lampros321 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Γενικά επικρατεί πλέων, η λογική του σκουπιδιού. Δηλαδή αγοράζεις κάτι που θα πετάξεις σε μερικούς μήνες το πολύ 1~2 χρόνια. Το πρόβλημα δεν είναι ότι η τεχνολογία προχωράει γρήγορα, αλλά ότι τα upgrade (αναβαθμίσεις) των προϊόντων γίνονται γρήγορα. Παρατηρείστε ότι οι πραγματικές δυνατότητες ενός υπολογιστή/ κινητού / gadget, αλλάζουν ελάχιστα από μοντέλο σε μοντέλο. Ο περσινός επεξεργαστής είναι πρακτικά 1.2 με 1.5 πιο αργός από τον φετινό και όχι 2 ή 10 φορές. Θα προτιμούσα να ανανέωναν τα προϊόντα τους ανά 3 ή 5 χρόνια και να είναι 10 ή 20 φορές καλύτερα παρά αυτό που γίνεται σήμερα. Εαν αγοράσεις π.χ. ένα κινητό τηλέφωνο 600 ευρώ και αγοράσεις και το επόμενο μοντέλο, πάλι 600 ευρώ, που είναι 1.2 φορές (και πολλά λέω) καλύτερο σημαίνει ότι πετάς 480 ευρώ χωρίς λόγο. Καλύτερο = επεξεργαστής, κάμερα, οθόνη, μνήμη, μπαταρία, ηχεία, ποιότητα υλικών. Άμα τα υπολογίσεις όλα αυτά το πολύ 5% καλύτερο να είναι και όχι 20% που έχω στο παράδειγμα. Εσείς συμφωνείτε πως τελικά αγοράζουμε κάτι που σύντομα θα πετάξουμε ?
aris1986 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Αγοράζεις κάτι και δεν ξέρεις για ποιον λόγο το αγοράζεις. Λίγοι είναι αυτοί που πρώτα θα βάλουν κάτω το τι ανάγκες έχουν και ύστερα θα αγοράσουν. Eκει στηρίζεται η "μαγεία"(ψευδαίσθηση) του καπιταλισμού. +1
Udaba Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Από τη στιγμή όπως που οι καταναλωτές ανταποκρίνονται με τέτοιο τρόπο ή σε τέτοιο ποσοστό που μετατρέπουν την παραγωγή και την πώληση του εκάστοτε προϊόντος σε κερδοφόρα διαδικασία, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα για τις εταιρίες. Δηλαδή η apple έχει βάλει πάτωμα να πετύχει πωλήσεις τουλάχιστον πχ. στο 15% του καταναλωτικού κοινού-στόχου. Αφού θα πουλήσει στο 15% και πάνω, τότε έχει κέρδος και παράγει.. +1
MikeNuke Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Εξίσου μεγάλο πρόβλημα είναι το ότι πολλές εταιρείες πρακτικά διακόπτουν την υποστήριξη και τις αναβαθμίσεις στο παλιό προϊόν και ασχολούνται μόνο με το καινούριο. Οπότε δεν αισθάνεσαι μόνο περίεργα αλλά και μλκας... συμφωνω, εκει που ελπιζεις οτι θα βγει κατι να σου λυσει το προβλημα τσακ βγαινει αλλη συσκευη και ολοι ασχολουνται με το νεο μοντελο και εσυ μενεις παγωτο.
nzeppos Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 μα το οτι υπαρχει ποικιλια προιοντων ειναι πολυ καλο! απο εκει και περα ομως υπαρχει ενα οριο. και οχι να περνουμε δανεια και να χρεωνουμε πιστωτικες απλα για να εχουμε το πιο καινουργιο μοντελο. εγω π.χ. εχω μεινει με ενα 3gs για πιο λογο να παω να σκασω 600 ευρω για να παρω το 4s? απλα για να λεω οτι εχω το πιο καινουργιο μοντελο? απλα πρεπει καποια στιγμη να ανακαλυψουμε τις πραγματικες αναγκες που εχουμε απο ενα προιον Υπάρχει ένα άλλο είδος μάρκετινγκ που ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ανάγκες. Και σε αυτό πολλές εταιρείες, όπως π.χ. η Apple, παίρνουν άριστα. Χμμμμ...
Voodooman Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Μην ανησυχείτε για τίποτα, όλα αυτά γίνονται αυτόματα και δεν υπάρχει τρόπος να τα αλλάξουμε κάνοντας κάτι συγκεκριμένο. Κάποτε είχα τρία ζευγάρια αθλητικά παπούτσια. Τώρα έχω μόνο ένα και, επειδή μου άνοιξαν, τα κόλλησα και συνεχίζω να τα φοράω. Δεν με ανάγκασε κανείς, δεν σκέφτηκα κάτι διαφορετικό. Απλά δεν έχω χρήματα να διαθέσω για να πάρω δεύτερο και τρίτο ζευγάρι. Έτσι θα γίνει σε όλους μας, οι ίδιες οι συνθήκες θα μας κάνουν να αλλάξουμε την συμπεριφορά μας. Και να σας πω και κάτι; Δεν είμαι πιο δυστυχισμένος επειδή πλέον έχω ένα ζευγάρι, το ίδιο χαρούμενος είμαι. Πιο δυστυχισμένος ήμουν τότε που είχα τρία και ήθελα να πάρω και τέταρτο, αλλά δεν είχα χώρο να τα βάλω. Το τί θα επιπτώσεις βέβαια θα έχει σε όλους μας αυτή η μείωση της παραγωγής είναι άλλο θέμα. Αλλά χαλαρώστε, όλα γίνονται μόνα τους, μέχρι που θα έρθει το πραγματικό ζόρι και τότε ποιός ξέρει πώς θα αντιδράσει ο καθένας μας.
Heatspreader Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2011 +1 Έτσι ακριβώς. Το πόσο ευτυχισμένος είσαι δεν έχει σχέση με το πόσα και τι έχεις. Σίγουρα ευχαριστιέσαι λίγο, αλλά η ευτυχία, είναι σε άλλα πράγματα. Που δεν είναι πράγματα
bisbirikos Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2011 Θα πάμε στην Κούβα ή στην Βόρεια Κορέα να βρούμε την υγειά μας.
digekas Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2011 Μπα μικρότερο το κόστος να έρθουν αυτές σε εμάς, αν και αυτή δεν είναι ούτε η μόνη, αλλά ούτε και η καλύτερη λύση.
JonnyBoy Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2011 Κοιτάχτε,ο μέσος έλληνας καταναλωτής δεν έχει τα λεφτά για να ανταποκριθεί στην γρήγορη εναλλαγή των προϊόντων.Εγώ σε μια κριση υπερκαταναλωτισμού πριν 5 χρόνια πήρα 3 τηλεοράσεις υγρών κρυστάλλων.Τώρα οι δύο χρησιμοποιούνται εκτενώς η 3η ανοίγει μια στο τόσο.Από τότε βγήκαν πολλά μοντέλα με καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά.Απλά αποδέχτηκα ότι αφού ανοίχτηκα τότε τόσο πολύ θα ζήσω με αυτές τις τηλεοράσεις μέχρι να χαλάσουν τουλάχιστον οι δύο.Τα όρια του πρέπει να ξέρει ο καθένας και να μην αγοράζει περισσότερα πράγματα απ'όσα αντέχει η τσέπη του.Και να μην καταφεύγει σε δόσεις ή καταναλωτικά δάνεια.Από εκεί και πέρα όλα αυτά τα προϊόντα τεχνολογίας εξυπηρετούν τεχνητές ανάγκες.Όλοι μας μπορούμε να ζήσουμε χωρίς το τελευταίο iphone ή την πιο hi-end κάρτα γραφικών...
priest91 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2011 ξέρω του μάρκετινγκ τα κόπλα και τα χούγια που μετατρέπει τις πατάτες σε αγγούρια...
Applefanatic83 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Όντως πραγματικά μας έχουν κάνει πλήση εγκεφάλου.
Dragonlordcv2002 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Εγω λεω απλα οτι οι ελληνες καταναλωτες ειναι κομπλεξικοι, τουλαχιστον οσον αφορα προιοντα τεχνολογιας για να μην χαρακτηρισω για αλλους τομεις αγαθων.... (εξαιρουνται φυσικα ειδη πρωτης αναγκης και ενδυσης στη λογικη μορφη της) Πριν καποια χρονια αγοραζαμε προιοντα απλα γιατι υπηρχαν χωρις να τα χουμε αναγκη. Ακομα και τωρα μερικοι, ελαχιστοι θα λεγα ταρακουνηθηκαν και κανουν "σωστες" αγορες (γιατι υπαρχει απλα αναγκη και υπαρχει δυνατοτητα για καλυψη της).... οι υπολοιποι το χαβα τους και μετα παραπονιουντε οτι δεν εχουν χρηματα. Απλα γενικη ελλειψη παιδειας γιατι σε αυτο οφειλεται... Δε φταιει ουτε το μαρκετινγκ ουτε τιποτα αλλο καθαρα ατομικο ειναι το φταιξιμο. Εχω αγοραζω, δεν εχω καθομαι στα αυγα μου και δεν μιλαω καθολου.... Αν κυνηγουσαμε την τεχνολογια απο κοντα αγοραζοντας τοτε θα ειμασταν φυλακη η αστεγοι. Τελος οσον αφορα το γεγονος οτι η προσφορα ειναι μεγαλυτερη απο τη ζητηση ειναι κατα τη γνωμη μου απολυτα λογικο και με εξαιρεση το ελαδισταν, θα σας πω οτι στις ΗΠΑ οταν ενα καινουριο προιον βγει στη αγορα, αυτο που αντικαθιστα θα παει αυτοματα στη μιση τιμη αν οχι πιο κατω, οποτε ακομα και απο προιοντα που ειναι stock εχουν οι εταιρειες κερδος, αλλα και ο καταναλωτης!
Heatspreader Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 θα σας πω οτι στις ΗΠΑ οταν ενα καινουριο προιον βγει στη αγορα, αυτο που αντικαθιστα θα παει αυτοματα στη μιση τιμη αν οχι πιο κατω, οποτε ακομα και απο προιοντα που ειναι stock εχουν οι εταιρειες κερδος, αλλα και ο καταναλωτης! Το στηρίζεις κάπου αυτό;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα