Sorath Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 οχι σε ολα τα αυτοκινητα.στο δικο μου πχ βαραει κοφτη σε αποτομο κατεβασμα... Φίλε, ο κόφτης απλά κόβει τον σπινθήρα απο το μπουζί ώστε να μην συνεχίζει να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας. Αν όμως κατεβάσεις σε 1η πχ στα 50χλμ (εφώσον καταφέρεις και την κουμπώσεις), ο κόφτης δεν μπορεί να κάνει κάτι, αφού αναγκαστικά ο κινητήρας θα περιστραφεί σε υψηλές στροφές (πιθανόν βαθιά μέσα στο κόκκινο). Τρια πράγματα μπορεί να συμβούν ανάλογα πόσες στροφές θα ανεβάσει ο κινητήρας (έστω και στιγμιαία). Ή θα μπλοκάρουν οι ρόδες, είτε θα καρφώσει καμιά βαλβίδα, είτε θα φρενάρει απότομα το αυτοκίνητο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Φίλε, ο κόφτης απλά κόβει τον σπινθήρα απο το μπουζί ώστε να μην συνεχίζει να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας. Αν όμως κατεβάσεις σε 1η πχ στα 50χλμ (εφώσον καταφέρεις και την κουμπώσεις), ο κόφτης δεν μπορεί να κάνει κάτι, αφού αναγκαστικά ο κινητήρας θα περιστραφεί σε υψηλές στροφές (πιθανόν βαθιά μέσα στο κόκκινο). Τρια πράγματα μπορεί να συμβούν ανάλογα πόσες στροφές θα ανεβάσει ο κινητήρας (έστω και στιγμιαία). Ή θα μπλοκάρουν οι ρόδες, είτε θα καρφώσει καμιά βαλβίδα, είτε θα φρενάρει απότομα το αυτοκίνητο. το 1ο πραγμα που θα καταστρεψει ειναι το σασμαν..θα μεινει κατω..και μετα παει η μηχανη.. συνηθως. για να καταφερεις να βαλεις με 50 1η η ανωμαλος εισαι η εχεις βαλθει να καταστρεψεις το αμαξι.. αν εισαι ατυχος βεβαια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 το 1ο πραγμα που θα καταστρεψει ειναι το σασμαν..θα μεινει κατω..και μετα παει η μηχανη.. συνηθως. για να καταφερεις να βαλεις με 50 1η η ανωμαλος εισαι η εχεις βαλθει να καταστρεψεις το αμαξι.. αν εισαι ατυχος βεβαια. η εμεινες απο φρενα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 η εμεινες απο φρενα Έχεις και χειρόφρενο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Με δευτερα και λιγο χειροφρενο σταματας και εχεις φρενα γτ να βαλεις.1η δεν εχει νοημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Έχεις και χειρόφρενο αμα εχεις διαρροη υγρων πας και απο αυτο αν εχεις δισκους πισω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nick#18 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 αμα εχεις διαρροη υγρων πας και απο αυτο αν εχεις δισκους πισω E ποσο γκαντεμης να εισαι πια και να τα παθεις ολα μαζι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Μικρους ελιγμους καθπλη την διαρκειΑ ωστε να μειωσεις ταχυτητα η αν βρεις πεζοδρομιο λιγο ψηλο πας και κολας ωστς να τριβεται η ροδα να σταματησεις...η στην χειροτερη πεσε πανω σε ενα θαμνο με 30 χιλιομετρα..χιλιες φορες να αλλαξεις προφυλακτηρα παρα μηχανη. Next? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 E ποσο γκαντεμης να εισαι πια και να τα παθεις ολα μαζι? απο τι αλλο να μεινεις αν δε μεινεις απο σκισμενο σωληνακι? πρεπει να ειναι γιδι καποιος για να μην εχει τακακια σε καμια ροδα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 απο τι αλλο να μεινεις αν δε μεινεις απο σκισμενο σωληνακι? πρεπει να ειναι γιδι καποιος για να μην εχει τακακια σε καμια ροδα! Σκισμενο οχι κομμενο ναι..οι μπροστινες ροδες με της πισω δεν παιρνουν απο το ιδιο σωληνα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2012 στο δικο μου ετσι ειναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2012 Για πεσε απο κατω και ξαναδες.. δυσκολο να ειναι στο ιδιο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2012 αμα εχω ανοιχτο ενα σωληνακι απο ενα φρενο τοτε δε πιανει κανενα απο τα 4. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyblack Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2012 (επεξεργασμένο) αμα εχω ανοιχτο ενα σωληνακι απο ενα φρενο τοτε δε πιανει κανενα απο τα 4. και στο δικο μου το ιδιο ειχε τρυπησει ενα μαρκουτσι μπροστα,το πενταλ του φρενου πηγε στο πατωμα και παλι καλα που μου εκοψε να κατεβασω ταχυτητα και τραβηξω χειροφρενο (πηγαινα με λιγα ευτυχως) ειναι να μη σου τυχει. παντα ελεγχος στα σωληνακια και προληπτικη αλλαγη μετα απο καποια χλμ... Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου 2012 από johnyblack Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2012 και στο δικο μου το ιδιο ειχε τρυπησει μια τσιμουχα μπροστα,το πενταλ του φρενου πηγε στο πατωμα και παλι καλα που μου εκοψε να κατεβασω ταχυτητα και τραβηξω χειροφρενο (πηγαινα με λιγα ευτυχως) ειναι να μη σου τυχει. παντα ελεγχος στα σωληνακια και προληπτικη αλλαγη μετα απο καποια χλμ... :shock: Σοβαρολογείτε? Νόμιζα πως το κύκλωμα των φρένων είναι διπλο! Αν μου συνέβαινε κάτι τέτοιο, και 20ετίας να ήταν το αυτοκίνητο, θα έκανα μήνυση στον κατασκευαστή (από τη στιγμή που δεν λέει πως πρέπει να αλλάζονται τα σωληνάκια)! Πάντως και δισκόφρενα να υπάρχουν πίσω το χειρόφρενο συνήθως είναι ανεξάρτητο και κινείται με τη ντίζα καθαρά χειροκίνητα. Οπότε έχεις ελπίδα να λειτουργήσει. Σχετικά με το κατέβασμα, αν σου τύχει ξαφνικά, κατεβάζεις ταχύτητα στο κιβώτιο διαδοχικά. Αν πρόκειται για φρενάρισμα πανικού κατεβάζεις 2α και αν δεν μπαίνει πατάς γκάζι έως ότου μπει (ανεβάζεις τις στροφές οπότε είναι πιο εύκολο να συγχρονίσει το κιβώτιο και να μπει η ταχύτητα). Εννοείται πως κόφτης κατεβάζοντας ταχύτητα ΔΕΝ υπάρχει. Οι στροφές μπορούν να πάνε στο θεό και αντίστοιχα θα φρενάρει και το αυτοκίνητο. Κατά τα άλλα οι ελιγμοί ζιγκ-ζαγκ και το να κολλήσεις στο πεζοδρόμιο επίσης βοηθάνε. Εν ανάγκη στον αυτοκινητόδρομο κολλάς και στο διαχωριστικό διάζωμα προκειμένου να βγεις ζωντανός! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα