logitech Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Παιδια καλημερα και χρονια πολλα σε ολη την κοινοτητα,εαν θελω να παω το σκληρο για rma θα παρω σκληρο δισκο πισω η θα εχουμε τιποτα οργανα,η καλυτερα να κρατησω τον σκληρο μεχρι να περασει αυτη η βαβουρα με τους σκληρους γιατι φοβαμαι οτι δισκο δεν προκειται να παρω πισω εσεις τι λετε??
washcloud Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Γνώμη δικιά μου, ολ' αυτά να τα ρωτήσεις πηγαίνοντας ο ίδιος στο κατάστημα αγοράς ει δυνατόν (όχι τηλ. δηλαδή), ζητώντας κάποιον "προϊστάμενο" του σχετικού τμήματος, να σου απαντήσει όσο πιο...υπεύθυνα γίνεται, και αναλόγως αποφασίζεις. ...Δεν καταλαβαίνω βέβαια, γιατί το "συζητάς" : αν ο δίσκος ΔΕΝ είναι για να δουλευτεί, έχεις σάμπως επιλογή...; Αν πάλι το διαγνωστικό της εταιρίας του τον βγάζει οκ, ούτως ή άλλως δεν προβλέπεται RMA. Οπότε...
disqualified Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Κι εγω δεν καταλαβαινω γιατι το συζητας. Αν ο δίσκος έχει πρόβλημα τον πας πίσω δεν περιμενεις τιποτα
washcloud Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Το έθεσε κάπως "περίεργα", αλλά ίσως ο "φόβος" του είναι να μην του δώσουν δίσκο, και να τον "αναγκάσουν" (που δεν παίζει, εκτός κι αν το δεχτεί ο ίδιος) να πάρει πιστωτικό αντί δίσκου... Γενικά, μάλλον φοβάται μην τον "ρίξουν"...
logitech Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις,οπως το ειπε ο washcloud ειναι τοτε ο δισκος εκανε 45 ευρω και τωρα εχει φτασει καπου στα 100 και για αυτο ελεγα να τον παω η να μην τον παω για να μην αρχισουν τιποτα πιστωτικα και τετοια
isay Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 logitech το μαγαζί θα κάνει αυτό που το συμφέρει, δηλαδή θα σου δώσει πιστωτικό για 45 ευρώ. Προσπάθησε να κάνεις rma με την κατασκευάστρια εταιρεία μέσα απο το site τους. Εκεί ειναι σχεδόν σίγουρο οτι θα σου στείλουν άλλο δίσκο.
washcloud Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δεν ξέρω πώς λειτουργούν αυτές τις μέρες με τους δίσκους που έχουν...πάρει "τα πάνω τους" - αν και η λογική λέει ότι μάλλον θα προσπαθούν να τη βγάλουν φτηνή με πιστωτικά, όντως (ειδικά στο Πλαίσιο, η γυφτιά πήγαινε σύννεφο ανέκαθεν, σε ζητήματα χρημάτων κι αξιών). Ένα καλό επιχείρημα βέβαια είναι (τουλάχιστον στο Πλαίσιο), "όταν επέστρεφα δίσκο παλιότερα, τον πιστώνατε στην τρέχουσα τιμή πάντως, κι ας το είχα πάρει πολύ παραπάνω", γιατί ούτως ή άλλως, προσπαθούν πρώτα να σου τη φέρουν, κι αν τρίξεις δόντια, αλλάζουν πορεία... Είναι και λίγο στο χέρι σου δλδ - προσπάθα να απαιτήσεις "τουλάχιστον ίδιο, αν όχι καλύτερο ΠΡΟΪΟΝ", κι όχι πίστωση χρημάτων. Και στη χειρότερη, σήκω και φύγε. Δοκίμασε (αν σου κάνουν τσαλίμια) να ρωτήσεις και την κατασκευάστρια εταιρία με μέιλ, αν δικαιούσαι από το μαγαζί δίσκο, και αν σου απαντήσουν θετικά, εκτύτπωσέ το και τριψ' το στα μούτρα κανενός "υπεύθυνου", αν βεβαίως δεν τον αγόρασες μέσω παραγγελίας, από απόσταση... Επίσης, στη χειρότερη, ρώτα την κατασκευάστρια αν μπορείς να τον στείλεις σε αυτή (θα χρεωθείς μόνο την αποστολή, συστημένο ΕΛΤΑ, κατά πάσα πιθανότητα σε καμμιά Γερμανία, οίτοι ~12€...Την επιστροφή την πληρώνουν αυτοί.)
disqualified Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2011 παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις,οπως το ειπε ο washcloud ειναι τοτε ο δισκος εκανε 45 ευρω και τωρα εχει φτασει καπου στα 100 και για αυτο ελεγα να τον παω η να μην τον παω για να μην αρχισουν τιποτα πιστωτικα και τετοια ναι κι εγω στη θεση σου δε θα δεχομουν πιστωτικο κατω απο αυτες τις συνθηκες
logitech Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2011 τελικα παιδια θα παω τον δισκο ,εξαρχης θα κανω καθαρες εξηγησεις οτι πιστωτικα και τετοια να τα ξεχασουν και αμα δεν βγαλω καποια ακρη θα στειλω κανενα e-mail στην seagate
washcloud Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2011 Aπλά να επιμείνεις ότι "δεν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου, και είναι υποχρεωμένοι να σου αντικαταστήσουν το προϊόν, και όχι να σου δίνουν πιστωτικά που καμμία σχέση δεν έχουν με τις τιμές σήμερα, και τί πράμματα ειν' αυτά, και σας παρακαλώ φωνάξτε μου κάποιον πιο υπεύθυνο, όλα τα μαγαζιά την δουλειά του να κάνει ο πελάτης τους φροντίζουν" κτλ.... Είναι δηλαδή πώς θα το χειριστείς, και να μη τους δώσεις ευκαιρία να σε θεωρήσουν "μπόσικο" και να σου πασάρουν ό,τι αυτοί γουστάρουν (πιστωτικό εν προκειμένω) με τη μία. Εφηρμοσμένης διπλωματίας και πολιτικής είναι το ζήτημα (δυστυχώς) στις περισσότερες από τέτοιες περιπτώσεις, αλλά πιθανότητες "να περάσει το δικό σου", ΕΧΕΙΣ. Εξάντλησέ τες. Μη τους πάρεις όμως απ' τα μούτρα κατευθείαν : πες τους απλά "χάλασε αυτός ο δίσκος και θέλω να μου τον ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ". ΑΝ πάει ο/η υπάλληλος ν' αρχίσει τα περι πιστωτικού, ΤΟΤΕ χώσου, σταμάτα τον, και "σοβάρεψε" τον τόνο σου, λέγοντας "α όχι, δε θέλω πιστωτικό, ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ θέλω, όπως κι έχω δικαίωμα, με ίδιο ή και καλύτερο προϊόν". Από 'κει και πέρα, είναι ποιός απ' τους 2 θα "σπάσει" πρώτος και θα υποχωρήσει...
isay Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2011 logitech τι έγινε τελικά; Μια παρατήρηση. Οι απαιτήσεις μας μπορούν να «πατάνε» στη νομοθεσία η οποία αναφέρει αντικατάσταση ή πιστωτικό της τιμής αγοράς. Το πλαίσιο μάλλον θα του κάνει αντικατάσταση αλλά οχι αυθημερον, δηλαδή απλώς θα αναλάβει τη διαδικασία και φασαρία αποστολής στην εταιρεία.
logitech Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2011 παιδια λογο δουλειας δεν εχω προλαβει να κανω τιποτα με το που τον παω θα σας πω τι εγινε
johnny21a Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2012 Είχαμε καμία εξέλιξη στο θεματάκι μας γιατί και εγώ πήγα έναν χαλασμένο δίσκο και μετά απο μερικές μέρες που ήρθε ο καινούργιος για αντικατάσταση θυμήθηκαν να μου πούνε ότι είναι πιο ακριβός επειδή και καλά είναι SATA3 και πρέπει να σκάσω την διαφορά. Φυσικά δεν το δέχτηκα και μου είπαν θα με πάρουν μα με ενημερώσουν. Πήρα τηλέφωνο στην ΕΚΠΟΙΖΩ και μου ειπαν οτι σε καμια περίπτωση δε ισχύει κάτι τέτοιο. Η θα μου το αλλάξουν με κάτι αντίστοιχων προδιαγραφών να κάνει την ίδια δουλειά ή θα μου δώσουν πίσω τα χρήματα μου (προσοχή ΟΧΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ, αλλά τα χρήματα πίσω...)
washcloud Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2012 ...η μαλακία είναι αν πεις να το πας "με το γράμμα του νόμου", και πέσεις σε τπτ "πατριώτες" (...που κινεζοφέρνουν μάλιστα), μπορεί να σου βγάλουν την πίστη, και να σε καταλήξουν στο να δεις ως μονόδρομο το να τους κάνεις αγωγή. Τους κάνεις όμως για κάτι τόσο ευτελές...; Εδώ σε θέλω κάβουρα... Οπότε, το καλύτερο είναι η επιτόπια πίεση (στενό μαν-του-μαν) και το μανούριασμα, τακτική που έχει συνήθως αποτέλεσμα, μιας και από μόνο του το "νομικό σου δίκιο", δεν τους λέει και πολλά...
johnny21a Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2012 Πάντα στο Πλαίσιο έτσι αντιδρούσα γιατί με αναγκάζαν. Πήγαινα πάντα με τις καλύτερες προθέσεις και ευγενικός και καταφέρναν να με βγάζουν έξω από τα ρούχα μου. Ειδικά στο Πλαίσιο Ηρακλείου μερικοί πωλητές έχουν υφάκι Καρδηνάλιου και πραγματικά είναι για σφαλιάρες! Μάλλον κάποιος πρέπει αν τους πει πως δουλειά τους είναι η εξυπηρέτηση και όχι η ταλαιπωρία των πελατών τους! Άσε αν το πάμε ειδικά με το γράμμα του νόμου επειδή έψαξα τις σχετικές νομοθεσίες παρανομούν και μόνο που σου πουλάνε κάτι χωρίς σαφείς όρους εγγύησης γραμμένους κάπου αλλά στο Ελλάντα αυτά είναι ψιλά γράμματα... Στο θέμα μας τώρα, για τον δίσκο απαίτησα και πήρα τελικά τα λεφτά μου πίσω, αφού μου έλεγαν ότι δε γίνεται, από το τηλέφωνο, πρέπει να πάρω πιστωτικό κλπ, πέταξα κάτι για νομοθεσία και ζήτησα υπεύθυνο αλλά τελικά πάλι μου μίλησε ο υπάλληλος και μου είπε ότι και ο υπεύθυνος τα ίδια θα μου πει... Τέλος πάντων πήραν και καλά τον υπεύθυνο στην Αθήνα και μου είπαν να πάω να το τακτοποιήσουμε και τελικά πήρα τα λεφτά μου πίσω. Για όσους έχουν παρόμοια τρεχάματα με εγγυήσεις κλπ να ξέρετε επιβεβαιωμένα πως αν δεν έχουν το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ αντικείμενο με αυτό που πήρατε έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων 100% με τιμή αγοράς. Μη μασάτε λοιπόν, μη δέχεστε πιστωτικά με μειωμένες τιμές και άλλες απατεωνιές!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα