_BASSstarlet_ Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Την κολοκυθιά θα παίξουμε; Είναι άσκοπο να κατεβάζεις σε 1η για να φρενάρεις, στις πλείστες των περιπτώσεων. Ήδη, για να βάλεις 1η θα έχεις επιβραδύνει αρκετά, οπότε ας αναλάβουν την ακινητοποίηση εξ ολοκλήρου τα φρένα. Αν κάνεις κατάβαση, και αντιληφθείς πως η απόκριση/επιβράδυνση στο πάτημα του πεντάλ δεν είναι αυτή που έχεις συνηθίσει (δείγμα υπερθέρμανσης) τότε αναγκαστικά θα κατεβάσεις και σε 1η προκειμένου να μην πάθεις καμιά λαχτάρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyblack Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Αν κάνεις κατάβαση, και αντιληφθείς πως η απόκριση/επιβράδυνση στο πάτημα του πεντάλ δεν είναι αυτή που έχεις συνηθίσει (δείγμα υπερθέρμανσης) τότε αναγκαστικά θα κατεβάσεις και σε 1η προκειμένου να μην πάθεις καμιά λαχτάρα. σε αυτο αναφερομαι μερικα ποστ πιο πριν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreapaog328 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 γιατι αμα κατεβασεις σε πρωτη τι θα παθεις? http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=j8gvgISVHak#t=89s κατι τετοιο με κλειστο το καπάκι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyblack Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=j8gvgISVHak#t=89s κατι τετοιο με κλειστο το καπάκι. θελεις να μου πεις οτι θα κολλησουν τα πιστονια στους κυλινδρους? :lol: πραγματικα για πες μου τι θα παθει εχω περιεργεια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 και για να φρεναρεις αμα δεν εχεις φρενα δεν ειναι ασχημη... Αμα δεν εχεις φρενα και πρεπει να βαλεις πρωτη ωστε να σταματησεις σε ταχυτητες της ταξης των 30-40 χιλιομετρων την ωρα -γιατι δεν νομιζω να υπαρχουν πολλα αυτοκινητα που να την παιρνουν με πανω απο 30 χιλ/ωρα- τοτε καλυτερα να μην κυκλοφορεις το αμαξι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Πάντως η Ferrari που είχε οδηγήσει ο Γιάννης Platano μια χαρά έπαιρνε την πρώτη στα 30-40 ΧΜ/Ω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyblack Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Αμα δεν εχεις φρενα και πρεπει να βαλεις πρωτη ωστε να σταματησεις σε ταχυτητες της ταξης των 30-40 χιλιομετρων την ωρα -γιατι δεν νομιζω να υπαρχουν πολλα αυτοκινητα που να την παιρνουν με πανω απο 30 χιλ/ωρα- τοτε καλυτερα να μην κυκλοφορεις το αμαξι. την παιρνουν και με παραπανω απλα βαρανε κοφτη μεχρι να πεσουν οι στροφες. και οχι δε θα παθει τιποτα αμα το κανεις μια φορα. λεμε να παθεις βλαβη ενω ταξιδευεις.(ή βρασουν τα υγρα απο το παρατεταμενο φρεναρισμα) αμα ξεκινησεις ενω ξερεις οτι εχεις προβλημα στα φρενα τι να πω δε το κανει λογικος ανθρωπος. επισης ξερεις τι ζημια μπορει να παθει το αμαξι με 40χλμ αμα τρακαρεις? οσο για την φεραρι κ.α αυτοκινητα νομιζω με double clutch παιρνουν την πρωτη αβιαστα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Πως ακριβώς βοηθάει ο κόφτης στην περίπτωση κατεβάσματος σε 1η; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 λεμε να παθεις βλαβη ενω ταξιδευεις.(ή βρασουν τα υγρα απο το παρατεταμενο φρεναρισμα) Εγω το πηρα αλλιως,οποτε σορρυ λαθος μου το προηγουμενο ποστ. Παντως εγω οσα μικρα αυτοκινητα πολης(μεχρι 1600-ενταξει το συγκεκριμενο δεν ητανε και πολυ μικρο ),οσο ανεβαιναν τα χιλιομετρα τοσο βλαστημαγε να μπει η πρωτη.Μετα απο ενα σημειο(συνηθως τα 30+λιγα χιλιομετρα)δεν εμπαινε με καμια παναγια.Στο δικο μου δε,πανω απο τα 25 δεν μπαινει και οσο προσπαθεις τοσο ανταμειβεσαι με τον χαρακτιριστικο ηχο του σασμαν.Απο μεγαλα αμαξια τωρα,εχω οδηγησει ενα Rav4 το οποιο εκανε τα ιδια με τα μικρα.Το μοναδικο που δεν εκανε θορυβο και απλα τραβαγε αερα την ταχυτητα ητανε ενα Κια τζιπ διλιτρο. Παντως αμα θες να σταματησεις με πολλα χιλιομετρα με πρωτη και χωρις φρενα,πιστευω οτι δεν θα κρατησει ο κοφτης και θα στα σπασει ολα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyblack Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Πως ακριβώς βοηθάει ο κόφτης στην περίπτωση κατεβάσματος σε 1η; αναφερομαι στον κοφτη στροφων. καθε φορα που κανεις ενα κατεβασμα παρατηρεις τις στροφες να αυξανονται. οταν κατεβασεις με πολλα σε 1η εκτοξευονται οι στροφες. ο κοφτης δεν επιτρεπει στη μηχανη να ξεπερασει τα προβλεπομενα απο τον κατασκευαστη rpm ετσι ωστε να μην παθει ζημια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Ναι, σε κατέβασμα τέτοιο ο κόφτης δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Γιατί δεν είναι για αυτή την δουλειά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 ο κοφτης δεν επιτρεπει στη μηχανη να ξεπερασει τα προβλεπομενα απο τον κατασκευαστη rpm ετσι ωστε να μην παθει ζημια. Μια χαρά τον περνάς τον κόφτη με κατέβασμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyblack Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Μια χαρά τον περνάς τον κόφτη με κατέβασμα. οχι σε ολα τα αυτοκινητα.στο δικο μου πχ βαραει κοφτη σε αποτομο κατεβασμα... σε μερικα ναι αλλα και παλι για να παθει σοβαρη ζημια πρεπει απο κοφτη 3ης πχ να βαλεις 2α αμεσως και ισως πρωτα να την ακουσει και ο δισκος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Πάντως η Ferrari που είχε οδηγήσει ο Γιάννης Platano μια χαρά έπαιρνε την πρώτη στα 30-40 ΧΜ/Ω. λογικο αμα η πρωτη πιανει 80 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2012 Ειναι φυσιολογιο σε μικρα αμαξια κυριως (atos, matiz, corsa, yaris) οταν βαζεις 1η ταχυτητα λιγο πριν για να σταματησεις ενω εισαι 12-20 χιλιομετρα μπαινει δυσκολα; Εννοω να κλωτσαει και να ακουγετε ο γνωστος θορυβος απο το κιβωτιο. Υπαρχει καποια λυση για αυτο; Εχω ακουσει επισης οτι αν θες να εισαι σιγουρος οτι θα μπει η πρωτη να πατησεις λιγο γκαζι να ανεβουν ελαχιστα οι στροφες ετσι ωστε να γλυτωσεις το σκαλωμα, δεν ξερω κατα ποσο ισχυει. ολες οι ταχυτητες αμα ξεπερασουν το οριο τον στροφον δισκολευονται να μπουνε. εδω 1 βιντεο για να καταλαβει πως λειτουργει. http://www.youtube.com/watch?v=XunM7yUC06M τωρα το κατεβασμα απο 2α σε 1ειναι σχεδον ανουσιο αν σκεφτεις οτι η 1η ειναι μονο για τα 5 μετρα απλα για να παρει 400 στροφες πανω ο κινητηρας.. δοκιμασε να ξεκινησεις με 2α παλι προχωραει το αμαξι αλλα αργει λιγο να ανεβασει στροφες λογο μακριου σασμαν.. τωρα οσο για το κατεβασμα μπορεις να μεινεις στην δευτερα μεχρι 1500 στροφες μετα απο εκει και κατω εινια θανατος για τον συμπλεκτη και μοτερ.. τωρα για της ιδανικες στροφες κατεβασματος.δεν υπαρχουν ακριβως γιατι το καθε αμαξι εχει διαφορετικο σασμαν και διαφορετικο τυπο. συνηθως κατεβασμα γινεται στης 2500-2800 max ωστε να πεσουν οι στροφες 250-600 κατω..και μετα σταματημα. οσο για καποιον που ανεφερε τι θα γινει αμα κατεβασεις απο 3η πρωτη.. αν το αμαξι ειναι ζεστο και οχι κρυο πιθανοτατα να σου ρουφηξει και καμμια βαλβιδα πανω και να σου την βγαλει αχρηστη με λιγα λογια την εκατσες.. αλλα αυτα μονο στα γερμανικα συμβαινουν. αλλα και παλι για να βαλεις απο 3 σε 1 με πολλα χιλιομετρα θα σπασεις το σασμαν παρα το μοτερ.. σχεδον αδυνατον να μπει εκτος αμα παιζεις με συμπλεκτη και γκαζι για να βρεις της ιδανικες στροφες για να μπει η 1η Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα