήματος θα αποδίδουν κοντά στην 7950.

Εν πάση περιπτώσει θα παίζουν τα περισσότερα σημερινά παιχνίδια σε Full HD.

 

Ξεχάστηκα... Το θέμα έχει τίτλο ¨NVIDIA Kepler 28HP TSMC¨

 

Δεν θα είναι ούτε 7800 ούτε 7900 με την αυστηρή έννοια γιατί απλά πάντα οι GPU για τις κονσόλες είναι ειδικά προσαρμοσμένες για αυτές. GCN ναι, αλλά στα υπόλοιπα είναι καλό να αποφεύγουμε τις κατηγοριοποιήσεις όπως την αιώνια ηλιθιότητα ότι το RSX/PS3 είναι ένας απαράλλακτος G70 πυρήνας. Βασίζεται σε αυτόν ναι αλλά αλλού κόψανε και αλλού προσθέσανε.

 

΄Οσο για τις γενικές επιδόσεις των προαναφερόμενων SoCs; Κράτα μικρό καλάθι καλού κακού είναι πιο ευχάριστο να περιμένεις λιγότερα παρά περισσότερα ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτα τα 4 non-gaming χαρακτηριστικα που δεν συμπεριλαμβανονται στο πακετο 11.1 του kepler μπορει να μας εξηγησει καποιος εν συντομια τι αφορουν ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτα τα 4 non-gaming χαρακτηριστικα που δεν συμπεριλαμβανονται στο πακετο 11.1 του kepler μπορει να μας εξηγησει καποιος εν συντομια τι αφορουν ?

Τίποτα που χρησιμοποιείται ή θα χρησιμοποιηθεί στα παιχνίδια.

Το θέμα είναι ότι το DirectX δεν ελέγχει ποιες από τις δυνατότητες του DX 11.1 υπάρχουν ώστε να τις χρησιμοποιήσει, αλλά αν είναι συμβατό με ολόκληρο το feature level 11.1.

Έτσι και αυτές οι δυνατότητες DX 11.1 που υπάρχουν δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τίποτα που χρησιμοποιείται ή θα χρησιμοποιηθεί στα παιχνίδια.

Το θέμα είναι ότι το DirectX δεν ελέγχει ποιες από τις δυνατότητες του DX 11.1 υπάρχουν ώστε να τις χρησιμοποιήσει, αλλά αν είναι συμβατό με ολόκληρο το feature level 11.1.

Έτσι και αυτές οι δυνατότητες DX 11.1 που υπάρχουν δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν.

 

Ναι ομως αναφερει οτι "...So we do support 11.1 from a feature level for gaming related features." Eννοει οτι εν μερει σε οτι αφορα παιχνιδια μπορει να χρησιμοποιησει το 11.1 .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ομως αναφερει οτι "...So we do support 11.1 from a feature level for gaming related features." Eννοει οτι εν μερει σε οτι αφορα παιχνιδια μπορει να χρησιμοποιησει το 11.1 .

Όχι, παίζει με τις λέξεις. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο το "feature level for gaming related features".

Το DX θα κοιτάξει αν υπάρχει όλο το feature level, και τότε θα προχωρήσει στο να χρησιμοποιήσει και τα "gaming related features".

Τουλάχιστο αυτή η εντύπωση μου έχει δημιουργηθεί από συζητήσεις προγραμματιστών που ξέρουν το τωρινό επίπεδο των DirectX.

Γιαυτό και δεν βιάζονται να ενσωματώσουν δυνατότητες επιπέδου DX 11.1, από τη στιγμή που μόνο οι AMD θα τις χρησιμοποιήσουν.

Χάνουν όλοι δηλαδή, εκτός αν η Microsoft αλλάξει τον έλεγχο σε compatibility level και όχι σε full feature level όπως είναι τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημασία δεν έχει για μένα ούτε πότε θα βγουν DX11.1 παιχνίδια oύτε τι υποστηρίζετε ακριβώς και τι όχι. Είναι η δεύτερη κατά συρροή φορά όπου η NV ενώ ξοδεύει τόνους σε πόρους R&D αδυνατεί να έχει πλήρη συμβατότητα για καινούργια έκδοση DX με μηδαμινές διαφορές (GT200/DX10, GK10x/DX11).

 

Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι ότι δεν είναι κάτι που βγήκε να δηλώσει κάποιος με πάσα ειλικρίνεια απ'την αρχή αλλά απλά το άφησαν να πλανάται μέχρι που αποκαλύφθηκε η αλήθεια δια της πλαγείας οδού.

 

Τουλάχιστον οι κάτοιχοι GPU GTX4x0 μπορούν να πανηγυρίσουν γιατί κατά την NV και τη δική τους ερμηνεία πραγμάτων είναι DX11.1 συμβατές ακόμα και αυτές όπου έχει σημασία για τρισδιάστετες εφαρμογές. Το ότι UAV access υποστηρίζεται ΜΟΝΟ σε pixel shaders σημαίνει ότι domain/hull shaders για παράδειγμα δεν έχουν σχέση με τρισδιάστατο;

 

Αχ ναι θα βγει σε ανύποπτο χρόνο χωρίς ιδιαίτερες φανφάρες GK2x0 οικογένεια προιόντων που όλος περιέργως μάλλον θα είναι DX11.1....

 

σίγουρα θα έχουν βγει νέες γενιές από Nvidia και Amd

 

Η επόμενη γενιά embedded GPUs της IMG (PowerVR Rogue) θα παίζει ανάμεσα σε DX10.1 & DX11.1 με πρώτες εμφανίσεις σε προιόντα εντός της επόμενης χρονιάς. Με πόσα χρώματα θες να το βάψω το ποικιλόχρωμο ερίφιο για να έχουμε να γελάμε αν καταφέρουμε να έχουμε 11.1 σε κινητά πριν από NV desktop high end GPUs;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...