Προς το περιεχόμενο

ιδανικές στροφές κινητήρα για κατέβασμα ταχύτητας;


asdf_*

Προτεινόμενες αναρτήσεις

οχι σε ολα τα αυτοκινητα.στο δικο μου πχ βαραει κοφτη σε αποτομο κατεβασμα...

 

Φίλε, ο κόφτης απλά κόβει τον σπινθήρα απο το μπουζί ώστε να μην συνεχίζει να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας.

 

Αν όμως κατεβάσεις σε 1η πχ στα 50χλμ (εφώσον καταφέρεις και την κουμπώσεις), ο κόφτης δεν μπορεί να κάνει κάτι, αφού αναγκαστικά ο κινητήρας θα περιστραφεί σε υψηλές στροφές (πιθανόν βαθιά μέσα στο κόκκινο). Τρια πράγματα μπορεί να συμβούν ανάλογα πόσες στροφές θα ανεβάσει ο κινητήρας (έστω και στιγμιαία). Ή θα μπλοκάρουν οι ρόδες, είτε θα καρφώσει καμιά βαλβίδα, είτε θα φρενάρει απότομα το αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Φίλε, ο κόφτης απλά κόβει τον σπινθήρα απο το μπουζί ώστε να μην συνεχίζει να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας.

 

Αν όμως κατεβάσεις σε 1η πχ στα 50χλμ (εφώσον καταφέρεις και την κουμπώσεις), ο κόφτης δεν μπορεί να κάνει κάτι, αφού αναγκαστικά ο κινητήρας θα περιστραφεί σε υψηλές στροφές (πιθανόν βαθιά μέσα στο κόκκινο). Τρια πράγματα μπορεί να συμβούν ανάλογα πόσες στροφές θα ανεβάσει ο κινητήρας (έστω και στιγμιαία). Ή θα μπλοκάρουν οι ρόδες, είτε θα καρφώσει καμιά βαλβίδα, είτε θα φρενάρει απότομα το αυτοκίνητο.

το 1ο πραγμα που θα καταστρεψει ειναι το σασμαν..θα μεινει κατω..και μετα παει η μηχανη..

συνηθως.

για να καταφερεις να βαλεις με 50 1η η ανωμαλος εισαι η εχεις βαλθει να καταστρεψεις το αμαξι..

αν εισαι ατυχος βεβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το 1ο πραγμα που θα καταστρεψει ειναι το σασμαν..θα μεινει κατω..και μετα παει η μηχανη..

συνηθως.

για να καταφερεις να βαλεις με 50 1η η ανωμαλος εισαι η εχεις βαλθει να καταστρεψεις το αμαξι..

αν εισαι ατυχος βεβαια.

 

η εμεινες απο φρενα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μικρους ελιγμους καθπλη την διαρκειΑ ωστε να μειωσεις ταχυτητα η αν βρεις πεζοδρομιο λιγο ψηλο πας και κολας ωστς να τριβεται η ροδα να σταματησεις...η στην χειροτερη πεσε πανω σε ενα θαμνο με 30 χιλιομετρα..χιλιες φορες να αλλαξεις προφυλακτηρα παρα μηχανη.

Next?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

E ποσο γκαντεμης να εισαι πια και να τα παθεις ολα μαζι? :P

 

απο τι αλλο να μεινεις αν δε μεινεις απο σκισμενο σωληνακι?

πρεπει να ειναι γιδι καποιος για να μην εχει τακακια σε καμια ροδα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο τι αλλο να μεινεις αν δε μεινεις απο σκισμενο σωληνακι?

πρεπει να ειναι γιδι καποιος για να μην εχει τακακια σε καμια ροδα!

Σκισμενο οχι κομμενο ναι..οι μπροστινες ροδες με της πισω δεν παιρνουν απο το ιδιο σωληνα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αμα εχω ανοιχτο ενα σωληνακι απο ενα φρενο τοτε δε πιανει κανενα απο τα 4.

 

 

και στο δικο μου το ιδιο ειχε τρυπησει ενα μαρκουτσι μπροστα,το πενταλ του φρενου πηγε στο πατωμα και παλι καλα που μου εκοψε να κατεβασω ταχυτητα και τραβηξω χειροφρενο (πηγαινα με λιγα ευτυχως)

ειναι να μη σου τυχει.

παντα ελεγχος στα σωληνακια και προληπτικη αλλαγη μετα απο καποια χλμ...

Επεξ/σία από johnyblack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και στο δικο μου το ιδιο ειχε τρυπησει μια τσιμουχα μπροστα,το πενταλ του φρενου πηγε στο πατωμα και παλι καλα που μου εκοψε να κατεβασω ταχυτητα και τραβηξω χειροφρενο (πηγαινα με λιγα ευτυχως)

ειναι να μη σου τυχει.

παντα ελεγχος στα σωληνακια και προληπτικη αλλαγη μετα απο καποια χλμ...

:shock: :shock: :shock: Σοβαρολογείτε? Νόμιζα πως το κύκλωμα των φρένων είναι διπλο! Αν μου συνέβαινε κάτι τέτοιο, και 20ετίας να ήταν το αυτοκίνητο, θα έκανα μήνυση στον κατασκευαστή (από τη στιγμή που δεν λέει πως πρέπει να αλλάζονται τα σωληνάκια)! Πάντως και δισκόφρενα να υπάρχουν πίσω το χειρόφρενο συνήθως είναι ανεξάρτητο και κινείται με τη ντίζα καθαρά χειροκίνητα. Οπότε έχεις ελπίδα να λειτουργήσει.

 

 

Σχετικά με το κατέβασμα, αν σου τύχει ξαφνικά, κατεβάζεις ταχύτητα στο κιβώτιο διαδοχικά. Αν πρόκειται για φρενάρισμα πανικού κατεβάζεις 2α και αν δεν μπαίνει πατάς γκάζι έως ότου μπει (ανεβάζεις τις στροφές οπότε είναι πιο εύκολο να συγχρονίσει το κιβώτιο και να μπει η ταχύτητα). Εννοείται πως κόφτης κατεβάζοντας ταχύτητα ΔΕΝ υπάρχει. Οι στροφές μπορούν να πάνε στο θεό και αντίστοιχα θα φρενάρει και το αυτοκίνητο.

 

Κατά τα άλλα οι ελιγμοί ζιγκ-ζαγκ και το να κολλήσεις στο πεζοδρόμιο επίσης βοηθάνε. Εν ανάγκη στον αυτοκινητόδρομο κολλάς και στο διαχωριστικό διάζωμα προκειμένου να βγεις ζωντανός!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...