skiabox Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2012 Τελικά μου στείλανε sms με username και password για να δω την εξέλιξη της αίτησης. Εχει πέντε βήματα (από 0 εώς 4) , τα βήματα 0 και 1 έχουν γίνει (δε λέει τι ήταν) και με έχει στο βήμα 2 τώρα με την εξής περιγραφή : Η διαδικασία ελέγχου και έγκρισης της αίτησης σας έχει ολοκληρωθεί. Βρίσκεστε στο στάδιο φορητότητας του αριθμού, διαδικασία που υπολογίζεται να ολοκληρωθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών.
skiabox Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2012 Η hol εντωμεταξύ το χαβά της.Μετά τις 5 βλέπω bytes πάλι.Μου θυμίζει εποχές αρχές δεκαετίας 90.Είχα προλάβει και το bitnet.
poulinos Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2012 Τελικά μου στείλανε sms με username και password για να δω την εξέλιξη της αίτησης. Εχει πέντε βήματα (από 0 εώς 4) , τα βήματα 0 και 1 έχουν γίνει (δε λέει τι ήταν) και με έχει στο βήμα 2 τώρα με την εξής περιγραφή : Η διαδικασία ελέγχου και έγκρισης της αίτησης σας έχει ολοκληρωθεί. Βρίσκεστε στο στάδιο φορητότητας του αριθμού, διαδικασία που υπολογίζεται να ολοκληρωθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών. 0 και 1 συνηθως ειναι το 0 οτι παρελαβαν την αιτηση και τι προοθησαν στον οτε το 1 οτι εγινε δεσμευση οριου απο τον παροχο το 2 φορητοτητα αριθμου το 3 μαλλον πιθανη ημερομηνια ενεργοποιησης απο τον οτε που θα τους δωσει ο οτε(προς κατασκευη βρογχου) και το 4 οτι εγινε η κατασκευη καλο θα ηταν για τον κοσμο να φαινονται ποια ειναι τα προηγουμενα βηματα οχι οτι θα καταλαβουν και πολλα ατομα τι ειναι το καθε βημα αλλα οκ. Η hol εντωμεταξύ το χαβά της.Μετά τις 5 βλέπω bytes πάλι.Μου θυμίζει εποχές αρχές δεκαετίας 90.Είχα προλάβει και το bitnet. ε ενταξει το κλασσικο που λενε τοσες μερες.
skiabox Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2012 poulinos : Συγχαρητήρια και για τον απίστευτο οδηγό της υπογραφής σου!!!
poulinos Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2012 poulinos : Συγχαρητήρια και για τον απίστευτο οδηγό της υπογραφής σου!!! thank you thank you.ελληνικα
Constant1ne Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2012 Ας αναφέρω κι εγώ τις πρώτες μου εντυπώσεις με τη HOL. Μεταφέρθηκα από Forthnet πριν λίγο καιρό. Η Forthnet για μένα, μετά από πολλούς μήνες που η κατάσταση ήταν τραγική, είχε στρώσει. Είχα πολύ καλύτερα ping και αρκετά καλές ταχύτητες αν εξαιρέσουμε τα τρελά lag spikes, τα οποία παρέμειναν. Όπως και να χει είπα να αλλάξω μετά από χρόνια με την προσφορά της Vodafone. Η αίσθηση μου είναι πως η HOL είναι ελαφρώς πιο αργή και ελαφρώς πιο σταθερή. Για παράδειγμα έχω περίπου 20ms παραπάνω με ξένους server αλλά δεν έχω περίεργα lag spikes. Μου κλειδώνει στα 14-15 mbps ενώ με τη forthnet είχα 14-16. Να σέρνεται που έχετε αναφέρει πάντως δεν έχω παρατηρήσει ακόμα. Μια χαρά για την ώρα για μένα
poulinos Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2012 η διαφορα στο συγχρονισμο ειναι επειδη η forthnet δινει 6αρι και οχι 9 profil.για αυτο συγχρονιζες παραπανω.απο εκει και περα οταν παιζεις παιχνιδια ζητας fast path.η hol δεν ξερω αν δινει η forthnet δινει αν και δεν εισαι πλεον εκει.
skiabox Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2012 Βλέπω λίγο πιο γρήγορες ταχύτητες από άλλες φορές πάντως.Πριν από λίγο με πήρανε από την hol για να μου αλλάξουνε τη γνώμη(δεν το καταφέρανε φυσικά).Την προηγούμενη φορά νομίζω ότι είχε αργήσει πιο πολύ αυτό το τηλεφώνημα.
poulinos Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 Βλέπω λίγο πιο γρήγορες ταχύτητες από άλλες φορές πάντως.Πριν από λίγο με πήρανε από την hol για να μου αλλάξουνε τη γνώμη(δεν το καταφέρανε φυσικά).Την προηγούμενη φορά νομίζω ότι είχε αργήσει πιο πολύ αυτό το τηλεφώνημα. ενταξει παντα προσπαθουν να σε παρουν μεσα στο διαστημα που μπορεις να κανεις και εσυ ακυρωση.τωρα στην αρχη η στο τελος δεν αλλαζουν πολλα.
krypton Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 Βλέπω λίγο πιο γρήγορες ταχύτητες από άλλες φορές πάντως.Πριν από λίγο με πήρανε από την hol για να μου αλλάξουνε τη γνώμη(δεν το καταφέρανε φυσικά).Την προηγούμενη φορά νομίζω ότι είχε αργήσει πιο πολύ αυτό το τηλεφώνημα. μόνο για κάτι τέτοια σε παίρνουν τηλέφωνο...να σε πάρουν όμως να σε ρωτήσουν πως πάει η σύνδεση σου ή να σου που που από μόνοι τους ότι θα προσπαθησουν να αυξήσουν τη ταχύτητά σου, με τίποτα
nikosmavros Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 Παίδες ακούστε τι έπαθα εγώ από τη HOL... Ήμουν 3 χρόνια συνδρομητής χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα κ λόγω μετακόμισης αποφάσισα να μεταφέρω τη γραμμή μου στο νέο σπίτι. Έκανα την αίτηση, πήρα τα sms επιβεβαίωσης κ όλα καλά... Όταν ήρθε η στιγμή να μου συνδέσουν την καινούρια γραμμή (1 μήνα μετά την αίτηση περίπου) ήρθε ο τεχνικός στο σπίτι κ δεν βρήκε τη γραμμή!!! Την είχαν στείλει σε άλλη διεύθυνση!! Σε μία οδό με την ίδια ονομασία με τη δική μου αλλά σε τελείως διαφορετική περιοχή!!!! Εννοείται ότι τα στοιχεία που είχα στείλει με την αίτηση ήταν σωστά. Ο τεχνικός που ήρθε σπίτι πήρε κ αυτός τα στοιχεία που χρειαζόταν για σιγουριά για να τα στείλει κ αυτός. Τις επόμενες μέρες τηλεφώνησα καμιά 15αριά φορές στην τεχνική υποστήριξη για με ενημερώσουν τι θα γίνει στη συνέχεια κ αυτό που μου λέγανε ήταν ότι θα σας πάρει κάποιος τηλέφωνο. Φυσικά δε με πήρε ποτέ κανένας. Οπότε κάποια στιγμή τους πήρα ξανά εγώ κ μου είπαν ότι έχει γίνει ξανά αίτηση μεταφοράς από την αρχή και έχει ξεκινήσει η διαδικασία... Μετά από 1 μήνα (σύνολο 2) μου ήρθε το sms που έλεγε ότι η γραμμή μου μεταφέρθηκε και έκλεισα ραντεβού να έρθει ο τεχνικός από το σπίτι. Ήρθε ο τεχνικός και μαντέψτε τι έγινε; Δεν βρήκε τη γραμμή και πάλι!!! Την μετέφεραν 2η φορά στην άλλη διεύθυνση... Οπότε όπως μου είπε ο τεχνικός θα πρέπει να ξεκινήσει η διαδικασία από την αρχή δηλαδή άλλος 1 μήνας αναμονής (σύνολο 3)... Όπως καταλαβαίνετε του είπα να διακόψει την γραμμή επί τόπου και πήγα κ έκανα αίτηση νέας γραμμής στη CYTA.
Fiber Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 Παίδες ακούστε τι έπαθα εγώ από τη HOL... Ήμουν 3 χρόνια συνδρομητής χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα κ λόγω μετακόμισης αποφάσισα να μεταφέρω τη γραμμή μου στο νέο σπίτι. Έκανα την αίτηση, πήρα τα sms επιβεβαίωσης κ όλα καλά... Όταν ήρθε η στιγμή να μου συνδέσουν την καινούρια γραμμή (1 μήνα μετά την αίτηση περίπου) ήρθε ο τεχνικός στο σπίτι κ δεν βρήκε τη γραμμή!!! Την είχαν στείλει σε άλλη διεύθυνση!! Σε μία οδό με την ίδια ονομασία με τη δική μου αλλά σε τελείως διαφορετική περιοχή!!!! Εννοείται ότι τα στοιχεία που είχα στείλει με την αίτηση ήταν σωστά. Ο τεχνικός που ήρθε σπίτι πήρε κ αυτός τα στοιχεία που χρειαζόταν για σιγουριά για να τα στείλει κ αυτός. Τις επόμενες μέρες τηλεφώνησα καμιά 15αριά φορές στην τεχνική υποστήριξη για με ενημερώσουν τι θα γίνει στη συνέχεια κ αυτό που μου λέγανε ήταν ότι θα σας πάρει κάποιος τηλέφωνο. Φυσικά δε με πήρε ποτέ κανένας. Οπότε κάποια στιγμή τους πήρα ξανά εγώ κ μου είπαν ότι έχει γίνει ξανά αίτηση μεταφοράς από την αρχή και έχει ξεκινήσει η διαδικασία... Μετά από 1 μήνα (σύνολο 2) μου ήρθε το sms που έλεγε ότι η γραμμή μου μεταφέρθηκε και έκλεισα ραντεβού να έρθει ο τεχνικός από το σπίτι. Ήρθε ο τεχνικός και μαντέψτε τι έγινε; Δεν βρήκε τη γραμμή και πάλι!!! Την μετέφεραν 2η φορά στην άλλη διεύθυνση... Οπότε όπως μου είπε ο τεχνικός θα πρέπει να ξεκινήσει η διαδικασία από την αρχή δηλαδή άλλος 1 μήνας αναμονής (σύνολο 3)... Όπως καταλαβαίνετε του είπα να διακόψει την γραμμή επί τόπου και πήγα κ έκανα αίτηση νέας γραμμής στη CYTA. αυτο το φαινομενο με τις λαθος διευθυνσεις το ακουω συχνα απο τις εταιριες 1.η θα φταιει ο πελατης που δεν ξερει που μενει ( δινουμε παντα τα στοιχεια του λογαριαμου απο καποια υπηρεσια πχ δεη)... 2. η θα εχει γινει χαζομαρα με το γειτονικο ,αν το γειτονικο νουμερο ειναι απο απεναντι πολυκατοικια αρα διαφορετικο Kv δεν μας κανει.. πανε την γραμμη απεναντι ! ζηταμε αριθμο απο το ιδιο κτιριο στο οποιο ανηκουμε αρα πεφτει στο ιδiο kv ! 3. να φταινε οι υπαλληλοι που εχουν περασει λαθος αριθμο διευθυνσης .. η εχουν καταχωρησει ως διευθυνση, την διευθυνση που εχει ζητησει να σταλει το ρουτερ στον πελατη (!) 4. με εναν ψιλο αχταρμα των παραπανω η ακομα και με απλο λαθος οτε να πηγαινει και να το δινει αλλου !! ολα αυτα εχουν ως αποτελεσμα φιλε μου εσυ να ταλαιπωρησε ...οι εταιριες να χρεωνονται βλαβες ... και να την πληρωνουν κιολας και ανθρωποι που δεν φταινε. ( γιατι τι φταιει ο καημενος ο τεχνικος οταν απο το τμημα των πωλησεων/ ενεργοποιησεων / παραδοσεων γραμμων εχει γινει χαμος !!!!??? ) το δικιο υπαρχει καπου αναμεσα
nikosmavros Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 Μόνο που εγώ έδωσα τα σωστά στοιχεία. Επίσης τους έδωσα νούμερο του διπλανού διαμερίσματος το οποίο έχει επίσης HOL. Και άντε έγινε το λάθος την πρώτη φορά. Ο τεχνικός που ήρθε στο σπίτι πήρε υποτίθεται τα στοιχεία που χρειαζόταν. Να γίνει κ 2η φορά το ίδιο λάθος; Πόσο απαράδεκτο είναι αυτό; Εμένα ποιος θα με αποζημιώσει που θα μείνω 3 μήνες χωρίς ίντερνετ κ τηλέφωνο; και αναγκάστηκα να πάρω στικάκι 3G για να μπαίνω να βλέπω τα βασικά; Ενώ δεν έχω κάνει κάποιο λάθος εγώ...
Fiber Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 σαφως και ταλαιπωρηθηκες.. δεν αμφισβητειτε κατι απλα οπως ειπα : η αληθεια βρισκεται καπου στη μεση γραφειοκρατια και μπαχαλο υπάρχει και στον ιδιωτικο τομεα ! υπαρχουν ατομα που κανουν πολυ σωστα την δουλεια τους και αλλοι ... καταλαβαινεις ελπιζω τωρα με την cyta να μην εχεις προβλημα
poulinos Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2012 μόνο για κάτι τέτοια σε παίρνουν τηλέφωνο...να σε πάρουν όμως να σε ρωτήσουν πως πάει η σύνδεση σου ή να σου που που από μόνοι τους ότι θα προσπαθησουν να αυξήσουν τη ταχύτητά σου, με τίποτα α.αν δεν εχεις προβλημα εννοειται δεν προκεται να σε παρουν για να δουν αν παει καλα η συνδεση για 2 λογους. α.θα πρεπει ενα ατομο να παρει 100.000 πελατες. β.ο καθενας ολο και καποιο προβλημα μηδαμινης σημασιας θα βρει οποτε αστο. γ.δεν γινεται να αυξησουν την ταχυτητα.δεν ειναι αμαξι και αλλαζουμε φιλτρο και εξατμιση και οκ παει καλυτερα. Παίδες ακούστε τι έπαθα εγώ από τη HOL... Ήμουν 3 χρόνια συνδρομητής χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα κ λόγω μετακόμισης αποφάσισα να μεταφέρω τη γραμμή μου στο νέο σπίτι. Έκανα την αίτηση, πήρα τα sms επιβεβαίωσης κ όλα καλά... Όταν ήρθε η στιγμή να μου συνδέσουν την καινούρια γραμμή (1 μήνα μετά την αίτηση περίπου) ήρθε ο τεχνικός στο σπίτι κ δεν βρήκε τη γραμμή!!! Την είχαν στείλει σε άλλη διεύθυνση!! Σε μία οδό με την ίδια ονομασία με τη δική μου αλλά σε τελείως διαφορετική περιοχή!!!! Εννοείται ότι τα στοιχεία που είχα στείλει με την αίτηση ήταν σωστά. Ο τεχνικός που ήρθε σπίτι πήρε κ αυτός τα στοιχεία που χρειαζόταν για σιγουριά για να τα στείλει κ αυτός. Τις επόμενες μέρες τηλεφώνησα καμιά 15αριά φορές στην τεχνική υποστήριξη για με ενημερώσουν τι θα γίνει στη συνέχεια κ αυτό που μου λέγανε ήταν ότι θα σας πάρει κάποιος τηλέφωνο. Φυσικά δε με πήρε ποτέ κανένας. Οπότε κάποια στιγμή τους πήρα ξανά εγώ κ μου είπαν ότι έχει γίνει ξανά αίτηση μεταφοράς από την αρχή και έχει ξεκινήσει η διαδικασία... Μετά από 1 μήνα (σύνολο 2) μου ήρθε το sms που έλεγε ότι η γραμμή μου μεταφέρθηκε και έκλεισα ραντεβού να έρθει ο τεχνικός από το σπίτι. Ήρθε ο τεχνικός και μαντέψτε τι έγινε; Δεν βρήκε τη γραμμή και πάλι!!! Την μετέφεραν 2η φορά στην άλλη διεύθυνση... Οπότε όπως μου είπε ο τεχνικός θα πρέπει να ξεκινήσει η διαδικασία από την αρχή δηλαδή άλλος 1 μήνας αναμονής (σύνολο 3)... Όπως καταλαβαίνετε του είπα να διακόψει την γραμμή επί τόπου και πήγα κ έκανα αίτηση νέας γραμμής στη CYTA. εδω μπορει να φταιει και ο οτε μπορει και η Hol οπως ειπε η μικρη.για να δεις ποιος φταιει πρεπει να γινουν πολλα πραγματα και δεν αξιζει.το ενα ειναι σε ποια αλλη περιοχη ενεργοποιηθηκε?σε ποια περιοχη εισαι εσυ?ειναι το ιδιο α/κ η οχι?αν ειναι διαφορετικο αν η Hol τα εδωσε λαθος γιατι ο οτε δεν εκανε Reject αν ειδε τα στοιχεια σου απο οταν ησουν σε αυτον?γιατι δεν εγινε συνδυαστικο?ειναι πολλα στην μεση.αν ειναι αλλο ακ ναι πρεπει να γινουν τα παντα απο την αρχη.αν ειναι αλλο καφαο εκει παμε αλλου.πως ηξερε οτι ο τεχνικος την εβγαλε αλλου την γραμμη?πηγε στην αλλη διευθυνση και βρηκε box/escalit? αλλο α/κ σημαινει τα παντα απο την αρχη οποτε καλα σου ειπαν 1 μηνα.αν η hol ειπε οτι μενεις πχ πινδου 10 στην παλληνη αλλα εσυ εισαι πινδου 10 στο χαλανδρι τοτε ο οτε εφοσον ειδε το γειτονικο νουμερο θα πρεπε να ριξει Reject και οχι να ενεργοποιησει.anyway.δεν εχει πλεον σημασια απλα το θεμα δεν ειναι τοσο απλο.σιγουρα φταινε και οι 2 απο λιγο. αυτο το φαινομενο με τις λαθος διευθυνσεις το ακουω συχνα απο τις εταιριες 1.η θα φταιει ο πελατης που δεν ξερει που μενει ( δινουμε παντα τα στοιχεια του λογαριαμου απο καποια υπηρεσια πχ δεη)... 2. η θα εχει γινει χαζομαρα με το γειτονικο ,αν το γειτονικο νουμερο ειναι απο απεναντι πολυκατοικια αρα διαφορετικο Kv δεν μας κανει.. πανε την γραμμη απεναντι ! ζηταμε αριθμο απο το ιδιο κτιριο στο οποιο ανηκουμε αρα πεφτει στο ιδiο kv ! 3. να φταινε οι υπαλληλοι που εχουν περασει λαθος αριθμο διευθυνσης .. η εχουν καταχωρησει ως διευθυνση, την διευθυνση που εχει ζητησει να σταλει το ρουτερ στον πελατη (!) 4. με εναν ψιλο αχταρμα των παραπανω η ακομα και με απλο λαθος οτε να πηγαινει και να το δινει αλλου !! ολα αυτα εχουν ως αποτελεσμα φιλε μου εσυ να ταλαιπωρησε ...οι εταιριες να χρεωνονται βλαβες ... και να την πληρωνουν κιολας και ανθρωποι που δεν φταινε. ( γιατι τι φταιει ο καημενος ο τεχνικος οταν απο το τμημα των πωλησεων/ ενεργοποιησεων / παραδοσεων γραμμων εχει γινει χαμος !!!!??? ) το δικιο υπαρχει καπου αναμεσα εχω δει να γινονται λαθη:οταν α.υπαρχει πχ πινδου 10 και 10β.ο οτε συνηθως ενεργοποιει στο 10. β.οταν ειναι γωνια πχ πινδου και εθνικης αντιστασεως 10.πολλες φορες γινεται λαθος και ενεργοποιει σε πινδου 10 αντι για εθνικης αντιστασεως 10.αν δεν δωσεις αριθμο και γραψεις πινδου και εθνικης αντιστασεως ειναι λαθος. επισης γινεται λαθος οταν εχουμε πχ πινδου 10 και υπαρχουν 2 κτιρια χωρις α και β.και εκει γινεται λαθος. εχω δει λαθος σε ξενοδοχειο ελεγε ταδε διευθυνση πχ πινδου 10 και ηταν στο πισω τετραγωνο (τωρα γιατι λεγοταν πινδου 10) δεν ξερω. επισης οταν ειναι αρχικη ενεργοποιηση το γειτονικο το ζητανε για να ξερουν σε ποιο α/κ πεφτεις.δεν ειναι υποχρεωτικο να ειναι απο το ιδιο σπιτι. ο οτε οταν ενεργοποιησει σε λαθος box/escalit επειδη υπαρχει μπερδεμα με την διευθυνση εκει καλο ειναι να δωθει νουμερο απο το ιδιο box escalit.ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΝΟΥΜΕΡΑ 211 κτλ και ας ειναι του ιδιου παροχου.ο οτε δεν ξερει νουμερο ξερει βρογχο.γραφεις οτι εδωσες το νουμερο του διπλα που ειναι Hol.αυτο ειναι λαθος διοτι αμα εχει 211 η κατι αλλο ο οτε δεν θα το βρει ποτε.για αυτο ισως εγινε λαθος 2 φορες. Μόνο που εγώ έδωσα τα σωστά στοιχεία. Επίσης τους έδωσα νούμερο του διπλανού διαμερίσματος το οποίο έχει επίσης HOL. Και άντε έγινε το λάθος την πρώτη φορά. Ο τεχνικός που ήρθε στο σπίτι πήρε υποτίθεται τα στοιχεία που χρειαζόταν. Να γίνει κ 2η φορά το ίδιο λάθος; Πόσο απαράδεκτο είναι αυτό; Εμένα ποιος θα με αποζημιώσει που θα μείνω 3 μήνες χωρίς ίντερνετ κ τηλέφωνο; και αναγκάστηκα να πάρω στικάκι 3G για να μπαίνω να βλέπω τα βασικά; Ενώ δεν έχω κάνει κάποιο λάθος εγώ... δεν θα βγαλεις ακρη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα