dimitris2006 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Σε μία νέα έρευνα που ήρθε στη δημοσιότητα, σχεδόν οι μισοί (48%) συμμετέχοντες που αντιπροσωπεύουν τους καταναλωτές, δηλώνουν ότι οι κατασκευαστές προϊόντων τελευταίας τεχνολογίας κατακλύζουν την αγορά συνέχεια με νέα προϊόντα πολύ πιο γρήγορα από τις δικές τους ανάγκες. Από την άλλη μεριά, το 89% των κατασκευαστών δηλώνει ότι ακολουθεί την “καμπύλη” της καινοτομίας. Το ερώτημα που τίθεται στο σημείο αυτό είναι εάν αυτό αποτελεί και το λόγο που “εκφοβίζει” κατά κάποιο τρόπο τους καταναλωτές της έρευνας. Τα δύο τρίτα από αυτούς αισθάνονται ότι οι κατασκευαστές δεν δοκιμάζουν αρκετά τα νέα προϊόντα τους πριν τα κυκλοφορήσουν στην αγορά. Με άλλα λόγια, οι καταναλωτές δεν τίθενται ενάντια στην καινοτομία. Αντίθετα, τίθενται ενάντια στην περιττή καινοτομία η οποία τελικά μπορεί να μην είναι όντως μια ουσιαστική καινοτομία. Επιπλέον ενδιαφέρον έχει το στατιστικό που αναφέρει ότι το 95% των επιστροφών προϊόντων τελευταίας τεχνολογίας δεν προέρχεται από ελαττωματικά κομμάτια. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι περισσότεροι από αυτούς του καταναλωτές αισθάνθηκαν ότι δεν χρειάστηκαν στην πραγματικότητα το προϊόν που αγόρασαν. Site: moneyland.time.com
MikeNuke Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Εγω θα συμφωνησω, ειναι υπερβολικη η παραγωγη ολων αυτων των gadget.
Giorgos09 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Εγω θα ελεγα ακριβως το αντιθετο οσον αφορα τα τεχνικα χαρακτηριστικα. Απλα η ποικιλια ειναι πολυ μεγαλη.
Physics_Rulez Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Από τη στιγμή όπως που οι καταναλωτές ανταποκρίνονται με τέτοιο τρόπο ή σε τέτοιο ποσοστό που μετατρέπουν την παραγωγή και την πώληση του εκάστοτε προϊόντος σε κερδοφόρα διαδικασία, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα για τις εταιρίες. Δηλαδή η apple έχει βάλει πάτωμα να πετύχει πωλήσεις τουλάχιστον πχ. στο 15% του καταναλωτικού κοινού-στόχου. Αφού θα πουλήσει στο 15% και πάνω, τότε έχει κέρδος και παράγει. Τώρα αυτό για το 95% των επιστροφών... σε ποιες χώρες γίνεται να επιστρέψεις μη ελαττωματικό προϊόν, γιατί εδώ στο ellada θα σου βγάλουν την παναγία.
Vice Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Αγοράζεις κάτι και δεν ξέρεις για ποιον λόγο το αγοράζεις. Λίγοι είναι αυτοί που πρώτα θα βάλουν κάτω το τι ανάγκες έχουν και ύστερα θα αγοράσουν.
kostas_dr Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δεν πρόλαβα να αγοράσω καινούργιο τηλέφωνο και θεωρείται ήδη ξεπερασμένο. Το ίδιο ισχύει και για την τηλεόρασή μου. Υπάρχει η αίσθηση ότι αν περιμένεις λίγο, θα βγει κάτι καλύτερο και φθηνότερο. Κάποια στιγμή όμως έστω από ανάγκη, κάτι θα πάρεις. Αισθάνεσαι περίεργα όταν μετά από ένα μήνα βλέπεις προϊόντα της ίδιας εταιρείας με αυτά που έχεις αγοράσει, με πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά και καλύτερη τιμή! Τυχεροί οι επόμενοι.
disqualified Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Τώρα αυτό για το 95% των επιστροφών... σε ποιες χώρες γίνεται να επιστρέψεις μη ελαττωματικό προϊόν, γιατί εδώ στο ellada θα σου βγάλουν την παναγία. Εγω στην Ελλαδα στο e-shop εχω γυρισει αδιαμαρτυρητα. Το μονο που με ρωτησαν ηταν γιατι το επιστρεφω. Κανεις δε μου δημιουργησε το παραμικρο προβλημα.
nzeppos Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δεν πρόλαβα να αγοράσω καινούργιο τηλέφωνο και θεωρείται ήδη ξεπερασμένο. Το ίδιο ισχύει και για την τηλεόρασή μου. Υπάρχει η αίσθηση ότι αν περιμένεις λίγο, θα βγει κάτι καλύτερο και φθηνότερο. Κάποια στιγμή όμως έστω από ανάγκη, κάτι θα πάρεις. Αισθάνεσαι περίεργα όταν μετά από ένα μήνα βλέπεις προϊόντα της ίδιας εταιρείας με αυτά που έχεις αγοράσει, με πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά και καλύτερη τιμή! Τυχεροί οι επόμενοι. Εξίσου μεγάλο πρόβλημα είναι το ότι πολλές εταιρείες πρακτικά διακόπτουν την υποστήριξη και τις αναβαθμίσεις στο παλιό προϊόν και ασχολούνται μόνο με το καινούριο. Οπότε δεν αισθάνεσαι μόνο περίεργα αλλά και μλκας...
chris_ma Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Τώρα αυτό για το 95% των επιστροφών... σε ποιες χώρες γίνεται να επιστρέψεις μη ελαττωματικό προϊόν, γιατί εδώ στο ellada θα σου βγάλουν την παναγία. Και στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό γίνεται. Απλά πρέπει να γίνει σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, 7-10 μέρες απο την αγορά , και φυσικά να είναι το προϊόν αχρησιμοποίητο στην αρχική συσκευασία με όλα τα αξεσουάρ κτλ. Απλά μετάνοιωσα την αγορά και δεν θέλω το πρόϊόν, δεν χρειάζεται να δικαιολογηθείς.
akis_supernatural Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 μα το οτι υπαρχει ποικιλια προιοντων ειναι πολυ καλο! απο εκει και περα ομως υπαρχει ενα οριο. και οχι να περνουμε δανεια και να χρεωνουμε πιστωτικες απλα για να εχουμε το πιο καινουργιο μοντελο. εγω π.χ. εχω μεινει με ενα 3gs για πιο λογο να παω να σκασω 600 ευρω για να παρω το 4s? απλα για να λεω οτι εχω το πιο καινουργιο μοντελο? απλα πρεπει καποια στιγμη να ανακαλυψουμε τις πραγματικες αναγκες που εχουμε απο ενα προιον
hyperspaced Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Υπάρχει ένα άλλο είδος μάρκετινγκ που ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ανάγκες. Και σε αυτό πολλές εταιρείες, όπως π.χ. η Apple, παίρνουν άριστα.
JohnXarxas Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 το τελευταιο στατιστικο της επιστροφης δεν δειχνει οτι οι ελληνες δεν χρειαζονται αυτο που αγοραζουν δειχνεις πως οι καταναλωτες δεν ξερουν να επιλεγουν πριν αγορασουν κατι και πεφτουν θυμα του μαρκετινγκ και της διαφημισης και στο τελος βγαινουν και οι δυο πλευρες (πωλητης-αγοραστης) χαμενες Αν δεν χρειαζεσαι κατι πραγματικα ειναι ΔΙΚΟ ΣΟΥ λαθος που το αγορασες οχι της εταιρειας που το κυκλοφορησε
Heatspreader Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Οι μέρες που ζούμε είναι πράγματι δύσκολες. Δυστυχώς όμως σε αυτές τις δύσκολες μέρες, δεν είναι λίγες οι φορές που άνθρωποι ασχολούνται με θεωρίες συνωμοσίας, σαύρες και εξωγήινους, αόρατους ανθρώπους, Νεφελίμ, κλπ. Ρίχνουν την ευθύνη σε κάτι άγνωστο. Συχνά αυτοί δεν έχουν διαβάζει ποτέ ειδήσεις από έγκυρα ειδησεογραφικά πρακτορεία. Μαζί με όλα αυτά υπάρχει και μία γκρίνια στο ότι οι εταιρείες μας κλέβουν. Τα μαγαζιά μας κλέβουν, τα προϊόντα είναι πολύ ακριβά και συχνά ότι είναι άχρηστα. Ο λαϊκισμός είναι φαινόμενο που ανθίζει στις μέρες μας και ειδήσεις σαν και αυτή βρίσκουν πρόσφορο έδαφος. Πάντα η τεχνολογία έτρεχε γρήγορα. Πάντα αγόραζες κάτι και μετά από λίγο καιρό κάτι άλλο, πιο καινούριο και φυσικά ανανεωμένο έπεφτε στην αγορά. Απλά τώρα σε πειράζει γιατί βλέπεις όλον αυτό τον πανικό και λες, "εγώ γιατί δεν έχω;" ή "ποιος έχει να τα αγοράσει;". Και εγώ κάποτε φρίκαρα που ήταν ακριβός ο καφές, το ποτό τα Gadgets, κλπ. (Τα είδη πρώτης ανάγκης, όπως το φαγητό, είναι να φρικάρεις όταν είναι ακριβό, γιατί δεν είναι επιλογή σου αν θα το αγοράσεις ή όχι.) Τελικά όμως δεν είναι ακριβά. Είναι ακριβά για κάποιους από εμάς. Από τη στιγμή λοιπόν που οι εταιρείες βγάζουν ότι βγάζουν και στη τιμή που το βγάζουν, είναι αυτό. Δεν θα είχαν τέτοιες τιμές, ούτε θα υπήρχαν, αν ήταν ακριβά ή άχρηστα αντίστοιχα. Τώρα αν μιλάμε πως μας δημιουργούν ψεύτικες ανάγκες και βγάζουν άχρηστα προϊόντα και εμείς είμαστε τα θύματα, θεωρώ πως κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας. Ο καθένας είναι ελεύθερος να επιλέξει τι θα αγοράσει και πόσο. Κάποιοι που κατηγορούν κάποιους, λέγοντας τους θύματα, είναι και αυτοί θύματα για κάποιους άλλους που ζουν ακόμα πιο λυτά ή δρουν διαφορετικά σε κάποια άλλα θέματα.
deesnider Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δεν πρόλαβα να αγοράσω καινούργιο τηλέφωνο και θεωρείται ήδη ξεπερασμένο. "Αισθάνεσαι περίεργα όταν μετά από ένα μήνα βλέπεις προϊόντα της ίδιας εταιρείας με αυτά που έχεις αγοράσει, με πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά και καλύτερη τιμή" Για να μην "αισθάνεσαι περίεργα", δεν έχεις παρά να αναλογιστείς κάτι πολύ απλό, το οποίο όμως ελάχιστοι κάνουν: Σου χρειάζεται όντως το νέο χαρακτηριστικό; Όταν δε λέω "σου χρειάζεται", εννοώ αν λύνει κάποιο ήδη υπαρκτό πρόβλημά σου, το οποίο παρέμενε άλυτο, όσο το νέο χαρακτηριστικό δεν ήταν διαθέσιμο (και, όχι: ο καημός να έχεις στην κατοχή σου ό,τι πιο πρόσφατο κυκλοφορεί, απλά και μόνο για να το έχεις, δεν είναι πρόβλημα, είναι ψώνιο...) Αν προβληματιστείς σχετικά με τα παραπάνω, θα διαπιστώσεις ότι - στις περισσότερες των περιπτώσεων - δεν έχεις κανένα λόγο να "αισθάνεσαι περίεργα"...
geoal1973 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Το θεμα που λεει το αρθρο ειναι οτι πλεον τα προιοντα ειναι πολυ περισσοτερα απο τις αναγκες των καταναλωτων πχ ποιος ο λογος να εχεις smartphone,φορητο mp3 player και tablet οταν με εναν smartphone μπορεις να κανεις ολες τις εργασιες (με καποιους συμβιβασμους βεβαια σε καποια πραγματα). Επισης πλεον οι ανανεωσεις ιδιων προιοντων ερχοντε πολυ συντομοτερα σε σχεση με το παρελθον με αποτελεσμα να αισθανεσε πολυ λιγο την χαρα οτι εχεις κατι κορυφαιο. Οσον αφορα τις τιμες των προιοντων τουλαχιστον στην χωρα μας, δεν νομιζω να υπαρχει διαφωνια οτι πληρωνουμε σχεδον τα παντα ακριβοτερα απο τις περισσοτερες ανεπτυγμενες χωρες και μαλιστα αυτο ισχυει και στα ειδη διατροφης εδω και καποια χρονια. Οσοι εχουν παει σε σουπερ μαρκετ στο εξωτερικο θα το εχουν δει σιγουρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα