Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

To HD Sentinel βρήκε πάνω από 30 bad sectors σε ένα WD1002FAEX που έχω και τον χαρακτήρισε με health κάτω από 20%. Δοκίμασα να το τεστάρω και με το WD Data Lifeguard αλλά ήθελε πάνω από 5 ώρες λόγω μεγάλης χωρητικότητας και το παράτησα. Μέσα σε μια μέρα το pc έκανε δύο φορές startup repair. Από το support της WD μου είπαν να πάω να μου τον αλλάξουν. Αφού αδειάζω ότι έχω μέσα τον πάω στο ΠΛΑΙΣΙΟ και τους εξηγώ το πρόβλημα. Πριν από λίγο που μίλησα μαζί τους μου είπαν ότι μόλις τον ελέγξανε με lifeguard (το extended test) και ότι δεν έχει bad sectors. Υπάρχει περίπτωση να ισχύει κάτι τέτοιο; Πότε προλάβανε να κάνουν το extended test από το μεσημέρι; Ζήτησα screenshot από το αποτέλεσμα του τεστ αλλά δεν δίνουν. Τι άλλο να κάνω;

Δημοσ.

2 φορες που μου εχει χαλασει με αντιστοιχα προβληματα δισκος αγορασμενος απο πλαισιο, τους πηγαινα screenshots απο hdd sentinel και το προγραμματακι της WD που τεσταρει τους δισκους και τους ελεγα αφου το επισημο προγραμμα της εταιριας για ελεγχο δισκων βρισκει προβλημα στον δισκο, θελω αλλαγη .

 

και αυτοι μου ελεγαν παντα να τον δοκιμασουμε και να περιμενετε αλλα τους πασαρα τις εικονες οτι οντως εχει προβλημα, ημουν ευγενικος αλλα και απαιτητικος και μου αλλαξαν τους δισκους.

Δημοσ.

Αυτό που είπε ο αποπάνω : να αφήσεις να ολοκληρωθεί το τεστ (τί πα' να πει "το παράτησα"; Από πάνω του καθόσουν; Αν ναι, δε χρειάζεται). Κι ΑΝ βγάλει πρόβλημα (που δεν νομίζω - το Sentinel "συμβαδίζει" με τα στάνταρ του τεστ της WD, που κανονικά σημαίνει ότι όταν πάει στο 0% της "υγείας", τότε θα είναι δεκτός προς αντικατάσταση ο δίσκος), τότε εκτυπώνεις (ή βάζεις σ' ένα φλασάκι) τ' αποτελέσματά του, και πας στο μαγαζί, το δείχνεις ευγενικά, και δηλώνεις το ίδιο ευγενικά πως πλέον δε δέχεσαι κάτι άλλο από αντικατάσταση.

Δημοσ.

Το pass στο data lifeguard diagnostics σημαίνει πως δεν έχει καθόλου bad sectors ή μπορεί να έχει και κάτω από ένα όριο; Το 57 μέρες που λέει το HD Sentinel ότι του απομένουν ισχύει ή είναι πολύ αόριστος υπολογισμός. Στο SMART disk information γιατί το warranty στα highlighted είναι 1 ενώ στα άλλα 0; Στο support της WD όταν τους είπα για το αποτέλεσμα του HD Sentinel είπαν να τον αλλάξουν αλλά στο πλαίσιο μου λένε πως λαμβάνουν υπ' όψιν μόνο το επίσημο τεστ της WD.

post-220905-0-13460500-1324568066_thumb.png

post-220905-0-14362400-1324569241_thumb.png

post-220905-0-04964000-1324569278_thumb.png

post-220905-0-50544200-1324569520_thumb.png

Δημοσ.

Pass σημαίνει ότι μπορεί να έχει bad sectors (ή whatever), αλλά να μην έχει εκφυλιστεί ΑΡΚΕΤΑ, με βάση τα στάνταρ που θέτει η εταιρία, για να πάει γι' αλλαγή.

 

Αντιθέτως fail σημαίνει ότι τα ξεπέρασε (χωρίς καν αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι χρησιμοποιήσιμος ο δίσκος, μέχρι και για πολύ καιρό ακόμα).

 

Οι μέρες που δίνει το HDS είναι "εκτίμηση" και τίποτ' άλλο. Βασισμένη σε στατιστικές βέβαια, αλλά απλά εκτίμηση. Κάτι σαν το μετεωρολογικό δελτίο : μπορεί να πέσει μέσα, μπορεί και καμμία σχέση.

 

Για το "warranty", λογικά μάλλον πρέπει να υπάρχει failure και σε άλλα attributes, για να ισχύσει η αντικατάσταση.

 

Περίεργη η απάντηση που σου έδωσαν από WD πάντως. Το λέει και η λογική εφ' όσον περνάει το ΦΟΥΛ τεστ της WD, δεν είναι γι' αντικατάσταση...

 

 

 

 

 

Δημοσ.

Ευχαριστώ για την βοήθεια, θα τον κρατήσω και αν ξαναρχίσει τα ίδια βλέπουμε...

Κάτι άλλο σχετικά με τον δίσκο. Έχω δυο ακόμα προβληματάκια μαζί του.

 

1. Το pc κατά το boot μου βγάζει "Hard disk not detected" και κάνει κάποια "μπιπ", ωστόσο bootάρει κανονικά και δεν έχω κάποιο πρόβλημα μέσα στα windows.

 

2. Έχω έναν εξωτερικό usb 3.0 σκληρό. Όταν είναι συνδεδεμένος πριν το boot και ανοίγω τον υπολογιστή δεν μπορεί να bootάρει. Έχω ήδη ελέγξει πως δεν είναι η συσκευή που έχει προτεραιότητα στο boot και πως η επιλογή "USB 3.0 LEGACY SUPPORT" είναι enabled στο bios.

 

Καμιά ιδέα;

  • 7 μήνες μετά...
Δημοσ.

Γειά σας! Εγω με τον ιδιο σκληρο τραβιεμαι τους τελευταιους μηνες. Το Σάββατο που μας πέρασε πήρα τον 4ο σκληρο απο αντικατάσταση και εχθές τον πήγα πάλι πίσω με "multiple bad sectors" οπως έλεγε και το WD Data Lifeguard. Με το Πλαισιο όλως περιέργως δεν είχα πρόβλημα μεχρι στιγμής τον αντικαθιστούσαν χωρις πρόβλημα. Βέβαια μάλλον θα ζητήσω να μου δώσουν seagate πια, βαρέθηκα καθε 10 μέρες να πηγαίνω για αλλαγή και να μην έχω σκληρό δισκο....αλλα θα χάσω τα 5 χρόνια εγγύηση που δίνει στους caviar black η western digital.

Επίσης στο site της η western digital αναφέρει οτι εάν ο δίσκος δεν περνάει τα τεστ του WD Data Lifeguard τότε ζητάμε αντικατάσταση.

Δημοσ.

Τελικά ξαναπήρα τον ίδιο σκληρο (τα 5 χρονια εγγυηση δε τα αφήνεις ευκολα...). Μέχρι στιγμής δουλεύει μια χαρα σε αντιθεση με τους προηγούμενους τεσσερις που δημιουργούσαν πρόβλημα απο την πρωτη μερα λειτουργίας τους.

  • Super Moderators
Δημοσ.

imho κάθε φορά που παίρνεις new hdd το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να τον testάρεις και με τα 2 tests της WD...

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Τελικά ξαναπήρα τον ίδιο σκληρο (τα 5 χρονια εγγυηση δε τα αφήνεις ευκολα...). Μέχρι στιγμής δουλεύει μια χαρα σε αντιθεση με τους προηγούμενους τεσσερις που δημιουργούσαν πρόβλημα απο την πρωτη μερα λειτουργίας τους.

Αμάν ρε παιδί μου. Τέτοια ατυχία δηλαδή;

Εγώ θα είχα πάθει κατάθλιψη!

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Αμάν ρε παιδί μου. Τέτοια ατυχία δηλαδή;

Εγώ θα είχα πάθει κατάθλιψη!

 χα χα χα  δεν εχεις και αδικο.... μετα απο 2 χρόνια σας ενημερώνω οτι άλλαξα υπολογιστη γιατι ξαναχαλασε ο σκληρός και δε το πίστευα πια!! Παρόλο που άλλαξα υπολογιστη......ξαναχάλασε.... ύστερα λοιπον απο 6 αντικαταστάσεις πήρα άλλο σκληρο δίσκο και ηρέμησα.... έχω γίνει εξπέρ πιά στο imaging..... 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...