Προς το περιεχόμενο

Legends of Grimrock


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μερικές πρώτες εντυπώσεις και απο μένα (my two cents να'ούμtongue.gif):

 

*Αρκετά απλοϊκό story, αν και τα Toorum Notes (όσοι τα βρήκατε) δείχνουν κάποιο ενδιαφέρον για πιο μετά. Μου θυμίζει ιδιαίτερα τα Ultima Underworld και Eye of the Beholder (αναμενόμενο of course).

 

*Άκρως εθιστικό, καταστράφηκαν πάλι οι ώρες ύπνου μου - ειδικά κάτι σημεία με portals/trapdoors/iron doors (βλ. 3o floor) με "κράτησαν" ευχάριστα για τουλάχιστον καμιά ώρα.

 

*Δυστυχώς για το old-school mode δεν μπορώ να σχολιάσω, μια και ο εκτυπωτής αποφάσισε να "πεθάνει" μετά τις 2 πρώτες σελίδες του graph paper tongue.gif.

 

*Ένα μικρό παράπονο είναι η έλλειψη volume control στα options, καθώς και τα υπερβολικά "μικρά" tooltip των skills στο character creation (μπορείς να δείς μόνο τα πρώτα 4-5 rewards για κάθε skill).

 

*Επίσης μια ευχή, να βγούν mod που να το γυρνάνε σε turn-based combat (προσωπική προτίμηση πάντα), μια και οι μάχες που κάνω μέχρι τώρα είναι 50% ξύλο και 50% kite/backpedal/sidestep για να μένω ζωντανός tongue.gif.

 

*Τέλος, μια μικρή απορία: τα polearms (κατηγορία reach weapons) πρόσεξε κανείς αν συνδέονται με κάποιο συγκεκριμένο skill; Έχω δώσει ένα στον thief (πίσω row) και κάνει καλή δουλειά προς το παρόν αλλά...

Δημοσ.

Το παιχνίδι σπέρνει!

 

Για όσους από εμάς μεγάλωσαν με dungeon crawlers, το παιχνίδι αυτό φέρνει τόσα πολλά όμορφα συναισθήματα.

 

Πιο αναλυτικά αφού το τελειώσω:)

Δημοσ.

*Τέλος, μια μικρή απορία: τα polearms (κατηγορία reach weapons) πρόσεξε κανείς αν συνδέονται με κάποιο συγκεκριμένο skill; Έχω δώσει ένα στον thief (πίσω row) και κάνει καλή δουλειά προς το παρόν αλλά...

 

 

 

Ναι. Κοίτα τι skill training level χρειάζεται στο assasination

 

 

Δημοσ.

Παιδιά, προσέξτε μιά πάρα πολύ σημαντική λεπτομέρεια για τα stats του παιχνιδιού:

 

Το Strength είναι το stat που καθορίζει το Damage για ΟΛΑ τα όπλα, melee και ranged.

 

Το Dexterity είναι αποκλειστικά και μόνο για Accuracy και Evasion.

 

Επίσης τα Ranged Weapons έχουν 100% hit chance, οπότε το υψηλό Dex είναι αδιάφορο για όλα τα ranged weapons.

 

Οι περισσότεροι σίγουρα θα φουλάρατε το DEX του Rogue σας, νομίζοντας ότι αυξάνεται έτσι και το Damage/Αccuracy των Ranged όπλων.

 

Δέν πάει όμως έτσι.

 

Όπως έχουν τα πράγματα, ένας Minotaur με φούλ Strength και τίποτα για Dex κάνει καταπληκτικό Rogue.

 

Όπως καταλαβαίνετε η κλάσση του Rogue προκύπτει προβληματική :fear: .

Δημοσ.

 

 

Ναι. Κοίτα τι skill training level χρειάζεται στο assasination

 

 

 

 

Thanks, το είχα δεί αλλά είμουν με την εντύπωση οτι απλά επιτρέπει στον thief να βαράει απο το πίσω row με οποιοδήποτε melee weapon.

 

Δημοσ.

Xmmm........

 

Όντως πολύ προβληματική η Rogue Class.

 

Full Dex Rogue + back Row + Ranged Weapons = Failure

 

Δεν ξέρω αν πρέπει να ξεκινήσω το παιχνίδι με full Strength Rogue ή να περιμένω για patches που θα διορθώνουν τη κατάσταση....

Δημοσ.

παιδιά τι γίνετε με τα spell και πως μπορείς να μάθεις κάποιο άλλο γιατί εκτός από το fireball δεν μπορώ να ρίξω αλλο. Τέλος τα scroll με τα spell πως τα χρησιμοποείς?

Δημοσ.

Tα scrolls απλώς σου δείχνουν ποιοί συνδιασμοί από runes κάνουν τί. Θα μπορούσες να ανακαλύψεις όλα τα spells απλώς δοκιμάζοντας συνδυασμούς από μόνος σου, χωρίς να δείς τα scrolls.

 

Αλλά για να κάνεις το spell που σου δείχνουν, θα πρέπει πρώτα να έχεις βάλει αρκετά skill points στην αντίστοιχη κατηγορία ( Air, Magic, Earth κλ )ώστε να έχεις τη δυνατότητα να τα κάνεις.

 

Εγώ από την άλλη ξαναξεκίνησα το παιχνίδι με maxed Strength - low Dex rogue, για να τον έχω back row με ranged weapons.

 

Το παιχνίδι χρίζει τεράστιας βελτίωσης στο μπαλανσάρισμά του.

Δημοσ.

εγώ πάντως που ξεκίνησα με default την ομάδα είναι αρκετά ισορροπημένη. Πίσω η rogue που λέω να την κάνω archer και ανεβάζω το skill της χωρίς να έχω βρει ακόμα κάποιο τόξο, δίπλα ο wizard θερίζει με fireball και μπροστά ένας warrior με ανεβασμένο sword και δίπλα με mace και έχω πάει μια χαρά μέχρι τώρα.

Να ρωτήσω στο τέλος του δεύτερου επίπεδου στην συδερένια πόρτα λέει

 

only the patient man can defeat the daemons gaze.

 

αρχισα να ρίχνω πέτρες έγινε ένας σαν σεισμός αλλά δεν ανοιξε η πόρτα. Καμια ιδέα?

Δημοσ.

οσο προχωράει το game τόσο ποιο δύσκολο γίνετε με τα mob σε αρκετά σημεία να είναι φοβερά δύσκολα και να θέλουν πολύ τακτική για να βγούν. Βρήκα και ένα καλό site για το game εδώ

 

http://www.gamebanshee.com/legendofgrimrock/

Δημοσ.

Κάθε Χ levels για τις σχολές μαγείας υπάρχει ένα "Spell: ???". Αυτό τι σημαίνει; Πως πλέον ο χαρακτήρας μπορεί να μάθει να κάνει cast ένα νέο spell (εφόσον ξέρει τον σωστό συνδυασμό); Δηλ. αν κάποιος έχει fire magic 2 αλλά όχι "Spell: ???" και υπάρχει ένα spell που έχει σαν prerequisites "fire magic lvl 2", δεν μπορεί να το κάνει cast;

 

Θα ταν ωραία αν κάποιο μελλοντικό patch έδινε τη δυνατότητα να κάνει assign hotkeys για τα attacks (τουλάχιστον για τα spells που είναι λίγο παίδεμα να πρέπει να πατήσεις 4-5 κουμπιά κάθε φορά. Ή έστω επιλογή για turn-based μάχες για να μην παλεύει με το ποντίκι κάθε φορά.

 

Καλή χώνεψη btw.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...