Apoll Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Εξαρτάται το τηλεκατευθηνόμενο. Αναφέρεσαι σε παιχνίδι ή πραγματικό μοντέλο που γίνονται αγώνες; Στο πρώτο, ανέβασε τα βολτ. Στο δεύτερο, αλλαγή μοτέρ και διαφορικού σε πρώτη φάση. Μείωση βάρους σε δεύτερη φάση. Eλαστικά, αμορτισέρ και ρυθμίσεις σε toe-caster-camber γωνίες σε τρίτη φάση. Και άλλα πολλά.
konstantinosnatas Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Σε ενσύρματο αυτοκινητάκι που είχα, έβαζα τις ucar πάνω στην kresky να ζεματιστούν, και για μερικά δευτερόλεπτα πήγαινε σαν να είχε νίτρο. Το κόλπο αυτό μου το είχε αποκαλύψει στρατιωτικός που δούλευε στην ΥΕΝΕΔ. Άσχετο; Κρεσκι; Εξαρτάται το τηλεκατευθηνόμενο. Αναφέρεσαι σε παιχνίδι ή πραγματικό μοντέλο που γίνονται αγώνες; Στο πρώτο, ανέβασε τα βολτ. Στο δεύτερο, αλλαγή μοτέρ και διαφορικού σε πρώτη φάση. Μείωση βάρους σε δεύτερη φάση. Eλαστικά, αμορτισέρ και ρυθμίσεις σε toe-caster-camber γωνίες σε τρίτη φάση. Και άλλα πολλά. Τα volt είναι ανάλογα με το mAh δηλαδή μια μπαταρία 1.5vol έχει 2900mAh;
cthulhucarbide Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Καμία σχέση. Γιατί δεν λες τι αμάξι έχεις, τι μπαταρία έχει πάνω κτλ; Θα πάρεις καλύτερες απαντήσεις
konstantinosnatas Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Καμία σχέση. Γιατί δεν λες τι αμάξι έχεις, τι μπαταρία έχει πάνω κτλ; Θα πάρεις καλύτερες απαντήσεις Είναι 1:12 Scale Mercedes-Benz SLR rc remote control.
Alxnks Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Κρεσκι; σομπες πετρελαιου που χρησιμοποιουνταν παλιοτερα
panos2171 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Τα volt είναι ανάλογα με το mAh δηλαδή μια μπαταρία 1.5vol έχει 2900mAh; Tα mAh ειναι η χωρητικοτητα της μπαταριας.Οσο ποιο πολλα τοσο ποιο πολυ διαρκει.
insomniaK Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Νομίζω πως δεν πρέπει να το πειράξεις, αυτό είναι και δεν έχει και πολλα περιθώρια για αλλαγές.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Ειδικά αν είναι πισωκίνητο θα έχει πρόβλημα αστάθειας. Έτσι την είχα πατήσει με το subaru της de agostini. Χώρια που το μπροστινό servo ήταν αδύναμο και δεν ίσιωνε τους τροχούς. Μετά χάλασε το διαφορικό και τώρα τό'χω και το καμαρώνω
konstantinosnatas Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Ειδικά αν είναι πισωκίνητο θα έχει πρόβλημα αστάθειας. Έτσι την είχα πατήσει με το subaru της de agostini. Χώρια που το μπροστινό servo ήταν αδύναμο και δεν ίσιωνε τους τροχούς. Μετά χάλασε το διαφορικό και τώρα τό'χω και το καμαρώνω Το κόλπο σου ισχύει με τις μπαταρίες. Νομίζω πως δεν πρέπει να το πειράξεις, αυτό είναι και δεν έχει και πολλα περιθώρια για αλλαγές. Το αυτοκίνητο δέχεται 5*ΑΑ 1,5V μπαταρίες. Είχα μέσα δύο ΑΑ1,5 και τρεις ΑΑ 1,2 συνεπώς έχανα σύγορα 0,9V. Δοκίμασα παλιές μπαταρίες που είχα (5* ΑΑ 1,5V) και είδα βελτίωση μεγάλη! Οπότε αύριο για μπαταρίες!
CtrlFreak Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Δεν ξέρεις αν τα ηλεκτρονικά μέρη του αυτοκινήτου θα δουλέψουν με τάση πάνω από 7,5 volt. Σε περίπτωση που βάλεις μεγαλύτερη τάση.
hackerW32 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2011 ειχα αγοράσει πριν 3 χρόνια τέτοια εποχή απο το jumbo ενα τηλεκατευθυνόμενο στα 50 ευρω.. αυτο που μου αρεσε ηταν οτι επερνε μετατροπές (καλημα,ρόδες,μοτερ) με το stock έτρεχε στα 23km/h και με το με το πιο δυνατό (δεν εχω ιδεα απο που τα αγόραζες τα εξαρτήματα..) επιανε 38km/h ετσι ελεγε τουλάχιστον στις οδηγίες.. οσο για αυτο που θες να κανεις, εαν ειναι απο τα ψευτικα αμαξακια πολυ πιθανο να σπιναρει και να μην ελενχετε στην οδήγηση.. εαν παλι ειναι καλο κατι γινετε.. (εχω καψει ενα..)
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Εγω παλια είχα ένα πολύ ωραίο τηλεκατευθυνόμενο αυτοκίνητο ,το οποίο είχε και φώτα που άναβαν και ταχύτητες αλλά μου το πάτησε ένας χωριάτης με το αμάξι του επειδή ζήλευε. Ξέρετε που μπορώ να βρώ ένα τέτοιο?
apd453 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2011 Οι μπαταρίες έχουν ξεφύγει. Π.Χ. Li-Po Η δυνατότητα να τροφοδοτήσουν επαρκώς ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο, αποδείχθηκε στους παγκόσμιους αγώνες του 2003, όπου ο Leon Schullman, διαγωνίστηκε με ένα μοντέλο τύπου 2Χ2, βάρους 5 κιλών, που αντί για τον ενδεδειγμένο θερμικό κινητήρα 1.40-1.60 cu.in. είχε ηλεκτρικό μοτέρ. Αυτός τροφοδοτήθηκε με μία μπαταρία Li-Po 10S3P αποτελούμενη από στοιχεία 2000mAh, παρέχοντας ονομαστική τάση 37 Volts, και χωρητικότητα 6000 mAh, και είχε βάρος 1,2 κιλά. πηγήΘέλουν λίγο προσοχή όμως Πριν Μετά Link
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα