Haldol Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2012 Κατά τα άλλα οι ελιγμοί ζιγκ-ζαγκ και το να κολλήσεις στο πεζοδρόμιο επίσης βοηθάνε. Εν ανάγκη στον αυτοκινητόδρομο κολλάς και στο διαχωριστικό διάζωμα προκειμένου να βγεις ζωντανός! Εγώ αυτό δε θα το έκανα ποτέ μου. Για να σταματήσω απ' το διάζωμα πάει να πει ότι θα μείνω στη λωρίδα που κινούνται με 430+ ΧΜ/Ω. Και στον αυτοκινητόδρομο δεν υπάρχει το πρόβλημα που υπάρχει στην πόλη όταν δεν έχεις φρένα - δηλαδή «ή σταματάω ή βρίσκω». Μπορείς κάλλιστα να κάνεις δεξιά στη ΛΕΑ, να ανάψεις alarm και να αφήσεις το αυτοκίνητο να σταματήσει από μόνο του. Και αν υπάρχει γίδι μπροστά (= οδηγός που κινείται μόνιμα επί της ΛΕΑ) που πηγαίνει πιο αργά από εσένα, τι στο διάτανο, άμα κορνάρεις επίμονα θα καταλάβει ότι πρέπει να φύγει από εκεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2012 :shock: Σοβαρολογείτε? Νόμιζα πως το κύκλωμα των φρένων είναι διπλο! Αν μου συνέβαινε κάτι τέτοιο, και 20ετίας να ήταν το αυτοκίνητο, θα έκανα μήνυση στον κατασκευαστή (από τη στιγμή που δεν λέει πως πρέπει να αλλάζονται τα σωληνάκια)! Πάντως και δισκόφρενα να υπάρχουν πίσω το χειρόφρενο συνήθως είναι ανεξάρτητο και κινείται με τη ντίζα καθαρά χειροκίνητα. Οπότε έχεις ελπίδα να λειτουργήσει. Σχετικά με το κατέβασμα, αν σου τύχει ξαφνικά, κατεβάζεις ταχύτητα στο κιβώτιο διαδοχικά. Αν πρόκειται για φρενάρισμα πανικού κατεβάζεις 2α και αν δεν μπαίνει πατάς γκάζι έως ότου μπει (ανεβάζεις τις στροφές οπότε είναι πιο εύκολο να συγχρονίσει το κιβώτιο και να μπει η ταχύτητα). Εννοείται πως κόφτης κατεβάζοντας ταχύτητα ΔΕΝ υπάρχει. Οι στροφές μπορούν να πάνε στο θεό και αντίστοιχα θα φρενάρει και το αυτοκίνητο. Κατά τα άλλα οι ελιγμοί ζιγκ-ζαγκ και το να κολλήσεις στο πεζοδρόμιο επίσης βοηθάνε. Εν ανάγκη στον αυτοκινητόδρομο κολλάς και στο διαχωριστικό διάζωμα προκειμένου να βγεις ζωντανός! εμενα ειναι με ντιζα πισω,αλλα πρεπει να εχει υγρο μεσα η δαγκανα για να πιασει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2012 Αν πρόκειται για φρενάρισμα πανικού κατεβάζεις 2α και αν δεν μπαίνει πατάς γκάζι έως ότου μπει (ανεβάζεις τις στροφές οπότε είναι πιο εύκολο να συγχρονίσει το κιβώτιο και να μπει η ταχύτητα). Εννοείται πως κόφτης κατεβάζοντας ταχύτητα ΔΕΝ υπάρχει. Οι στροφές μπορούν να πάνε στο θεό και αντίστοιχα θα φρενάρει και το αυτοκίνητο. Μα φυσικά, σε φρενάρισμα πανικού προλαβαίνεις να τα κάνεις όλα αυτά.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2012 Μα φυσικά, σε φρενάρισμα πανικού προλαβαίνεις να τα κάνεις όλα αυτά.. ολα μεσα στο μυαλο ειναι δεν θα τα βγαλεις ολα αμα κατσεις και διαβασεις το θεμα 10 φορες..παρα μονο με την εμπειρια θα προλαβεις να αντιδρασεις εγκαιρα και να αποφυγεις το χειροτερο. οσο για τα φρενα κατα 90% δεν ειναι ιδια τα σωληνακια μπροστα με πισω.. παντα το χειροφρενο ειναι ανεξαρτητο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2012 ..και το τρακάρισμα είναι σίγουρο. Διότι προφανώς, δεν έχεις υπολογίσει τον πανικό του οδηγού που πατάει φρένο, το πεντάλ πάει στο πάτωμα χωρίς να μειώνεται η ταχύτητα, και μετά κάνει (αν προλάβει, και αν δεν έχει πάθει έμφραγμα) ότι θεωρητικά κατ'εσέ αποφεύγει τη σύγκρουση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2012 ..και το τρακάρισμα είναι σίγουρο. Διότι προφανώς, δεν έχεις υπολογίσει τον πανικό του οδηγού που πατάει φρένο, το πεντάλ πάει στο πάτωμα χωρίς να μειώνεται η ταχύτητα, και μετά κάνει (αν προλάβει, και αν δεν έχει πάθει έμφραγμα) ότι θεωρητικά κατ'εσέ αποφεύγει τη σύγκρουση. να σου πω την αληθεια τωρα που ανεφερες τα φρενα.. στο fiat panda της μανας μου που εχει abs εχω παει να τρακαρω 2 φορες.. και στο lancer 1999 Που εχω που δεν εχει..ελαχιστες φορες εχουνε γλιστρυσει οι ροδες.. ειναι αναλογα τι συνηθησεις και τι μαθεις.. αμαξι με abs δεν το μπορω εγω..γιατι εχω μαθει χωρις. ειδικα στο αμαξι μου ξερω ποτε μπλοκαρουν οι τροχοι και ποτε οχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 Moderators Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2012 Κι εγω απο τοτε που εχει βγει off ο ενας αισθητηρας του ABS δεν το εχω φτιαξει γιατι φρεναρει πολυ καλυτερα! Σε αυτα τα παλια αυτοκινητα, οι πρωτες υλοποιησεις σωζανε μονο σε καποιες περιπτωσεις. Δεν ειχαν υπολογισει ποσο βουτυρο μπορει να ειναι ενας δρομος, ακομα και στεγνος Αλλα απο το 2000 και μετα που ηταν απαιτουμενο, εχει εξελιχθει παρα πολυ. Μη τα βαζουμε ολα σε ενα τσουβαλι. Και με 320.000km πλεον, το τελευταιο που με νοιαζει ειναι αν το λαδακι θα ειναι Castrol ή Lidl και 10/40 ή 10/50 Οσο για κατεβασματα, εγω αν πηγαινω με πανω απο 5 δεν τολμαω να βαλω 1η, γιατι δεν την παιρνει, ενω και να την παρει μουγκριζει. Κλασικο ιταλικο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2012 Κι εγω απο τοτε που εχει βγει off ο ενας αισθητηρας του ABS δεν το εχω φτιαξει γιατι φρεναρει πολυ καλυτερα! Σε αυτα τα παλια αυτοκινητα, οι πρωτες υλοποιησεις σωζανε μονο σε καποιες περιπτωσεις. Δεν ειχαν υπολογισει ποσο βουτυρο μπορει να ειναι ενας δρομος, ακομα και στεγνος Αλλα απο το 2000 και μετα που ηταν απαιτουμενο, εχει εξελιχθει παρα πολυ. Μη τα βαζουμε ολα σε ενα τσουβαλι. Και με 320.000km πλεον, το τελευταιο που με νοιαζει ειναι αν το λαδακι θα ειναι Castrol ή Lidl και 10/40 ή 10/50 Οσο για κατεβασματα, εγω αν πηγαινω με πανω απο 5 δεν τολμαω να βαλω 1η, γιατι δεν την παιρνει, ενω και να την παρει μουγκριζει. Κλασικο ιταλικο αμα μουγκριζει ο ιταλος ο ιαπωνας τι κανει? σπερνει πανικο?χεχε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2012 Moderators Share Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2012 Α το μονο Ιαπωνικο που εχω καβαλησει ειναι το Yaris που μαθαινα να οδηγαω. Μια χαρα εμπαινε η πρωτη με... 10. Με 60 δε δοκιμασα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2012 Α το μονο Ιαπωνικο που εχω καβαλησει ειναι το Yaris που μαθαινα να οδηγαω. Μια χαρα εμπαινε η πρωτη με... 10. Με 60 δε δοκιμασα αμα δοκιμαζες ο συνοδηγος θα σου εριχνε σφαλιαρες σαν καινουργιος οδηγος. :-D :-D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα