bill@ki Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Με ποια αιτιολογία/νομο μπορείς να ζητήσει άμεση αντικατάσταση; Αν ξέρεις κάτι παραπάνω, μοιράσου το, να ξέρουμε να το κάνουμε όλοι μας Με την αιτιολογία ότι έχει χαλάσει 100 φορες και αφορά ένα ολοκαίνουργιο προιον και ιδίως λαπτοπ, που από τη φύση του είναι ευαίσθητο! Πρέπει να μάθουμε να ζητάμε τα αυτονόητα. Εγω δεν θα το κρατούσα ούτε με σφαίρες. Τώρα αν εσύ με ένα κάρο χρήματα που κάνει ένα λαπτοπ θα έκανες σκόντο σε κάτι τέτοιο, γιατί απλά δεν θέλεις να διαμαρτυρηθείς, και να γίνεις "κακός" είναι πρόβλημα σου. Επίσης είναι εντός εγγύησης και αυτό που ξέρω είναι ότι αν κάτι σου βγεί ελαττωματικό το κάνεις πακέτο και ΑΠΑΙΤΕΙΣ αντικατάσταση. Να σε ρωτήσω..Πες ότι τώρα είναι εντός εγγύηση και όλα "κάλά" μετα το τέλος της εγγύησης αν της βγάλει κάτι πχ οθόνη πάλι, τι θα κάνει; Θα στάξει 150ευρώ για ένα μηχάνημα 1,2 ετών; Συγνώμη αλλά όλο αυτό το βλέπω λάθος. Αντί να "χαίρεται" που χάλασε τώρα στην αρχή για να το πάει πίσω, κάθεται και ψάχνει άλλη λύση στο πρόβλημα της. Καταρχάς κατά τη γνώμη μου η όλη συζήτηση εδώ στο ποστ είναι άκυρη. Υ.Γ_1 Γνώστος μου είχε αγοράσει λαπτοπ απο γνωστό μεγάλο κατάστημα (αλυσίδα) και μέσα σε λίγο καιρό του χάλασε η οθόνη. Ζήτησε όχι επιδιόρθωση αλλά αντικατάσταση. Υ.Γ_2 Επίσης μια φίλη μου αγόρασε λάπτοτ, και ταταν ταταν μόλις το άνοιξε ήταν διαφόρετικό εξωτερικά/εσωτερικά σε κάποια σημεία από αυτό που είχε δει και το πήγε πίσω. Θα μπορούσα να αναφερθώ με περισσότερες λεπτομέρειες στα παραδείγματα αλλά δεν θέλω να γίνω αντιλειπτός. Αυτό που αποκόμισα έρχοντας σε επαφή με μεγάλα καταστήματα μιας και οι περισσότεροι μας συναναστρεφόμαστε πλέον με αυτά, είναι ότι: - μας βλέπουν καθαρά σαν πορτοφόλι - δεν τους ενδιαφέρει τι πραγματικά θέλουμε, αλλά τι αυτοί θέλουν να πουλήσουν - αν ανοιξεις το στόμα σου σε θεωρουν εξωγήινο, γιατί μάθανε να συνεργάζονται με πελάτες-ζόμπι όπου αυτοί έχουν το πάνω χέρι και ας βρίσκονται τα χρήματα στη δική μας τσέπη. - τα λάθη όλα τα φορτώνουν σε εμάς άσχετα για το ποιος φταίει (γιατί ξέρουν ότι δεν θα τους αντιμιλήσουμε) - γνωρίζουν την άγνοια μας - δεν θα φωνάξουμε γιατί θα μας κακο χαρακτηρίσουν οι διπλανοί μας Μπορώ να πω κι άλλα, αλλά ήδη έγινα κουραστικός. Κλείνοντας λέω να ανοίξουμε τα μάτια μας και να μάθουμε να ζητάμε το δίκιο μας. Αλλωστε αυτοί γιατί έχουν μάθει να ζητάνε και να παίρνουν αυτό που θέλουν;
JohnnyDragon Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Επίσης είναι εντός εγγύησης και αυτό που ξέρω είναι ότι αν κάτι σου βγεί ελαττωματικό το κάνεις πακέτο και ΑΠΑΙΤΕΙΣ αντικατάσταση. Τί είναι αυτά ρε παιδιά??? Που τα έχετε μάθει αυτά και τα λέτε??? Η εγγύηση φίλε μου, δεν είναι εγγύηση ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ. Η εγγύηση υπάρχει για να σε καλύψει με δωρεάν ΕΠΙΣΚΕΥΗ για όσο χρονικό διάστημα προσφέρει ο κατασκευαστής. Αυτό είναι στους όρους εγγύησης που μπορεί ο κάθε ένας να διαβάσει ελεύθερα ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ το προιόν. Αν δεν συμφωνείς με τους όρους αυτούς, μαγκιά σου, τότε ΜΗΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ. Αν ΔΕΝ διάβασε κάποιος τους όρους πρόβλημα δικό του. Και μην ακούσω τα κλασσικά "έλα ρε φίλε ποιος διαβάζει τους όρους μας δουλεύεις τώρα?". Για αυτό το λόγο υπάρχουν όροι εκτυπωμένοι, για να τους διαβάζει ο καταναλωτής. Απο τη στιγμή που επιλέγει κάποιος να αγοράσει ένα προιον, αυτομάτος δέχεται και τους όρους εγγύησης, που μιλάνε για ΕΠΙΣΚΕΥΗ. Είναι το λιγότερο τσοπάνικο να πηγαίνει κάποιος 4 μήνες μετά την αγορά επειδή του χάλασε π.χ. ο δίσκος ή το πανελ και να ζητάει αντικατάσταση του φορητού. Αντικατάσταση έχει δικαίωμα ο πελάτης μέσα σε ορισμένος χρονικό διάστημα απο την ημερομηνία αγοράς μόνο. Μετά υπάρχει επισκευή. Σε ακραίες περιπτώσεις που ένα λάπτοπ έχει βγάλει πολλές φορές προβλήματα, εκεί η κάθε αντιπροσωπία για να ικανοποιήσει τον πελάτη, αποφασίζει για ΚΑΤ'ΕΞΑΙΡΕΣΗ αντικατάσταση έαν κρίνει πως πρέπει να γίνει. Το ύφος τραμπουκισμού όμως "χάλασε το φαν στο 5μηνο, δεν τα σηκώνω εγώ αυτά, αντικατάσταση ή πόλεμος" είναι εντελώς ελεινό. Έχεις πολλά προβλήματα στο ίδιο λάπτοπ? Μίλα με την αντιπροσωπία ήρεμα και πολιτισμένα, και βρείτε μία λύση.
isay Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 bill@ki ξέχασες να μου γράψεις σε ποιο έγγραφο/νόμο/δεδικασμένο/ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μπορείς να στηρίξεις το αίτημα σου προς το κατάστημα. Τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μου απέναντι στα καταστήματα τα γνωρίζω γιατί εχω βρεθεί ΚΑΙ πισω απο τον πάγκο. Για τα δυο παραδείγματα (ΥΓ) που παρέθεσες, το ΥΓ_1 ήταν παράλογη απαίτηση. Αν δεν γινόταν να επισκευαστεί η οθόνη θα μπορούσε να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή ΟΛΟΥ του ποσου που πλήρωσε. Για το ΥΓ_2 η αντικατάσταση ή επιστροφή ΟΛΟΥ του ποσού ειναι απολυτα λογική και νομικά κατοχυρωμένη. ... τσοπάνικο ... Φοβερή έκφραση LOL
bill@ki Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Είναι το λιγότερο τσοπάνικο να πηγαίνει κάποιος 4 μήνες μετά την αγορά επειδή του χάλασε π.χ. ο δίσκος ή το πανελ και να ζητάει αντικατάσταση του φορητού. Τσομπάνικο;;; Τσομπάνικο γιατί θα ανοίξω το στόμα μου και θα προσπαθίσω να βρω το δίκιο μου; Το στόμα σου μπορείς να το ανοίξεις και με ωραίο τρόπο να πεις κάποια πράγματα όχι έτσι όπως εσύ το σκέφτηκες. Απορώ όμως γιατί; Ξέρω πολυ καλά πότε θα κάνω μια τέτοια κίνηση και πότε όχι. Αλλά δυστυχώς εδώ είναι καλύτερες οι λύσεις που δίνονται τύπου βάλε το χεράκι σου και εσύ και κάτι θα γίνει... Τώρα αν θέλεις να διακωμωδίσεις την κατάσταση λέγοντας: "χάλασε το φαν στο 5μηνο, δεν τα σηκώνω εγώ αυτά, αντικατάσταση ή πόλεμος" είναι επίσης ελεινό έχω να πω. Εγώ πάντως δεν θα το άφηνα έτσι. Ναι ακόμα και στην αντιπροσωπία θα μιλούσα όπως είπες αν αυτοί από το μαγαζί δεν χαμπαριάζανε. bill@ki ξέχασες να μου γράψεις σε ποιο έγγραφο/νόμο/δεδικασμένο/ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μπορείς να στηρίξεις το αίτημα σου προς το κατάστημα. Τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μου απέναντι στα καταστήματα τα γνωρίζω γιατί εχω βρεθεί ΚΑΙ πισω απο τον πάγκο. Για τα δυο παραδείγματα (ΥΓ) που παρέθεσες, το ΥΓ_1 ήταν παράλογη απαίτηση. Αν δεν γινόταν να επισκευαστεί η οθόνη θα μπορούσε να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή ΟΛΟΥ του ποσου που πλήρωσε. Για το ΥΓ_2 η αντικατάσταση ή επιστροφή ΟΛΟΥ του ποσού ειναι απολυτα λογική και νομικά κατοχυρωμένη. Φοβερή έκφραση LOL Φίλε isay φαίνεται ότι γνωρίζεις πολύ καλά τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα που έχει ένα κατάστημα ώστε να είναι καλυμμένο απέναντι στα πάντα εφόσον βρέθηκες και πίσω από τον πάγκο. Αλλά εκεί βρέθηκες γιατι υπήρχαν άτομα τα αποία αγόραζαν μπροστά από τον πάγκο. Αυτό δεν εννοείται να το καταλάβετε! Ατομα άβουλα χωρίς αντιρρήσεις και διαφωνείες (ναι ήμουν και εγώ τέτοιο άτομο παλιά) στο οτιδήποτε! Προς θεού δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα.
isay Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Φίλε isay φαίνεται ότι γνωρίζεις πολύ καλά τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα που έχει ένα κατάστημα ώστε να είναι καλυμμένο απέναντι στα πάντα εφόσον βρέθηκες και πίσω από τον πάγκο. Αλλά εκεί βρέθηκες γιατι υπήρχαν άτομα τα αποία αγόραζαν μπροστά από τον πάγκο. Αυτό δεν εννοείται να το καταλάβετε! Ατομα άβουλα χωρίς αντιρρήσεις και διαφωνείες (ναι ήμουν και εγώ τέτοιο άτομο παλιά) στο οτιδήποτε! Προς θεού δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα. Ναι αλλά και πάλι ξέχασες να γράψεις σε ποιο έγγραφο/νόμο/δεδικασμένο/ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μπορείς να στηρίξεις το αίτημα αντικατάσταση προς το κατάστημα/αντιπροσωπεία/εταιρεία.
JohnnyDragon Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Τσομπάνικο;;; Τσομπάνικο γιατί θα ανοίξω το στόμα μου και θα προσπαθίσω να βρω το δίκιο μου; Το στόμα σου μπορείς να το ανοίξεις και με ωραίο τρόπο να πεις κάποια πράγματα όχι έτσι όπως εσύ το σκέφτηκες. Απορώ όμως γιατί; Ξέρω πολυ καλά πότε θα κάνω μια τέτοια κίνηση και πότε όχι. Αλλά δυστυχώς εδώ είναι καλύτερες οι λύσεις που δίνονται τύπου βάλε το χεράκι σου και εσύ και κάτι θα γίνει... Τώρα αν θέλεις να διακωμωδίσεις την κατάσταση λέγοντας: "χάλασε το φαν στο 5μηνο, δεν τα σηκώνω εγώ αυτά, αντικατάσταση ή πόλεμος" είναι επίσης ελεινό έχω να πω. Εγώ πάντως δεν θα το άφηνα έτσι. Ναι ακόμα και στην αντιπροσωπία θα μιλούσα όπως είπες αν αυτοί από το μαγαζί δεν χαμπαριάζανε. Πριν αγοράσεις το φορητό διάβασες τους όρους εγγύησης? Γράφουν πουθενά ότι εάν χαλάσει κάτι στο λαπτοπ σου, θα σου αντικαταστήσουν όλο το λάπτοπ? ΟΧΙ δεν το γράφει. Άρα αυτό που απαιτείς δεν στέκει. Το δίκιο σου να προσπαθήσεις να το βρεις με βάση τα όσα συμφώνησες όταν δέχτηκες τους όρους εγγύησης και αγόρασες το προιον. Εκτός απο αδικημένους και αγανακτισμένους καταναλωτές, πρέπει κάποια στιγμή να μάθουμε να το παίζουμε και ΣΩΣΤΟΙ καταναλωτές. Ναι οι εταιρίες κοιτάνε να βγάζουνε λεφτά, αλλά είναι πρόβλημα του πελάτη το αν θα αγοράσει γουρούνι στο σακί ή εάν θα φροντίσει ΠΡΙΝ αγοράσει να ενημερωθεί και να δει εάν κάτι τον συμφέρει ή όχι, και εάν η εγγύηση ενος προιόντος τον καλυπτει ή όχι. Αν ο πελάτης αγοράζει με κλειστά μάτια, μετά δεν του φταίει κανείς άλλος εκτός απο τον ίδιο του τον εαυτό. Αλλά εκεί βρέθηκες γιατι υπήρχαν άτομα τα αποία αγόραζαν μπροστά από τον πάγκο. Αυτό δεν εννοείται να το καταλάβετε! Ατομα άβουλα χωρίς αντιρρήσεις και διαφωνείες στο οτιδήποτε! Δεν υποχρέωσε κανείς αυτά τα άτομα να αγοράσουν με το ζόρι. Αν είναι άβουλα άτομα, δικό τους πρόβλημα. Να ανοίξουν τα μάτια τους και να ξυπνήσουν. Δεν τους φταίει κανείς αν επιλέξανε να είναι καταναλωτικά ρομπότ. Όταν το όνειρο του μέσου Έλληνα σήμερα είναι να αποκτήσει το νέο iphone, τα άβουλα άτομα είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση.
bill@ki Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Ναι αλλά και πάλι ξέχασες να γράψεις σε ποιο έγγραφο/νόμο/δεδικασμένο/ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μπορείς να στηρίξεις το αίτημα αντικατάσταση προς το κατάστημα/αντιπροσωπεία/εταιρεία. Δυστυχώς οι νόμοι πολλές φορές δεν καλύπτουν τους καταναλωτές όπως θα έπρεπε και τους αφήνουν να ταλαιπωρούνται (όπως επίσης θα γνωρίζεις), με αποτέλεσμα εκεί να πατάνε αυτοί που το γνωρίζουν δηλαδή αυτοί που πουλάνε μια υπηρεσία ή ένα προιον. Και αφού θέλεις να το ακουσεις δεν έχω κάποιο έγγραφο/νόμο/δεδικασμένο/ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ που να μπορώ να το στηρίξω. Αλλά έχω τη λογική και το σωστό στο μυαλό μου. Και με αυτά προσπαθώ να βρώ το δίκιο μου. Απλα δεν ανέχομαι να με κοροιδεύουν μπροστα στα μούτρα μου κάποια άτομα που βρίσκονται πίσω από τον πάγκο. Συγνώμη ρε συ JohnnyDragon αλλά τους "ξύπνιους καταναλωτές" αυτοί προσπαθούν να τους ξανακοιμήσουν. Δηλαδή θέλεις να μας πεις ότι αυτοί που βρίσκονται πίσω από τον πάγκο είναι οι σωστοί; Θέλεις να σου δώσω παραδείγματα τέτοιων ανθρώπων και εταιριών που υποτίθεται κοιτάνε το συμφέρον των καταναλωτών; Που πας να πάρεις κάτι γνωρίζοντας τι σου προσφέρει και τι σε καλύπτει η εγγύηση (με βάση εγγράφων που θέλει και ο isay) και προσπαθουν πάλι να σε κοροιδέψουν;
JohnnyDragon Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Συγνώμη ρε συ JohnnyDragon αλλά τους "ξύπνιους καταναλωτές" αυτοί προσπαθούν να τους ξανακοιμήσουν. Δηλαδή θέλεις να μας πεις ότι αυτοί που βρίσκονται πίσω από τον πάγκο είναι οι σωστοί; Θέλεις να σου δώσω παραδείγματα τέτοιων ανθρώπων και εταιριών που υποτίθεται κοιτάνε το συμφέρον των καταναλωτών; Που πας να πάρεις κάτι γνωρίζοντας τι σου προσφέρει και τι σε καλύπτει η εγγύηση (με βάση εγγράφων που θέλει και ο isay) και προσπαθουν πάλι να σε κοροιδέψουν; Αυτοί που βρίσκονται πίσω απο τον πάγκο είναι υπάλληλοι των 700 ευρώ και δεν έχουν κανένα συμφέρον να κοιμήσουν ή να ξυπνήσουν κάποιον. Απλά πάνε κάθε πρωί στη δουλειά τους και δουλεύουν. Και είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος ΟΛΩΝ των ρομποτ-πελατών που για όλα κατηγορούν τους υπαλλήλους λες και φταίνε αυτοί για τα προιόντα άλλων κατασκευαστών, και για τις εγγυήσης εταιριών των οποίων τα προιόντα μεταπωλούν στην εργασία τους. ΑΝ ΕΙΝΑΙ δυνατόν δηλαδή... Έχει κάποιος παράπονο? Βρες τον ιδιοκτήτη του καταστήματος και φώναξε όσο θες αν είσαι μάγκας. Ο υπάλληλος -που μπορεί να ήσουν εσύ, ο αδερφός σου, ο πατέρας σου- τί σου φταίει που είναι εκεί και λιώνει στη δουλειά για να ζήσει με 700 ευρώ? Προσωπικά δεν με απασχολούν καθόλου όλα αυτά περί "αδικημένων πελλατών", διότι θεωρώ ότι ο κάθε ένας μας είναι άξιος της μοίρας του. Εάν κάποιος επιλέγει να κοιμάται, σέβομαι την επιλογή του και κάνω ησυχία να μην ξυπνήσει. Άμα ο κόσμος δεν καταλαβαίνει απο μόνος του το πότε γίνεται θύμα και πότε όχι, δεν θα το καταλάβει ότι και αν του πουνε οι άλλοι. Αλλά νευριάζω όταν απαιτεί και πράγματα, που είχαν συμφωνηθεί αλλιώς πριν την αγορά ενος προιόντος. Και αναρωτιέμαι πραγματικά όλοι αυτοί που πνίγονται απο το δίκιο και ξεσπάνε στους υπαλλήλους, στις δουλειές τους είναι εντάξη??? Ένας μηχανικός αυτοκινήτων για παράδειγμα πως θα αντιδράσει αν του πάει ο πελάτης ένα μήνα μετά και του πει ότι το αμάξι του έβγαλε μια άλλη βλάβη αυτή τη φορά? Θα του το φτιάξει δωρεάν? Αν κάποιος πουλάει αμάξια και του πάει ο πελάτης 7 μήνες μετά με πρόβλημα στο σασμαν, θα του αλλάξει όλο το αμάξι με άλλο καινούργιο? Άμα πάω εγώ σε αυτόν που πουλάει λάμπες και του πάω καμμένη μία λάμπα που πήρα απο αυτόν 3 μήνες πριν, θα μου την αλλάξει με καινούργια? Και αν ναι θα μου την αλλάζει κάθε φορά που την πηγαίνω καμμένη? Και αν απαιτήσω νέο φωτιστικό γιατί το δικό μου δεν είναι συμβατό με τις λάμπες του και δεν με ενημέρωσε απο την αρχή πριν αγοράσω τις λάμπες του τί θα κάνει? Θα μου πάρει νέο φωτιστικό? Η θα με πετάξει έξω με τις κλοτσιές στην τελική επειδή δεν θα ανεχτεί τα καραγκιοζιλίκια που κάνει ο ίδιος σαν πελάτης αλλού??????
isay Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 ... Και αφού θέλεις να το ακουσεις δεν έχω κάποιο έγγραφο/νόμο/δεδικασμένο/ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ που να μπορώ να το στηρίξω. Αλλά έχω τη λογική και το σωστό στο μυαλό μου. Και με αυτά προσπαθώ να βρώ το δίκιο μου. Απλα δεν ανέχομαι να με κοροιδεύουν μπροστα στα μούτρα μου κάποια άτομα που βρίσκονται πίσω από τον πάγκο. ... τι σε καλύπτει η εγγύηση (με βάση εγγράφων που θέλει και ο isay) και προσπαθουν πάλι να σε κοροιδέψουν; Πρωτίστως δεν ανέχομαι να με προσωποποιείς ως τον κακό μαγαζάτορα. Αν νομίζεις οτι σε έχω αδικήσει, μπορείς με επιχειρήματα ή δικηγόρο να ζητήσεις αποζημίωση. Σου είπα οτι εχω δουλέψει ΚΑΙ πίσω απο τον πάγκο για να σου απαντήσω οτι δεν είμαι άσχετος απο το χώρο και ξέρω πολύ καλά τι επιτρέπεται και τι ΔΕΝ επιτρέπεται στην αγορά, με βάση την κείμενη νομοθεσία. Προς ενημέρωση σου, ΟΠΟΙΟΣ/ΟΠΟΙΑ με ρώτησε για τα δικαιώματα του και τις υποχρεώσεις του καταστήματος, τον/την ενημέρωσα αναλυτικά. Όποιος/όποια ηρθε και πήρε ένα υπολογιστή για να κάνει chat στο facebook και ψώνισε το φθηνότερο ή το ροζ (για να ταιριάζει με την τσάντα) οποιαδήποτε αναφορά εκ μέρους μου ήταν κινέζικα. Τέλος με αυτό. Χρησιμοποιήσες τη λέξη «δίκιο». Δίκαιο ως προς τι; Ως προς την αγορά; Ως προς τον Θεο; Ως προς τον εαυτό σου; Ως προς την κοινή λογική; Ως προς τη λογική σου; Ως προς τη λογική μου; Η αγορά λοιπον διέπεται απο νόμους που ορίζουν τις συναλλαγές ανάμεσα στον πωλητη και τον αγοραστή καθώς και τα δικαιώματα/υποχρεώσεις του κάθε ένα, ΠΡΙΝ αλλά ΚΑΙ ΜΕΤΑ την αγορα. Το «δικιο» λοιπον ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ περιορίζεται στα πλαίσια της νομοθεσίας και οτιδήποτε άλλο εκτός αυτών των ορίων ειναι ΜΟΝΟ αμπελοφιλοσοφίες. Αν θεωρείς οτι η νομοθεσία σε αδικεί (με βάση το δικό σου «δίκιο» ) ή δεν δύνασαι να κατανοήσεις τους τρόπους λειτουργίας της αγοράς εχεις δυο επιλογές. Είτε ΔΕΝ αγοράζεις, είτε ιδρύεις δική σου αγορά. Ένα ακόμα σχόλιο και να το θυμάσαι. Αν κάποιο μαγαζί/εταιρεία/αντιπροσωπεία κάνει αντικατάσταση εκτός νομοθεσίας, θα το κάνει γιατί ήθελε αυτή και οχι γιατί φοβήθηκε τις φωνές σου. Το έχω γράψει και άλλες φορές στο forum: Ο καλός καταναλωτής είναι ο ενημερωμένος καταναλωτής.
bill@ki Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Άμα πάω εγώ σε αυτόν που πουλάει λάμπες και του πάω καμμένη μία λάμπα που πήρα απο αυτόν 3 μήνες πριν, θα μου την αλλάξει με καινούργια? Καταρχάς ναι, και οι λάμπες έχουν εγγύηση αντικατάστασης. Οι πιο επώνυμες μπορουν να φτάσουν και τα 3 χρόνια. Απίστευτο; Στο λέω γιατί μου έχει συμβεί σε κάποιο από αυτά τα ώραια φανταζέ καταστήματα (ξέρεις από αυτά που λέτε "πρώτα ο πελάτης"), αλλα η ενημερωμένη πωλήτρια πίσω από τον πάγκο μου έκανε την κινέζα για 10 λεπτά. Αλλά στο τέλος μου την αντικατέστησε αφού κατάλαβε ότι δεν την παίρνει! Πιστεύεις ότι δεν υπάρχουν "δασκαλεμένοι" υπάλληλοι στους οποίους γίνονται μαθήματα στο αν θα ξυπνήσουν ή θα κοιμήσουν τους καταναλωτές; Προσωπικό συμφέρον μπορεί να μην έχουν, αλλά το συμφέρον της εταιρίας ποιος θα το κοιτάξει; Ο γείτονας ή ο ανταγωνιστής; Αλλο πχ άτομο που βρίσκεται σε θέση σερβις κινητών σε μεγάλη πάλι αλυσίδα, προσπαθει να μου πάρει 40ευρώ για την επισκευή του κινητου μου (εντος εγγύησης) και φυσικά επειδή διαμαρτυρήθηκα γυρίζει και μου λέει νευριασμένος: "πάρτο και φύγε". Εγώ τι συμπεράσματα θέλεις να βγάλω; Μήπως τα έβαλε από την τσέπη του στο ταμείο; Διευθυντής και πωλητής να μιλάνε 2 βηματα παρά δίπλα και να λέει ο πρώτος στο δεύτερο "πουλησέ του οτιδήποτε έστω και πιο ακριβό την ίδια τιμή" μόνο και μόνο να μην βγάλει κακό όνομα η επιχείρηση (μιλάμε για τέτοιο κυνισμό και ξεδιαντροπιά). Πάμε καλά; Εχω και άλλα παραδείγματα.
ipal Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Καταρχάς ναι, και οι λάμπες έχουν εγγύηση αντικατάστασης. Οι πιο επώνυμες μπορουν να φτάσουν και τα 3 χρόνια. Απίστευτο; Στο λέω γιατί μου έχει συμβεί σε κάποιο από αυτά τα ώραια φανταζέ καταστήματα (ξέρεις από αυτά που λέτε "πρώτα ο πελάτης"), αλλα η ενημερωμένη πωλήτρια πίσω από τον πάγκο μου έκανε την κινέζα για 10 λεπτά. Αλλά στο τέλος μου την αντικατέστησε αφού κατάλαβε ότι δεν την παίρνει! Πιστεύεις ότι δεν υπάρχουν "δασκαλεμένοι" υπάλληλοι στους οποίους γίνονται μαθήματα στο αν θα ξυπνήσουν ή θα κοιμήσουν τους καταναλωτές; Προσωπικό συμφέρον μπορεί να μην έχουν, αλλά το συμφέρον της εταιρίας ποιος θα το κοιτάξει; Ο γείτονας ή ο ανταγωνιστής; Αλλο πχ άτομο που βρίσκεται σε θέση σερβις κινητών σε μεγάλη πάλι αλυσίδα, προσπαθει να μου πάρει 40ευρώ για την επισκευή του κινητου μου (εντος εγγύησης) και φυσικά επειδή διαμαρτυρήθηκα γυρίζει και μου λέει νευριασμένος: "πάρτο και φύγε". Εγώ τι συμπεράσματα θέλεις να βγάλω; Μήπως τα έβαλε από την τσέπη του στο ταμείο; Διευθυντής και πωλητής να μιλάνε 2 βηματα παρά δίπλα και να λέει ο πρώτος στο δεύτερο "πουλησέ του οτιδήποτε έστω και πιο ακριβό την ίδια τιμή" μόνο και μόνο να μην βγάλει κακό όνομα η επιχείρηση (μιλάμε για τέτοιο κυνισμό και ξεδιαντροπιά). Πάμε καλά; Εχω και άλλα παραδείγματα. εχω παει καμμενες λαμπες philips πισω στα πρωην Saturn. δεν τις πηραν. μου ειπαν να επικοινωνησω με την εταιρια... η εγγυηση αφορα οχι ακριβως ημερολογιακα χρονια.κατι νομιζω οτι θα δουλευουν 3χρονια υποθετικα με κατι ωρες την ημερα... δλδ βγαινει λιγοτερο απο χρονο με βαση τους υπολογισμους τους. στο praktiker κατι κινεζικες δικες τους πακετο 4+2 δωρο καηκαν η μια μετα την αλλη σε 1μηνα, μου εδωσαν αλλες. στο jumbo καρα-κινεζικη καηκε μετα 1μερα. μου εδωσαν αλλη με γκρινια, η οποια φυσικα παλι καηκε... καποιοι γραφουν κανε φασαρια, βαλε δυνατα φωνες, θα τρομαξουν οι αλλοι πελατες και θα παρεις μεχρι και λεφτα στο χερι. αν εχει πεσει γραμμη απο πανω μη δεχεστε επιστροφες σημερα κλπ, δε θα παρεις τπτ. αυτα αλλαζουν συνεχως ακομα και στο ιδιο μαγαζι, αναλογα τον προισταμενο, τι εχεις αγορασει κοκ btw τελικα αυτο το vaio ειχε πολλες υπαρκτες βλαβες hardware ´H το πηγαινε σερβις μπας και γινει στο τελος αλλαγη?
bill@ki Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 εχω παει καμμενες λαμπες philips πισω στα πρωην Saturn. δεν τις πηραν. μου ειπαν να επικοινωνησω με την εταιρια... η εγγυηση αφορα οχι ακριβως ημερολογιακα χρονια.κατι νομιζω οτι θα δουλευουν 3χρονια υποθετικα με κατι ωρες την ημερα... δλδ βγαινει λιγοτερο απο χρονο με βαση τους υπολογισμους τους. στο praktiker κατι κινεζικες δικες τους πακετο 4+2 δωρο καηκαν η μια μετα την αλλη σε 1μηνα, μου εδωσαν αλλες. στο jumbo καρα-κινεζικη καηκε μετα 1μερα. μου εδωσαν αλλη με γκρινια, η οποια φυσικα παλι καηκε... καποιοι γραφουν κανε φασαρια, βαλε δυνατα φωνες, θα τρομαξουν οι αλλοι πελατες και θα παρεις μεχρι και λεφτα στο χερι. αν εχει πεσει γραμμη απο πανω μη δεχεστε επιστροφες σημερα κλπ, δε θα παρεις τπτ. αυτα αλλαζουν συνεχως ακομα και στο ιδιο μαγαζι, αναλογα τον προισταμενο, τι εχεις αγορασει κοκ btw τελικα αυτο το vaio ειχε πολλες υπαρκτες βλαβες hardware ´H το πηγαινε σερβις μπας και γινει στο τελος αλλαγη? Τι εννοείς ημερολογιακά χρόνια; Από την ημέρα που θα γίνει η αγορά. Η philips ειδικά αποκλείεται να μην έχει εγγύηση, είμαι σίγουρος γι αυτό. Εδώ κάτι noname και πάλι είχαν 1 χρόνο. Οσο αυτό με τις συγκεκριμένς μέρες επιστροφης είναι πολύ γελοίο. Τεσπα βγήκαμε εκτός τοπικ. Ελπίζω να έχουμε νέα τι απέγινε αυτο το λαπτοπ. Ετσι να μας λυθεί και η απορία. Αν και θα πάει πάλι για επισκευή, είμαι σίγουρος!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα