Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μέσω ebay δε μπορείς να στείλεις φωτογραφίες (τουλάχιστον δε γνωρίζω εγώ τον τρόπο).

...

Ανεβάζεις τις φωτογραφίες σε ένα δωρεαν image hosting (οπως το imageshack.com) και βάζεις το link ΜΕΣΑ στο μήνυμα στο ebay. Οποιαδήποτε αλληλογραφία που αφορά πρόβλημα να την κάνεις μέσω ebay γιατί σε περίπτωση dispute μόνο αυτά αναγνωρίζονται εύκολα απο ebay.

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

επανέρχομαι στο θέμα.

εν συντομία..

 

του στέλνω Links να δει μερικά EU και μερικά ΑU.

του στέλνω links με φωτογραφίες που έβγαλα από αυτό που μου έστειλε

του στέλνω και Link με τη φωτογραφία που μου έστειλε αυτός.

του έστειλα και Link με τη φωτογραφία του bluesattack

 

και η απάντηση του:

 

......

Yes ,as your link for EU,AU plug,it is correct.And also which the picture I send you is not the same,they are different plugs,pls take a close look at the head of the plug,which is just same as the link you send me.so we did send you the EU plug,there is no problem,pls be noted.

......

Δημοσ.

Ηλίθιος είναι; πως δηλαδή το βλέπει ίδιο;! Κανε claim, δώσε το λινκ με τις φωτό στα παράπονα μέσα κι ας το να τρέχει, σίγουρα κάποιο λογικό άτομο της υπηρεσίας αυτής του eBay θα σε δικαιώσει.

 

android.png

Δημοσ.

@slvsnt

Ο τύπος ΠΡΟΦΑΝΩΣ πάει να σε βγάλει τρελό για να γλυτώσει μεταφορικά και επιπλέον έξοδα. Αντί να σου πει συγνώμη και θα σου στείλω ΑΝ θες ενα adaptor, παει να σε βγάλει και ηλίθιο. Σκίσε τον. Στη θέση σου θα έκανα σήμερα request για επιστροφή και refund ως μην σωστό προϊόν. Αν δεν σου απαντήσει εντός 6 ωρών θα άνοιγα dispute στο ebay. Αφου ολοκληρωθεί η διαδικασία (refund, επιστροφή, κλπ) θα του έριχνα μια βαρβάτη αρνητική.

Δημοσ.

@isay

επειδή δεν ασχολούμαι και πολύ με το ebay, δηλαδή δεν ξέρω λεπτομέρειες μιας και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.

το επόμενο βήμα είναι το αυτό που λέμε open case;

Δημοσ.

@isay

επειδή δεν ασχολούμαι και πολύ με το ebay, δηλαδή δεν ξέρω λεπτομέρειες μιας και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.

το επόμενο βήμα είναι το αυτό που λέμε open case;

Πήγαινε σε ΑΥΤΗ τη σελίδα και διάβασε το κομμάτι "Steps to take if an item doesn't match the seller's description". Μετά κάνε login στο ebay και πήγαινε σε ΑΥΤΗ τη σελίδα (το link υπάρχει και στις οδηγίες που διάβασες) και ακολούθησε τη διαδικασία.

Δημοσ.

Δεν διαβασα ολα τα ποστ, αλλα νομιζω οτι τα πραγματα ειναι πολυ απλα:

Οσον αφορα των πωλητη

α. Αν νομιζεις οτι εν γνωσει του εκανε μ@λ@κια, ενω αλλα ειχατε συνενοηθει, τραβα του μια αρνητικη

β. Αν νομιζεις οτι απλα εκανε λαθος/δεν ηξερε/δεν ρωταγε/κακη συνενοηση των 2 σας, μη του ριξεις αρνητικη.

Και τελος το θεμα με τον πωλητη.

 

Σχετικα με το πρακτικο της υποθεσης, με 1 ευρω, 1 χαρτοκοπτη και 1 κατσαβιδι αλλαζεις ευκολα το τριπολικο βυσμα με σουκο διπολικο. Πολυ πιο απλο απτο να το στελνεις πισω, να σου στελνει αυτος αλλο κλπ κλπ.

 

Και μην πεις, δε μπορω, φοβαμαι μην κανει κανα μπαμ κλπ δικαιολογιες, διοτι ΤΙ ΑΝΤΡΑΣ ΕΙΣΑΙ αμα δεν μπορεις να αλλαξεις μια μπριζα :)

Δημοσ.

Πήγαινε σε ΑΥΤΗ τη σελίδα και διάβασε το κομμάτι "Steps to take if an item doesn't match the seller's description". Μετά κάνε login στο ebay και πήγαινε σε ΑΥΤΗ τη σελίδα (το link υπάρχει και στις οδηγίες που διάβασες) και ακολούθησε τη διαδικασία.

 

ευχαριστώ,

οπότε θεωρητικά μπορώ να ζητήσω μερικό refund

Δημοσ.

ευχαριστώ,

οπότε θεωρητικά μπορώ να ζητήσω μερικό refund

Επειδή ο τυπάς έκανε μαλακία (ή επιτηδες λάθος γιατί δεν ειχε στοκ) και τώρα πάει να βγάλει εσένα βλάκα, εγώ θα ξεκινούσα με full refund και μετά αν μου πρότεινε μερικό refund θα το δεχόμουν. Εσυ καλώδιο εχεις να κάνεις τη δουλειά σου (το παλιό) οποτε δεν εχεις πίεση.

Δημοσ.

Επειδή ο τυπάς έκανε μαλακία (ή επιτηδες λάθος γιατί δεν ειχε στοκ) και τώρα πάει να βγάλει εσένα βλάκα, εγώ θα ξεκινούσα με full refund και μετά αν μου πρότεινε μερικό refund θα το δεχόμουν. Εσυ καλώδιο εχεις να κάνεις τη δουλειά σου (το παλιό) οποτε δεν εχεις πίεση.

 

οκ. αυτό θα γίνει ευχαριστώ.

 

@ MiDi_MiLiZ

το θέμα γίνεται επειδή με δουλεύει. εξάλλου καλώδιο έχω.

δε γίνεται να του στέλνω φωτό μεγάλη και ευκρινέστατη με το βύσμα και να μου λέει ότι είναι το ευρωπαϊκό

Δημοσ.

βασικά πρόβλημα δεν έχω διότι μπορώ να χρησιμοποιήσω το καλώδιο του παλιού φορτιστή (έχει χαλάσει ο φορτιστής και έμεινε το καλώδιο).

άρα και να μη μου έστελνε καλώδιο το ίδιο μου κάνει.

 

απλά το κάνω θέμα επειδή μου την έδωσε η απάντηση του.

 

Στο τέλος θα σου πει ένα συγνώμη και θα ζητήσει να του στείλεις πίσω το προϊών για refund, θα κάτσεις όμως να μπεις σε αυτή τι διαδικασία και να χάσεις 2πλα τα έξοδα αποστολής; Κάνε απλά ένα Neutral η Negative feedback και τέλος.

 

Αν σε συμφέρει από πλευράς κόστους οκ μπορείς να το στείλεις για refund αλλά αν όχι μην μπεις στον κόπο απλά κάνε τα τυπικά.

Δημοσ.

θα ζητήσει να του στείλεις πίσω το προϊών για refund, θα κάτσεις όμως να μπεις σε αυτή τι διαδικασία και να χάσεις 2πλα τα έξοδα αποστολής; Κάνε απλά ένα Neutral η Negative feedback και τέλος.

 

Αν σε συμφέρει από πλευράς κόστους οκ μπορείς να το στείλεις για refund αλλά αν όχι μην μπεις στον κόπο απλά κάνε τα τυπικά.

 

άρα σε περίπτωση refund το προϊόν πρέπει να επιστραφεί.

λογικό ακούγεται.

αλλά άμα είναι μικρό το ποσό δε λέει.

βγαίνεις χαμένος πληρώνοντας τα μεταφορικά

 

με partial refund τι γίνεται;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...